Heb ik jou wel eens genomen heks?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:18 schreef Toverheks het volgende:
En jullie hebben mij toch altijd genomen zoals ik ben, geen foutloos nederlands, af en toe stomme zinsopbouwen en ga zo maar door
kijk dit maakt me dag weer goed lief van jequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bij jou is het ondertussen schattig. Als een klein, lief mongooltje dat heel trots is dat ze haar klittenband schoentjes zelf dicht kan doen.
Als die debieltjes deze Gathering of the Debieltjes af kunnen sluiten zonder dat er mensen naar de E.H.B.O. moeten ben ik al tevreden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk dit maakt me dag weer goed lief van jemaar volg jullie even bij de buren in SST wordt echt daar met prive modder gegooid, jammer zo de laatste gedenkwaardige dag van SST.
kijk relluh ach ben er niet vies van, maar privedingen er neer plempen nee hou ik niet van.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als die debieltjes deze Gathering of the Debieltjes af kunnen sluiten zonder dat er mensen naar de E.H.B.O. moeten ben ik al tevreden.
Stel debieltjes.
Hmmz, in de COS? Effe kiek'n.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk relluh ach ben er niet vies van, maar privedingen er neer plempen nee hou ik niet van.
Je hebt van die mensen zonder humor, stijl of creativiteit en die kunnen niet anders.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk relluh ach ben er niet vies van, maar privedingen er neer plempen nee hou ik niet van.
In het Maja de Bij topic, met die pot Honingquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:31 schreef Laysa het volgende:
Niet in de COS toch...he kut moet ik daar gaan lezen
Linkje? Zodat ik het nog even kan lezen voor Remlof gaat bannen en bezemen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk dit maakt me dag weer goed lief van jemaar volg jullie even bij de buren in SST wordt echt daar met prive modder gegooid, jammer zo de laatste gedenkwaardige dag van SST.
Wat ga je doen als sst is afgelopen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Linkje? Zodat ik het nog even kan lezen voor Remlof gaat bannen en bezemen...
nou hebben jullie je weer ff vermaakt........Ian kom er maar inquote:
Ik was net op dreefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |