quote:hondjes
De Fransen willen dat wijf van Dutroux niet.
Geef ze groot gelijk
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:47 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die venten hebben vast een leuk uitzicht
In België wordt ze misschien gelyncht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:54 schreef Leandra het volgende:
Dat mens kan toch gewoon in België blijven? Waarom zou ze naar Frankrijk moeten?
Ja, daar had ze dan maar eerder aan moeten denken...quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
In België wordt ze misschien gelyncht.
"We hebben nog geen formele vraag ontvangen in verband met de opvang van Michelle Martin", aldus de Franse minister van Justitie Michel Mercier. "Als dat het geval zou zijn, dan zullen we de conventie die België en Frankrijk verbindt, toepassen, en zullen de zaken bekeken worden. Wat mij betreft, heb ik niet de intentie om ja te zeggen."quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:54 schreef Leandra het volgende:
Dat mens kan toch gewoon in België blijven? Waarom zou ze naar Frankrijk moeten?
Als er mensen zijn die haar willen lynchen vinden ze haar in Frankrijk ook vast wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
In België wordt ze misschien gelyncht.
Ach, er zal altijd wel een sekte zijn die zo'n figuur idd op wil nemen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze wil zich bij zo'n clan aansluiten, zo'n groepje a la die uitzending van 'dat dit kan in nederland'.
Minder kans lijkt me, want dan moet men al weten waar ze zit en ze wordt niet zo snel herkend.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:58 schreef spuitje het volgende:
Als er mensen zijn die haar willen lynchen vinden ze haar in Frankrijk ook vast wel.
Ach, ze moeten dat mens volgens mijn man gewoon in Belgie in een staatsklooster laten zitten in een 1 persoonscel. Ben het wel met hem eens, gewoon laten zitten waar ze nu zit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Minder kans lijkt me, want dan moet men al weten waar ze zit en ze wordt niet zo snel herkend.
Het ligt er maar net aan: als er een persoon is die besloten heeft dat het zijn taak is haar te lynchen, dan zal die zich niet tegen laten houden door een landsgrens.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Minder kans lijkt me, want dan moet men al weten waar ze zit en ze wordt niet zo snel herkend.
Preekje hier, preekje daar, preekje is uw hulp in huis.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:03 schreef Copycat het volgende:
Ik preek hier, ik preek daar. Maar overal hautain.
En terechtquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:03 schreef Copycat het volgende:
Ik preek hier, ik preek daar. Maar overal hautain.
"Dat mens" heeft gewoon haar straf uitgezeten en gaat het weer opnieuw proberen. Ik begrijp die haat niet van al die mensen die helemaal geen last van haar hebben gehadquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:54 schreef Leandra het volgende:
Mja hoe het ook zij, het was net ook op de radio dat Frankrijk haar niet wil hebben. Misschien is Franstalig Canada nog een optie, of anders Congo of Ivoorkustquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:04 schreef Leandra het volgende:
Het ligt er maar net aan: als er een persoon is die besloten heeft dat het zijn taak is haar te lynchen, dan zal die zich niet tegen laten houden door een landsgrens.
Als ze bang zijn voor een meute die spontaan in woede ontsteekt dan is het idd waarschijnlijk voldoende om haar naar Frankrijk te laten verhuizen.
Ja, die suggestie durfde in net niet te doen: een van de voormalige koloniën... Alsof ze daar niet al genoeg tuig hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja hoe het ook zij, het was net ook op de radio dat Frankrijk haar niet wil hebben. Misschien is Franstalig Canada nog een optie, of anders Congo of Ivoorkust
Teun jij zegt straf uitgezeten, die vrouw moet gewoon levenslang in de gevangenis blijven zitten, willens en wetens heeft zei er indirekt aan meegewerkt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
"Dat mens" heeft gewoon haar straf uitgezeten en gaat het weer opnieuw proberen. Ik begrijp die haat niet van al die mensen die helemaal geen last van haar hebben gehad
"Dat mens" heeft nog maar de helft van haar straf uitgezeten!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
"Dat mens" heeft gewoon haar straf uitgezeten en gaat het weer opnieuw proberen. Ik begrijp die haat niet van al die mensen die helemaal geen last van haar hebben gehad
oh dat wist ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
"Dat mens" heeft nog maar de helft van haar straf uitgezeten!
De helft van haar straf, en of we er persoonlijk wel of geen last van hebben (gehad) doet niet af aan het feit dat we gewoon een mening mogen hebben, zeker over een nieuwsitem.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier kom je ook vrij na 2/3 van de straf uitgezeten te hebben. Ze heeft haar straf gehad, 't is klaar, ze mag weer meedoen. Nieuwe kans! Mooi dat het zo werkt binnen ons rechtssysteemquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
"Dat mens" heeft nog maar de helft van haar straf uitgezeten!
Ze heeft 30 jaar gekregen en daarvan is nu de helft om. Daardoor komt ze in aanmerking voor vervroegde vrijlating, maar dan moet er wel aan een aantal voorwaarden worden voldaan. Welke dat zijn weet ik niet. En het is ook nog helemaal niet zeker dat ze wordt vrijgelaten.quote:
quote:
Ha. Nou ja, ik zie Canada er ook niet voor aan haar op te nemen, en ik neem aan dat ze graag naar een Franstalig land wil. Beggars can't be choosers, luidt het spreekwoordquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:09 schreef Leandra het volgende:
Ja, die suggestie durfde in net niet te doen: een van de voormalige koloniën... Alsof ze daar niet al genoeg tuig hebben
Wie zegt dat hij nooit zoiets zal doen heeft nauwelijks of geen besef van wat er met je bovenkamer verkeerd kan gaan en hoeveel kortsluiting je kunt krijgen. Destijds zij, misschien volgende maand jij of ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog even afgezien van het feit dat ik er niet van overtuigd ben dat ze niet in herhaling zou kunnen vallen, dus een vorm van onder toezicht stellen kan geen kwaad, en dat is nogal wat om bij een ander land neer te leggen.
Waar ik het dus ook niet mee eens ben, maar goed dat is mijn mening. Maar als ze vrij komt waarom moet een ander land dan met haar opgezadeld worden? Ook in Belgie zijn vast en zeker kloosters, laat ze daar lekker gaan wonen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier kom je ook vrij na 2/3 van de straf uitgezeten te hebben. Ze heeft haar straf gehad, 't is klaar, ze mag weer meedoen. Nieuwe kans! Mooi dat het zo werkt binnen ons rechtssysteem
Nee, ik kan me wel voorstellen dat ik onder bepaalde omstandigheden uit woede iets zou doen wat niet door de beugel kan, maar m'n partner helpen kinderen te ontvoeren, gegijzeld te houden, te misbruiken en vermoorden is niet iets wat mij vandaag, morgen of over 50 jaar kan "overkomen".quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij nooit zoiets zal doen heeft nauwelijks of geen besef van wat er met je bovenkamer verkeerd kan gaan en hoeveel kortsluiting je kunt krijgen. Destijds zij, misschien volgende maand jij of ik
Dat. Dat is geen gevalletje kortsluiting te noemen, natuurlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:20 schreef Leandra het volgende:
Nee, ik kan me wel voorstellen dat ik onder bepaalde omstandigheden uit woede iets zou doen wat niet door de beugel kan, maar m'n partner helpen kinderen te ontvoeren, gegijzeld te houden, te misbruiken en vermoorden is niet iets wat mij vandaag, morgen of over 50 jaar kan "overkomen"
O, ik realiseer me heel goed dat er heel wat kan misgaan in je hersenen! En dat is dus het geval geweest bij mevr. Martin en haar partner en een handlanger als ik jou goed begrijp. En nu zouden ze "genezen" zijn?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij nooit zoiets zal doen heeft nauwelijks of geen besef van wat er met je bovenkamer verkeerd kan gaan en hoeveel kortsluiting je kunt krijgen. Destijds zij, misschien volgende maand jij of ik
Fout gedacht! Wanneer je nooit zo "ziek" wordt heb je mazzel (de meeste mensen hebben dat gelukkig), garanties heb je echter niet, krijg je ook niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik kan me wel voorstellen dat ik onder bepaalde omstandigheden uit woede iets zou doen wat niet door de beugel kan, maar m'n partner helpen kinderen te ontvoeren, gegijzeld te houden, te misbruiken en vermoorden is niet iets wat mij vandaag, morgen of over 50 jaar kan "overkomen"
Nee, kortsluiting is als iemand je kind wat heeft aangedaan, of dat je beste vriendin even vergeten is dat jij met die man met wie ze ligt krikken getrouwd bent...quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat. Dat is geen gevalletje kortsluiting te noemen, natuurlijk.
Maar als ik BBQ-er was, was ik op mijn hoede. Straks zijn er te weinig spareribs.
En omdat ze haar tijd uitgezeten heeft is ze ineens genezen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fout gedacht! Wanneer je nooit zo "ziek" wordt heb je mazzel (de meeste mensen hebben dat gelukkig), garanties heb je echter niet, krijg je ook niet.
Geen idee, maar jij hebt inzicht in haar staat van zijn en alle documenten in kunnen zien?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
En omdat ze haar tijd uitgezeten heeft is ze ineens genezen?
Gaan we te off topic?quote:
Daar zitten er genoeg die het in zich hebben zo met iemand te dwepen dat het ze kan "overkomen".quote:
Nee, jij stelt eerst dat ze haar tijd uitgezeten heeft en dus mag gaan, want kortsluiting.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen idee, maar jij hebt inzicht in haar staat van zijn en alle documenten in kunnen zien?
Nou ja, dat dus. Gewoon lekker laten zitten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:44 schreef Laysa het volgende:
Gewoon de 30 jaar laten zitten...![]()
En dat is mijn eigen mening....wie zn billen brandt moet op de blaren zitten
Jij hebt het over kortsluiting gehad, niet ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, jij stelt eerst dat ze haar tijd uitgezeten heeft en dus mag gaan, want kortsluiting.
En vervolgens heb je het over zo ziek zijn dat...
Dan wil ik graag weten of het uitzitten van tijd aangeeft dat ze genezen is.
Bij een gevalletje kortsluiting zou ik me kunnen vinden in tijd uitzitten, maar bij ziek zijn heeft tijd uitzitten niets met genezen te maken.
15 jaar is niet de volledige strafquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik praat haar daad niet goed en ik dweep niet. Maar ze heeft haar straf uitgezeten en dan is het gewoon klaar. De dommige volkse reacties (overal, niet perse doelend op hier) en demonstraties, daar begrijp ik in ieder geval en gelukkig geen moer van.
Ze heeft haar straf dus niet uitgezeten. Ze komt VOORWAARDELIJK vrij. Dat is wat anders.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik praat haar daad niet goed en ik dweep niet. Maar ze heeft haar straf uitgezeten en dan is het gewoon klaar. De dommige volkse reacties (overal, niet perse doelend op hier) en demonstraties, daar begrijp ik in ieder geval en gelukkig geen moer van.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ze heeft haar straf niet uitgezeten Teun. Ze komt onder bepaalde voorwaarden in aanmerking voor vervroegde vrijlating. En in haar geval (en in dat van haar partner) had dat wat mij betreft niet gehoeven. Deze mensen mogen wat mij betreft gewoon de hele opgelegde straf uitzitten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik had haar persoonlijk liever in een psychiatrisch traject gezien, want dat je heel erg ziek bent als je aan zulke zaken meewerkt lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:44 schreef Laysa het volgende:
Gewoon de 30 jaar laten zitten...![]()
En dat is mijn eigen mening....wie zn billen brandt moet op de blaren zitten
Wie begon er over kortsluiting?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoop dat er niet aan de voorwaarden voor vervroegde vrijlating kan worden voldaan en dat ze lekker blijft zitten waar ze nu zit! Ben ik nu slecht?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:53 schreef Toverheks het volgende:
of ze nu wel of niet vrij komt, we doen er niks aan
Jep, ik weet nu weer dat ik daar vorige week iets over plaatstequote:Op woensdag 11 mei 2011 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaat lekker in het korte termijn gedeelte hè![]()
Ja daar heb je een goed punt Teun! Iedereen roept om hardere straffen en dat mensen niet meer terug mogen keren naar waar zij vandaan kwamen. Totdat je eigen kind verkracht en vermoord is, dan roep je om minder straf en heb je die persoon het liefste als buur.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is tegenwoordig schijnbaar in om dom te roepen dat iemand levenslang moet krijgen, of langer of harder gestraft moet worden en het lijkt ook steeds normaler te zijn dat je dan nadien niet meer terug mag keren naar de plaats waar je vandaan kwam. Zelfs al hebben mensen er totaal geen last van gehad, ze weten allemaal prima hoe het zou moeten.
Totdat één en ander in eigen kring plaats vindt of jezelf iets overkomt, want dan is alles plots heel anders![]()
De domheid regeert, steeds meer! Treurige constatering
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is tegenwoordig schijnbaar in om dom te roepen dat iemand levenslang moet krijgen, of langer of harder gestraft moet worden en het lijkt ook steeds normaler te zijn dat je dan nadien niet meer terug mag keren naar de plaats waar je vandaan kwam. Zelfs al hebben mensen er totaal geen last van gehad, ze weten allemaal prima hoe het zou moeten.
Totdat één en ander in eigen kring plaats vindt of jezelf iets overkomt, want dan is alles plots heel anders![]()
Welnee. Ze heeft die meisjes dood laten hongeren, vergeten we dat even niet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:56 schreef spuitje het volgende:
Ik hoop dat er niet aan de voorwaarden voor vervroegde vrijlating kan worden voldaan en dat ze lekker blijft zitten waar ze nu zit! Ben ik nu slecht?
Nee, ik heb met dat terugkeren helemaal niet zoveel moeite als het idd een geval kortsluiting is, maar iemand die aan dit soort zaken meewerkt is gewoon ziek, en ik vind dat je bij zulke ernstige zaken niet klakkeloos het risico op herhaling hoeft te accepteren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nou wij hebben in eigen kring wel het 1 en ander meegemaakt maar ik heb nooit geroepen dat alles dan ineens anders was! Als mensen een klotestreek uithalen en daarvoor een straf krijgen opgelegd hebben ze die maar te ondergaan, zelfs als het familie is!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Moet je wel in je levensonderhoud kunnen voorzien, en als de voorwaarden voor haar vrijlating intensieve controle cq begeleiding inhouden dan lijkt het me niet logisch dat een ander land de uitvoering daarvan zomaar even op zich neemt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:06 schreef hondjes het volgende:
Zegt meneer net..mag dat wel..weigeren.
Iedereen mag zich toch vrij vestigen in de EU..
Ik wil er niet eens aan denken, krijgen we dat weer..
Trouwens meneer is ook voor gevangen houden.
Ik heb er geen problemen mee als ze mijn buurvrouw wordt, totaal niet. En gelukkig hebben we rechters in dit land die er over gaan. Want naast Jan met de Pet bemoeien zich tegenwoordig ook al politci met strafmaat ed, het wordt er allemaal niet beter op en al helemaal niet beter van.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja daar heb je een goed punt Teun! Iedereen roept om hardere straffen en dat mensen niet meer terug mogen keren naar waar zij vandaan kwamen. Totdat je eigen kind verkracht en vermoord is, dan roep je om minder straf en heb je die persoon het liefste als buur.
Doe het zand de groeten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:18 schreef hondjes het volgende:
Ik dacht precheck![]()
oh leuk shoppen..laat maar staan
nu ga ik echt..
Ik denk dat je er anders over zou denken als je zelf kinderen hadquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee als ze mijn buurvrouw wordt, totaal niet. En gelukkig hebben we rechters in dit land die er over gaan. Want naast Jan met de Pet bemoeien zich tegenwoordig ook al politci met strafmaat ed, het wordt er allemaal niet beter op en al helemaal niet beter van.
Dat was ik vergeten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef Disana het volgende:
Welnee. Ze heeft die meisjes dood laten hongeren, vergeten we dat even niet?
Nou!quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)lie-en-Melissa.dhtmlquote:Toen Dutroux tussen december 1995 en maart 1996 in de gevangenis zat, gaf hij zijn vrouw Michelle Martin opdracht hen te eten te geven. Zij durfde dit niet en liet ze doodhongeren. Slechts een keer ging ze de meisjes opzoeken, maar ze werd doodsbenauwd toen de geheime schuifdeur uit de rails viel.
Ik zit dat linkje even te lezen (ben dat ook allemaal weer vergeten).quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou!
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)lie-en-Melissa.dhtml
quote:Zelfs toen hij zij
Geschreven door een COStosti?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zit dat linkje even te lezen (ben dat ook allemaal weer vergeten).
Zie ik:
[..]
Jemig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zit dat linkje even te lezen (ben dat ook allemaal weer vergeten).
Zie ik:
[..]
Onleesbaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat ga je doen als sst is afgelopen?
Ik kom faces en palms tekort.
Terechtquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:25 schreef mootie het volgende:
Ik moest lachen om die onleesbare lap tekst.
Stuur die dames maar hierheenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Darn, in geen enkel subforum zou je met zo'n OP wegkomen, dat zou eerst 50 "interpunctie" en "samenvatting?" reacties opleveren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Andere mensen zitten heel ijverig een CV in elkaar te draaien.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik word er een beetje verdrietig van. Ergens zit gewoon serieus iemand zo te zijn.
Jep, en 't heeft waarschijnlijk ook gewoon lieve kanten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik word er een beetje verdrietig van. Ergens zit gewoon serieus iemand zo te zijn.
Uniek in 't soortquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, in geen enkel subforum zou je met zo'n OP wegkomen, dat zou eerst 50 "interpunctie" en "samenvatting?" reacties opleveren.
Ik heb binnen 5 minuten ruzie, gok ik.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, en 't heeft waarschijnlijk ook gewoon lieve kanten.![]()
Met wat geluk kan ze wel echt lekker koken
Fok! gaat wel negatief over de tong op Twitter, door dat zootje dingesen.quote:
Ja, daar heb je normaal maar 8:34 minuut voor nodigquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb binnen 5 minuten ruzie, gok ik.
Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Fok! gaat wel negatief over de tong op Twitter, door dat zootje dingesen.
Niet dat het me boeit eigenlijk![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Fok! gaat wel negatief over de tong op Twitter, door dat zootje dingesen.
Niet dat het me boeit eigenlijk![]()
vanaavond heb ik geen zin in koken dus gaat ik wel brood eten ofzo dat is wel makkelijk ook geen faat en troep en dan ga ik tv kijken want sst is echt saai met dat diike wijf en die naziquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:59 schreef Laysa het volgende:
Ik heb net ook een gebakken ei open daarbij een plakje ham en kaas mee gebakken was echt heel lekker ik denk dat ik er straks nog 1 neem jammie hoor wat gaan jullie eten of gaan jullie ook voor de gemakkelijke hap
Eg wel daily kijken....kan ik me lekker ergeren/irriteren aan die paupers....en dan roep ik: Tokkie tokkie tokkiequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:02 schreef mootie het volgende:
[..]
vanaavond heb ik geen zin in koken dus gaat ik wel brood eten ofzo dat is wel makkelijk ook geen faat en troep en dan ga ik tv kijken want sst is echt saai met dat diike wijf en die nazi
Lekkere scharrelkip!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eg wel daily kijken....kan ik me lekker ergeren/irriteren aan die paupers....en dan roep ik: Tokkie tokkie tokkie![]()
lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:07 schreef BobdeStreamer het volgende:
met aardappeltjes en groenten en eigen gemaakte kippensoep vooraf
Zelfs haar moeder vindt Jo...Jootje zeer dwingend enzulks...liefquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:07 schreef Leandra het volgende:
Ik lag gisteren tijdens de uitzending met terugwerkende kracht dubbel over de verontwaardiging die er was geweest over het voortrekken van Joanna doordat er bij haar moeder opnames gemaakt zouden worden.
Die zijn dus gewoon bij iedereen gemaakt, alleen de moeder van Joanna weet wel heel goed hoe snel en vaak ze het m Twitter moet gooien.
Die vervolgens het meest gelezen en gequote wordt door de mensen die een hekel aan haar hebben...
Ze zijn halve dagen bezig dingen te zoeken en als ze het vinden zijn ze verontwaardigd dat het er is.
Drie puntjes is dan ook Baas...quote:
Ik ook, maar wij beginnen de volgende zin dan meestal wel met een hoofdletter en vaak op een nieuwe regel, en soms zelfs in een nieuwe alineaquote:
Het dwingend zijn staat wat mij betreft buiten kijf, maar de verontwaardiging over het vermeende onrecht is zo triest.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
lekker![]()
[..]
Zelfs haar moeder vindt Jo...Jootje zeer dwingend enzulks...lief
hahahaquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:02 schreef mootie het volgende:
[..]
vanaavond heb ik geen zin in koken dus gaat ik wel brood eten ofzo dat is wel makkelijk ook geen faat en troep en dan ga ik tv kijken want sst is echt saai met dat diike wijf en die nazi
Het is echt zo...Zelfs bij DK let ik niet zo opquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik werd een beetje warm, van binnen.
ben niet zo van de hoofdletter enzo, ach en mijn nederlands is ook af en toe bagger maar D/K tik ik altijd in het grootquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is echt zo...Zelfs bij DK let ik niet zo op
Bij jou is het ondertussen schattig. Als een klein, lief mongooltje dat heel trots is dat ze haar klittenband schoentjes zelf dicht kan doen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben niet zo van de hoofdletter enzo, ach en mijn nederlands is ook af en toe bagger maar D/K tik ik altijd in het groot
Heb ik jou wel eens genomen heks?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:18 schreef Toverheks het volgende:
En jullie hebben mij toch altijd genomen zoals ik ben, geen foutloos nederlands, af en toe stomme zinsopbouwen en ga zo maar door
kijk dit maakt me dag weer goed lief van jequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bij jou is het ondertussen schattig. Als een klein, lief mongooltje dat heel trots is dat ze haar klittenband schoentjes zelf dicht kan doen.
Als die debieltjes deze Gathering of the Debieltjes af kunnen sluiten zonder dat er mensen naar de E.H.B.O. moeten ben ik al tevreden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk dit maakt me dag weer goed lief van jemaar volg jullie even bij de buren in SST wordt echt daar met prive modder gegooid, jammer zo de laatste gedenkwaardige dag van SST.
kijk relluh ach ben er niet vies van, maar privedingen er neer plempen nee hou ik niet van.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als die debieltjes deze Gathering of the Debieltjes af kunnen sluiten zonder dat er mensen naar de E.H.B.O. moeten ben ik al tevreden.
Stel debieltjes.
Hmmz, in de COS? Effe kiek'n.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk relluh ach ben er niet vies van, maar privedingen er neer plempen nee hou ik niet van.
Je hebt van die mensen zonder humor, stijl of creativiteit en die kunnen niet anders.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk relluh ach ben er niet vies van, maar privedingen er neer plempen nee hou ik niet van.
In het Maja de Bij topic, met die pot Honingquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:31 schreef Laysa het volgende:
Niet in de COS toch...he kut moet ik daar gaan lezen
Linkje? Zodat ik het nog even kan lezen voor Remlof gaat bannen en bezemen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk dit maakt me dag weer goed lief van jemaar volg jullie even bij de buren in SST wordt echt daar met prive modder gegooid, jammer zo de laatste gedenkwaardige dag van SST.
Wat ga je doen als sst is afgelopen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Linkje? Zodat ik het nog even kan lezen voor Remlof gaat bannen en bezemen...
nou hebben jullie je weer ff vermaakt........Ian kom er maar inquote:
Ik was net op dreefquote:
Ik wou jou ook niet kwijt Ianquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Één leuk topic. ÉÉN.
In dat hele godvergeten tyfusSST.
Ik kreeg niets, wat de fuck!?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:44 schreef Laysa het volgende:
Ik kreeg een pm...haha...ja moet je doen bij mij...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, Rem. Ik jou ook niet.
Dat doe ik niet meerquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
je was niet gemeen genoeg...Weet je wat...open daar even een topic. laatste dag
Nee, echt egt egt nie niequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Net alsof je het niet stiekem sexy vond.
Ik ben voor het eerst in mijn leven verse aspergesoep aan het maken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:59 schreef Laysa het volgende:
Ik heb net ook een gebakken ei open daarbij een plakje ham en kaas mee gebakken was echt heel lekker ik denk dat ik er straks nog 1 neem jammie hoor wat gaan jullie eten of gaan jullie ook voor de gemakkelijke hap
Van welke FOK!ker heb jij een kilo asperges gekregen om een liter soep mee te maken?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst in mijn leven verse aspergesoep aan het maken.
Correctie: ik ben voor het eerst in mijn leven verse soep aan het maken.
Nogal jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:03 schreef mootie het volgende:
48 verkrachtingen per uur in Congo
Best wel schokkend.
Ik las 48 uur verkrachting in Congo...quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:03 schreef mootie het volgende:
Best wel schokkend.
Wacht even, wat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:08 schreef Laysa het volgende:
Hoezo nou weer in je armen...een goeie klap en dr is niets aan de hand
vanuit jullie....dus dat is?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Kijk jij nu vanuit de verkrachter of het slachtoffer
Leg nou 's uit waarom volgens jou een "goede klap" de oplossing is tegen last van je armen tijdens de seks?quote:
Ik moest het wel helemaal doorlezen voordat ik het slootquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:58 schreef Leandra het volgende:
Darn, had ik de eerste keer dat ik het topic zag toch moeten doorlezen, ipv het topic sluiten wegens de onleesbare OP
ik dacht dat jullie dachten vanuit de verkrachterspositie....1 goeie hengst en die ander beweegt niet meer voor 48 uur....quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leg nou 's uit waarom volgens jou een "goede klap" de oplossing is tegen last van je armen tijdens de seks?
Waarom sloot je het?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moest het wel helemaal doorlezen voordat ik het sloot
Je moest wel lachenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wilt gewoon weten wat voor magisch wondermiddel zij wel kent en jij niet hèquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leg nou 's uit waarom volgens jou een "goede klap" de oplossing is tegen last van je armen tijdens de seks?
Euh, ja? Ik had zelf niet het idee dat ik er erg omheen aan het draaien was?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wilt gewoon weten wat voor magisch wondermiddel zij wel kent en jij niet hè
bwheheh dat komt vanzelf wel als hij ouder wordtquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wilt gewoon weten wat voor magisch wondermiddel zij wel kent en jij niet hè
Ja rem....sluit het topic nog een keerquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:21 schreef mootie het volgende:
Rem, ze noemde me labiel, ik ben best gekwetst enzo, doe er wat aan.
Daarom ben ik geen mod: ik wil ongestraft topics kunnen sluiten zonder ze te hoeven lezenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat zit je nou te lullen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
bwheheh dat komt vanzelf wel als hij ouder wordt![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je prijschecken, jewaids.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:25 schreef Copycat het volgende:
![]()
Wat doet da eurotekentje plots tussen mijn icoontjes???
das al de hele dag daarquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:25 schreef Copycat het volgende:
Ik heb asperges gekocht op de markt. Daar heb ik geen FOK!ker voor nodig.
De soep staat nu nog een kwartiertje te pruttelen, dan de asperges en overige overgebleven ingrediënten erbij en dan zullen we het beleven ...
( ork, ork, ork)
![]()
Wat doet dat eurotekentje plots tussen mijn icoontjes???
Hij heeft kramp in z'n armen, en heeft er net op zitten slaan zodat het over zou gaan, en nu kan hij helemaal niet meer typen....quote:
Ze ging van seks naar slaan, ik was gewoon even benieuwd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft kramp in z'n armen, en heeft er net op zitten slaan zodat het over zou gaan, en nu kan hij helemaal niet meer typen....
Als ik nu zeg "iPhone 4" kan jij dat selecteren en meteen in het selecteervakje op Pricecheck klikken en kijken wat je daarvoor moet betalen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:27 schreef Copycat het volgende:
Serieus? Dat heeft met elkaar te maken?
Als ik zeg dat ik het een suffe feature vind, verzuur ik zeker in het vat? Ik snap de commerciële gedachte erachter, maar daar houdt het ook mee op.
http://fok.beslist.nl/products/r/aspergesoep/quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:28 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand even pricechecken wat een litertje aspergesoep kost?
Verkrachting is niet echt echt liefdevolle sex Ianquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze ging van seks naar slaan, ik was gewoon even benieuwd.
Jij zit op je iPad zeker? Of heb je 'm in je handen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:29 schreef Copycat het volgende:
Als ik erop druk, is mijn selectie te klein?
Dat weet ik toch...quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lays was gewoon van plan het verkrachtingsslachtoffer zo hard neer te hoeken dat hij of zij 48 out was. De ransbak.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had het over Ianseks.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Verkrachting is niet echt echt liefdevolle sex Ian
DK een slachtoffer noemenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Lays was gewoon van plan het verkrachtingsslachtoffer zo hard neer te hoeken dat hij of zij 48 out was. De ransbak.
Echt gemeen, alsof die verkrachting niet al erg genoeg is ook nog gaan slaan!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Lays was gewoon van plan het verkrachtingsslachtoffer zo hard neer te hoeken dat hij of zij 48 out was. De ransbak.
1152 vrouwen per dagquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:03 schreef mootie het volgende:
Best wel schokkend.
AH okay. Ja, dat kan dan wel handig zijn. Alhoewel Google ook daarin een goede vriend kan wezen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik nu zeg "iPhone 4" kan jij dat selecteren en meteen in het selecteervakje op Pricecheck klikken en kijken wat je daarvoor moet betalen.
Hendig in V&A en DIG enzeaux.
ow...ga janken...echt hoor..alleen daarom zou ik je al overslaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt gemeen, alsof die verkrachting niet al erg genoeg is ook nog gaan slaan!
Ja, bij mij ook. Ik testte wat en dat was het resultaat waar ik vervolgens op geiPad heb. En toen zag ik het!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij zit op je iPad zeker? Of heb je 'm in je handen?
Either way, bij mij werkt het.
bij 3 vrouwen zou je leutertje al gaan hangen denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat lukt me nooit. Alleen al aan de sigaretten zou ik een fortuin kwijt zijn
Doet u dat, keuken iPrinsesje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
AH okay. Ja, dat kan dan wel handig zijn. Alhoewel Google ook daarin een goede vriend kan wezen.
En wordt daarvoor samengewerkt met bepaalde aanbieders?
Of zal ik eens in FB gaan neuzen? Terwijl mijn soep staat te pruttelen.
Het is fijn om te weten dat jij vertrouwen in me hebt...quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bij 3 vrouwen zou je leutertje al gaan hangen denk ik
ach niet getreurd er bestaat ook zoiets als viagraquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is fijn om te weten dat jij vertrouwen in me hebt...
Geef dat maar aan Teun.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach niet getreurd er bestaat ook zoiets als viagra
Nee, doe eens vertellen over dat hangen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Kunnen we het nu weer over iets anders hebben?
Hangen?!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, doe eens vertellen over dat hangen?
Ohhhooohhhhhhhhquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij ging toch hangen na 3, volgens heks
Hij hangt op je toetsenbord?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ach, we weten allemaal dat het onzin is.
*getypt zonder mijn handen te gebruiken.
whahahahahaha.....quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet doen! Ik krijg weer beelden en moet heel hard lachen!
Wat nou "zaakje"!?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan jou het schelen dat we nu allemaal aan je zaakje denken! Doe eens gek!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ach, we weten allemaal dat het onzin is.
*getypt zonder mijn handen te gebruiken.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:52 schreef mootie het volgende:
Oh Haks, Rem is er, wanneer gaat hij hangen?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:58 schreef Copycat het volgende:
Dat was best een goede zelfgemaakte soeppremière.
En met een beetje van Maggi, omdat ie toch ietwat flauw uitviel in mijn kom.
het valt echt op he Mootquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:02 schreef mootie het volgende:
En ons noem je nooit vrieden, overleupert.
Okee, jullie zijn allemaal "vrieden".quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:02 schreef mootie het volgende:
En ons noem je nooit vrieden, overleupert.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, jullie zijn allemaal "vrieden".
Nu tevrieden?
Dat is wel heul snel idd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:24 schreef Laysa het volgende:
Zeg.....het sst subforum gaat toch niet gelijk morgennacht al op slot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |