Water doet het nog prima. Het water doorleiden naar mijn flatje doet het niet primaquote:
Dates?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel lekker, heul druk op t werk enzo
En dates
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil je er over praten? Tips hoe je minder openhartig kan zijn?NeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Dan nietquote:
sinds wanneer date jij?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel lekker, heul druk op t werk enzo
En dates
Sinds jij niet meer single bentquote:
Ik heb nooit leuke matches op Paiq..quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dates?vertel
Ik heb wel een leuke match op Paiq. Nog geen plannen voor een date
Ja dat.. Jij bent nu locked down enzo, dus dan doe ik het maarquote:
Omdat ik die heb natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nooit leuke matches op Paiq..
Jij snapt hetquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja dat.. Jij bent nu locked down enzo, dus dan doe ik het maar
Naah.. ik zoek ze wel irl enzo, werkt beterquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef PeuRac het volgende:
Je mag mijn account wel overnemen, stik van de credits en matches, maar kom er nooit meer
Daten is leukquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah,.. ik kan het toch, blijkbaar
quote:
quote:
And keep it up with the music, meastro!quote:
De mijne is ver wegquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
maar vriendinnetje hebben is wel leuker.
De spanning en onzekerheid lijkt mij heel lastigquote:
Die wordt vanzelf leuk en verslavendquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De spanning en onzekerheid lijkt mij heel lastig
Arme jijquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De mijne is ver wegDus verveel ik jullie maar
Ik date liever met een persoonquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die wordt vanzelf leuk en verslavend![]()
Dat vond ik juist zo leukquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De spanning en onzekerheid lijkt mij heel lastig
En appartementje verder?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De mijne is ver wegDus verveel ik jullie maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |