Het probleem is dus dat jij niets onderneemt. Waardoor er niets gebeurt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dit is juist het probleem heel kort samengevat, de vrouwen zien me niet staan, vinden me niet interessant, lopen me zo voorbij daarom durf ik ze niet te benaderen omdat ik in mijn gedachte al heb besloten dat ze me niks vinden als ze me even aankijken en vervolgens nooit meer een blik waardig gunnen.
Precies, maar ik durf niet omdat ik denk dat ze me al hebben afgeschreven als ze me gezien hebben. Daarom lukt het via internet wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat jij niets onderneemt. Waardoor er niets gebeurt.
In plaats van de volgende keer wel wat te ondernemen blijf je lekker passief zodat je weer kan komen zeuren dat alle vrouwen je haten. Schiet lekker op ja!
Zelf al vindt een vrouw je wel interessant dan nog zal jij initiatief moeten nemen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:23 schreef richard_prf het volgende:
Nee dit is juist het probleem heel kort samengevat, de vrouwen zien me niet staan, vinden me niet interessant, lopen me zo voorbij daarom durf ik ze niet te benaderen omdat ik in mijn gedachte al heb besloten dat ze me niks vinden als ze me even aankijken en vervolgens nooit meer een blik waardig gunnen. Dan denk ik meteen "ze vind me on aantrekkelijk"
Dank je, ik vat dat op als compliment, want de dames zien het verschil niet tussen arrogantie en zelfverzekerdheid is me hier vaak wijs gemaakt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw (voor zover ik kan beoordelen), dat is nogal wat anders dan een kerel. Als een dame zegt te willen, tegen een kerel die ook wil, dan is het gewoon raar dat er niks gebeurt. Helemaal in 4 keer thuis op de bank wel zoenen. Dat ze zelf initiatief neemt geeft wel aan dat ze er aardig om zat te springen.
[..]
Arrogante kwal ben je ook he.
Doe dan wat lamstraal!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Precies, maar ik durf niet omdat ik denk dat ze me al hebben afgeschreven als ze me gezien hebben. Daarom lukt het via internet wel.
Dat is je wijsgemaakt door types als Schenk en MLIG. Wil je serieus advies van hun overnemen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:27 schreef richard_prf het volgende:
Dank je, ik vat dat op als compliment, want de dames zien het verschil niet tussen arrogantie en zelfverzekerdheid is me hier vaak wijs gemaakt.
Je doet het erom hè, waarschijnlijk ook nog enige tip ooit waar je naar geluisterd hebt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dank je, ik vat dat op als compliment, want de dames zien het verschil niet tussen arrogantie en zelfverzekerdheid is me hier vaak wijs gemaakt.
Goed punt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zelf al vindt een vrouw je wel interessant dan nog zal jij initiatief moeten nemen.
Maargoed. Uiteindelijk is het de vraag of dit niet gewoon de natuur is, en of we wel moeten proberen mensen als jij zich voort te laten planten.
Volgens mij stond het ook in de Pua literatuur zo beschrevenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat is je wijsgemaakt door types als Schenk en MLIG. Wil je serieus advies van hun overnemen?
Ja en die kern mis jij compleet, zo blijkt maar weer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Volgens mij stond het ook in de Pua literatuur zo beschrevenEn er zit meestal wel een kern van waarheid in.
Er is zelfvertrouwen grenzend aan arrogantie, wat interessant kan zijn, en misplaatste arrogantie. Deze twee zijn compleet verschillend. Die opmerking was denigrerend en een vrouw moet wel een verdomd lage zelfwaarde hebben als ze na zo'n opmerking nog wat met je wil.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:29 schreef richard_prf het volgende:
Volgens mij stond het ook in de Pua literatuur zo beschrevenEn er zit meestal wel een kern van waarheid in.
doe maar niet, doe dat via pm ofzo als je de behoefte hebt om het te bewijzen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:39 schreef richard_prf het volgende:
Ik ga eerst even eten op je bovenstaande smerige post vol onwaarheden kom ik later nog op terug inclusief bewijzen.
Ik wacht in spanning afquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:39 schreef richard_prf het volgende:
Ik ga eerst even eten op je bovenstaande smerige post vol onwaarheden kom ik later nog op terug inclusief bewijzen.
het enige wat ik jou hier zie doen is constant richard afzeiken, wat zoek je eigenlijk in deze topics?quote:
Probeer eerst al richards posts te lezen in deze reeks, dan denk ik dat het je wel duidelijk wordt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:42 schreef Spork het volgende:
[..]
het enige wat ik jou hier zie doen is constant richard afzeiken, wat zoek je eigenlijk in deze topics?
heb ik gedaan, en ik ben het ook compleet met hem oneens het grootste deel van de tijd. ik kies geen partij, het enige dat me opvalt is dat catbert alleen maar post als hij negatief op richard kan reageren?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Probeer eerst al richards posts te lezen in deze reeks, dan denk ik dat het je wel duidelijk wordt.
Ik zou het maar met haar eens zijn, dit is de grootste betweter van heel Fok die je maar beter gelijk kan geven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Probeer eerst al richards posts te lezen in deze reeks, dan denk ik dat het je wel duidelijk wordt.
Ja daar heb je inderdaad een punt, ik geef je gelijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er is zelfvertrouwen grenzend aan arrogantie, wat interessant kan zijn, en misplaatste arrogantie. Deze twee zijn compleet verschillend. Die opmerking was denigrerend en een vrouw moet wel een verdomd lage zelfwaarde hebben als ze na zo'n opmerking nog wat met je wil.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik zou het maar met haar eens zijn, dit is de grootste betweter van heel Fok die je maar beter gelijk kan geven.
Dat sowieso. Zo'n aansteller verdient de reacties van Catbert gewoon, ondaks dat ik die laatste zeker ook gewoon heb zien reageren hier.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:45 schreef Spork het volgende:
[..]
dit is nou wat ze bedoelen met je calimero gedrag
+1quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:46 schreef Chai het volgende:
Tip: Een korte beschrijving van richard en links naar voorbeelden in de OP hier.
Wat doe je nou weer stoer joh.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik zou het maar met haar eens zijn, dit is de grootste betweter van heel Fok die je maar beter gelijk kan geven.
De zachte, begripvolle aanpak is al minstens 50 topics lang geprobeerd, maar dat werkt gewoon niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:46 schreef moneyfornothing het volgende:
Dat sowieso. Zo'n aansteller verdient de reacties van Catbert gewoon, ondaks dat ik die laatste zeker ook gewoon heb zien reageren hier.
Dat is gebleken ja. En met deze aanpak laat hij in ieder geval zien hoe ver hij al heen is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:48 schreef Techno het volgende:
[..]
De zachte, begripvolle aanpak is al minstens 50 topics lang geprobeerd, maar dat werkt gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |