abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96659955
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:10 schreef Catbert het volgende:

Sorry hoor, maar voor een hoop meiden is dat 'too much' dus dat vind ik nogal risky. Het is gewoon een drankje in de stad. Dat ze met een man en een vrouw wat gaat drinken is al behoorlijk duidelijk.
Aan de andere kant, MeraViglioSa heeft wel gelijk dat met het geven van een roos de intenties vanaf dat moment kristalhelder zijn.
Wat gaan drinken met zijn 2-en kan makkelijk als alleen maar vriendschappelijk opgevat worden, vooral ook omdat we al een aantal keren alleen maar vriendschappelijk gepraat hebben. (zonder enige poging van mijn kant om mijn interesse duidelijk te maken).

Dus duidelijkheid lijkt mij toch wel wenselijk hier.
pi_96659971
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:17 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Klinkt misschien gek, maar weet je wat mij altijd tegenhoudt om inderdaad te proberen verder te gaan?...
Ik ben meestal bang om het leuke contact wat we op zo'n moment hebben, zoals af en toe een leuk gesprek, kwijt te raken. Zelfs al is het maar heel weinig, dan ben ik gewoon bang om daarna met niets over te blijven. En koos ik meestal maar voor de zekerheid met het weinige leuke contact wat er op dat moment was.

En dat maakt het voor mij nu nog steeds eng. Wat als ze me daarna niet meer wil zien, omdat ik inderdaad duidelijk heb gemaakt dat ik meer wil. Dan ben ik inderdaad haar kwijt.

(niet dat ik pessimistisch ben, maar hier wilde ik even inzicht in mijn gedachten van binnen geven die ik normaal op zo'n moment krijg).
Is begrijpelijk, maar het zit je eigenlijk ook in de weg, want je houdt waarschijnlijk wel het leuke contact maar verder gebeurt er niets. En dat is ook niet de bedoeling denk ik?
Dus meer dan gewoon proberen kan je niet doen. Heb je wel goede vrienden waar je leuk contact mee hebt? Dan kan je hen in gedachten houden voor het leuke contact gedeelte en kun je wat minder waarde hechten aan het contact met een meisje en verder proberen te komen bij haar.
pi_96660010
Heloef ben jij een turk?
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:23:58 #154
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96660013
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:17 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Klinkt misschien gek, maar weet je wat mij altijd tegenhoudt om inderdaad te proberen verder te gaan?...
Ik ben meestal bang om het leuke contact wat we op zo'n moment hebben, zoals af en toe een leuk gesprek, kwijt te raken. Zelfs al is het maar heel weinig, dan ben ik gewoon bang om daarna met niets over te blijven. En koos ik meestal maar voor de zekerheid met het weinige leuke contact wat er op dat moment was.

En dat maakt het voor mij nu nog steeds eng. Wat als ze me daarna niet meer wil zien, omdat ik inderdaad duidelijk heb gemaakt dat ik meer wil. Dan ben ik inderdaad haar kwijt.

(niet dat ik pessimistisch ben, maar hier wilde ik even inzicht in mijn gedachten van binnen geven die ik normaal op zo'n moment krijg).
Ik begrijp het wel want straks heb je een relatie met haar en op dit moment denk je dat er niks ergers is dan dat je haar kwijt raakt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:24:33 #155
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96660050
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:22 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Aan de andere kant, MeraViglioSa heeft wel gelijk dat met het geven van een roos de intenties vanaf dat moment kristalhelder zijn.
Wat gaan drinken met zijn 2-en kan makkelijk als alleen maar vriendschappelijk opgevat worden, vooral ook omdat we al een aantal keren alleen maar vriendschappelijk gepraat hebben. (zonder enige poging van mijn kant om mijn interesse duidelijk te maken).

Dit inderdaad. Maar pin je niet vast op 2 of 3 meningen op Fok, hè.
Doe vooral waar je je zelf het beste bij voelt. Eerlijkheid duurt het langst :Y
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96660295
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:32 schreef iwannabehigh het volgende:
Richard, ik heb nóóit iets over je scheve hoofd gezegd (heb net het topic teruggelezen), dat doe je zelf al! Dus waarom je dat zegt snap ik niet.. .
het zijn vooral dit soort opmerkingen " Misschien kunnen jullie samen emigreren naar China. Daar vindt iedereen jullie mooi omdat jullie blond en blank zijn, ondanks haar ontzettende grote mond en je duidelijke scheve kaak."

Kijk hier door je me geen pijn mee, maar als je dit zou zeggen als ik voor je stond dan zal ik er wat van zeggen als je dan nog steeds door zou gaan dan kan ik je wel eens klap op je bek geven ja dat heb ik ook tegen straw gezegd maar die vat het allemaal te letterlijk op.

quote:
Ik heb zelfs mijn excuses aangeboden in het vorige topic dat ik je (misschien) pijn heb gedaan en geirriteerd; maar daar ga je niet op in. Ik vind het prima ook, maar houd mij verder dan ook overal buiten als je issues hebt met andere users.
Nee dat zei je helemaal niet, je zei iets van "sorry dat ik bepaalde mensen heb gekwetst, voor degene die zich aangesproken voelde"

Nou sorry ik voel me niet aangesproken. Ik lig er geen moment wakker van wat jij zegt. Je zou me alleen en enkel pijn kunnen doen als je dit recht in mijn gezicht zou zeggen.
Je noemde verder geen namen aan wie het gericht was.

Oh wat grappig zeg, omdat jij nu je excuses aanbiedt word alles je opeens vergeven? Wel ironisch dat jij zegt dat ik je naam noem als ik ruzie heb met andere users terwijl jij me zowat ziekelijk stalkte in elk topic en altijd wel mijn naam moest noemen ook al had ik er niks mee te maken of je ging op hele oude posts reageren van mij die iedereen al lang vergeten was. Hetzelfde doe je bij Strawberry merk ik op, jij post in bijna elk topic waarin zij ook post.
Ik raad je aan om dat stalken eens af te leren.

quote:
En ophouden over Strawberry dat ik haar zou willen voor seks (??). Ik persoonlijk kan niet iemand ''willen'' via internet (nogmaals!!)
What the fuck waar heb jij het over man? Kan je wel lezen? Ik had het over supersoep niet over jou.laat me niet lachen Straw wil helemaal niks van je weten. Ik dacht dat dat wel duidelijk was! maar jij blijft haar stalken.

[ Bericht 0% gewijzigd door richard_prf op 11-05-2011 19:35:04 ]
pi_96660423
Waar zijn de volwassen mensen gebleven in dit topic :'(
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:32:57 #158
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96660432
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:32 schreef Hoogheid het volgende:
Hier en ik ben een van de jongste.
C'est la vie
pi_96660446
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:07 schreef MeraViglioSa het volgende:

Ik heb nog wel een tipje; als je meteen wilt laten merken dat je niet de intentie hebt om in de 'friendzone' te belanden zou je een roos (of andere mooie bloem als je wat origineler wilt zijn; vraag dan wel advies bij de bloemist) voor haar mee kunnen nemen. Het is heel cliché, maar de meeste vrouwen vinden dat stiekem toch nog wel erg leuk. En het is meteen duidelijk dat je romantische bedoelingen hebt in plaats van vriendschappelijke. :)
Dus als je vrienden met een vrouw bent/probeert te zijn dan moet je nooit een roos geven? Waarom wist ik dit niet? :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_96660617
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Hier en ik ben een van de jongste.
Beantwoord mijn vraag nou eens? En hoe oud ben je dan?
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:37:42 #161
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96660649
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:36 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Beantwoord mijn vraag nou eens? En hoe oud ben je dan?
17 dat heb ik al 5 topics terug gezegd hoor. Meerdere keren.
C'est la vie
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:38:46 #162
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96660710
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:33 schreef benzin het volgende:

[..]

Dus als je vrienden met een vrouw bent/probeert te zijn dan moet je nooit een roos geven? Waarom wist ik dit niet? :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google maar eens op 'liefde' en dan de afbeeldingen bekijken.
Wat zie je behalve heel veel hartjes en "Liefde is...." plaatjes? :D

SPOILER
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96660855
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:33 schreef benzin het volgende:

[..]

Heb dat een paar jaar geleden gedaan namelijk en dat zou een hoop verklaren aan haar reactie . (Ze vermeed daarna contact :() En het verklaart ook de reactie van wat andere mensen erop.
Huh, say what?
Je wilde (alleen maar) vrienden worden met een vrouw en daarom gaf je haar een roos?
Dat geeft inderdaad een erg ander signaal af.

Zeer jammer dat ze daarna al het contact vermeed :{ ...

[ Bericht 3% gewijzigd door dyna18 op 11-05-2011 18:51:41 ]
pi_96660886
Ach oke. Zelf weten wat je ermee doet.

Ik post niet bewust in de topics waar zij in post, ik post simpelweg in de topics die mij aanspreken. Denkt zij dat ik dat expres doe (aangezien ze dat tegen jou zegt) - raad ik haar serieus aan om heel goed na te denken voordat zij zomaar wat verspreid achter mijn rug om. Vragen is het beste i.p.v. roddelen. Denigrerend, en ook nog eens arrogant.

Nogmaals: ik heb een vriendin, ik ''stalk'' geen mensen via internet; ik kan iemand niet leuk vinden op basis van posts of foto's. Echt niet. Zoals de waard is...
pi_96660915
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:37 schreef heloef het volgende:

[..]

17 dat heb ik al 5 topics terug gezegd hoor. Meerdere keren.
Ik lees niet alle posts hoor. Maar jij bent toch die van Geraldien?
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:43:31 #166
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96660923
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:43 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik lees niet alle posts hoor. Maar jij bent toch die van Geraldien?
Ja.
C'est la vie
pi_96661031
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja.
Maar denk je dat je kans bij haar maakt dan?
pi_96661259
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Zo jij bent verder dan ik :P
[...]
Nou dat is ook niet vanzelf gegaan hoor :)
Ik ben nu 32 en de laatste 6 jaar ben ik erg hard met mezelf bezig geweest om beter te worden in sociale omgang en communicatie. Helaas nog lang niet waar ik wezen wil, maar in ieder geval wel een beetje vooruitgang.

Hoe zit dat met jou, je schreef dat je 17 bent. Wat houdt jou bezig om te verbeteren?

Dit zal trouwens mijn eerste date worden, dus inderdaad enigzins gespannen.
Veel liever had ik dit eerst nog geoefend met iemand waar ik niet zoveel voor voelde als nu voor haar. Want haar vind ik echt enorm leuk. :D
Dus als ik het met mijn onervarenheid maar niet verpest.
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:55:59 #169
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96661531
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:45 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Maar denk je dat je kans bij haar maakt dan?
Nee
C'est la vie
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:58:20 #170
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96661648
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Nou dat is ook niet vanzelf gegaan hoor :)
Ik ben nu 32 en de laatste 6 jaar ben ik erg hard met mezelf bezig geweest om beter te worden in sociale omgang en communicatie. Helaas nog lang niet waar ik wezen wil, maar in ieder geval wel een beetje vooruitgang.

Hoe zit dat met jou, je schreef dat je 17 bent. Wat houdt jou bezig om te verbeteren?

Dit zal trouwens mijn eerste date worden, dus inderdaad enigzins gespannen.
Veel liever had ik dit eerst nog geoefend met iemand waar ik niet zoveel voor voelde als nu voor haar. Want haar vind ik echt enorm leuk. :D
Dus als ik het met mijn onervarenheid maar niet verpest.
Nou ik heb als ik het zelf zeg eigenlijk niks te zoeken in dit topic :P
Ik heb niet echt problemen met versieren ben vrij positief over mezelf durf dingen te ondernemen enz. Maar ik was twee maanden geleden verliefd en zocht een beetje tips in dit topic. En sindsdien een beetje blijven hangen en probeer met mijn geringe ervaring hier en daar mensen te helpen/supporten.
C'est la vie
pi_96661739
Wat is die ene site ook alweer met die foto's van meisjes die op de ene foto mooi doen maar eigenlijk verlept zijn? :P
  woensdag 11 mei 2011 @ 19:00:18 #172
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96661760
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:22 schreef dyna18 het volgende:

Je bent een kerel, zij is een vrouw. Die 'duidelijkheid' ontstaat vanzelf als 't op een robbertje tongelen uitloopt.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:32 schreef Hoogheid het volgende:
Jankerd.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96661886
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:00 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je bent een kerel, zij is een vrouw. Die 'duidelijkheid' ontstaat vanzelf als 't op een robbertje tongelen uitloopt.
In mijn dromen wel ja... *;
pi_96661895
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:11 schreef formerjellybean het volgende:
Zeuren helpt ook niet zo.
Vraagje aan mede-vrouwen hier, wat zou je er van vinden als je met een jongen date die zich constant lelijk vind en dat ook steeds aan je laat merken dat die zichzelf lelijk vind ??

Eerlijk gezegd denk ik bij mij dat het dan zo over is, ik wil liever een man die zichzelf ook leuk en prettig vind.
Als ie erover door zou gaan terwijl ik zeg dat ik hem niet lelijk vind, dan zou ik er snel klaar mee zijn.

Zelfs bij BDD of niet, dan mag hij dat eerst oplossen voordat we intiem worden zegmaar.
pi_96661907
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat is die ene site ook alweer met die foto's van meisjes die op de ene foto mooi doen maar eigenlijk verlept zijn? :P
http://www.officialdating(...)myspace-angles-pics/
Ron Paul 2012
pi_96662031
quote:
Sommigen...is zo'n verschil, dat kan toch helemaal niet. :o
pi_96662088
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sommigen...is zo'n verschil, dat kan toch helemaal niet. :o
En jij maar denken dat ik eruit zie zoals op die foto die ik je gestuurd heb.

Whehe. Je komt nog bedrogen uit!
Ron Paul 2012
pi_96662130
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:13 schreef Waaghals het volgende:
ik ben dan wel geen vrouw
maar zo iemand gaat tig keer per dag bevestiging vragen dat ze niet lelijk zijn.
daarmee drijf je de ander redelijk tot wanhoop
Dat begrijp ik nooit zo goed. Zelfs al zou ik mezelf lelijk vinden e.d. maar nadat mijn vriendje dan één keer zegt dat niet te vinden, dan lijkt me dat genoeg. Niet om diezelfde dag het nog 10 keer te vragen, want je weet het antwoord toch al. Verschrikkelijk irritant. Ik ken wel 2 meiden die zo waren.
pi_96663508
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat begrijp ik nooit zo goed. Zelfs al zou ik mezelf lelijk vinden e.d. maar nadat mijn vriendje dan één keer zegt dat niet te vinden, dan lijkt me dat genoeg. Niet om diezelfde dag het nog 10 keer te vragen, want je weet het antwoord toch al. Verschrikkelijk irritant. Ik ken wel 2 meiden die zo waren.
Snap ik ook niet, is ook irritant maar sommige mensen zijn aandachtshoeren en willen constant bevestiging.

Maar wil je het niet zo hoog in je kop halen om te denken dat ik jou stalk en bewust in dezelfde topics reageer enzovoort. Wie denk je dat je bent? Megan Fox? ;) En het niet eens aan mij vragen maar wel aan bepaalde users zeggen alsof het een feit is ook nog. Ik houd écht helemaal niet van zulke dingen. En vind het ook nog eens kinderachtig. Hopelijk vat je dit niet negatief op of wat dan ook aangezien ik bloedserieus ben. Als je iets vermoedt vraag het dan gewoon i.p.v. praten tegen andere mensen. Alvast bedankt. Hopelijk is dit nu de wereld uit ^O^
  woensdag 11 mei 2011 @ 19:35:31 #180
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96663678
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:32 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Snap ik ook niet, is ook irritant maar sommige mensen zijn aandachtshoeren en willen constant bevestiging.

Maar wil je het niet zo hoog in je kop halen om te denken dat ik jou stalk en bewust in dezelfde topics reageer enzovoort. Wie denk je dat je bent? Megan Fox? ;) En het niet eens aan mij vragen maar wel aan bepaalde users zeggen alsof het een feit is ook nog. Ik houd écht helemaal niet van zulke dingen. En vind het ook nog eens kinderachtig. Hopelijk vat je dit niet negatief op of wat dan ook aangezien ik bloedserieus ben. Als je iets vermoedt vraag het dan gewoon i.p.v. praten tegen andere mensen. Alvast bedankt. Hopelijk is dit nu de wereld uit ^O^
Strawberry heeft alle recht om dat te denken.
Ik klik één keer op je posthistory en ik geef haar gelijk.
Je moeder is een hamster
pi_96663716
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:35 schreef Crutch het volgende:

[..]

Strawberry heeft alle recht om dat te denken.
Ik klik één keer op je posthistory en ik geef haar gelijk.
Dan moet je ook terugkijken in mijn posthistory, in zulke topics post ik altijd. :)
pi_96663779
quote:

[..]

Dan moet je eens in de gaten hebben hoe je overkomt. Die verantwoordelijkheid ligt toch écht niet bij ons. Als je zelfs al in een topic in EXA post waar zij is geweest, wat je dan anders nooit doet, of in topics die zij omhoog heeft gekickt, dan gaan mensen dat denken.

Dan is het maar aan jou om aan te tonen dat het niet zo is. Het is nu gewoon statistisch zo dat je in 90% van haar topics post; maakt niet uit welk subforum. En dat is, breed genomen over heel FOK, best reden tot denken.

Soms ook nog eens enkele minuten na haar post. Doe nou niet zo wereldvreemd, expres of niet.
Ron Paul 2012
  woensdag 11 mei 2011 @ 19:37:23 #183
118585 Crutch
pi_96663796
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:36 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dan moet je ook terugkijken in mijn posthistory, in zulke topics post ik altijd. :)
O, maar natuurlijk.
Je moeder is een hamster
pi_96663804
quote:

[..]

Oke ik zal het één keer voor je uitleggen dan.

Het viel me op dat jij heel vaak in dezelfde topics post als ik. Soms echt enkele minuten nadat ik ergens post. Om te testen heb ik toen een heel oud topic gekicked, in een subforum waar jij nooit post, om te kijken wat je ging doen. En ja hoor, niet veel later postte je daar ook. Dit gebeurt heel vaak.

Het maakt me verder weinig uit wat je doet, maar het viel me gewoon op.

En niet doen alsof je neus bloedt, want ik heb je er zeker sowieso al een keer op aangesproken. :)
  woensdag 11 mei 2011 @ 19:38:55 #185
118585 Crutch
pi_96663878
Lijkt me duidelijk, iwannabehigh.
Of je hebt een of andere psychische afwijking of je liegt er gewoon over.
Je moeder is een hamster
pi_96664158
Onzin. Ik post in de dingen die mij interesseren, ik DM zelfs met bepaalde users van het examenforum. Puur voor mezelf.. :)

Zo Strawberry, kan ik ook gaan zeggen dat jij mij bewust ''volgt'' bij Hvjjn, BB gebruikers en weet ik veel; zo kan ik veel gaan uitpluizen waar je ineens na mij post. Dat denk ik niet, aangezien je gewoon op ''actieve topics'' kan klikken en je vandaar uit op een topic kan klikken die je aanspreekt. Zo denk ik erover. Ik ga niet denken; ze volgt mij.

Haal jezelf a.u.b. niet veel in je hoofd, dat is wat ik je wil zeggen. Ik post niet ''bewust'' in de topics waar jij post. De topics waar ik in post, zijn meestal uit R&P en soms vanuit nieuwe topics of actieve topics.
pi_96664307
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:43 schreef iwannabehigh het volgende:
Onzin. Ik post in de dingen die mij interesseren, ik DM zelfs met bepaalde users van het examenforum. Puur voor mezelf.. :)

Zo Strawberry, kan ik ook gaan zeggen dat jij mij bewust ''volgt'' bij Hvjjn, BB gebruikers en weet ik veel; zo kan ik veel gaan uitpluizen waar je ineens na mij post. Dat denk ik niet, aangezien je gewoon op ''actieve topics'' kan klikken en je vandaar uit op een topic kan klikken die je aanspreekt. Zo denk ik erover. Ik ga niet denken; ze volgt mij.

Haal jezelf a.u.b. niet veel in je hoofd, dat is wat ik je wil zeggen. Ik post niet ''bewust'' in de topics waar jij post. De topics waar ik in post, zijn meestal uit R&P en soms vanuit nieuwe topics of actieve topics.
Inlevingsvermogen nihil.

Wel knap, maar bijzonder vervelend voor je.
Ron Paul 2012
pi_96664386
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:43 schreef iwannabehigh het volgende:

Ik heb niets hoeven uitpluizen, het was simpelweg heel opvallend. Maar goed ik denk er gewoon zo over. Iemand die compleet 'onschuldig' is schiet meestal ook niet uitgebreid in de verdediging.
pi_96664478
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb niets hoeven uitpluizen, het was simpelweg heel opvallend. Maar goed ik denk er gewoon zo over. Iemand die compleet 'onschuldig' is schiet meestal ook niet uitgebreid in de verdediging.
Dat ligt maar net aan de persoon zelf. Hoor jij toch te weten, mevrouw de psycholoog? Als ik weet dat ik iets niet bewust doe, wil ik dat mensen de waarheid weten dan dat ze iets denken wat niet waar is. Als mensen iets denken wat wel waar is; ga ik er geen drama van maken aangezien het de waarheid is. Dat is mijn methode. :)
pi_96664560
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:49 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat ligt maar net aan de persoon zelf. Hoor jij toch te weten, mevrouw de psycholoog? Als ik weet dat ik iets niet bewust doe, wil ik dat mensen de waarheid weten dan dat ze iets denken wat niet waar is. Als mensen iets denken wat wel waar is; ga ik er geen drama van maken aangezien het de waarheid is. Dat is mijn methode. :)
Als jij iemand op straat constant volgt, heel 'toevallig', op zo'n 3 centimeter afstand van die persoon en dan zo'n twee uur lang. Dan moet volgens jouw logica die persoon niet denken dat je hem of haar volgt, als jij jezelf weet te overtuigen dat je het niet bewust doet.

Het zal wel een inlevingsprobleem zijn, aangezien je dat ook had in het meet topic.
Ron Paul 2012
pi_96664565
quote:

[..]

Daarom zei ik: meestal. En in dit geval zie ik dat zo.

Dat laatste ben ik het ook oneens. Natuurlijk ga je niet erkennen dat je iemands active topics regelmatig bekijkt. Je hebt soortgelijke dingen in het verleden ook ontkend terwijl feiten het tegendeel bevestigden.

Maar nogmaals, het maakt me niet uit, het was enkel opvallend en een beetje raar misschien.
  woensdag 11 mei 2011 @ 19:52:05 #192
118585 Crutch
pi_96664619
quote:

[..]

Punt. 2 verwijten
Je moeder is een hamster
pi_96664727
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daarom zei ik: meestal. En in dit geval zie ik dat zo.

Dat laatste ben ik het ook oneens. Natuurlijk ga je niet erkennen dat je iemands active topics regelmatig bekijkt. Je hebt soortgelijke dingen in het verleden ook ontkend terwijl feiten het tegendeel bewijzen.

Maar nogmaals, het maakt me niet uit, het was enkel opvallend en een beetje raar misschien.
Wat bedoel je nou?
pi_96664796
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:54 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Wat bedoel je nou?
Mwah, laten we het daar maar niet meer over hebben hè?
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:03:28 #195
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96665262
Voor dit soort persoonlijke dingen hebben we toch PM en DM of ben ik nou gek?
C'est la vie
pi_96665357
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
Voor dit soort persoonlijke dingen hebben we toch PM en DM of ben ik nou gek?
Volgens mij heeft ze Iwannabehighs PM/DM permanent geblokkeerd en gelijk heeft ze.
pi_96665372
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mwah, laten we het daar maar niet meer over hebben hè?
Hmm, de reactie toont je karakter wel, moet ik zeggen. Beetje flauw en laag. Ik heb mezelf voorgenomen om geen gemene opmerkingen te maken of wat dan ook, dus doe ik het ook niet. Haal je iig niks in je hoofd, ik heb een vriendin waar ik blij mee ben en als het waar zou zijn wat je dacht, was ik ervoor uitgekomen.
pi_96665469
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:05 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hmm, de reactie toont je karakter wel, moet ik zeggen. Beetje flauw en laag. Ik heb mezelf voorgenomen om geen gemene opmerkingen te maken of wat dan ook, dus doe ik het ook niet. Haal je iig niks in je hoofd, ik heb een vriendin waar ik blij mee ben en als het waar zou zijn wat je dacht, was ik ervoor uitgekomen.
Je hield toch helemaal niet van haar zei je toch dus zo blij zal je wel niet zijn, je gebruikt haar alleen wegens gebrek aan beter in jouw belevenis. Volgens mij vind je Straw stiekem wel leuk.
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:07:14 #199
118585 Crutch
pi_96665473
quote:

[..]

Punt 3 boosheid
Je moeder is een hamster
pi_96665507
quote:

[..]

Hoezo? Jij hebt in het verleden aangegeven het niet fijn te vinden als het daarover gaat, vandaar dat ik het niet specifiek benoem, maar wel zodat jij kan begrijpen wat ik bedoel. Ik heb niet gezegd met welke intenties je het doet of zo, want dat weet ik niet.

En laten we er verder maar over ophouden, alles is wel gezegd lijkt me zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')