ze verzinnen tegenwoordig de vreemdste dingen op kantoren dus het zou zomaar kunnenquote:
Ze verzinnen zelfs wel eens werkquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze verzinnen tegenwoordig de vreemdste dingen op kantoren dus het zou zomaar kunnen
Waar gaat het heen met deze wereld?quote:
Nah, als we op het werken zouden gaan volleyen t.b.v. PT ben ik voor!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze verzinnen tegenwoordig de vreemdste dingen op kantoren dus het zou zomaar kunnen
Terechtquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:43 schreef ArTiC het volgende:
Bij ons wordt wel nogal eens gegolfd onder werktijd...maar volleybal zie ik niet snel gebeuren
Zo'n fout maakte ik maandag ook...quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:46 schreef MNR het volgende:
Ik ben nog steeds aan het werk
Ik heb gezegd dat ik vandaag een overzicht op zou leveren... maar alles wat een grotere 'chaos' dan ik verwachtte... Nu werk ik op het moment maar 3 dagen in de week, en zij wil het graag z.s.m. hebben.... Dus eigenlijk maak ik weer dezelfde fout als voorheen. Ik ga het afronden en aangeven dat het maandag wordt..
Oi!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zo'n fout maakte ik maandag ook...
ach, dat doe ik vanavond wel (ff 2 servers synchroniseren).
Uiteindelijk ging ik om half 4 naar bed
Dat klinkt of de bron 'het grote sprookjesboek' isquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Oi!
Ik was de gouden regel vergeten
Als je denkt dat je iets op bijv. maandag af kan hebben, zeg dan tegen je baas dat je het woensdag af hebt. Je hebt extra tijd voor jezelf gecreerd (ontspanning, hulde!) en niet meer, bent productiever (!), kunt nog gaan golfen, bent meer uitgerust en levert zonder stress je werk op
Uiteindelijk lever je het op dinsdagmiddag in. Dan heb je meer geleverd dan je beloofd hebt, je baas is blij (misschien zelfs onder de indruk) en je vindt jezelf geweldig![]()
Bron: 'coach jezelf naar succes'
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat klinkt of de bron 'het grote sprookjesboek' is
Nee hoor. Zo werk ik al jaren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat klinkt of de bron 'het grote sprookjesboek' is
Een beetje baas heeft dat na twee keer door. De derde keer vraagt hij waarom het drie dagen moet duren en niet in twee dagen kan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:54 schreef MNR het volgende:
Oi!
Ik was de gouden regel vergeten
Als je denkt dat je iets op bijv. maandag af kan hebben, zeg dan tegen je baas dat je het woensdag af hebt. Je hebt extra tijd voor jezelf gecreerd (ontspanning, hulde!) en niet meer, bent productiever (!), kunt nog gaan golfen, bent meer uitgerust en levert zonder stress je werk op
Uiteindelijk lever je het op dinsdagmiddag in. Dan heb je meer geleverd dan je beloofd hebt, je baas is blij (misschien zelfs onder de indruk) en je vindt jezelf geweldig![]()
Bron: 'coach jezelf naar succes'
Ik ga niet 2x dezelfde fout maken om mijn benen onder mijn lijf uit te rennen voor mijn baasquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje baas heeft dat na twee keer door. De derde keer vraagt hij waarom het drie dagen moet duren en niet in twee dagen kan.
Daar ga je al. Een beetje baas.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje baas heeft dat na twee keer door. De derde keer vraagt hij waarom het drie dagen moet duren en niet in twee dagen kan.
Niet alle bazen zijn competent, en datzelfde geldt ook voor het personeel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:59 schreef Godtje het volgende:
Daar ga je al. Een beetje baas.
Die zijn zeldzaam. De vraag is eigenlijk of ze het wel moeten willen weten. Je moet op je personeel vertrouwen.
Hoeveel zingt 'ie op dat album?quote:
Hebben wij ooit op een lijn gezeten?quote:
ik vond 'm niet lekker zitten, dus ben me ervan aan het verwijderen.quote:
tot nu toe nog niks.quote:
Dan ga ik het luisteren. Hij kan leuke nummers maken, maar zingen moet 'ie gewoon niet doen.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vond 'm niet lekker zitten, dus ben me ervan aan het verwijderen.
tot nummer 6 ging het goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ga ik het luisteren. Hij kan leuke nummers maken, maar zingen moet 'ie gewoon niet doen.
Waar hebben ze dat begindeuntje van gebeten?quote:
Nummer 6 is doorgaans zo'n nummer dat je toch doorskipt.quote:
Van hunzelf, nummer is stiekum al best oudquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar hebben ze dat begindeuntje van gebeten?
Hey peuquote:
Hey tijnquote:
Het heeft iets weg van No Refugee van Chris Jones (2003 trouwens, tegenover 1998) maar dat is niet degene die ik bedoel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef oshiro het volgende:
[..]
Van hunzelf, nummer is stiekum al best oud.
quote:
Ook stoned?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef oshiro het volgende:
Ik ben echt in een stoner-mood vandaag. Nu ook al Orange Goblin op.
Neen dat niet. Wel nog een halve kater van een tripje München. Flink wat Maßen doorheengegaan...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook stoned?![]()
Goeie muziek trouwens pas naar Roadburn geweest een stonerfestival
Dat klinkt goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:35 schreef oshiro het volgende:
[..]
Neen dat niet. Wel nog een halve kater van een tripje München. Flink wat Maßen doorheengegaan...
Ey Swa!quote:
Alohaquote:
sinds wanneer moet je doorspoelen als je van je balkon pist?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:48 schreef Barbusse het volgende:
Dank u voor de groet. Maar ik moet dus pissen. En kan niet doorspoelen.
Geen parkje in de buurt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:48 schreef Barbusse het volgende:
Dank u voor de groet. Maar ik moet dus pissen. En kan niet doorspoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |