SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierRon Paul 2012
wat een trieste lul ben jij zeg....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:00 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb bijvoorbeeld ook in het verkeer , dat ik extra hard op een kruispunt afrijd en dat mensen dan geen voorrang durven te nemen omdat het dan lijkt alsof ik niet ga stoppen
Dan zie je ze een beetje verschrikt kijken en ik zit dan met zo'n dodelijke lege blik in mijn ogen in de auto
Ook neem ik meer risico's in smalle wegen met sloten ernaast, dan ga ik precies op het randje van het "ravijn" rijden als een soort kick die ik ervan krijg.
En bij wegversmallingen rijd ik altijd keihard op in zodat de tegenligger bang word en ik de strijd win van degene die het eerst stopt
Ook leuk. Mensen die staan te liften, dan stoppen net alsof doen dat je ze wilt oppikken en plankgas geven. Of mensen die langs de weg op zo'n bord staan te kijken om te kijken welke weg ze moeten volgen, vervolgens toeteren, dan zie je ze omkijken en dan raken ze in de war op welk punt ze ook alweer waren op dat bord haha
Hahah zo kan ik nog wel even doorgaan met mijn denkbeelden
"Eigenlijk wil ik alles maar ik wil er totaal niets voor hoeven doen."quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als jezelf ertoe zetten om normaal te doen zodat je ooit überhaupt kunt gaan versieren niet zo makkelijk gaat
Daar kan ik me best wat bij voorstellen. De meeste vrouwen hebben wel onzekerheid momentjes maar als je ze continu hebt is dat oervervelend. Bij onzekere mensen komt trouwens ook vaak jaloezie kijken en dat is ook niet echt een aantrekkelijk ietsquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:12 schreef Spork het volgende:
dat lijkt me ook, maar het zelfde geld voor meisjes
van de vriendinnen die ik heb gehad vond de meeste dat ook van zichzelf, dat wordt best vervelend na een tijdje
Lijkt me heel irritant ja.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:11 schreef formerjellybean het volgende:
Zeuren helpt ook niet zo.
Vraagje aan mede-vrouwen hier, wat zou je er van vinden als je met een jongen date die zich constant lelijk vind en dat ook steeds aan je laat merken dat die zichzelf lelijk vind ??
Eerlijk gezegd denk ik bij mij dat het dan zo over is, ik wil liever een man die zichzelf ook leuk en prettig vind.
valt erg mee hoor, je hebt er in alle prijsklasses wel iets.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:39 schreef Spork het volgende:
sakura daar ben ik wel eens geweest met familie
lekker maar best duur voor een date lijkt me?
ik kies meestal iets rustigers, aan zo'n tafel dat er voor je gekookt wordt is leuk maar op een eerste date heb ik liever iets meer dat je afgezonderd zit zodat je rustig kan kletsen.. gewoon een klein restaurantje met hoekjes en tweepersoonstafeltjes. utrecht heeft wel veel van dat soort plekjes aan de gracht
en met tafelgenoten gaan praten als het gesprek met je date niet zo goed gaat lijkt me echt verschrikkelijk, dan laat je meteen merken dat het niet botert...
Toevallig, vanavond eet ik ook pasta. Penne met bolognesesaus.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:35 schreef missyB het volgende:
zo mn spaghetti is intussen ook klaar, wat eten/koken jullie vanaaf?
en waar eet je het liefst met een dinnerdate?
ik het liefst bij sakura in arnhem.
je zit daar met meerderen in een vierkant om de kok heen zeg maar.
Dus je babbelt ook wat makkelijker met vreemde tafelgenoten mocht het gesprek met je dat stil vallen of niet klikken.
Hoe kiezen jullie een restaurantje ofzo als je voor t eerst gaat eten met iemand?
Dit is in MLiG situatie het geval. Ik bevond me al jaren tussen de mensen. MLiG heeft 6 jaar alleen in zijn kamer doorgebracht en kwam nauwelijks buiten vanwege zijn sociale vrees.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:06 schreef Waaghals het volgende:
Als jezelf opsluiten wachtend op een mooie dame die je leven verandert niet zo makkelijk gaat
jammer dat ik amper kan kokenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:49 schreef moneyfornothing het volgende:
Restaurantjes zijn zeker leuk, maar als hij lekker voor mij kookt heeft hij meteen een pluspuntje te pakken.
mmm je hebt nog gelijk ook voor een eerste date iets knussers te zoeken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Toevallig, vanavond eet ik ook pasta. Penne met bolognesesaus.
Sakura, in een vierkant om de kok. Dat klinkt als een Japanner. Maar dat lijkt me niets om je eerste date mee naartoe te nemen. Voor dat doel weet ik altijd wel een knus restaurantje te vinden.
ga op kookles!!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:53 schreef Spork het volgende:
[..]
jammer dat ik amper kan koken
wel aan het oefenen, maar de helft van de tijd kook ik nog uit pakjes
In bolognese hoort i.i.g. geen paprika, champignon en bieslook. De basilicum, hmm daar valt over te twisten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:54 schreef missyB het volgende:
mmm je hebt nog gelijk ook voor een eerste date iets knussers te zoeken.
hier zit een bistrootje ambiance dat leent zich ook erg goed voor first dates!
Hier is het spaghetti bolognese saus, met lekkere verse bieslook, verse basilicum, tomaten, champignons, paprikaas.
of het de naam bolognese nog mag hebben geen idee maar lekker is het wel!
Stokbroodje kruidenboter vooraf
Succes ermee, ik kook al 10 jaar voor mezelf en ik kan best goed koken inmiddels al zeg ik het zelf, maar mij levert het verder niks opquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:59 schreef Spork het volgende:
waar is 'hier', arnhem? ik ben daar niet zo bekend verder maar de rijnkade schijnt wel leuk te zijn?
en ik weet niet of ik kookles nou zo leuk zou vinden.. ik hou helemaal niet van koken. maargoed om kookervaving op te doen en dames te ontmoeten zou het dan weer wel kunnen helpen
ja hier is arnhem en ja de rijnkade heeft leuke tentjes maar ook st jansplaats en hoe heet die andere steeg ook weer(kom er even niet op)quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:59 schreef Spork het volgende:
waar is 'hier', arnhem? ik ben daar niet zo bekend verder maar de rijnkade schijnt wel leuk te zijn?
en ik weet niet of ik kookles nou zo leuk zou vinden.. ik hou helemaal niet van koken. maargoed om kookervaving op te doen en dames te ontmoeten zou het dan weer wel kunnen helpen
daarom zei ik al, of het de naam nog mag hebben?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:01 schreef Techno het volgende:
[..]
In bolognese hoort i.i.g. geen paprika, champignon en bieslook. De basilicum, hmm daar valt over te twisten.
het een hoeft toch niet meteen het ander te betekenen? of dacht je dat met genoeg complimentjes je haar wel om je vinger zou winden?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Succes ermee, ik kook al 10 jaar voor mezelf en ik kan best goed koken inmiddels al zeg ik het zelf, maar mij levert het verder niks op
Eenmaal heeft er een meid voor mij gekookt, en toen ik haar uitnodigde bij mij thuis en dat ik dan zou gaan koken is ze nooit op ingegaan. Wel jammer. En dat terwijl ik haar helemaal bestookte met complimentjes.
dan zou jij een goede zijn om samen met iemand zo n eetclub op te zetten rich.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Succes ermee, ik kook al 10 jaar voor mezelf en ik kan best goed koken inmiddels al zeg ik het zelf, maar mij levert het verder niks op
Eenmaal heeft er een meid voor mij gekookt, en toen ik haar uitnodigde bij mij thuis en dat ik dan zou gaan koken is ze nooit op ingegaan. Wel jammer. En dat terwijl ik haar helemaal bestookte met complimentjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |