vanaavond heb ik geen zin in koken dus gaat ik wel brood eten ofzo dat is wel makkelijk ook geen faat en troep en dan ga ik tv kijken want sst is echt saai met dat diike wijf en die naziquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:59 schreef Laysa het volgende:
Ik heb net ook een gebakken ei open daarbij een plakje ham en kaas mee gebakken was echt heel lekker ik denk dat ik er straks nog 1 neem jammie hoor wat gaan jullie eten of gaan jullie ook voor de gemakkelijke hap
Eg wel daily kijken....kan ik me lekker ergeren/irriteren aan die paupers....en dan roep ik: Tokkie tokkie tokkiequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:02 schreef mootie het volgende:
[..]
vanaavond heb ik geen zin in koken dus gaat ik wel brood eten ofzo dat is wel makkelijk ook geen faat en troep en dan ga ik tv kijken want sst is echt saai met dat diike wijf en die nazi
Lekkere scharrelkip!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eg wel daily kijken....kan ik me lekker ergeren/irriteren aan die paupers....en dan roep ik: Tokkie tokkie tokkie![]()
lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:07 schreef BobdeStreamer het volgende:
met aardappeltjes en groenten en eigen gemaakte kippensoep vooraf
Zelfs haar moeder vindt Jo...Jootje zeer dwingend enzulks...liefquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:07 schreef Leandra het volgende:
Ik lag gisteren tijdens de uitzending met terugwerkende kracht dubbel over de verontwaardiging die er was geweest over het voortrekken van Joanna doordat er bij haar moeder opnames gemaakt zouden worden.
Die zijn dus gewoon bij iedereen gemaakt, alleen de moeder van Joanna weet wel heel goed hoe snel en vaak ze het m Twitter moet gooien.
Die vervolgens het meest gelezen en gequote wordt door de mensen die een hekel aan haar hebben...
Ze zijn halve dagen bezig dingen te zoeken en als ze het vinden zijn ze verontwaardigd dat het er is.
Drie puntjes is dan ook Baas...quote:
Ik ook, maar wij beginnen de volgende zin dan meestal wel met een hoofdletter en vaak op een nieuwe regel, en soms zelfs in een nieuwe alineaquote:
Het dwingend zijn staat wat mij betreft buiten kijf, maar de verontwaardiging over het vermeende onrecht is zo triest.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
lekker![]()
[..]
Zelfs haar moeder vindt Jo...Jootje zeer dwingend enzulks...lief
hahahaquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:02 schreef mootie het volgende:
[..]
vanaavond heb ik geen zin in koken dus gaat ik wel brood eten ofzo dat is wel makkelijk ook geen faat en troep en dan ga ik tv kijken want sst is echt saai met dat diike wijf en die nazi
Het is echt zo...Zelfs bij DK let ik niet zo opquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik werd een beetje warm, van binnen.
ben niet zo van de hoofdletter enzo, ach en mijn nederlands is ook af en toe bagger maar D/K tik ik altijd in het grootquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is echt zo...Zelfs bij DK let ik niet zo op
Bij jou is het ondertussen schattig. Als een klein, lief mongooltje dat heel trots is dat ze haar klittenband schoentjes zelf dicht kan doen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben niet zo van de hoofdletter enzo, ach en mijn nederlands is ook af en toe bagger maar D/K tik ik altijd in het groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |