Heb jij gewoon een aantal standaard antwoorden klaar liggen voor dit soort vragen?quote:
Yes No Maybequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij gewoon een aantal standaard antwoorden klaar liggen voor dit soort vragen?
Dan maar hopen dat ik de goede keuze heb gemaaktquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
ken de samsung niet, de htc is zeker een goed apparaat!
LOL, ja echtquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef Techno het volgende:
[..]
True, maar deze is wel heel erg obvious.
[ afbeelding ]
Het balkje van het bereik zit rechtsquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef Techno het volgende:
[..]
True, maar deze is wel heel erg obvious.
[ afbeelding ]
Dan valt het minder op dat je toch geen bereik hebt met tmobilequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het balkje van het bereik zit rechts
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:14 schreef Godtje het volgende:
Dan valt het minder op dat je toch geen bereik hebt met tmobile
Ik durf serieus niks meer te googlen.quote:
Dat zou een uitkomst zijn! Ik ben sowieso pro informatie verzamelen op 1 plaats (overzichtelijk, uptodate en minder kans op fouten, woohoo!).quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:14 schreef PeuRac het volgende:
ik haat vluchten boekenwaarom is er niet 1 fatsoenlijke website om tickets te vergelijken. Heb ook dezelfde vlucht al voor 5 prijzen gezien
Het is veiligquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf serieus niks meer te googlen.
Voor je het weet zit je naar regenboogkutjes te kijken ofzo
Deze TT is niet dubbelzinnig. True story!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
?????quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
Ja dat werd wel vaker gezegdquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Deze TT is niet dubbelzinnig. True story!
Blue wafflequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:27 schreef MNR het volgende:
[..]
?????
Moet ik hier nu om lachen of om huilen?
Gebruik de Fok! Prijscheck eensquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:14 schreef PeuRac het volgende:
ik haat vluchten boekenwaarom is er niet 1 fatsoenlijke website om tickets te vergelijken. Heb ook dezelfde vlucht al voor 5 prijzen gezien
Well, in that case I can assure you everything's allrightquote:
De wattes? Dat is nieuw?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |