Haha, geniaal! Ik hoorde em gister bij Veenstra maar snapte de fun niet zo, maar met die clip erbij issie echt geniaal. Ze schijnen nog veel meer van dit soort samenwerkingen aangegaan te zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:46 schreef Godtje het volgende:
Soms moet het! Mooi gejat uit een ander topic.![]()
JA! MWUHAHAHAHA!!!!quote:
Dat werkt inderdaad slecht zonder video.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, geniaal! Ik hoorde em gister bij Veenstra maar snapte de fun niet zo, maar met die clip erbij issie echt geniaal. Ze schijnen nog veel meer van dit soort samenwerkingen aangegaan te zijn
In before iphonequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:01 schreef Cue_ het volgende:
Keuze:
Htc Desire Z of de Samsung galaxy Ace ?
iPhone.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:01 schreef Cue_ het volgende:
Keuze:
HTC Desire Z. Het spul van HTC is wat volwassener en meer 'af' IMHO.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:01 schreef Cue_ het volgende:
Keuze:
Ik heb een heul ouwe HTCquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:02 schreef Techno het volgende:
[..]
HTC Desire Z. Het spul van HTC is wat volwassener en meer 'af' IMHO.
quote:
ken de samsung niet, de htc is zeker een goed apparaat!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:01 schreef Cue_ het volgende:
Keuze:
De Ace is die poor man's iPhone.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:08 schreef rival het volgende:
ken de samsung niet, de htc is zeker een goed apparaat!
Heb jij gewoon een aantal standaard antwoorden klaar liggen voor dit soort vragen?quote:
Yes No Maybequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij gewoon een aantal standaard antwoorden klaar liggen voor dit soort vragen?
Dan maar hopen dat ik de goede keuze heb gemaaktquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
ken de samsung niet, de htc is zeker een goed apparaat!
LOL, ja echtquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef Techno het volgende:
[..]
True, maar deze is wel heel erg obvious.
[ afbeelding ]
Het balkje van het bereik zit rechtsquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef Techno het volgende:
[..]
True, maar deze is wel heel erg obvious.
[ afbeelding ]
Dan valt het minder op dat je toch geen bereik hebt met tmobilequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het balkje van het bereik zit rechts
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:14 schreef Godtje het volgende:
Dan valt het minder op dat je toch geen bereik hebt met tmobile
Ik durf serieus niks meer te googlen.quote:
Dat zou een uitkomst zijn! Ik ben sowieso pro informatie verzamelen op 1 plaats (overzichtelijk, uptodate en minder kans op fouten, woohoo!).quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:14 schreef PeuRac het volgende:
ik haat vluchten boekenwaarom is er niet 1 fatsoenlijke website om tickets te vergelijken. Heb ook dezelfde vlucht al voor 5 prijzen gezien
Het is veiligquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf serieus niks meer te googlen.
Voor je het weet zit je naar regenboogkutjes te kijken ofzo
Deze TT is niet dubbelzinnig. True story!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
?????quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
Ja dat werd wel vaker gezegdquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Deze TT is niet dubbelzinnig. True story!
Blue wafflequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:27 schreef MNR het volgende:
[..]
?????
Moet ik hier nu om lachen of om huilen?
Gebruik de Fok! Prijscheck eensquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:14 schreef PeuRac het volgende:
ik haat vluchten boekenwaarom is er niet 1 fatsoenlijke website om tickets te vergelijken. Heb ook dezelfde vlucht al voor 5 prijzen gezien
Well, in that case I can assure you everything's allrightquote:
De wattes? Dat is nieuw?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan valt het minder op dat je toch geen bereik hebt met tmobile
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |