Gebrek aan opvoeding? Laat pa en ma het maar niet horenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komt vast door je (gebrek aan) opvoeding.
Ik vind toch wel een verschil tussen beleefd en u moeten zeggenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij jou thuis misschien niet... mijn kinderen mogen gewoon u gaan zeggen tegen hun ouders en grootouders. Zo hoort het gewoon.
Daarom staat het ook tussen haakjes!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gebrek aan opvoeding? Laat pa en ma het maar niet horen
Dat dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind toch wel een verschil tussen beleefd en u moeten zeggen
Maar waarom denk je dan dat hier een gebrek aan opvoeding is? 'Je/jij' zeggen tegen je ouders is tegenwoordig niet vreemd meer hoor (in gezinnen waar kinderen niet als onderdanen worden gezienquote:
Natuurlijk, maar je ouders en grootouders spreek je sowieso aan met 'u'quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind toch wel een verschil tussen beleefd en u moeten zeggen
Ligt aan de situatie, ik lang niet altijdquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar je ouders en grootouders spreek je sowieso aan met 'u'.
Hey LLquote:
Heeft niets te maken met kinderen als onderdanen zien, maar gewoon met respect voor je ouders!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar waarom denk je dan dat hier een gebrek aan opvoeding is? 'Je/jij' zeggen tegen je ouders is tegenwoordig niet vreemd meer hoor (in gezinnen waar kinderen niet als onderdanen worden gezien)
fbz stata al in de keukenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar... ik moet ook nog even eten maken.
ja wel hoor, je arm eraf moeten snijden met ene bot zakmesquote:
Ik denk dat pa en ma het nogal eng zouden vinden als ik ze aan ging spreken met uquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met kinderen als onderdanen zien, maar gewoon met respect voor je ouders!
Heb ik geen ervaring meequote:Op woensdag 11 mei 2011 18:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wel hoor, je arm eraf moeten snijden met ene bot zakmes
je hele leven is er niks vervelenders geweest dan je eten dat niet klaar stond?quote:
hoi ex-vrouwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |