Hoax.blog is de url en nog gaat er geen lampje branden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:40 schreef MNR het volgende:
"Smurfen zijn nazi's met homoseksuele trekjes in hun blote bast"
Die sociologische studie moet ik zien!![]()
Bron: http://hoax.blog.nl/nieuw(...)ls-de-nazi%E2%80%99s
Als ik het mij goed herinner wordt er eerst altijd de vraag gesteld òf het Hoax is en daarna bevestigd aldan ontkend. Ik kan er natuurlijk naast zittenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoax.blog is de url en nog gaat er geen lampje branden.
Het is waar dat mensen er in alle soorten en maten zijn.
Het verhaal is al zo oud als de weg naar rome.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Als ik het mij goed herinner wordt er eerst altijd de vraag gesteld òf het Hoax is en daarna bevestigd aldan ontkend. Ik kan er natuurlijk naast zitten
Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het verhaal is al zo oud als de weg naar rome.
er gaan meerdere wegen naar rome he godt, dat weet je toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het verhaal is al zo oud als de weg naar rome.
Alle wegen, dawg, alle wegenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:46 schreef dawg het volgende:
[..]
er gaan meerdere wegen naar rome he godt, dat weet je toch?
Ja en deze komen allemaal door het smurfen nazi dorp.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:46 schreef dawg het volgende:
[..]
er gaan meerdere wegen naar rome he godt, dat weet je toch?
Das mooi, want dan kan ik mijn smurfen nazi parnefenalia collectie compleet maken. Ik mis nog de grote smurf koffiemok met swastika.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja en deze komen allemaal door het smurfen nazi dorp.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das mooi, want dan kan ik mijn smurfen nazi parnefenalia collectie compleet maken. Ik mis nog de grote smurf koffiemok met swastika.
edit: ik mis trouwens ook nog het knutselsmurf doe het zelf gaskamer bouwpakket.
Dat commentaar bij smurfinquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met zijn roze penisvorm!quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:58 schreef MissMSX het volgende:
Zullen we het meteen ook even hebben over de homoseksuele trekjes van die ene Teletubbie?
Die met die handtas toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:58 schreef MissMSX het volgende:
Zullen we het meteen ook even hebben over de homoseksuele trekjes van die ene Teletubbie?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:59 schreef Nouk84 het volgende:
Oké, het is misschien nog niet zoveel, maar het is een begin. Ik heb net 2,9 km hardgelopen ZONDER te stoppen. Dat is best goed, want ik ben heel slecht in hardlopen
Dat is alleen maar goed! Ik ben trots op je!quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:59 schreef Nouk84 het volgende:
Oké, het is misschien nog niet zoveel, maar het is een begin. Ik heb net 2,9 km hardgelopen ZONDER te stoppen. Dat is best goed, want ik ben heel slecht in hardlopen
Volgende keer met je veters los hardlopen. Dikke kans dat je dan wel een keer door rolt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:01 schreef ArTiC het volgende:
![]()
ik heb de schurft aan hardlopen...gaat veel te langzaam en als je stopt rol je niet door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |