SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierRon Paul 2012
wat een trieste lul ben jij zeg....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:00 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb bijvoorbeeld ook in het verkeer , dat ik extra hard op een kruispunt afrijd en dat mensen dan geen voorrang durven te nemen omdat het dan lijkt alsof ik niet ga stoppen
Dan zie je ze een beetje verschrikt kijken en ik zit dan met zo'n dodelijke lege blik in mijn ogen in de auto
Ook neem ik meer risico's in smalle wegen met sloten ernaast, dan ga ik precies op het randje van het "ravijn" rijden als een soort kick die ik ervan krijg.
En bij wegversmallingen rijd ik altijd keihard op in zodat de tegenligger bang word en ik de strijd win van degene die het eerst stopt
Ook leuk. Mensen die staan te liften, dan stoppen net alsof doen dat je ze wilt oppikken en plankgas geven. Of mensen die langs de weg op zo'n bord staan te kijken om te kijken welke weg ze moeten volgen, vervolgens toeteren, dan zie je ze omkijken en dan raken ze in de war op welk punt ze ook alweer waren op dat bord haha
Hahah zo kan ik nog wel even doorgaan met mijn denkbeelden
"Eigenlijk wil ik alles maar ik wil er totaal niets voor hoeven doen."quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als jezelf ertoe zetten om normaal te doen zodat je ooit überhaupt kunt gaan versieren niet zo makkelijk gaat
Daar kan ik me best wat bij voorstellen. De meeste vrouwen hebben wel onzekerheid momentjes maar als je ze continu hebt is dat oervervelend. Bij onzekere mensen komt trouwens ook vaak jaloezie kijken en dat is ook niet echt een aantrekkelijk ietsquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:12 schreef Spork het volgende:
dat lijkt me ook, maar het zelfde geld voor meisjes
van de vriendinnen die ik heb gehad vond de meeste dat ook van zichzelf, dat wordt best vervelend na een tijdje
Lijkt me heel irritant ja.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:11 schreef formerjellybean het volgende:
Zeuren helpt ook niet zo.
Vraagje aan mede-vrouwen hier, wat zou je er van vinden als je met een jongen date die zich constant lelijk vind en dat ook steeds aan je laat merken dat die zichzelf lelijk vind ??
Eerlijk gezegd denk ik bij mij dat het dan zo over is, ik wil liever een man die zichzelf ook leuk en prettig vind.
valt erg mee hoor, je hebt er in alle prijsklasses wel iets.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:39 schreef Spork het volgende:
sakura daar ben ik wel eens geweest met familie
lekker maar best duur voor een date lijkt me?
ik kies meestal iets rustigers, aan zo'n tafel dat er voor je gekookt wordt is leuk maar op een eerste date heb ik liever iets meer dat je afgezonderd zit zodat je rustig kan kletsen.. gewoon een klein restaurantje met hoekjes en tweepersoonstafeltjes. utrecht heeft wel veel van dat soort plekjes aan de gracht
en met tafelgenoten gaan praten als het gesprek met je date niet zo goed gaat lijkt me echt verschrikkelijk, dan laat je meteen merken dat het niet botert...
Toevallig, vanavond eet ik ook pasta. Penne met bolognesesaus.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:35 schreef missyB het volgende:
zo mn spaghetti is intussen ook klaar, wat eten/koken jullie vanaaf?
en waar eet je het liefst met een dinnerdate?
ik het liefst bij sakura in arnhem.
je zit daar met meerderen in een vierkant om de kok heen zeg maar.
Dus je babbelt ook wat makkelijker met vreemde tafelgenoten mocht het gesprek met je dat stil vallen of niet klikken.
Hoe kiezen jullie een restaurantje ofzo als je voor t eerst gaat eten met iemand?
Dit is in MLiG situatie het geval. Ik bevond me al jaren tussen de mensen. MLiG heeft 6 jaar alleen in zijn kamer doorgebracht en kwam nauwelijks buiten vanwege zijn sociale vrees.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:06 schreef Waaghals het volgende:
Als jezelf opsluiten wachtend op een mooie dame die je leven verandert niet zo makkelijk gaat
jammer dat ik amper kan kokenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:49 schreef moneyfornothing het volgende:
Restaurantjes zijn zeker leuk, maar als hij lekker voor mij kookt heeft hij meteen een pluspuntje te pakken.
mmm je hebt nog gelijk ook voor een eerste date iets knussers te zoeken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Toevallig, vanavond eet ik ook pasta. Penne met bolognesesaus.
Sakura, in een vierkant om de kok. Dat klinkt als een Japanner. Maar dat lijkt me niets om je eerste date mee naartoe te nemen. Voor dat doel weet ik altijd wel een knus restaurantje te vinden.
ga op kookles!!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:53 schreef Spork het volgende:
[..]
jammer dat ik amper kan koken
wel aan het oefenen, maar de helft van de tijd kook ik nog uit pakjes
In bolognese hoort i.i.g. geen paprika, champignon en bieslook. De basilicum, hmm daar valt over te twisten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:54 schreef missyB het volgende:
mmm je hebt nog gelijk ook voor een eerste date iets knussers te zoeken.
hier zit een bistrootje ambiance dat leent zich ook erg goed voor first dates!
Hier is het spaghetti bolognese saus, met lekkere verse bieslook, verse basilicum, tomaten, champignons, paprikaas.
of het de naam bolognese nog mag hebben geen idee maar lekker is het wel!
Stokbroodje kruidenboter vooraf
Succes ermee, ik kook al 10 jaar voor mezelf en ik kan best goed koken inmiddels al zeg ik het zelf, maar mij levert het verder niks opquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:59 schreef Spork het volgende:
waar is 'hier', arnhem? ik ben daar niet zo bekend verder maar de rijnkade schijnt wel leuk te zijn?
en ik weet niet of ik kookles nou zo leuk zou vinden.. ik hou helemaal niet van koken. maargoed om kookervaving op te doen en dames te ontmoeten zou het dan weer wel kunnen helpen
ja hier is arnhem en ja de rijnkade heeft leuke tentjes maar ook st jansplaats en hoe heet die andere steeg ook weer(kom er even niet op)quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:59 schreef Spork het volgende:
waar is 'hier', arnhem? ik ben daar niet zo bekend verder maar de rijnkade schijnt wel leuk te zijn?
en ik weet niet of ik kookles nou zo leuk zou vinden.. ik hou helemaal niet van koken. maargoed om kookervaving op te doen en dames te ontmoeten zou het dan weer wel kunnen helpen
daarom zei ik al, of het de naam nog mag hebben?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:01 schreef Techno het volgende:
[..]
In bolognese hoort i.i.g. geen paprika, champignon en bieslook. De basilicum, hmm daar valt over te twisten.
het een hoeft toch niet meteen het ander te betekenen? of dacht je dat met genoeg complimentjes je haar wel om je vinger zou winden?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Succes ermee, ik kook al 10 jaar voor mezelf en ik kan best goed koken inmiddels al zeg ik het zelf, maar mij levert het verder niks op
Eenmaal heeft er een meid voor mij gekookt, en toen ik haar uitnodigde bij mij thuis en dat ik dan zou gaan koken is ze nooit op ingegaan. Wel jammer. En dat terwijl ik haar helemaal bestookte met complimentjes.
dan zou jij een goede zijn om samen met iemand zo n eetclub op te zetten rich.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Succes ermee, ik kook al 10 jaar voor mezelf en ik kan best goed koken inmiddels al zeg ik het zelf, maar mij levert het verder niks op
Eenmaal heeft er een meid voor mij gekookt, en toen ik haar uitnodigde bij mij thuis en dat ik dan zou gaan koken is ze nooit op ingegaan. Wel jammer. En dat terwijl ik haar helemaal bestookte met complimentjes.
Tuurlijk levert het jou niks op, alsof jij ook meer enig voorbeeld hierin bent.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nah niet echt ;P, maar toen hadden we al een keer sex gehad dus ik dacht dat ik op de goede weg was, om vervolgens keihard afgewezen te worden zonder dat de reden me word verteld.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:04 schreef Spork het volgende:
[..]
het een hoeft toch niet meteen het ander te betekenen? of dacht je dat met genoeg complimentjes je haar wel om je vinger zou winden?
Als dit serieus is, dan ben je nog een grotere mongool dan ik dacht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
ik was niet eens negatief, ik zeurde maar 10 keer over mijn uiterlijk per dag. maar maybe had ik helemaal niks moeten zeggen erover ofzo.
Oh shit, die 10 moest 1 zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als dit serieus is, dan ben je nog een grotere mongool dan ik dacht.
Maar ik heb nog enige hoop dat het een grapje is.
heb jij ook weleens een meisje gekend die eigenlijk vooral heel onzeker over haar uiterlijk was.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nah niet echt ;P, maar toen hadden we al een keer sex gehad dus ik dacht dat ik op de goede weg was, om vervolgens keihard afgewezen te worden zonder dat de reden me word verteld.
Ik snap het niet, ik was niet eens negatief, ik zeurde maar 10 keer over mijn uiterlijk per dag. maar maybe had ik helemaal niks moeten zeggen erover ofzo.
Ik word gewoon heel smooth gehosseld hier.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:04 schreef missyB het volgende:
daarom zei ik al, of het de naam nog mag hebben?
tis in elk geval missy b spaghetti en hartstikke lekker hoor.
Kom maar eens proeven hahahahaha
Die uit het oosten was heel onzeker over haar uiterlijk, maar dat heb ik uit haar hoofd gepraat een beetje omdat ze was aangenomen om in een restaurant te werken en ik haar heb overtuigd dat een restaurant alleen mooie meiden aanneemt, en ze geloofde het, ze werd wat blijer ofzo zo leek het.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
heb jij ook weleens een meisje gekend die eigenlijk vooral heel onzeker over haar uiterlijk was.
die uit het oosten, en de psych student waren allebei nogal verzekerd van hunzelf ofzoiets toch, van hun uiterlijk?
aaaaaaah nietes! ik ben gewoon erg sociaal, hou enorm van mensen, gezelschap en lekker eten!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik word gewoon heel smooth gehosseld hier.
ah oke, leuk om te horen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Die uit het oosten was heel onzeker over haar uiterlijk, maar dat heb ik uit haar hoofd gepraat een beetje omdat ze was aangenomen om in een restaurant te werken en ik haar heb overtuigd dat een restaurant alleen mooie meiden aanneemt, en ze geloofde het, ze werd wat blijer ofzo zo leek het.
Die andere is heel zeker over haar uiterlijk inderdaad en gelijk heeft ze.
Af en toe een compliment okay, maar "bestoken met complimenten" kan al snel erg slijmerig overkomen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:02 schreef richard_prf het volgende:
En dat terwijl ik haar helemaal bestookte met complimentjes.
Ja misschien is dat het ook wel. Maar het kan ook zo zijn dat ik teveel zeurde over mijn uiterlijk al deed ik dat echt maar een paar keer in totaal. Misschien dat ik dus te negatief was.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Af en toe een compliment okay, maar "bestoken met complimenten" kan al snel erg slijmerig overkomen.
Ik laat alleen maar zien hoe makkelijk het gaat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef missyB het volgende:
aaaaaaah nietes! ik ben gewoon erg sociaal, hou enorm van mensen, gezelschap en lekker eten!
van 10 keer naar 1 keer naar een paar keer?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:14 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja misschien is dat het ook wel. Maar het kan ook zo zijn dat ik teveel zeurde over mijn uiterlijk al deed ik dat echt maar een paar keer in totaal. Misschien dat ik dus te negatief was.
das waar, zo makkelijk kan het zijn dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik laat alleen maar zien hoe makkelijk het gaat.
dat is het stukje waar ik ook de fout in ga denk ik.. teveel bezig met hoe ik dingen zie en wat ik wil vertellen in plaats van gewoon een beetje luchtig kletsenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:16 schreef missyB het volgende:
[..]
Als jij een gesprek hebt met een meisje bijv die 2,hoe verlopen die gesprekken dan? waar gaan ze over? wat deel je met elkaar?
Als je die 2 leert combineren zou je een ideale gesprekspartner kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:18 schreef Spork het volgende:
[..]
dat is het stukje waar ik ook de fout in ga denk ik.. teveel bezig met hoe ik dingen zie en wat ik wil vertellen in plaats van gewoon een beetje luchtig kletsen
Als je met een meid praat moet je gewoon never NOOIT niet over je uiterlijk gaan zeiken. Niet een keer. Niet een paar keer. Gewoon NIET. Als iets een moodkiller is...quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:14 schreef richard_prf het volgende:
Ja misschien is dat het ook wel. Maar het kan ook zo zijn dat ik teveel zeurde over mijn uiterlijk al deed ik dat echt maar een paar keer in totaal. Misschien dat ik dus te negatief was.
Of erger nog, opdringerig of stalkerig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:13 schreef Catbert het volgende:
Af en toe een compliment okay, maar "bestoken met complimenten" kan al snel erg slijmerig overkomen.
Helemaal in combinatie met gezeik over eigen uiterlijk. Ik zou er als kerel al kriegel van worden.quote:
dan moet je tegen je natuurlijke drangen ingaan, en inhouden. dat is moeilijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Of erger nog, opdringerig of stalkerig.
een ioi?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dan moet je tegen je natuurlijke drangen ingaan, en inhouden. dat is moeilijk
het is zo oneerlijk he, voor vrouwen werkt het wel, dan is het een ioi.
al zou ik neit weten wat voor vrouwen wel werkt als de man nog niet geintereseerd is, en het hem bang maakt
Sorry hoor maar dat is geen "natuurlijke drang". Het is absoluut niet normaal of natuurlijk een vrouw continue met complimentjes te bestoken. De meeste kerels plaatsen een vrouw niet op een voetstuk. Het zijn ook gewoon maar mensen (die bovendien minder hard rennen, minder sterk zijn, vaak weinig rationeel denken, emoties voorrang geven, te veel lullen en niet kunnen inparkeren).quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja maar dat is zo oneerlijk he, dan moet je tegen je natuurlijke drangen ingaan.
Bij een kerel als jou misschien. We hebben een paar jaar terug nog een raar wijf gehad die achter een teamgenoot van me aanzat. Daar moest ook niemand wat van hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja als een meisje je gaat "stalken" is dat een grote ioi. dus dan bof je zwaar.
Ik denk dat 99,999% van de mannen ook niets moeten hebben van wanhopige vrouwen hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
al zou ik neit weten wat voor vrouwen wel werkt als de man nog niet geintereseerd is, en het hem bang maakt
Kijk maar naar minnemin of hoe heet ze.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik denk dat 99,999% van de mannen ook niets moeten hebben van wanhopige vrouwen hoor.
maar waar staat het voor?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja als een meisje je gaat "stalken" is dat een grote ioi. dus dan bof je zwaar.
maar als je het bekijkt dat de man eigenlijk de zwakkere sekse is, die zich moet aanpassen aan wat de vrouw wil. dan is een ioi dat hij haar zover heeft gekregen dat ze hem gaat stalken, heel knap van hem.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat 99,999% van de mannen ook niets moeten hebben van wanhopige vrouwen hoor.
Indicator of Interestquote:
Dan zit je fout. Klaar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar als je het bekijkt dat de man eigenlijk de zwakkere sekse is
waar moet ik naar kijken bij minnemin? zijn er interessante dingen in haar postgeschiedenis waar ik hoop van krijg dat er ergens leuke meisjes bestaan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kijk maar naar minnemin of hoe heet ze.
WTF???????quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ik reageerde toch niet op jou? Ik gaf aan naar MVS dat dat een goed voorbeeld is van een wanhopige vrouw die de meeste mannen niet aantrekkelijk vinden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
waar moet ik naar kijken? zijn er interessante dingen in haar postgeschiedenis waar ik hoop van krijg dat er ergens leuke meisjes bestaan?
Dat soort vrouwen worden uiteindelijk alleen maar gebruikt door een man voor seks.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kijk maar naar minnemin of hoe heet ze.
En dan nog durven beweren dat je geen issues hebt en dat een vriendin al je problemen oplost. Beter laat je die PUA-onzin voor wat het is, want dat maakt het vertekende beeld dat je van vrouwen hebt er niet bepaald beter op.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
Over die eerste die ik ontmoette over van alles eigenlijk, haar werk, studie, mijn werk, mijn studie, vakantieplannen, toekomstplannen, familie, vrienden,hobby's, zelfs over voetbal want daar houd ze zelf ook een beetje van. Ik probeerde ook een beetje grappig over te komen, ik glimlachte veel (die tip had ik overgenomen van Fok) blijkbaar werkte het.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:16 schreef missyB het volgende:
[..]
van 10 keer naar 1 keer naar een paar keer?
Richard,je kan heus wel eens zeggen dat je niet happy bent met hoe je eruit ziet maar als je het constant over jezelf hebt knappen mensen echt op af.
want buiten die enkele keer looks heb je wellicht ook 1000 andere dingen benoemt over jezelf.
Als jij een gesprek hebt met een meisje bijv die 2,hoe verlopen die gesprekken dan? waar gaan ze over? wat deel je met elkaar?
Hoezo zou zij "iedereen" kunnen krijgen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Over die eerste die ik ontmoette over van alles eigenlijk, haar werk, studie, mijn werk, mijn studie, vakantieplannen, toekomstplannen, familie, vrienden,hobby's, zelfs over voetbal want daar houd ze zelf ook een beetje van. Ik probeerde ook een beetje grappig over te komen, ik glimlachte veel (die tip had ik overgenomen van Fok) blijkbaar werkte het.
Ik kon ook merken dat zij ook erg zenuwachtig was, bang dat ik haar niet leuk zou vinden ofzo. Kijk en dat snap ik dus niet.... waarom zou je als vrouw zijnde zenuwachtig zijn over hoe je overkomt als je toch al weet dat mannen je nakijken op straat en bij wijze van spreken iedereen kan krijgen die je wilt? Mijn zelfvertrouwen steeg in elk geval toen ik merkte dat ze zenuwachtig was.
Dan bestempel ik in elk geval nummer 1 als officieel kutwijf.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Over die eerste die ik ontmoette over van alles eigenlijk, haar werk, studie, mijn werk, mijn studie, vakantieplannen, toekomstplannen, familie, vrienden,hobby's, zelfs over voetbal want daar houd ze zelf ook een beetje van. Ik probeerde ook een beetje grappig over te komen, ik glimlachte veel (die tip had ik overgenomen van Fok) blijkbaar werkte het.
Ik kon ook merken dat zij ook erg zenuwachtig was, bang dat ik haar niet leuk zou vinden ofzo. Kijk en dat snap ik dus niet.... waarom zou je als vrouw zijnde zenuwachtig zijn over hoe je overkomt als je toch al weet dat mannen je nakijken op straat en bij wijze van spreken iedereen kan krijgen die je wilt? Mijn zelfvertrouwen steeg in elk geval toen ik merkte dat ze zenuwachtig was.
En ik had een goede indruk achtergelaten, ze vroeg ook of ik met kerst wilde komen en zo maar ik deed alsof ik het druk had en dat ik zou kijken of ik het kon regelen enzo om niet "te graag " over te komen. Dus het was best leuk hoor... ik heb er 4 keer overnacht en het waren de 4 mooiste nachten van mijn leven. Ik heb in het totaal 70 smsjes ontvangen in een periode van 4 weken toen het plotseling stopte en ze me dumpte (voor iemand anders?)
Oh en die andere... kijk die heb ik op een andere manier ontmoet als "lotgenoot" omdat haar problematiek ook wel wat erger is dan gemiddeld en we steunen elkaar als het ware.
We slijmen overdreven naar elkaar toe. Als zij zich kut voelt dan spreek ik haar moed in, als ik me kut voel dan andersom hetzelfde.
Ik weet eigenlijk niet hoe ik over dit contact moet denken precies.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:58 schreef missyB het volgende:
Dan bestempel ik in elk geval nummer 1 als officieel kutwijf.
iemand na 4 weken zonder enige reden dumpen is gewoon not done.
Een ander heeft recht op een verklaring waarom.
Omdat ze er mooi uitziet, maar niet té mooi dus eentje bij wie veel mannen denken kans te maken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoezo zou zij "iedereen" kunnen krijgen?
Wat? We hadden meteen sex de eerste keer dat ik daar was. Het was tevens de ontmaagding, en het interesseerde haar geen fuck dat ik geen ervaring had want we waren toch allebei aangeschoten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
![]()
Ze vond hem niet leuk genoeg, da's genoeg reden. Daarnaast heb je het er zelf naar gemaakt als hij er 4 nachten blijft slapen en er gebeurt niks. Dan denkt ze waarschijnlijk dat hij aseksueel is ofzo.
Ik was er niet bij dus dat neem ik niet maar zo aan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
![]()
Ze vond hem niet leuk genoeg, da's genoeg reden. Daarnaast heb je het er zelf naar gemaakt als hij er 4 nachten blijft slapen en er gebeurt niks. Dan denkt ze waarschijnlijk dat hij aseksueel is ofzo.
Smaken verschillen. Ik zal ongetwijfeld sommige meiden die jij mooi vindt niet mooi vinden, en vice versa.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:01 schreef richard_prf het volgende:
Omdat ze er mooi uitziet, maar niet té mooi dus eentje bij wie veel mannen denken kans te maken.
Leuke vrienden heeft ze.quote:Bovendien werd ze gestalked, en toen ik daar overnachtte waren er negers die op deur klopte en naar binnen probeerde te komen enzowant die hadden wel zin in sex
. En ja ze was heel bang voor ze enzo ( heeft extra zware sloten op haar deur) maar ze voelde zich wel veilig toen ik er was en ze pakte mijn hand enzo vast tijdens het slapen, het was heel romantisch, het was precies zoals ik had verwacht of zelfs nog beter. Ik wist dat het al mijn problemen zou oplossen.
Met "niks" bedoel ik ook geen zoenen e.d. Daaruit zal ze wel op d'r minst opgemaakt hebben dat hij geen interesse heeft.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:03 schreef missyB het volgende:
Ik was er niet bij dus dat neem ik niet maar zo aan.
Vind wel dat zij richard een verklaring schuldig was waarom ze opeens voor iemand anders koos.
En als je in 4 nachten samen spenderen geen sex hebt maakt dat je asexueel?
mag ik even lachen?
Als ik iemand leer kennen kan het wel 10 ontmoetingen zijn eer ik aan sex denk met die persoon toch ben ik niet asexueel
Geen vrienden, maar bewoners in haar flat die haar lastig vielen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik zal ongetwijfeld sommige meiden die jij mooi vindt niet mooi vinden, en vice versa.
[..]
Leuke vrienden heeft ze.
Ook weer typisch dat je alleen ingaat op dat stuk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:04 schreef richard_prf het volgende:
Geen vrienden, maar bewoners in haar flat die haar lastig vielen.
Jawel, juist wel zoenen, omhelzen, en daarna sleepte ze me mee naar bed. het leek wel een droom.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik zal ongetwijfeld sommige meiden die jij mooi vindt niet mooi vinden, en vice versa.
[..]
Leuke vrienden heeft ze.
[..]
Met "niks" bedoel ik ook geen zoenen e.d. Daaruit zal ze wel op d'r minst opgemaakt hebben dat hij geen interesse heeft.
Ja en jij vergeet te lezen dat er zogenaamd niks is gebeurd, terwijl ik zei dat ze alle initiatief nam op de eerste avond en meteen sex wilde.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ook weer typisch dat je alleen ingaat op dat stuk.
beetje flauwquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:07 schreef moneyfornothing het volgende:
Weet je zeker dat het niet echt een droom was? Je had toch 0,0 contact met vrouwen, of was dit stiekem een man.
En daar ben jij, ondanks dat je zo'n issue hebt met je zelfvertrouwen, niet op ingegaan? Maak dat de kat wijs.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef richard_prf het volgende:
Ja en jij vergeet te lezen dat er zogenaamd niks is gebeurd, terwijl ik zei dat ze alle initiatief nam op de eerste avond en meteen sex wilde.
Hij spreekt zichzelf tegen. Volgens mij verzint hij ter plekke gewoon zaken die hem op dat moment goed uitkomen.quote:
Nee niks, hij loopt steeds te zeuren dat hij vrouwen hem al 26 jaar negeren enzo en dat ze hem haten zonder reden en weet ik al wat. Dus hij overdrijft of het ene, of het andere.quote:
Ja ja grappigquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:07 schreef moneyfornothing het volgende:
Weet je zeker dat het niet echt een droom was? Je had toch 0,0 contact met vrouwen, of was dit stiekem een man.
Ze haten me ook, maar zij was anders. Ik snap er nog steeds niks van. Wat denk je nou verdomme zelf? Iedereen haat me, maar zij niet en dan dumpt ze me , dan begrijp je hoe moeilijk het is om er overheen te komen omdat er normaal HELEMAAL NOOIT iets gebeurd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee niks, hij loopt steeds te zeuren dat hij vrouwen hem al 26 jaar negeren enzo en dat ze hem haten zonder reden en weet ik al wat. Dus hij overdrijft of het ene, of het andere.
Vind je het dan echt zo raar dat niemand je wil als je je vervolgens zo gedraagt als iemand wel eens wil? De term dramaqueen lijkt vooralsnog erg treffend.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ja grappig
Nee het was echt gebeurd, ik had 0,0 contact ik zweer het. En die nacht gebeurde het, maar het was heel triest de manier waarop.
Zo zei ze zelf "kus me" enzo, ze vertelde hoe ik het moest doen en dat was beschamend.
Kijk er was een moment op de avond, toen we aangeschoten waren dat we beide erg moesten lachen, en toen wilde ze me opeens omhelzen ( vermoed ik) maar ik durfde niet, en toen deed ze het dus maar op de andere manier dat ze me instructies ging geven
richard heeft hier toch duidelijk over de ervaringen die hij heeft wel geschreven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee niks, hij loopt steeds te zeuren dat hij vrouwen hem al 26 jaar negeren enzo en dat ze hem haten zonder reden en weet ik al wat. Dus hij overdrijft of het ene, of het andere.
Ja klopt, we haten je allemaal. Geen interesse is heel wat anders dan haten, je valt vrouwen gewoon niet op en sowieso is het al niet vrouw eigen om een man uit het niets te versieren. Dus nee, dan kan het zijn dat er helemaal nooit iets gebeurt. Vooral niet met zo'n frusti, daar wil je toch niet naast wakker worden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ze haten me ook, maar zij was anders. Ik snap er nog steeds niks van. Wat denk je nou verdomme zelf? Iedereen haat me, maar zij niet en dan dumpt ze me , dan begrijp je hoe moeilijk het is om er overheen te komen omdat er normaal HELEMAAL NOOIT iets gebeurd.
Dat hij 4 keer een 'date' gehad heeft met een meid die zei seks met hem te willen hebben, een meid die hij erg knap vindt, en jij vindt het 'niet raar' dat daar niks gebeurd is? Wat is dan jouw definitie van 'raar'?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:12 schreef missyB het volgende:
Toch wat hij zojuist beschreef over hoe hij zich gedragen heeft bij dame 1 zie ik niks raars in.
Niemand haat je. Je bent met je huidige instelling gewoon compleet oninteressant voor vrouwen. Je komt op dit forum al over als een klein kind man.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:11 schreef richard_prf het volgende:
Ze haten me ook, maar zij was anders. Ik snap er nog steeds niks van. Wat denk je nou verdomme zelf? Iedereen haat me, maar zij niet en dan dumpt ze me , dan begrijp je hoe moeilijk het is om er overheen te komen omdat er normaal HELEMAAL NOOIT iets gebeurd.
dat jij denkt dat iedereen je haat zit toch echt in je eigen hoofd en idd met je posts kom je enorm over als een dramaqueen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hij spreekt zichzelf vaak zat tegen. Dan kun je op dergelijke reacties wachten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:12 schreef missyB het volgende:
[..]
richard heeft hier toch duidelijk over de ervaringen die hij heeft wel geschreven.
Om daar nu weer over te vallen vervalt het topic weer in een eindeloze reeks herhalingen.
Dat hij overdrijft ja dat denk ik wel over zijn uiterlijk.
Toch wat hij zojuist beschreef over hoe hij zich gedragen heeft bij dame 1 zie ik niks raars in.
Dat dat richard weer gesterkt heeft in zijn gedachten over zichzelf vind ik alleen maar sneu.
Nu zeg je eindelijk eens iets verstandigs, hoe kan ik het veranderen dat ik wel opval dan? Of is dat onmogelijk?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja klopt, we haten je allemaal. Geen interesse is heel wat anders dan haten, je valt vrouwen gewoon niet op en sowieso is het al niet vrouw eigen om een man uit het niets te versieren. Dus nee, dan kan het zijn dat er helemaal nooit iets gebeurt. Vooral niet met zo'n frusti, daar wil je toch niet naast wakker worden.
Alsof je de enige persoon ter wereld bent die gedumpt is, en niemand dat kan begrijpen. Kom op zeg.
ik heb er zoveel gehad die zeiden wel sex te willen maar hee ik geef me zelf niet aan jan rap en zn moer kado, ook niet als ik zelf graag wilde.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat hij 4 keer een 'date' gehad heeft met een meid die zei seks met hem te willen hebben, een meid die hij erg knap vindt, en jij vindt het 'niet raar' dat daar niks gebeurd is? Wat is dan jouw definitie van 'raar'?
Wat wil je horen behalve dat het onmogelijk is? Want dat zou je graag horen, dat het wéér niet aan jou als persoon kan liggen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:16 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nu zeg je eindelijk eens iets verstandigs, hoe kan ik het veranderen dat ik wel opval dan? Of is dat onmogelijk?
Ja, maar heb je toen ook in het begin meteen vier nachten bij die persoon geslapen? Dat is hier het grote verschil denk ik.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:16 schreef missyB het volgende:
[..]
ik heb er zoveel gehad die zeiden wel sex te willen maar hee ik geef me zelf niet aan jan rap en zn moer kado, ook niet als ik zelf graag wilde.
Ik heb toch redelijk vaak wat maanden gewacht voor het eerste sexuele contact.
heus wel gezoend en leuke dingen gedaan maar all the way was ik zuinig mee.
Dus dat kan toch, dat je niet na 4 keer al sex hebt.
Jij bent een vrouw (voor zover ik kan beoordelen), dat is nogal wat anders dan een kerel. Als een dame zegt te willen, tegen een kerel die ook wil, dan is het gewoon raar dat er niks gebeurt. Helemaal in 4 keer thuis op de bank wel zoenen. Dat ze zelf initiatief neemt geeft wel aan dat ze er aardig om zat te springen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:16 schreef missyB het volgende:
ik heb er zoveel gehad die zeiden wel sex te willen maar hee ik geef me zelf niet aan jan rap en zn moer kado, ook niet als ik zelf graag wilde.
Ik heb toch redelijk vaak wat maanden gewacht voor het eerste sexuele contact.
heus wel gezoend en leuke dingen gedaan maar all the way was ik zuinig mee.
Dus dat kan toch, dat je niet na 4 keer al sex hebt.
Arrogante kwal ben je ook he.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:16 schreef richard_prf het volgende:
Nu zeg je eindelijk eens iets verstandigs, hoe kan ik het veranderen dat ik wel opval dan? Of is dat onmogelijk?
Als je hier nu eens mee stopt...quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:16 schreef richard_prf het volgende:
hoe kan ik het veranderen dat ik wel opval dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik het uitspellen voor je: je bent een vrouw. Vrouwen zijn hier over het algemeen terughoudender in. In zijn geval nam ze dus zelf initiatief.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:20 schreef missyB het volgende:
ja,mijn huidige man bleef slapen op de avond dat ik hem in real life leerde kennen en daar kwam toch echt niet gelijk sex aan te pas.
na een week of 2 meen ik als ik me goed herinner en ja al die nachten was hij bij mij
Dan kan ik bij deze zeggen dat dit aardig uitzonderlijk is, dat je een tijd de boot afhoudt is begrijpelijk. Maar dan geef ik iemand ook niet het idee dat er wel wat staat te gebeuren door er meteen te gaan slapen. Even afgezien of die man in kwestie er dan wel of niet op zou rekenen, zo goed ken je iemand net na kennismaking niet dat je dat al met zekerheid kunt zeggen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:20 schreef missyB het volgende:
ja,mijn huidige man bleef slapen op de avond dat ik hem in real life leerde kennen en daar kwam toch echt niet gelijk sex aan te pas.
na een week of 2 meen ik als ik me goed herinner en ja al die nachten was hij bij mij
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je hier nu eens mee stopt...Kijk hier, al twee verbeterpunten voor je rich!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dit is juist het probleem heel kort samengevat, de vrouwen zien me niet staan, vinden me niet interessant, lopen me zo voorbij daarom durf ik ze niet te benaderen omdat ik in mijn gedachte al heb besloten dat ze me niks vinden als ze me even aankijken en vervolgens nooit meer een blik waardig gunnen. Dan denk ik meteen "ze vind me on aantrekkelijk"quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[b]Wat wil je horen behalve dat het onmogelijk is? Want dat zou je graag horen, dat het wéér niet aan jou als persoon kan liggen.
[/b]
[..]
Ja, maar heb je toen ook in het begin meteen vier nachten bij die persoon geslapen? Dat is hier het grote verschil denk ik.
Het probleem is dus dat jij niets onderneemt. Waardoor er niets gebeurt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dit is juist het probleem heel kort samengevat, de vrouwen zien me niet staan, vinden me niet interessant, lopen me zo voorbij daarom durf ik ze niet te benaderen omdat ik in mijn gedachte al heb besloten dat ze me niks vinden als ze me even aankijken en vervolgens nooit meer een blik waardig gunnen.
Precies, maar ik durf niet omdat ik denk dat ze me al hebben afgeschreven als ze me gezien hebben. Daarom lukt het via internet wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat jij niets onderneemt. Waardoor er niets gebeurt.
In plaats van de volgende keer wel wat te ondernemen blijf je lekker passief zodat je weer kan komen zeuren dat alle vrouwen je haten. Schiet lekker op ja!
Zelf al vindt een vrouw je wel interessant dan nog zal jij initiatief moeten nemen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:23 schreef richard_prf het volgende:
Nee dit is juist het probleem heel kort samengevat, de vrouwen zien me niet staan, vinden me niet interessant, lopen me zo voorbij daarom durf ik ze niet te benaderen omdat ik in mijn gedachte al heb besloten dat ze me niks vinden als ze me even aankijken en vervolgens nooit meer een blik waardig gunnen. Dan denk ik meteen "ze vind me on aantrekkelijk"
Dank je, ik vat dat op als compliment, want de dames zien het verschil niet tussen arrogantie en zelfverzekerdheid is me hier vaak wijs gemaakt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw (voor zover ik kan beoordelen), dat is nogal wat anders dan een kerel. Als een dame zegt te willen, tegen een kerel die ook wil, dan is het gewoon raar dat er niks gebeurt. Helemaal in 4 keer thuis op de bank wel zoenen. Dat ze zelf initiatief neemt geeft wel aan dat ze er aardig om zat te springen.
[..]
Arrogante kwal ben je ook he.
Doe dan wat lamstraal!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Precies, maar ik durf niet omdat ik denk dat ze me al hebben afgeschreven als ze me gezien hebben. Daarom lukt het via internet wel.
Dat is je wijsgemaakt door types als Schenk en MLIG. Wil je serieus advies van hun overnemen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:27 schreef richard_prf het volgende:
Dank je, ik vat dat op als compliment, want de dames zien het verschil niet tussen arrogantie en zelfverzekerdheid is me hier vaak wijs gemaakt.
Je doet het erom hè, waarschijnlijk ook nog enige tip ooit waar je naar geluisterd hebt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dank je, ik vat dat op als compliment, want de dames zien het verschil niet tussen arrogantie en zelfverzekerdheid is me hier vaak wijs gemaakt.
Goed punt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zelf al vindt een vrouw je wel interessant dan nog zal jij initiatief moeten nemen.
Maargoed. Uiteindelijk is het de vraag of dit niet gewoon de natuur is, en of we wel moeten proberen mensen als jij zich voort te laten planten.
Volgens mij stond het ook in de Pua literatuur zo beschrevenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat is je wijsgemaakt door types als Schenk en MLIG. Wil je serieus advies van hun overnemen?
Ja en die kern mis jij compleet, zo blijkt maar weer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Volgens mij stond het ook in de Pua literatuur zo beschrevenEn er zit meestal wel een kern van waarheid in.
Er is zelfvertrouwen grenzend aan arrogantie, wat interessant kan zijn, en misplaatste arrogantie. Deze twee zijn compleet verschillend. Die opmerking was denigrerend en een vrouw moet wel een verdomd lage zelfwaarde hebben als ze na zo'n opmerking nog wat met je wil.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:29 schreef richard_prf het volgende:
Volgens mij stond het ook in de Pua literatuur zo beschrevenEn er zit meestal wel een kern van waarheid in.
doe maar niet, doe dat via pm ofzo als je de behoefte hebt om het te bewijzen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:39 schreef richard_prf het volgende:
Ik ga eerst even eten op je bovenstaande smerige post vol onwaarheden kom ik later nog op terug inclusief bewijzen.
Ik wacht in spanning afquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:39 schreef richard_prf het volgende:
Ik ga eerst even eten op je bovenstaande smerige post vol onwaarheden kom ik later nog op terug inclusief bewijzen.
het enige wat ik jou hier zie doen is constant richard afzeiken, wat zoek je eigenlijk in deze topics?quote:
Probeer eerst al richards posts te lezen in deze reeks, dan denk ik dat het je wel duidelijk wordt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:42 schreef Spork het volgende:
[..]
het enige wat ik jou hier zie doen is constant richard afzeiken, wat zoek je eigenlijk in deze topics?
heb ik gedaan, en ik ben het ook compleet met hem oneens het grootste deel van de tijd. ik kies geen partij, het enige dat me opvalt is dat catbert alleen maar post als hij negatief op richard kan reageren?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Probeer eerst al richards posts te lezen in deze reeks, dan denk ik dat het je wel duidelijk wordt.
Ik zou het maar met haar eens zijn, dit is de grootste betweter van heel Fok die je maar beter gelijk kan geven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Probeer eerst al richards posts te lezen in deze reeks, dan denk ik dat het je wel duidelijk wordt.
Ja daar heb je inderdaad een punt, ik geef je gelijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er is zelfvertrouwen grenzend aan arrogantie, wat interessant kan zijn, en misplaatste arrogantie. Deze twee zijn compleet verschillend. Die opmerking was denigrerend en een vrouw moet wel een verdomd lage zelfwaarde hebben als ze na zo'n opmerking nog wat met je wil.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik zou het maar met haar eens zijn, dit is de grootste betweter van heel Fok die je maar beter gelijk kan geven.
Dat sowieso. Zo'n aansteller verdient de reacties van Catbert gewoon, ondaks dat ik die laatste zeker ook gewoon heb zien reageren hier.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:45 schreef Spork het volgende:
[..]
dit is nou wat ze bedoelen met je calimero gedrag
+1quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:46 schreef Chai het volgende:
Tip: Een korte beschrijving van richard en links naar voorbeelden in de OP hier.
Wat doe je nou weer stoer joh.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik zou het maar met haar eens zijn, dit is de grootste betweter van heel Fok die je maar beter gelijk kan geven.
De zachte, begripvolle aanpak is al minstens 50 topics lang geprobeerd, maar dat werkt gewoon niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:46 schreef moneyfornothing het volgende:
Dat sowieso. Zo'n aansteller verdient de reacties van Catbert gewoon, ondaks dat ik die laatste zeker ook gewoon heb zien reageren hier.
Dat is gebleken ja. En met deze aanpak laat hij in ieder geval zien hoe ver hij al heen is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:48 schreef Techno het volgende:
[..]
De zachte, begripvolle aanpak is al minstens 50 topics lang geprobeerd, maar dat werkt gewoon niet.
strak plan!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is gebleken ja. En met deze aanpak laat hij in ieder geval zien hoe ver hij al heen is.
Misschien weer tijd voor de negeer methode.
ik zal me voortaan nog beter inlezen voor ik m'n mond opentrekquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is gebleken ja. En met deze aanpak laat hij in ieder geval zien hoe ver hij al heen is.
Misschien weer tijd voor de negeer methode.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:51 schreef Spork het volgende:
[..]
ik zal me voortaan nog beter inlezen voor ik m'n mond opentrek
Nou catbert vind denk ik dat ik voor blond moet gaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Weet je al voor welke haarkleur je gaat?
Nou een drankje drinken is leuk, vooral als het mooi weer is. Lekker op het terras een beetje babbelen. Maar als je wil voorkomen dat ze je als vriend gaat zien zou ik als ik jou was toespelingen maken dat je haar wel ziet zitten. Je hoeft er niet meteen vol op te duiken natuurlijk, maar zeggen waar je je prettig bij voelt. Je merkt vanzelf hoe ze hierop reageert.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:52 schreef dyna18 het volgende:
He mensen, misschien dat jullie nog tips hebben.
Ik vind al een tijdje een meisje erg leuk. Ik heb haar 8 maanden geleden leren kennen en haar een paar keer kort gesproken, maar tot nu toe heb ik nooit het lef gehad om met mijn gevoel iets te doen. Helaas de laatste 5 maanden geen contact meer gehad.
Nou had ik haar op mijn verjaardagsfeest uitgenodigd en was ze ook gekomen. (Yay!) Maar ook hier maar kort gesproken (druk als gastheer, constant mensen die komen en gaan of je aanschieten, etc.).
De dag na het feest iedereen bedankt voor de leuke avond en haar gevraagd of ze misschien na mijn vakantie (die is volgende week) zin heeft om een drankje te gaan drinken. Dat lijkt haar erg gezellig.
Maar nu...
hebben jullie nog tips om van deze 'date' een succes te maken?
Ik zou echt niet weten hoe ik dit een beetje handig aanpak.
In ieder geval zorgen dat ze me niet als vriend gaat zien....
maar wat te doen?
Help.
Gewoon drankje doen, af en toe een complimentje maken, dat ze er leuk uitziet,of dat ze een mooi koppie heeft.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:52 schreef dyna18 het volgende:
Ik vind al een tijdje een meisje erg leuk. Ik heb haar 8 maanden geleden leren kennen en haar een paar keer kort gesproken, maar tot nu toe heb ik nooit het lef gehad om met mijn gevoel iets te doen. Helaas de laatste 5 maanden geen contact meer gehad.
Nou had ik haar op mijn verjaardagsfeest uitgenodigd en was ze ook gekomen. (Yay!) Maar ook hier maar kort gesproken (druk als gastheer, constant mensen die komen en gaan of je aanschieten, etc.).
De dag na het feest iedereen bedankt voor de leuke avond en haar gevraagd of ze misschien na mijn vakantie (die is volgende week) zin heeft om een drankje te gaan drinken. Dat lijkt haar erg gezellig.
Maar nu...
maar wat te doen?
Help.
dat is natuurlijk de grote truc inderdaad, interesse tonen zonder er op te duiken / wanhopig over te komenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou een drankje drinken is leuk, vooral als het mooi weer is. Lekker op het terras een beetje babbelen. Maar als je wil voorkomen dat ze je als vriend gaat zien zou ik als ik jou was toespelingen maken dat je haar wel ziet zitten. Je hoeft er niet meteen vol op te duiken natuurlijk, maar zeggen waar je je prettig bij voelt. Je merkt vanzelf hoe ze hierop reageert.
Wordt vast gezellig aangezien ze al toegezegd heeft wat te willen gaan drinken. Dus ze wil je op zijn minst wat beter leren kennen, kun je daarna kijken wat er verder gaat gebeuren.quote:
Precies, dus probeer vooral die drempel over te gaan. Er zijn maar heeeeeel weinig vrouwen die het absoluut niet leuk vinden om een complimentje te krijgen. Dus ze zal vast geen enge dingen gaan doen als je dat duidelijk maakt. Of er komt een vervolgdate, of er komt geen vervolgdate maar je bent tenminste wel over die drempel gegaan. En dat is ook wat waard als je dit normaal moeilijk vindt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:02 schreef dyna18 het volgende:
Meestal ben ik niet zo held om mijn interesses zo duidelijk te maken.
Dat wordt echt een drempel over. Maar ik snap wel waarom het handig is om het wel te doen.... anders ben je zo weer 5 maanden verder zonder enig resultaat.
herkenbaar hoor, daar heb ik ook altijd moeite meequote:Op woensdag 11 mei 2011 18:02 schreef dyna18 het volgende:
Dat wordt echt een drempel over. Maar ik snap wel waarom het handig is om het wel te doen.... anders ben je zo weer 5 maanden verder zonder enig resultaat.
Ik heb nog wel een tipje; als je meteen wilt laten merken dat je niet de intentie hebt om in de 'friendzone' te belanden zou je een roos (of andere mooie bloem als je wat origineler wilt zijn; vraag dan wel advies bij de bloemist) voor haar mee kunnen nemen. Het is heel cliché, maar de meeste vrouwen vinden dat stiekem toch nog wel erg leuk. En het is meteen duidelijk dat je romantische bedoelingen hebt in plaats van vriendschappelijke.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:02 schreef dyna18 het volgende:
Joh, ze is overduidelijk geinteresseerd. Gewoon in een leuk cafe ofzo een drankje gaan doen. Bij voorkeur op vrijdag of zaterdag, dan hoeft ze niet om 10 uur in bed te liggen. Als je met alleen haar in de kroeg wat gaat drinken is het al duidelijk voor d'r dat je d'r niet 'gewoon' als een vriendin ziet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:52 schreef dyna18 het volgende:
Maar nu...
maar wat te doen?
Help.
Sowieso moet je je niet druk gaan maken over complimentjes geven. Als je iets aan d'r leuk vindt, zeg het gewoon. Maar ga niet lopen zoeken of je anders voordoen dan je bent.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:05 schreef moneyfornothing het volgende:
Precies, dus probeer vooral die drempel over te gaan. Er zijn maar heeeeeel weinig vrouwen die het absoluut niet leuk vinden om een complimentje te krijgen. Dus ze zal vast geen enge dingen gaan doen als je dat duidelijk maakt. Of er komt een vervolgdate, of er komt geen vervolgdate maar je bent tenminste wel over die drempel gegaan. En dat is ook wat waard als je dit normaal moeilijk vindt.
Huh?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:55 schreef missyB het volgende:
Nou catbert vind denk ik dat ik voor blond moet gaan
Is ook spannend natuurlijk. Maarja wat is het ergste dat er kan gebeuren? Als een meisje echt raar op je reageert is ze gewoon een stom mens en die wil je toch niet als vriendin hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:05 schreef Spork het volgende:
[..]
herkenbaar hoor, daar heb ik ook altijd moeite mee
maar wat moneyfornothing zegt klinkt wel als een nuttig advies
Oh als jij naar blond neigt zou ik blond doen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:55 schreef missyB het volgende:
[..]
Nou catbert vind denk ik dat ik voor blond moet gaan
Maar ik neig zelf toch weer naar blond
Thanksquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:46 schreef moneyfornothing het volgende:
Dat sowieso. Zo'n aansteller verdient de reacties van Catbert gewoon, ondaks dat ik die laatste zeker ook gewoon heb zien reageren hier.
Sorry hoor, maar voor een hoop meiden is dat 'too much' dus dat vind ik nogal risky. Het is gewoon een drankje in de stad. Dat ze met een man en een vrouw wat gaat drinken is al behoorlijk duidelijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb nog wel een tipje; als je meteen wilt laten merken dat je niet de intentie hebt om in de 'friendzone' te belanden zou je een roos (of andere mooie bloem als je wat origineler wilt zijn; vraag dan wel advies bij de bloemist) voor haar mee kunnen nemen.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Thanks
En inderdaad. Ik heb de zachte aanpak lang genoeg geprobeerd.
Klinkt misschien gek, maar weet je wat mij altijd tegenhoudt om inderdaad te proberen verder te gaan?...quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:09 schreef moneyfornothing het volgende:
Is ook spannend natuurlijk. Maarja wat is het ergste dat er kan gebeuren? Als een meisje echt raar op je reageert is ze gewoon een stom mens en die wil je toch niet als vriendin hebben.
Niet iedereen kan je leuk vinden, dus een afwijzing betekend dat dit geen match is maar dat zegt alleen wat over jullie twee samen, niet meteen over jou als persoon. Het is nooit leuk natuurlijk, maar als je het kan relativeren vooral doen en op naar de volgende gaan.
En wie weet heb je gewoon een superleuke date!
Zo jij bent verder dan ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:52 schreef dyna18 het volgende:
Maar nu...
maar wat te doen?
Help.
Als iemand mij zou uitnodigen voor slechts een drankje in de kroeg is het mij echt niet duidelijk wat de bedoeling is (dat doe ik tenslotte ook met vrienden/kennissen) hoor... En de laatste keer dat ik gekeken heb ben ik een vrouw en jij niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:10 schreef Catbert het volgende:
Sorry hoor, maar voor een hoop meiden is dat 'too much' dus dat vind ik nogal risky. Het is gewoon een drankje in de stad. Dat ze met een man en een vrouw wat gaat drinken is al behoorlijk duidelijk.
Aan de andere kant, MeraViglioSa heeft wel gelijk dat met het geven van een roos de intenties vanaf dat moment kristalhelder zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:10 schreef Catbert het volgende:
Sorry hoor, maar voor een hoop meiden is dat 'too much' dus dat vind ik nogal risky. Het is gewoon een drankje in de stad. Dat ze met een man en een vrouw wat gaat drinken is al behoorlijk duidelijk.
Is begrijpelijk, maar het zit je eigenlijk ook in de weg, want je houdt waarschijnlijk wel het leuke contact maar verder gebeurt er niets. En dat is ook niet de bedoeling denk ik?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:17 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Klinkt misschien gek, maar weet je wat mij altijd tegenhoudt om inderdaad te proberen verder te gaan?...
Ik ben meestal bang om het leuke contact wat we op zo'n moment hebben, zoals af en toe een leuk gesprek, kwijt te raken. Zelfs al is het maar heel weinig, dan ben ik gewoon bang om daarna met niets over te blijven. En koos ik meestal maar voor de zekerheid met het weinige leuke contact wat er op dat moment was.
En dat maakt het voor mij nu nog steeds eng. Wat als ze me daarna niet meer wil zien, omdat ik inderdaad duidelijk heb gemaakt dat ik meer wil. Dan ben ik inderdaad haar kwijt.
(niet dat ik pessimistisch ben, maar hier wilde ik even inzicht in mijn gedachten van binnen geven die ik normaal op zo'n moment krijg).
Ik begrijp het wel want straks heb je een relatie met haar en op dit moment denk je dat er niks ergers is dan dat je haar kwijt raakt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:17 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Klinkt misschien gek, maar weet je wat mij altijd tegenhoudt om inderdaad te proberen verder te gaan?...
Ik ben meestal bang om het leuke contact wat we op zo'n moment hebben, zoals af en toe een leuk gesprek, kwijt te raken. Zelfs al is het maar heel weinig, dan ben ik gewoon bang om daarna met niets over te blijven. En koos ik meestal maar voor de zekerheid met het weinige leuke contact wat er op dat moment was.
En dat maakt het voor mij nu nog steeds eng. Wat als ze me daarna niet meer wil zien, omdat ik inderdaad duidelijk heb gemaakt dat ik meer wil. Dan ben ik inderdaad haar kwijt.
(niet dat ik pessimistisch ben, maar hier wilde ik even inzicht in mijn gedachten van binnen geven die ik normaal op zo'n moment krijg).
Dit inderdaad. Maar pin je niet vast op 2 of 3 meningen op Fok, hè.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:22 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, MeraViglioSa heeft wel gelijk dat met het geven van een roos de intenties vanaf dat moment kristalhelder zijn.
Wat gaan drinken met zijn 2-en kan makkelijk als alleen maar vriendschappelijk opgevat worden, vooral ook omdat we al een aantal keren alleen maar vriendschappelijk gepraat hebben. (zonder enige poging van mijn kant om mijn interesse duidelijk te maken).
Dus duidelijkheid lijkt mij toch wel wenselijk hier.
het zijn vooral dit soort opmerkingen " Misschien kunnen jullie samen emigreren naar China. Daar vindt iedereen jullie mooi omdat jullie blond en blank zijn, ondanks haar ontzettende grote mond en je duidelijke scheve kaak."quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:32 schreef iwannabehigh het volgende:
Richard, ik heb nóóit iets over je scheve hoofd gezegd (heb net het topic teruggelezen), dat doe je zelf al! Dus waarom je dat zegt snap ik niet.. .
Nee dat zei je helemaal niet, je zei iets van "sorry dat ik bepaalde mensen heb gekwetst, voor degene die zich aangesproken voelde"quote:Ik heb zelfs mijn excuses aangeboden in het vorige topic dat ik je (misschien) pijn heb gedaan en geirriteerd; maar daar ga je niet op in. Ik vind het prima ook, maar houd mij verder dan ook overal buiten als je issues hebt met andere users.
What the fuck waar heb jij het over man? Kan je wel lezen? Ik had het over supersoep niet over jou.laat me niet lachen Straw wil helemaal niks van je weten. Ik dacht dat dat wel duidelijk was! maar jij blijft haar stalken.quote:En ophouden over Strawberry dat ik haar zou willen voor seks (??). Ik persoonlijk kan niet iemand ''willen'' via internet (nogmaals!!)
Hier en ik ben een van de jongste.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:32 schreef Hoogheid het volgende:
Waar zijn de volwassen mensen gebleven in dit topic
Dus als je vrienden met een vrouw bent/probeert te zijn dan moet je nooit een roos geven? Waarom wist ik dit niet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb nog wel een tipje; als je meteen wilt laten merken dat je niet de intentie hebt om in de 'friendzone' te belanden zou je een roos (of andere mooie bloem als je wat origineler wilt zijn; vraag dan wel advies bij de bloemist) voor haar mee kunnen nemen. Het is heel cliché, maar de meeste vrouwen vinden dat stiekem toch nog wel erg leuk. En het is meteen duidelijk dat je romantische bedoelingen hebt in plaats van vriendschappelijke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 dat heb ik al 5 topics terug gezegd hoor. Meerdere keren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:36 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag nou eens? En hoe oud ben je dan?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Dus als je vrienden met een vrouw bent/probeert te zijn dan moet je nooit een roos geven? Waarom wist ik dit niet?
Google maar eens op 'liefde' en dan de afbeeldingen bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zie je behalve heel veel hartjes en "Liefde is...." plaatjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Huh, say what?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Dus als je vrienden met een vrouw bent/probeert te zijn dan moet je nooit een roos geven? Waarom wist ik dit niet?![]()
Heb dat een paar jaar geleden gedaan namelijk en dat zou een hoop verklaren aan haar reactie . (Ze vermeed daarna contact) En het verklaart ook de reactie van wat andere mensen erop.
Ik lees niet alle posts hoor. Maar jij bent toch die van Geraldien?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
17 dat heb ik al 5 topics terug gezegd hoor. Meerdere keren.
Ja.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik lees niet alle posts hoor. Maar jij bent toch die van Geraldien?
Nou dat is ook niet vanzelf gegaan hoorquote:
Neequote:Op woensdag 11 mei 2011 18:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar denk je dat je kans bij haar maakt dan?
Nou ik heb als ik het zelf zeg eigenlijk niks te zoeken in dit topicquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou dat is ook niet vanzelf gegaan hoor
Ik ben nu 32 en de laatste 6 jaar ben ik erg hard met mezelf bezig geweest om beter te worden in sociale omgang en communicatie. Helaas nog lang niet waar ik wezen wil, maar in ieder geval wel een beetje vooruitgang.
Hoe zit dat met jou, je schreef dat je 17 bent. Wat houdt jou bezig om te verbeteren?
Dit zal trouwens mijn eerste date worden, dus inderdaad enigzins gespannen.
Veel liever had ik dit eerst nog geoefend met iemand waar ik niet zoveel voor voelde als nu voor haar. Want haar vind ik echt enorm leuk.
Dus als ik het met mijn onervarenheid maar niet verpest.
Je bent een kerel, zij is een vrouw. Die 'duidelijkheid' ontstaat vanzelf als 't op een robbertje tongelen uitloopt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:22 schreef dyna18 het volgende:
Aan de andere kant, MeraViglioSa heeft wel gelijk dat met het geven van een roos de intenties vanaf dat moment kristalhelder zijn.
Wat gaan drinken met zijn 2-en kan makkelijk als alleen maar vriendschappelijk opgevat worden, vooral ook omdat we al een aantal keren alleen maar vriendschappelijk gepraat hebben. (zonder enige poging van mijn kant om mijn interesse duidelijk te maken).
Dus duidelijkheid lijkt mij toch wel wenselijk hier.
Jankerd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:32 schreef Hoogheid het volgende:
Waar zijn de volwassen mensen gebleven in dit topic
In mijn dromen wel ja...quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je bent een kerel, zij is een vrouw. Die 'duidelijkheid' ontstaat vanzelf als 't op een robbertje tongelen uitloopt.
Als ie erover door zou gaan terwijl ik zeg dat ik hem niet lelijk vind, dan zou ik er snel klaar mee zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:11 schreef formerjellybean het volgende:
Zeuren helpt ook niet zo.
Vraagje aan mede-vrouwen hier, wat zou je er van vinden als je met een jongen date die zich constant lelijk vind en dat ook steeds aan je laat merken dat die zichzelf lelijk vind ??
Eerlijk gezegd denk ik bij mij dat het dan zo over is, ik wil liever een man die zichzelf ook leuk en prettig vind.
http://www.officialdating(...)myspace-angles-pics/quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat is die ene site ook alweer met die foto's van meisjes die op de ene foto mooi doen maar eigenlijk verlept zijn?
Sommigen...is zo'n verschil, dat kan toch helemaal niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
http://www.officialdating(...)myspace-angles-pics/
En jij maar denken dat ik eruit zie zoals op die foto die ik je gestuurd heb.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sommigen...is zo'n verschil, dat kan toch helemaal niet.
Dat begrijp ik nooit zo goed. Zelfs al zou ik mezelf lelijk vinden e.d. maar nadat mijn vriendje dan één keer zegt dat niet te vinden, dan lijkt me dat genoeg. Niet om diezelfde dag het nog 10 keer te vragen, want je weet het antwoord toch al. Verschrikkelijk irritant. Ik ken wel 2 meiden die zo waren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:13 schreef Waaghals het volgende:
ik ben dan wel geen vrouw
maar zo iemand gaat tig keer per dag bevestiging vragen dat ze niet lelijk zijn.
daarmee drijf je de ander redelijk tot wanhoop
Snap ik ook niet, is ook irritant maar sommige mensen zijn aandachtshoeren en willen constant bevestiging.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat begrijp ik nooit zo goed. Zelfs al zou ik mezelf lelijk vinden e.d. maar nadat mijn vriendje dan één keer zegt dat niet te vinden, dan lijkt me dat genoeg. Niet om diezelfde dag het nog 10 keer te vragen, want je weet het antwoord toch al. Verschrikkelijk irritant. Ik ken wel 2 meiden die zo waren.
Strawberry heeft alle recht om dat te denken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:32 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, is ook irritant maar sommige mensen zijn aandachtshoeren en willen constant bevestiging.
Maar wil je het niet zo hoog in je kop halen om te denken dat ik jou stalk en bewust in dezelfde topics reageer enzovoort. Wie denk je dat je bent? Megan Fox?En het niet eens aan mij vragen maar wel aan bepaalde users zeggen alsof het een feit is ook nog. Ik houd écht helemaal niet van zulke dingen. En vind het ook nog eens kinderachtig. Hopelijk vat je dit niet negatief op of wat dan ook aangezien ik bloedserieus ben. Als je iets vermoedt vraag het dan gewoon i.p.v. praten tegen andere mensen. Alvast bedankt. Hopelijk is dit nu de wereld uit
Dan moet je ook terugkijken in mijn posthistory, in zulke topics post ik altijd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
Strawberry heeft alle recht om dat te denken.
Ik klik één keer op je posthistory en ik geef haar gelijk.
Dan moet je eens in de gaten hebben hoe je overkomt. Die verantwoordelijkheid ligt toch écht niet bij ons. Als je zelfs al in een topic in EXA post waar zij is geweest, wat je dan anders nooit doet, of in topics die zij omhoog heeft gekickt, dan gaan mensen dat denken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:32 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, is ook irritant maar sommige mensen zijn aandachtshoeren en willen constant bevestiging.
Maar wil je het niet zo hoog in je kop halen om te denken dat ik jou stalk en bewust in dezelfde topics reageer enzovoort. Wie denk je dat je bent? Megan Fox?En het niet eens aan mij vragen maar wel aan bepaalde users zeggen alsof het een feit is ook nog. Ik houd écht helemaal niet van zulke dingen. En vind het ook nog eens kinderachtig. Hopelijk vat je dit niet negatief op of wat dan ook aangezien ik bloedserieus ben. Als je iets vermoedt vraag het dan gewoon i.p.v. praten tegen andere mensen. Alvast bedankt. Hopelijk is dit nu de wereld uit
O, maar natuurlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:36 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dan moet je ook terugkijken in mijn posthistory, in zulke topics post ik altijd.
Oke ik zal het één keer voor je uitleggen dan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:32 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Inlevingsvermogen nihil.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:43 schreef iwannabehigh het volgende:
Onzin. Ik post in de dingen die mij interesseren, ik DM zelfs met bepaalde users van het examenforum. Puur voor mezelf..![]()
Zo Strawberry, kan ik ook gaan zeggen dat jij mij bewust ''volgt'' bij Hvjjn, BB gebruikers en weet ik veel; zo kan ik veel gaan uitpluizen waar je ineens na mij post. Dat denk ik niet, aangezien je gewoon op ''actieve topics'' kan klikken en je vandaar uit op een topic kan klikken die je aanspreekt. Zo denk ik erover. Ik ga niet denken; ze volgt mij.
Haal jezelf a.u.b. niet veel in je hoofd, dat is wat ik je wil zeggen. Ik post niet ''bewust'' in de topics waar jij post. De topics waar ik in post, zijn meestal uit R&P en soms vanuit nieuwe topics of actieve topics.
Ik heb niets hoeven uitpluizen, het was simpelweg heel opvallend. Maar goed ik denk er gewoon zo over. Iemand die compleet 'onschuldig' is schiet meestal ook niet uitgebreid in de verdediging.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:43 schreef iwannabehigh het volgende:
Onzin. Ik post in de dingen die mij interesseren, ik DM zelfs met bepaalde users van het examenforum. Puur voor mezelf..![]()
Zo Strawberry, kan ik ook gaan zeggen dat jij mij bewust ''volgt'' bij Hvjjn, BB gebruikers en weet ik veel; zo kan ik veel gaan uitpluizen waar je ineens na mij post. Dat denk ik niet, aangezien je gewoon op ''actieve topics'' kan klikken en je vandaar uit op een topic kan klikken die je aanspreekt. Zo denk ik erover. Ik ga niet denken; ze volgt mij.
Haal jezelf a.u.b. niet veel in je hoofd, dat is wat ik je wil zeggen. Ik post niet ''bewust'' in de topics waar jij post. De topics waar ik in post, zijn meestal uit R&P en soms vanuit nieuwe topics of actieve topics.
Dat ligt maar net aan de persoon zelf. Hoor jij toch te weten, mevrouw de psycholoog? Als ik weet dat ik iets niet bewust doe, wil ik dat mensen de waarheid weten dan dat ze iets denken wat niet waar is. Als mensen iets denken wat wel waar is; ga ik er geen drama van maken aangezien het de waarheid is. Dat is mijn methode.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb niets hoeven uitpluizen, het was simpelweg heel opvallend. Maar goed ik denk er gewoon zo over. Iemand die compleet 'onschuldig' is schiet meestal ook niet uitgebreid in de verdediging.
Als jij iemand op straat constant volgt, heel 'toevallig', op zo'n 3 centimeter afstand van die persoon en dan zo'n twee uur lang. Dan moet volgens jouw logica die persoon niet denken dat je hem of haar volgt, als jij jezelf weet te overtuigen dat je het niet bewust doet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan de persoon zelf. Hoor jij toch te weten, mevrouw de psycholoog? Als ik weet dat ik iets niet bewust doe, wil ik dat mensen de waarheid weten dan dat ze iets denken wat niet waar is. Als mensen iets denken wat wel waar is; ga ik er geen drama van maken aangezien het de waarheid is. Dat is mijn methode.
Daarom zei ik: meestal. En in dit geval zie ik dat zo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan de persoon zelf. Hoor jij toch te weten, mevrouw de psycholoog? Als ik weet dat ik iets niet bewust doe, wil ik dat mensen de waarheid weten dan dat ze iets denken wat niet waar is. Als mensen iets denken wat wel waar is; ga ik er geen drama van maken aangezien het de waarheid is. Dat is mijn methode.
Punt. 2 verwijtenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom zei ik: meestal. En in dit geval zie ik dat zo.
Dat laatste ben ik het ook oneens. Natuurlijk ga je niet erkennen dat je iemands active topics regelmatig bekijkt. Je hebt soortgelijke dingen in het verleden ook ontkend terwijl feiten het tegendeel bewijzen.
Maar nogmaals, het maakt me niet uit, het was enkel opvallend en een beetje raar misschien.
Volgens mij heeft ze Iwannabehighs PM/DM permanent geblokkeerd en gelijk heeft ze.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
Voor dit soort persoonlijke dingen hebben we toch PM en DM of ben ik nou gek?
Hmm, de reactie toont je karakter wel, moet ik zeggen. Beetje flauw en laag. Ik heb mezelf voorgenomen om geen gemene opmerkingen te maken of wat dan ook, dus doe ik het ook niet. Haal je iig niks in je hoofd, ik heb een vriendin waar ik blij mee ben en als het waar zou zijn wat je dacht, was ik ervoor uitgekomen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah, laten we het daar maar niet meer over hebben hè?
Je hield toch helemaal niet van haar zei je toch dus zo blij zal je wel niet zijn, je gebruikt haar alleen wegens gebrek aan beter in jouw belevenis. Volgens mij vind je Straw stiekem wel leuk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hmm, de reactie toont je karakter wel, moet ik zeggen. Beetje flauw en laag. Ik heb mezelf voorgenomen om geen gemene opmerkingen te maken of wat dan ook, dus doe ik het ook niet. Haal je iig niks in je hoofd, ik heb een vriendin waar ik blij mee ben en als het waar zou zijn wat je dacht, was ik ervoor uitgekomen.
Punt 3 boosheidquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hmm, de reactie toont je karakter wel, moet ik zeggen. Beetje flauw en laag. Ik heb mezelf voorgenomen om geen gemene opmerkingen te maken of wat dan ook, dus doe ik het ook niet. Haal je iig niks in je hoofd, ik heb een vriendin waar ik blij mee ben en als het waar zou zijn wat je dacht, was ik ervoor uitgekomen.
Hoezo? Jij hebt in het verleden aangegeven het niet fijn te vinden als het daarover gaat, vandaar dat ik het niet specifiek benoem, maar wel zodat jij kan begrijpen wat ik bedoel. Ik heb niet gezegd met welke intenties je het doet of zo, want dat weet ik niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tijdens de meet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Intussen ga ik voor het eerst in 4 jaar weer publiekelijk in bikini rondlopen, in m'n eentje, in een poging frustraties eruit te bewegen en te scouten voor nieuwe contacten... Wish me luck![]()
Good luck.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Intussen ga ik voor het eerst in 4 jaar weer publiekelijk in bikini rondlopen, in m'n eentje, in een poging frustraties eruit te bewegen en te scouten voor nieuwe contacten... Wish me luck![]()
Succes.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet boos maar het is ook echt een flauwe en lage opmerking vind ik.quote:
Stapelverliefd zelfs.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Je hield toch helemaal niet van haar zei je toch dus zo blij zal je wel niet zijn, je gebruikt haar alleen wegens gebrek aan beter in jouw belevenis. Volgens mij vind je Straw stiekem wel leuk.
Nee man, eindelijk een beetje vuur in het topic, in plaats van het constante zelfmedelijden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
Voor dit soort persoonlijke dingen hebben we toch PM en DM of ben ik nou gek?
Dan moet je maar een ander topic zoeken als je dat wil.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:30 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee man, eindelijk een beetje vuur in het topic, in plaats van het constante zelfmedelijden.
Ik pak de popcorn er iig bij!
Hoe geef je een sleutel terug zonder iets te zeggen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
Vandaag op mijn werk vond ik de sleutel van een collega die ik eigenlijk wel leuk vind. Ik de sleutel aan haar terug geven. Ik was alleen te verlegen om haar aan te kijken of iets te zeggen.
Dat vroeg ik me ook af, meestal gaat het bij mij zo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe geef je een sleutel terug zonder iets te zeggen?
Gemiste kans.
Meer dan hier is je sleutel zei ik niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe geef je een sleutel terug zonder iets te zeggen?
Gemiste kans.
Dat dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, meestal gaat het bij mij zo.
Hier (naam persoon) je (verloren ding) terug.
Zij/hij: Oh die zocht ik, bedankt
Oei.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meer dan hier is je sleutel zei ik niet.
Zeker
Nee niet echt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oei.
Heb je überhaupt wel eens een gesprek met haar gehad?
Misschien had ie moeten zeggen, he ga je straks mee lunchen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oei.
Heb je überhaupt wel eens een gesprek met haar gehad?
Iets genuanceerder: "Wat doe jij met de lunch? Ik ga zo wat halen."quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien had ie moeten zeggen, he ga je straks mee lunchen?
Dat zou ik niet durvenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien had ie moeten zeggen, he ga je straks mee lunchen?
Kom je in bikini op de meet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan iets semi-spontaans als: mis je deze soms? *houdt sleutel omhoog*quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou ik niet durvenveels te direct
Inderdaad wat subtieler.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Iets genuanceerder: "Wat doe jij met de lunch? Ik ga zo wat halen."
Daar heb ik nu natuurlijk niets meer aanquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan iets semi-spontaans als: mis je deze soms? *houdt sleutel omhoog*
Ook een goeie, maar lijkt me lastig als je verlegen bent.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee jij toont je karakter.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar dat op gebaseerd is (dat weet ze zelf wel) dus bemoei je er dan ook niet mee.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee jij toont je karakter.Straw is nog steeds een schatje die dat is opgevallen en ze verwijt het je verder niet hoor.
Mag ik even vragen waarom jij een doodgelopen ruzie om niks weer nieuw leven in blaast?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:29 schreef Chai het volgende:
Bespreek het dan niet in het topic.
En volgens mij hoef ik dat ook niet te weten, jouw manier van reageren zegt genoeg.
Ze begon er zelf mee, een steek onder water om het zo maar te noemen. Anders had ik dat ook niet gezegd hé. Logisch.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:29 schreef Chai het volgende:
Bespreek het dan niet in het topic.
En volgens mij hoef ik dat ook niet te weten, jouw manier van reageren zegt genoeg.
Ik dacht misschien dringt het beter door als een buitenstaander ook een kritische noot plaatst.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Mag ik even vragen waarom jij een doodgelopen ruzie om niks weer nieuw leven in blaast?
Nja, ik dacht dat we vrienden waren. Het feit dat ze me daarna vermeed duidt erop dat we dat nooit zijn geweest. Het is ook lastig uit te leggen. In de context toen leek het me leuk om haar een roos te geven, maar dat viel niet echt in de smaak dus.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:41 schreef dyna18 het volgende:
Huh, say what?
Je wilde (alleen maar) vrienden worden met een vrouw en daarom gaf je haar een roos?
Dat geeft inderdaad een erg ander signaal af.
Zeer jammer dat ze daarna al het contact vermeed...
Daarom is de TT op een gegeven moment ook veranderd. Sloot beter aan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:32 schreef mstx het volgende:
Ik dacht altijd dat dit topic voor wat oudere mensen was maar aan het meet-aanmeld-topic te zien zijn er toch wel wat leeftijdsgenoten dus toch maar even volgen.
Er hoeft niks door te dringen bij mij want ik weet zelf het beste wat ik bewust en onbewust doe. Beetje raar dus wat je probeert te doen aangezien je niks weet (wie ben jij sowieso).quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht misschien dringt het beter door als een buitenstaander ook een kritische noot plaatst.
"Jij creep!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar als jij je zegje per PM of wat dan ook al gedaan hebt, waarom je dan tot dat niveau verlagen en er weer opnieuw op ingaan bij een vermeende steek onder water? Lost dan toch niets meer op.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:31 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ze begon er zelf mee, een steek onder water om het zo maar te noemen. Anders had ik dat ook niet gezegd hé. Logisch.
Daar had ik helaas niet aan gedacht, want jij bent degene geweest die dit concreet in het openbaar aanhaalde. Sorry.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:37 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Er hoeft niks door te dringen bij mij want ik weet zelf het beste wat ik bewust en onbewust doe. Beetje raar dus wat je probeert te doen aangezien je niks weet (wie ben jij sowieso).En je had het beter per DM kunnen doen, maar afijn
Ik lees af en toe een paginaatje mee inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:33 schreef HappyGirl91 het volgende:
Maar je lurkte eerst dus alleen of niet?
Bij het versieren? Er überhaupt aan beginnen lukt me eigenlijk al niet.quote:En kan ik hieruit opmaken dat jij problemen ondervindt bij het versieren?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:37 schreef Techno het volgende:
[..]
"Jij creep!Een beetje m'n sleutels pikken!"
*pets!* *wham!*
Nou kritische noten zijn al geplaatst door anderen. Ik begrijp dat je er wat over te zeggen hebt maar de discussie was al zo goed als dood en gaat nu weer verder.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht misschien dringt het beter door als een buitenstaander ook een kritische noot plaatst.
Kom niet haten want ik pak je.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:46 schreef minibeer het volgende:
dikke fittie hier, en wat zit iedereen iwannabehigh te bashen? de fuck man
Huh. Ik vind persoonlijk dat je niet moet gaan praten/je ermee bemoeien als je er helemaal niks vanaf weet want wat daar staat is onzin.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als jij je zegje per PM of wat dan ook al gedaan hebt, waarom je dan tot dat niveau verlagen en er weer opnieuw op ingaan bij een vermeende steek onder water? Lost dan toch niets meer op.
Het is echt niet zo dat zij dan denkt 'Wat heb ik me vergist in die jongen. Ineens realiseer ik me dat mijn mening van net gebaseerd is op waandenkbeelden.'
En dan is Strawberry denk ik echt wel een meisje die niet zomaar van het slechtste uitgaat, dus als je met haar al een conflict krijgt zegt dat ook wel wat.
[..]
Daar had ik helaas niet aan gedacht, want jij bent degene geweest die dit concreet in het openbaar aanhaalde. Sorry.
Misschien is dit wat voor je? [Datingsite-ervaringen topic] #127 ingewikkeld gedoe!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef mstx het volgende:
Ik kom in het dagelijks leven sowieso nauwelijks vrouwen tegen dus dan wordt het al lastig.
Noem maar een plek maar als ik zie dat je je matties meeneemt dan trek ik m'n pipaquote:
En dat is mijn schuld? Als iemand er niet mee verder wil gaan moet diegene er niet op ingaan. Simpel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou kritische noten zijn al geplaatst door anderen. Ik begrijp dat je er wat over te zeggen hebt maar de discussie was al zo goed als dood en gaat nu weer verder.
Dan heb ik tenmiste fysiek contactquote:
Sociale vaardigheden zijn toch echt stap 1.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:48 schreef Jordony het volgende:
Gaan we het nog hebben over "als versieren niet zo makkelijk gaat" ipv ruzie maken?:')
is dat ooit gebeurd in dit topicquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:48 schreef Jordony het volgende:
Gaan we het nog hebben over "als versieren niet zo makkelijk gaat" ipv ruzie maken?:')
Ik maak er nu ook weer in discussie van dus je hebt gelijk ik moet er niet op reageren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]
En dat is mijn schuld? Als iemand er niet mee verder wil gaan moet diegene er niet op ingaan. Simpel.
Ik snap ook niet dat je reageert op een post die je inhoudelijk totale onzin vind, wat bereik je daar nu mee?
Mijn post had ook gewoon ter kennisgeving genomen kunnen worden en verder niets.
En hoe komt dat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik lees af en toe een paginaatje mee inderdaad.
[..]
Bij het versieren? Er überhaupt aan beginnen lukt me eigenlijk al niet.Ik kom in het dagelijks leven sowieso nauwelijks vrouwen tegen dus dan wordt het al lastig.
Jij lijkt op mijquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef mstx het volgende:
Bij het versieren? Er überhaupt aan beginnen lukt me eigenlijk al niet.Ik kom in het dagelijks leven sowieso nauwelijks vrouwen tegen dus dan wordt het al lastig.
Hij zit vast op een opleiding die dames niet zo aanspreekt.quote:
Inderdaad. Klopt niks van. Ik denk dat ik binnenkort wegga en nooit weer terugkom. Ik heb het gevoel dat ze mij bewust wegpesten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:46 schreef minibeer het volgende:
dikke fittie hier, en wat zit iedereen iwannabehigh te bashen? de fuck man
Maar wat ik me dan afvraag is hoe het dan zit met sporten/hobby's/uitgaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij zit vast op een opleiding die dames niet zo aanspreekt.
same here, informatica en voetbal, niet zo veel uitgaan. voilaquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Maar wat ik me dan afvraag is hoe het dan zit met sporten/hobby's/uitgaan
Nou bij mij is A doe ik al niet meer sinds ik 11 ben | B voetbal en Radio DJ dus tja daar kom je ook geen vrouwen mee tegen denk ik | Doe ik niet echt en mag ook niet meer van mijn moeder voorlopig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Zoietsquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
á la schuren tegen vreemden in de trein
Ik heb ooit geschuurd tegen Geraldine aan onder het mom "dichterbij een lekker wijf kom ik niet".quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
á la schuren tegen vreemden in de trein
?? Waarom mag je voorlopig niet meer uit van je moeder? Heb je het zo bont gemaakt of zo?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou bij mij is A doe ik al niet meer sinds ik 11 ben | B voetbal en Radio DJ dus tja daar kom je ook geen vrouwen mee tegen denk ik | Doe ik niet echt en mag ook niet meer van mijn moeder voorlopig.
Ja voetballen doe ik niet meer sinds ik 11 ben verder nog in een sportschool rondgelopen en gekick-bokst een lesje dat wel. Heb eigenlijk nog steeds spijt dat ik daar nooit ben terug ben gegaan. Ze hadden me graag terug gezien.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:59 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
?? Waarom mag je voorlopig niet meer uit van je moeder? Heb je het zo bont gemaakt of zo?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij zit vast op een opleiding die dames niet zo aanspreekt.
Ik doe al 12 jaar een teamsport, maar 90% van die vrouwen zijn allemaal uiteraard al bezet (kan verder wel goed met ze omgaan). Hardlopen in het bos doen we met een groepje dus dan is het een beetje raar als je onderweg achter de vrouwen aangaat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Als straf of zo?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef heloef het volgende:
en mag ook niet meer van mijn moeder voorlopig.
Mijn moeder moet er niet aan wennen hoor dat is het niet. Ze is heel bezorgd dat wel maar zeer redelijk qua uitgaan enzo. Ik heb me een paar keer op rij niet aan de afspraken gehouden dan krijg je dit he.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:04 schreef Chai het volgende:
heloef: Denk dat het al heel veel scheelt als je niet meer geisoleerd leeft van het vrouwelijke geslacht met uitzondering van je moeder. Op deze manier lijkt me dat het wel erg lastig als je per toeval een leuke tegenkomt.
Zodra je weer uit mag moet je het langzaam een beetje uitbouwen zodat je moeder er aan went.
Niet aan de afspraken gehouden dus ja ik heb het zelf verkloot.quote:
Ben je niet 'simpelweg de baas'quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet aan de afspraken gehouden dus ja ik heb het zelf verkloot.
Ja, wel dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Good luck.
Maar toch niet in je dorp waar alleen dezelfde mensen altijd komen?
Ja behoorlijk, ik was nogal dik geworden. Altijd heel mager geweest dus dan voel je je al helemaal een tientonnerquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Succes.Was je onzeker over je lichaam dat je dat al 4 jaar niet meer gedaan hebt?
Ik vind het wel prettig om te lezen dat er nog moeders zijn die hun jong nog in het gareel weten te houden. Respect voor je moeder!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet aan de afspraken gehouden dus ja ik heb het zelf verkloot.
Hij is 17 en het een beetje beu dat iedereen het vraagt volgens mijquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ben je niet 'simpelweg de baas'? Maareh: hoe lang mag je niet meer uit denk je, en hoe oud ben je?
ow lol. dan heb ik het niet gevraagdquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij is 17 en het een beetje beu dat iedereen het vraagt volgens mij
Ik wacht geduldig af.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
-knip want lange quotes zijn irri-
Als ik nu op de versiertoer zou gaan zou het in no-time lukken volgens mij. Ben zo relaxed!
Een wanhopige vrouw voor een lange relatie is niks hoor. Die zoeken bevestiging steeds maar meer en wat je ook zegt ze blijven die zoeken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een mooie meid dat wanhopig sex wilt en met mij zou willen? Echt wel!
Nou ik ben 17 dus ik luister voorlopig nog naar mijn moeder.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ben je niet 'simpelweg de baas'? Maareh: hoe lang mag je niet meer uit denk je?
Nou ze kan nooit lang boos blijven op mij (enigst kind dan weet je het wel) dus het komt wel goed mag nog wel gewoon dingen doen hoor. Ga zondag ook naar het Leidseplein enzo. Alleen echt uitgaan laat ik nog wel even achterwege.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig om te lezen dat er nog moeders zijn die hun jong nog in het gareel weten te houden. Respect voor je moeder!En naja, beetje kut voor jou maar je kunt nog jaaaaren uit hè
"Eéeven aan mn moeder vragen ik zweer je dat hij dat zij hij lachte er nieteens bij.."quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik ben 17 dus ik luister voorlopig nog naar mijn moeder.
Fantasy Fair in september. Arcen. Jij en ik. Be there.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig af.
Maar tof, je bent dus echt gegaan.
En dat weet jij met 17 jaar?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Een wanhopige vrouw voor een lange relatie is niks hoor. Die zoeken bevestiging steeds maar meer en wat je ook zegt ze blijven die zoeken.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Mero voor meisjes heeft het niks met "relaxed zijn" of "op je gemak voelen" te maken. Als je mooi bent als vrouw dan wordt je gewoon versierd en naar je gekeken. Dat werkt zo voor vrouwen.
Oké, deal!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Fantasy Fair in september. Arcen. Jij en ik. Be there.
En ja! Ik ben zelf ook verbaasd
Moet zeggen dat plannen posten in dit topic wel een stok achter de deur is.
Nu ben ik benieuwd of Micson ook gegaan is.
Wij zijn heul kinky.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Fantasy Fair? Dat is toch met die verklede mensen?
Neehoor, ook mooie meiden zijn wel eens depressief.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Mero voor meisjes heeft het niks met "relaxed zijn" of "op je gemak voelen" te maken. Als je mooi bent als vrouw dan wordt je gewoon versierd en naar je gekeken. Dat werkt zo voor vrouwen.
Niet altijd heur, maar wel sneller ja. Er zat in mijn oude klas ook een meisje dat er wel goed uitzag maar ook wel verlegen was, zij werd ook niet de hele tijd versierd ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neehoor, ook mooie meiden zijn wel eens depressief.
Als ze dat eenmaal uitstralen worden ook die meiden hard genegeerd, of falen ze in versieren.
Tenzij ze wanhopige gasten als jij tegenkomen natuurlijk.
Je hoeft niet alles mee te maken om iets te weten sommige dingen zijn overduidelijk of in mijn ogen logisch. Ik heb altijd gezegd ik probeer te helpen met mijn geringe ervaring nergens zeg ik dat ik enorm veel ervaring en of kennis heb.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En dat weet jij met 17 jaar?
Jij benne een versier-guru dat ons komt helpen hier zeker
True that. En buiten dat, alsof mooie(re) mensen nooit issues (kunnen) hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Neehoor, ook mooie meiden zijn wel eens depressief.
Als ze dat eenmaal uitstralen worden ook die meiden hard genegeerd, of falen ze in versieren.
Tenzij ze wanhopige gasten als jij tegenkomen natuurlijk.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:33 schreef Schenkstroop het volgende:
@Mero: Is niet waar.. Als je als mooie meid depressief gaat doen (niet overhysterisch gaan huilen natuurlijk, maar dannog) wordt je zelfs eerder benadert dnek ik.. Tenzij je eruit ziet alsof je iemands kop eraf kan rukken. Maar dan krijg je nog wel sympathieke blikken van mannen op veilige afstand. vrouwen hebben het gewoon makkelijker.
Welk deel van onderstaande tekst begreep je niet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:33 schreef Schenkstroop het volgende:
@Mero: Is niet waar.. Als je als mooie meid depressief gaat doen (niet overhysterisch gaan huilen natuurlijk, maar dannog) wordt je zelfs eerder benadert dnek ik.. Tenzij je eruit ziet alsof je iemands kop eraf kan rukken. Maar dan krijg je nog wel sympathieke blikken van mannen op veilige afstand. vrouwen hebben het gewoon makkelijker.
quote:Tenzij ze wanhopige gasten als jij tegenkomen natuurlijk.
mwaaah, ik weet niet hoor. knappe vrouwen misschien, maar knappe mannen ook denk ikquote:
Ik heb mijn comment uitgebreid. effe lezen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Welk deel van onderstaande tekst begreep je niet?
[..]
Nee joh die hebben het makkelijker dan mannen zoals ik bijvoorbeeld maar niet zo makkelijk als vrouwen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:35 schreef minibeer het volgende:
[..]
mwaaah, ik weet niet hoor. knappe vrouwen misschien, maar knappe mannen ook denk ik.
Het is geen wedstrijd hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Ook knappe/aantrekkelijke mensen zijn wel eens onzeker hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:35 schreef minibeer het volgende:
mwaaah, ik weet niet hoor. knappe vrouwen misschien, maar knappe mannen ook denk ik.
Door wie dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:36 schreef minibeer het volgende:
knapheid/aantrekkelijkehdi is toch voor een groot deel uitstraling, zo heb ik mij laten vertellen
ga toch weg met die bullshit man.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:36 schreef minibeer het volgende:
knapheid/aantrekkelijkehdi is toch voor een groot deel uitstraling, zo heb ik mij laten vertellen
Je moet jezelf blijven en je niet gek laten maken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
rot toch op met die bullshit man
Waarom stel jij over al zo negatief tegen op, zeikerd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
rot toch op met die bullshit man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |