Hoax.blog is de url en nog gaat er geen lampje branden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:40 schreef MNR het volgende:
"Smurfen zijn nazi's met homoseksuele trekjes in hun blote bast"
Die sociologische studie moet ik zien!![]()
Bron: http://hoax.blog.nl/nieuw(...)ls-de-nazi%E2%80%99s
Als ik het mij goed herinner wordt er eerst altijd de vraag gesteld òf het Hoax is en daarna bevestigd aldan ontkend. Ik kan er natuurlijk naast zittenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoax.blog is de url en nog gaat er geen lampje branden.
Het is waar dat mensen er in alle soorten en maten zijn.
Het verhaal is al zo oud als de weg naar rome.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Als ik het mij goed herinner wordt er eerst altijd de vraag gesteld òf het Hoax is en daarna bevestigd aldan ontkend. Ik kan er natuurlijk naast zitten
Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het verhaal is al zo oud als de weg naar rome.
er gaan meerdere wegen naar rome he godt, dat weet je toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het verhaal is al zo oud als de weg naar rome.
Alle wegen, dawg, alle wegenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:46 schreef dawg het volgende:
[..]
er gaan meerdere wegen naar rome he godt, dat weet je toch?
Ja en deze komen allemaal door het smurfen nazi dorp.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:46 schreef dawg het volgende:
[..]
er gaan meerdere wegen naar rome he godt, dat weet je toch?
Das mooi, want dan kan ik mijn smurfen nazi parnefenalia collectie compleet maken. Ik mis nog de grote smurf koffiemok met swastika.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja en deze komen allemaal door het smurfen nazi dorp.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das mooi, want dan kan ik mijn smurfen nazi parnefenalia collectie compleet maken. Ik mis nog de grote smurf koffiemok met swastika.
edit: ik mis trouwens ook nog het knutselsmurf doe het zelf gaskamer bouwpakket.
Dat commentaar bij smurfinquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met zijn roze penisvorm!quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:58 schreef MissMSX het volgende:
Zullen we het meteen ook even hebben over de homoseksuele trekjes van die ene Teletubbie?
Die met die handtas toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:58 schreef MissMSX het volgende:
Zullen we het meteen ook even hebben over de homoseksuele trekjes van die ene Teletubbie?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:59 schreef Nouk84 het volgende:
Oké, het is misschien nog niet zoveel, maar het is een begin. Ik heb net 2,9 km hardgelopen ZONDER te stoppen. Dat is best goed, want ik ben heel slecht in hardlopen
Dat is alleen maar goed! Ik ben trots op je!quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:59 schreef Nouk84 het volgende:
Oké, het is misschien nog niet zoveel, maar het is een begin. Ik heb net 2,9 km hardgelopen ZONDER te stoppen. Dat is best goed, want ik ben heel slecht in hardlopen
Volgende keer met je veters los hardlopen. Dikke kans dat je dan wel een keer door rolt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:01 schreef ArTiC het volgende:
![]()
ik heb de schurft aan hardlopen...gaat veel te langzaam en als je stopt rol je niet door
Ik ben ook geen fan, de omgeving gaat veel te langzaamquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:01 schreef ArTiC het volgende:
![]()
ik heb de schurft aan hardlopen...gaat veel te langzaam en als je stopt rol je niet door
Nee, gewoon fietsenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende keer met je veters los hardlopen. Dikke kans dat je dan wel een keer door rolt.
dat bedoel ik...quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan, de omgeving gaat veel te langzaam
Owh ja, hardlopen! Moet ik ook weer gaan doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:59 schreef Nouk84 het volgende:
Toch gaat het 'het beste' als ik naar de grond kijk. Terwijl iedereen altijd zegt dat je naar je omgeving moet kijken en genieten. Dan denk ik hier in Kudel alleen maar; 'ken ik al', 'al gezien', 'hey een pool', 'en nog één', 'een kwekerij', 'hey, hier ging ik vroeger altijd....' enzovoortquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:07 schreef ArTiC het volgende:
dat bedoel ik...
zeker daar bij jou waar alleen maar polders te zien zijn
dat ligt aan jou en je fiets.. als ik ga fietsenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:11 schreef ArTiC het volgende:
Het enige voordeel van hardlopen is dat je het veel sneller kan doen...
ik moet eerst mijn fiets klaarmaken (de juiste wielen/banden eronder, remmen goedzetten, tacx sensors eraf halen), omkleden, dat ding naar beneden sjouwen (3 verdiepingen).
Hardlopen is omkleden en de deur uitstappen
Ik vandaag ook, maar dat komt doordat ik spierpijn heb van de afgelopen twee dagen sportenquote:
Woon je nog wel in Kudel ja? Ik dacht dat je nu in Aalsmeer woondequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Toch gaat het 'het beste' als ik naar de grond kijk. Terwijl iedereen altijd zegt dat je naar je omgeving moet kijken en genieten. Dan denk ik hier in Kudel alleen maar; 'ken ik al', 'al gezien', 'hey een pool', 'en nog één', 'een kwekerij', 'hey, hier ging ik vroeger altijd....' enzovoort
Jij liever dan ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vandaag ook, maar dat komt doordat ik spierpijn heb van de afgelopen twee dagen sporten
En morgen weer![]()
Idd, ik hou sowieso niet van lopen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
Spierpijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vandaag ook, maar dat komt doordat ik spierpijn heb van de afgelopen twee dagen sporten
En morgen weer![]()
Inderdaad. Soms ga ik wel het bos in om te hardlopen en dat is wel leuker. Denk dat ik dat vrijdag maar eens ga doen..quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:13 schreef ArTiC het volgende:
Woon je nog wel in Kudel ja? Ik dacht dat je nu in Aalsmeer woonde
Als ik hier ga hardlopen is het hetzelfde hoor...je komt gewoon niet ver. Met de fiets ben je zo 40km onderweg, het bos in, door een nieuwbouwwijk, over de heide, industrieterreintje enz enz
Idd, heerlijk gevoelquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:22 schreef MNR het volgende:
[..]
SpierpijnTeken dat je goed bezig bent geweest!
Ik had laatst tijdens mijn PT gevolleyed en de dag erop spierpijn en ik was er ZO blij mee!!
Bosquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad. Soms ga ik wel het bos in om te hardlopen en dat is wel leuker. Denk dat ik dat vrijdag maar eens ga doen..
Ooh ja, ik woon daar nog steeds inderdaad![]()
Ik ben de afgelopen 3 dagen geweest en net hardgelopen, maar ik baal nu al dat ik morgen waarschijnlijk niet kanquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:13 schreef Cue_ het volgende:
En morgen weer![]()
waar zou je meer van balen om het te missen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen 3 dagen geweest en net hardgelopen, maar ik baal nu al dat ik morgen waarschijnlijk niet kanMaar ja, uit eten om afscheid te nemen van mijn zus is ook vrij belangrijk....
Idd jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen 3 dagen geweest en net hardgelopen, maar ik baal nu al dat ik morgen waarschijnlijk niet kanMaar ja, uit eten om afscheid te nemen van mijn zus is ook vrij belangrijk....
En een gangbang is ook flink zwetenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja
Ik kan vrijdag ook niet, maar dat vind ik niet erg. Sociale activiteiten zijn ook belangrijk
na een paar minuten puzzelen snap ik nog niet wat PT is...quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:22 schreef MNR het volgende:
[..]
SpierpijnTeken dat je goed bezig bent geweest!
Ik had laatst tijdens mijn PT gevolleyed en de dag erop spierpijn en ik was er ZO blij mee!!
Personal Trainingquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
na een paar minuten puzzelen snap ik nog niet wat PT is...
PT?
ah..sportschool? of met je werk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |