Haha, geniaal! Ik hoorde em gister bij Veenstra maar snapte de fun niet zo, maar met die clip erbij issie echt geniaal. Ze schijnen nog veel meer van dit soort samenwerkingen aangegaan te zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:46 schreef Godtje het volgende:
Soms moet het! Mooi gejat uit een ander topic.![]()
JA! MWUHAHAHAHA!!!!quote:
Dat werkt inderdaad slecht zonder video.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, geniaal! Ik hoorde em gister bij Veenstra maar snapte de fun niet zo, maar met die clip erbij issie echt geniaal. Ze schijnen nog veel meer van dit soort samenwerkingen aangegaan te zijn
In before iphonequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:01 schreef Cue_ het volgende:
Keuze:
Htc Desire Z of de Samsung galaxy Ace ?
iPhone.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:01 schreef Cue_ het volgende:
Keuze:
HTC Desire Z. Het spul van HTC is wat volwassener en meer 'af' IMHO.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:01 schreef Cue_ het volgende:
Keuze:
Ik heb een heul ouwe HTCquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:02 schreef Techno het volgende:
[..]
HTC Desire Z. Het spul van HTC is wat volwassener en meer 'af' IMHO.
quote:
ken de samsung niet, de htc is zeker een goed apparaat!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:01 schreef Cue_ het volgende:
Keuze:
De Ace is die poor man's iPhone.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:08 schreef rival het volgende:
ken de samsung niet, de htc is zeker een goed apparaat!
Heb jij gewoon een aantal standaard antwoorden klaar liggen voor dit soort vragen?quote:
Yes No Maybequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij gewoon een aantal standaard antwoorden klaar liggen voor dit soort vragen?
Dan maar hopen dat ik de goede keuze heb gemaaktquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
ken de samsung niet, de htc is zeker een goed apparaat!
LOL, ja echtquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef Techno het volgende:
[..]
True, maar deze is wel heel erg obvious.
[ afbeelding ]
Het balkje van het bereik zit rechtsquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef Techno het volgende:
[..]
True, maar deze is wel heel erg obvious.
[ afbeelding ]
Dan valt het minder op dat je toch geen bereik hebt met tmobilequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het balkje van het bereik zit rechts
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:14 schreef Godtje het volgende:
Dan valt het minder op dat je toch geen bereik hebt met tmobile
Ik durf serieus niks meer te googlen.quote:
Dat zou een uitkomst zijn! Ik ben sowieso pro informatie verzamelen op 1 plaats (overzichtelijk, uptodate en minder kans op fouten, woohoo!).quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:14 schreef PeuRac het volgende:
ik haat vluchten boekenwaarom is er niet 1 fatsoenlijke website om tickets te vergelijken. Heb ook dezelfde vlucht al voor 5 prijzen gezien
Het is veiligquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf serieus niks meer te googlen.
Voor je het weet zit je naar regenboogkutjes te kijken ofzo
Deze TT is niet dubbelzinnig. True story!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
?????quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
Ja dat werd wel vaker gezegdquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Deze TT is niet dubbelzinnig. True story!
Blue wafflequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:27 schreef MNR het volgende:
[..]
?????
Moet ik hier nu om lachen of om huilen?
Gebruik de Fok! Prijscheck eensquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:14 schreef PeuRac het volgende:
ik haat vluchten boekenwaarom is er niet 1 fatsoenlijke website om tickets te vergelijken. Heb ook dezelfde vlucht al voor 5 prijzen gezien
Well, in that case I can assure you everything's allrightquote:
De wattes? Dat is nieuw?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan valt het minder op dat je toch geen bereik hebt met tmobile
wanneer wel?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:42 schreef ArTiC het volgende:
beginnende keelontsteking....dat kan ik nou net niet gebruiken
Als ik geen presentaties en ALV's op de planning heb staanquote:
Heb het idee dat ik ook ziek aan het worden ben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:42 schreef ArTiC het volgende:
beginnende keelontsteking....dat kan ik nou net niet gebruiken
Succes dan maar, en beterschapquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ik geen presentaties en ALV's op de planning heb staan
Nee, gelukkig nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Zitten ze ook al op Malta tegenwoordig?
morgen een fles whisky mee naar kantoorquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
morgen een fles whisky mee naar kantoor
Meen je??quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar ben ik eerlijk gezegd nog nooit geweestAls enige Nederlander denk ik.
Nooit echt aan gedacht om heen te gaan. Ik zal eens wat vrienden optrommelen om dat in elk geval van de bucket list te kunnen strepenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Meen je??![]()
Ik kom er al van jongs af aan, toen ik nog heeeeeel klein was
Dat was in het vorige topic al opgemerktquote:
aangenaam, spuit 11 is de naamquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat was in het vorige topic al opgemerkt
Edit: alleen daar was het 15:15u.
houd het simpelquote:
Meestal wel. En ik heb bijna altijd bereikquote:
quote:
Dat is echt zo waar! (vind ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:04 schreef ArTiC het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)-leuke-collegas.html
Hebben mijn collega's toch maar weer geluk met me.
Ik ben geen vrouwquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef MNR het volgende:
Dit is ook wel handig om te weten:
http://www.telegraaf.nl/v(...)ensen__.html?cid=rss
Nog nooit een vrouw gehad die het prettig vond als ik haar 's ochtends wakker swaffeldequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef MNR het volgende:
Dit is ook wel handig om te weten:
http://www.telegraaf.nl/v(...)ensen__.html?cid=rss
Uh nee... daar kan ik me ook levendig iets bij voorstellenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nog nooit een vrouw gehad die het prettig vond als ik haar 's ochtends wakker swaffelde
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nog nooit een vrouw gehad die het prettig vond als ik haar 's ochtends wakker swaffelde
Oeh, ochtendseks, als je eigenlijk nog niet helemaal wakker bentquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hello MILFquote:
Veel te vermoeiendquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, ochtendseks, als je eigenlijk nog niet helemaal wakker bent
quote:
's Morgens lepeltjelepeltje is welquote:
Je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:
Dat dus, ochtendseksquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu wil ik weerquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij snapt 'mquote:
We zijn een eh.. delicatesse?quote:
Ik vind het ook wat weinig. Iedereen roept altijd maar Milf, milf maar kennelijk zijn er heul niet zo veelquote:
quote:
Ja, dàt snap ik héél goed jaquote:
quote:
Neequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat weinig. Iedereen roept altijd maar Milf, milf maar kennelijk zijn er heul niet zo veel
's Nachts is ook goed. Ik snap dat niet van die stelletjes die roepen dat ze geen tijd hebben voor seks sinds de baby er is.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:30 schreef Tally het volgende:
[..]
's Nachts is ook goed. Ik snap dat niet van die stelletjes die roepen dat ze geen tijd hebben voor seks sinds de baby er is.
Man ik heb meer seks dan er voor! Zij maakt ons 's nachts wakker voor een fles. Zij gaat na de fles slapen. Maar wij niet!! Tijd zat
Ik print dit vast uit voor de toekomstige drager van mijn kroost.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:30 schreef Tally het volgende:
[..]
's Nachts is ook goed. Ik snap dat niet van die stelletjes die roepen dat ze geen tijd hebben voor seks sinds de baby er is.
Man ik heb meer seks dan er voor! Zij maakt ons 's nachts wakker voor een fles. Zij gaat na de fles slapen. Maar wij niet!! Tijd zat
Zo hoort het!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:30 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Haha. Je hebt groot gelijk!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Geen tijd? Hij krijgt hem gewoon niet meer omhoog van dat uitgezakte lijf.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik snap dat niet van die stelletjes die roepen dat ze geen tijd hebben voor seks sinds de baby er is.
Dat zou ook nog kunnen. En ik zou hem groot gelijk geven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen tijd? Hij krijgt hem gewoon niet meer omhoog van dat uitgezakte lijf.
Hij neukt gewoon lekker buiten de deur.
Ik ga er even vanuit dat jij geen slaap tekort komt.. Maar hoe doet hij dat dan? Ik neem aan dat hij de volgende dag gewoon weer vroeg opmoet om naar zijn werk te gaan... Is hij dan niet moe? (snap je wat ik wil vragen?).quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij hoeft niet om 8 uur op het werk te zijn. Hij kan 's morgens thuis beginnenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ga er even vanuit dat jij geen slaap tekort komt.. Maar hoe doet hij dat dan? Ik neem aan dat hij de volgende dag gewoon weer vroeg opmoet om naar zijn werk te gaan... Is hij dan niet moe? (snap je wat ik wil vragen?).
Ow, and for the record: great!
Ik zie daar totaal geen probleem in, ik wou dat ik het kon.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:58 schreef xFriendx het volgende:
Tally is meer van: ik heb de hele dag seks en om 7 uur een ontbijtje.
Ahhhh! Handigquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij hoeft niet om 8 uur op het werk te zijn. Hij kan 's morgens thuis beginnen
So I noticequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:58 schreef xFriendx het volgende:
Tally is meer van: ik heb de hele dag seks en om 7 uur een ontbijtje.
Wie weet komt die tijd nog bij jouquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie daar totaal geen probleem in, ik wou dat ik het kon.
Uiteraard. Ik zit wel om 7 uur aan mijn ontbijtje, dus heb in ieder geval nog ietsquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie daar totaal geen probleem in, ik wou dat ik het kon.
Ik ontbijt nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik zit wel om 7 uur aan mijn ontbijtje, dus heb in ieder geval nog iets
edit: overigens ontbijt ik een stuk vroeger al
Ik heb naar jou gezwaaid vandaag, 2x!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wie weet komt die tijd nog bij jou
Ik wil het NU! *pruillipt*quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wie weet komt die tijd nog bij jou
Hoax.blog is de url en nog gaat er geen lampje branden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:40 schreef MNR het volgende:
"Smurfen zijn nazi's met homoseksuele trekjes in hun blote bast"
Die sociologische studie moet ik zien!![]()
Bron: http://hoax.blog.nl/nieuw(...)ls-de-nazi%E2%80%99s
Als ik het mij goed herinner wordt er eerst altijd de vraag gesteld òf het Hoax is en daarna bevestigd aldan ontkend. Ik kan er natuurlijk naast zittenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoax.blog is de url en nog gaat er geen lampje branden.
Het is waar dat mensen er in alle soorten en maten zijn.
Het verhaal is al zo oud als de weg naar rome.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Als ik het mij goed herinner wordt er eerst altijd de vraag gesteld òf het Hoax is en daarna bevestigd aldan ontkend. Ik kan er natuurlijk naast zitten
Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het verhaal is al zo oud als de weg naar rome.
er gaan meerdere wegen naar rome he godt, dat weet je toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het verhaal is al zo oud als de weg naar rome.
Alle wegen, dawg, alle wegenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:46 schreef dawg het volgende:
[..]
er gaan meerdere wegen naar rome he godt, dat weet je toch?
Ja en deze komen allemaal door het smurfen nazi dorp.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:46 schreef dawg het volgende:
[..]
er gaan meerdere wegen naar rome he godt, dat weet je toch?
Das mooi, want dan kan ik mijn smurfen nazi parnefenalia collectie compleet maken. Ik mis nog de grote smurf koffiemok met swastika.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja en deze komen allemaal door het smurfen nazi dorp.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das mooi, want dan kan ik mijn smurfen nazi parnefenalia collectie compleet maken. Ik mis nog de grote smurf koffiemok met swastika.
edit: ik mis trouwens ook nog het knutselsmurf doe het zelf gaskamer bouwpakket.
Dat commentaar bij smurfinquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met zijn roze penisvorm!quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:58 schreef MissMSX het volgende:
Zullen we het meteen ook even hebben over de homoseksuele trekjes van die ene Teletubbie?
Die met die handtas toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:58 schreef MissMSX het volgende:
Zullen we het meteen ook even hebben over de homoseksuele trekjes van die ene Teletubbie?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:59 schreef Nouk84 het volgende:
Oké, het is misschien nog niet zoveel, maar het is een begin. Ik heb net 2,9 km hardgelopen ZONDER te stoppen. Dat is best goed, want ik ben heel slecht in hardlopen
Dat is alleen maar goed! Ik ben trots op je!quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:59 schreef Nouk84 het volgende:
Oké, het is misschien nog niet zoveel, maar het is een begin. Ik heb net 2,9 km hardgelopen ZONDER te stoppen. Dat is best goed, want ik ben heel slecht in hardlopen
Volgende keer met je veters los hardlopen. Dikke kans dat je dan wel een keer door rolt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:01 schreef ArTiC het volgende:
![]()
ik heb de schurft aan hardlopen...gaat veel te langzaam en als je stopt rol je niet door
Ik ben ook geen fan, de omgeving gaat veel te langzaamquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:01 schreef ArTiC het volgende:
![]()
ik heb de schurft aan hardlopen...gaat veel te langzaam en als je stopt rol je niet door
Nee, gewoon fietsenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende keer met je veters los hardlopen. Dikke kans dat je dan wel een keer door rolt.
dat bedoel ik...quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan, de omgeving gaat veel te langzaam
Owh ja, hardlopen! Moet ik ook weer gaan doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:59 schreef Nouk84 het volgende:
Toch gaat het 'het beste' als ik naar de grond kijk. Terwijl iedereen altijd zegt dat je naar je omgeving moet kijken en genieten. Dan denk ik hier in Kudel alleen maar; 'ken ik al', 'al gezien', 'hey een pool', 'en nog één', 'een kwekerij', 'hey, hier ging ik vroeger altijd....' enzovoortquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:07 schreef ArTiC het volgende:
dat bedoel ik...
zeker daar bij jou waar alleen maar polders te zien zijn
dat ligt aan jou en je fiets.. als ik ga fietsenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:11 schreef ArTiC het volgende:
Het enige voordeel van hardlopen is dat je het veel sneller kan doen...
ik moet eerst mijn fiets klaarmaken (de juiste wielen/banden eronder, remmen goedzetten, tacx sensors eraf halen), omkleden, dat ding naar beneden sjouwen (3 verdiepingen).
Hardlopen is omkleden en de deur uitstappen
Ik vandaag ook, maar dat komt doordat ik spierpijn heb van de afgelopen twee dagen sportenquote:
Woon je nog wel in Kudel ja? Ik dacht dat je nu in Aalsmeer woondequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Toch gaat het 'het beste' als ik naar de grond kijk. Terwijl iedereen altijd zegt dat je naar je omgeving moet kijken en genieten. Dan denk ik hier in Kudel alleen maar; 'ken ik al', 'al gezien', 'hey een pool', 'en nog één', 'een kwekerij', 'hey, hier ging ik vroeger altijd....' enzovoort
Jij liever dan ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vandaag ook, maar dat komt doordat ik spierpijn heb van de afgelopen twee dagen sporten
En morgen weer![]()
Idd, ik hou sowieso niet van lopen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
Spierpijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vandaag ook, maar dat komt doordat ik spierpijn heb van de afgelopen twee dagen sporten
En morgen weer![]()
Inderdaad. Soms ga ik wel het bos in om te hardlopen en dat is wel leuker. Denk dat ik dat vrijdag maar eens ga doen..quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:13 schreef ArTiC het volgende:
Woon je nog wel in Kudel ja? Ik dacht dat je nu in Aalsmeer woonde
Als ik hier ga hardlopen is het hetzelfde hoor...je komt gewoon niet ver. Met de fiets ben je zo 40km onderweg, het bos in, door een nieuwbouwwijk, over de heide, industrieterreintje enz enz
Idd, heerlijk gevoelquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:22 schreef MNR het volgende:
[..]
SpierpijnTeken dat je goed bezig bent geweest!
Ik had laatst tijdens mijn PT gevolleyed en de dag erop spierpijn en ik was er ZO blij mee!!
Bosquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad. Soms ga ik wel het bos in om te hardlopen en dat is wel leuker. Denk dat ik dat vrijdag maar eens ga doen..
Ooh ja, ik woon daar nog steeds inderdaad![]()
Ik ben de afgelopen 3 dagen geweest en net hardgelopen, maar ik baal nu al dat ik morgen waarschijnlijk niet kanquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:13 schreef Cue_ het volgende:
En morgen weer![]()
waar zou je meer van balen om het te missen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen 3 dagen geweest en net hardgelopen, maar ik baal nu al dat ik morgen waarschijnlijk niet kanMaar ja, uit eten om afscheid te nemen van mijn zus is ook vrij belangrijk....
Idd jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen 3 dagen geweest en net hardgelopen, maar ik baal nu al dat ik morgen waarschijnlijk niet kanMaar ja, uit eten om afscheid te nemen van mijn zus is ook vrij belangrijk....
En een gangbang is ook flink zwetenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja
Ik kan vrijdag ook niet, maar dat vind ik niet erg. Sociale activiteiten zijn ook belangrijk
na een paar minuten puzzelen snap ik nog niet wat PT is...quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:22 schreef MNR het volgende:
[..]
SpierpijnTeken dat je goed bezig bent geweest!
Ik had laatst tijdens mijn PT gevolleyed en de dag erop spierpijn en ik was er ZO blij mee!!
Personal Trainingquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
na een paar minuten puzzelen snap ik nog niet wat PT is...
PT?
ah..sportschool? of met je werk?quote:
ze verzinnen tegenwoordig de vreemdste dingen op kantoren dus het zou zomaar kunnenquote:
Ze verzinnen zelfs wel eens werkquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze verzinnen tegenwoordig de vreemdste dingen op kantoren dus het zou zomaar kunnen
Waar gaat het heen met deze wereld?quote:
Nah, als we op het werken zouden gaan volleyen t.b.v. PT ben ik voor!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze verzinnen tegenwoordig de vreemdste dingen op kantoren dus het zou zomaar kunnen
Terechtquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:43 schreef ArTiC het volgende:
Bij ons wordt wel nogal eens gegolfd onder werktijd...maar volleybal zie ik niet snel gebeuren
Zo'n fout maakte ik maandag ook...quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:46 schreef MNR het volgende:
Ik ben nog steeds aan het werk
Ik heb gezegd dat ik vandaag een overzicht op zou leveren... maar alles wat een grotere 'chaos' dan ik verwachtte... Nu werk ik op het moment maar 3 dagen in de week, en zij wil het graag z.s.m. hebben.... Dus eigenlijk maak ik weer dezelfde fout als voorheen. Ik ga het afronden en aangeven dat het maandag wordt..
Oi!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zo'n fout maakte ik maandag ook...
ach, dat doe ik vanavond wel (ff 2 servers synchroniseren).
Uiteindelijk ging ik om half 4 naar bed
Dat klinkt of de bron 'het grote sprookjesboek' isquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Oi!
Ik was de gouden regel vergeten
Als je denkt dat je iets op bijv. maandag af kan hebben, zeg dan tegen je baas dat je het woensdag af hebt. Je hebt extra tijd voor jezelf gecreerd (ontspanning, hulde!) en niet meer, bent productiever (!), kunt nog gaan golfen, bent meer uitgerust en levert zonder stress je werk op
Uiteindelijk lever je het op dinsdagmiddag in. Dan heb je meer geleverd dan je beloofd hebt, je baas is blij (misschien zelfs onder de indruk) en je vindt jezelf geweldig![]()
Bron: 'coach jezelf naar succes'
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat klinkt of de bron 'het grote sprookjesboek' is
Nee hoor. Zo werk ik al jaren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat klinkt of de bron 'het grote sprookjesboek' is
Een beetje baas heeft dat na twee keer door. De derde keer vraagt hij waarom het drie dagen moet duren en niet in twee dagen kan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:54 schreef MNR het volgende:
Oi!
Ik was de gouden regel vergeten
Als je denkt dat je iets op bijv. maandag af kan hebben, zeg dan tegen je baas dat je het woensdag af hebt. Je hebt extra tijd voor jezelf gecreerd (ontspanning, hulde!) en niet meer, bent productiever (!), kunt nog gaan golfen, bent meer uitgerust en levert zonder stress je werk op
Uiteindelijk lever je het op dinsdagmiddag in. Dan heb je meer geleverd dan je beloofd hebt, je baas is blij (misschien zelfs onder de indruk) en je vindt jezelf geweldig![]()
Bron: 'coach jezelf naar succes'
Ik ga niet 2x dezelfde fout maken om mijn benen onder mijn lijf uit te rennen voor mijn baasquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje baas heeft dat na twee keer door. De derde keer vraagt hij waarom het drie dagen moet duren en niet in twee dagen kan.
Daar ga je al. Een beetje baas.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje baas heeft dat na twee keer door. De derde keer vraagt hij waarom het drie dagen moet duren en niet in twee dagen kan.
Niet alle bazen zijn competent, en datzelfde geldt ook voor het personeel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:59 schreef Godtje het volgende:
Daar ga je al. Een beetje baas.
Die zijn zeldzaam. De vraag is eigenlijk of ze het wel moeten willen weten. Je moet op je personeel vertrouwen.
Hoeveel zingt 'ie op dat album?quote:
Hebben wij ooit op een lijn gezeten?quote:
ik vond 'm niet lekker zitten, dus ben me ervan aan het verwijderen.quote:
tot nu toe nog niks.quote:
Dan ga ik het luisteren. Hij kan leuke nummers maken, maar zingen moet 'ie gewoon niet doen.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vond 'm niet lekker zitten, dus ben me ervan aan het verwijderen.
tot nummer 6 ging het goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ga ik het luisteren. Hij kan leuke nummers maken, maar zingen moet 'ie gewoon niet doen.
Waar hebben ze dat begindeuntje van gebeten?quote:
Nummer 6 is doorgaans zo'n nummer dat je toch doorskipt.quote:
Van hunzelf, nummer is stiekum al best oudquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar hebben ze dat begindeuntje van gebeten?
Hey peuquote:
Hey tijnquote:
Het heeft iets weg van No Refugee van Chris Jones (2003 trouwens, tegenover 1998) maar dat is niet degene die ik bedoel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef oshiro het volgende:
[..]
Van hunzelf, nummer is stiekum al best oud.
quote:
Ook stoned?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef oshiro het volgende:
Ik ben echt in een stoner-mood vandaag. Nu ook al Orange Goblin op.
Neen dat niet. Wel nog een halve kater van een tripje München. Flink wat Maßen doorheengegaan...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook stoned?![]()
Goeie muziek trouwens pas naar Roadburn geweest een stonerfestival
Dat klinkt goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:35 schreef oshiro het volgende:
[..]
Neen dat niet. Wel nog een halve kater van een tripje München. Flink wat Maßen doorheengegaan...
Ey Swa!quote:
Alohaquote:
sinds wanneer moet je doorspoelen als je van je balkon pist?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:48 schreef Barbusse het volgende:
Dank u voor de groet. Maar ik moet dus pissen. En kan niet doorspoelen.
Geen parkje in de buurt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:48 schreef Barbusse het volgende:
Werkt dit op je blaas?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:48 schreef Barbusse het volgende:
Gootsteen? Douche?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:48 schreef Barbusse het volgende:
ja. moet ik ook doen, kom zwaar conditie te kortquote:
Wow, pro.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef ArTiC het volgende:
Lief meisje
http://www.dumpert.nl/med(...)isje_met_talent.html
Benedenbuurman schijnt slager te zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sinds wanneer moet je doorspoelen als je van je balkon pist?
Al bezochtquote:
Geen water. AT ALLquote:
Pissen op je hoofd, dat helptquote:
En nu met een glow in the dark condoom, dan geeft ze licht in het donkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef ArTiC het volgende:
Lief meisje
http://www.dumpert.nl/med(...)isje_met_talent.html
quote:
quote:
Als je buiten adem bent bij een brood halen om de hoek dan is het niet goed neequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja. moet ik ook doen, kom zwaar conditie te kort
Alohaquote:
Geen idee, maar zou graag meer uithoudingsvermogen hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je buiten adem bent bij een brood halen om de hoek dan is het niet goed nee
Wat heeft hij met jouw hoofd te maken?quote:
Hoestie?quote:
Dates?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel lekker, heul druk op t werk enzo
En dates
Wil je er over praten? Tips hoe je minder openhartig kan zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Water doet het nog prima. Het water doorleiden naar mijn flatje doet het niet primaquote:
Dates?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dates
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil je er over praten? Tips hoe je minder openhartig kan zijn?NeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Dan nietquote:
sinds wanneer date jij?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dates
Sinds jij niet meer single bentquote:
Ik heb nooit leuke matches op Paiq..quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dates?vertel
Ik heb wel een leuke match op Paiq. Nog geen plannen voor een date
Ja dat.. Jij bent nu locked down enzo, dus dan doe ik het maarquote:
Omdat ik die heb natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nooit leuke matches op Paiq..
Jij snapt hetquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja dat.. Jij bent nu locked down enzo, dus dan doe ik het maar
Naah.. ik zoek ze wel irl enzo, werkt beterquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef PeuRac het volgende:
Je mag mijn account wel overnemen, stik van de credits en matches, maar kom er nooit meer
Daten is leukquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah,.. ik kan het toch, blijkbaar
quote:
quote:
And keep it up with the music, meastro!quote:
De mijne is ver wegquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
maar vriendinnetje hebben is wel leuker.
De spanning en onzekerheid lijkt mij heel lastigquote:
Die wordt vanzelf leuk en verslavendquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De spanning en onzekerheid lijkt mij heel lastig
Arme jijquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De mijne is ver wegDus verveel ik jullie maar
Ik date liever met een persoonquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die wordt vanzelf leuk en verslavend![]()
Dat vond ik juist zo leukquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De spanning en onzekerheid lijkt mij heel lastig
En appartementje verder?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De mijne is ver wegDus verveel ik jullie maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |