Ik ga er even vanuit dat jij geen slaap tekort komt.. Maar hoe doet hij dat dan? Ik neem aan dat hij de volgende dag gewoon weer vroeg opmoet om naar zijn werk te gaan... Is hij dan niet moe? (snap je wat ik wil vragen?).quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:30 schreef Tally het volgende:
[..]
's Nachts is ook goed. Ik snap dat niet van die stelletjes die roepen dat ze geen tijd hebben voor seks sinds de baby er is.
Man ik heb meer seks dan er voor! Zij maakt ons 's nachts wakker voor een fles. Zij gaat na de fles slapen. Maar wij niet!! Tijd zat
Hij hoeft niet om 8 uur op het werk te zijn. Hij kan 's morgens thuis beginnenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ga er even vanuit dat jij geen slaap tekort komt.. Maar hoe doet hij dat dan? Ik neem aan dat hij de volgende dag gewoon weer vroeg opmoet om naar zijn werk te gaan... Is hij dan niet moe? (snap je wat ik wil vragen?).
Ow, and for the record: great!
Ik zie daar totaal geen probleem in, ik wou dat ik het kon.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:58 schreef xFriendx het volgende:
Tally is meer van: ik heb de hele dag seks en om 7 uur een ontbijtje.
Ahhhh! Handigquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij hoeft niet om 8 uur op het werk te zijn. Hij kan 's morgens thuis beginnen
So I noticequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:58 schreef xFriendx het volgende:
Tally is meer van: ik heb de hele dag seks en om 7 uur een ontbijtje.
Wie weet komt die tijd nog bij jouquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie daar totaal geen probleem in, ik wou dat ik het kon.
Uiteraard. Ik zit wel om 7 uur aan mijn ontbijtje, dus heb in ieder geval nog ietsquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie daar totaal geen probleem in, ik wou dat ik het kon.
Ik ontbijt nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik zit wel om 7 uur aan mijn ontbijtje, dus heb in ieder geval nog iets
edit: overigens ontbijt ik een stuk vroeger al
Ik heb naar jou gezwaaid vandaag, 2x!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wie weet komt die tijd nog bij jou
Ik wil het NU! *pruillipt*quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wie weet komt die tijd nog bij jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |