quote:
Dat dus, ochtendseksquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, ochtendseks, als je eigenlijk nog niet helemaal wakker bent
Nu wil ik weerquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, ochtendseks, als je eigenlijk nog niet helemaal wakker bent
Jij snapt 'mquote:
We zijn een eh.. delicatesse?quote:
Ik vind het ook wat weinig. Iedereen roept altijd maar Milf, milf maar kennelijk zijn er heul niet zo veelquote:
quote:
Ja, dàt snap ik héél goed jaquote:
quote:
Neequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat weinig. Iedereen roept altijd maar Milf, milf maar kennelijk zijn er heul niet zo veel
's Nachts is ook goed. Ik snap dat niet van die stelletjes die roepen dat ze geen tijd hebben voor seks sinds de baby er is.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:30 schreef Tally het volgende:
[..]
's Nachts is ook goed. Ik snap dat niet van die stelletjes die roepen dat ze geen tijd hebben voor seks sinds de baby er is.
Man ik heb meer seks dan er voor! Zij maakt ons 's nachts wakker voor een fles. Zij gaat na de fles slapen. Maar wij niet!! Tijd zat
Ik print dit vast uit voor de toekomstige drager van mijn kroost.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:30 schreef Tally het volgende:
[..]
's Nachts is ook goed. Ik snap dat niet van die stelletjes die roepen dat ze geen tijd hebben voor seks sinds de baby er is.
Man ik heb meer seks dan er voor! Zij maakt ons 's nachts wakker voor een fles. Zij gaat na de fles slapen. Maar wij niet!! Tijd zat
Zo hoort het!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:30 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Haha. Je hebt groot gelijk!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Geen tijd? Hij krijgt hem gewoon niet meer omhoog van dat uitgezakte lijf.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik snap dat niet van die stelletjes die roepen dat ze geen tijd hebben voor seks sinds de baby er is.
Dat zou ook nog kunnen. En ik zou hem groot gelijk geven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen tijd? Hij krijgt hem gewoon niet meer omhoog van dat uitgezakte lijf.
Hij neukt gewoon lekker buiten de deur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |