O, ik realiseer me heel goed dat er heel wat kan misgaan in je hersenen! En dat is dus het geval geweest bij mevr. Martin en haar partner en een handlanger als ik jou goed begrijp. En nu zouden ze "genezen" zijn?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij nooit zoiets zal doen heeft nauwelijks of geen besef van wat er met je bovenkamer verkeerd kan gaan en hoeveel kortsluiting je kunt krijgen. Destijds zij, misschien volgende maand jij of ik
Fout gedacht! Wanneer je nooit zo "ziek" wordt heb je mazzel (de meeste mensen hebben dat gelukkig), garanties heb je echter niet, krijg je ook niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik kan me wel voorstellen dat ik onder bepaalde omstandigheden uit woede iets zou doen wat niet door de beugel kan, maar m'n partner helpen kinderen te ontvoeren, gegijzeld te houden, te misbruiken en vermoorden is niet iets wat mij vandaag, morgen of over 50 jaar kan "overkomen"
Nee, kortsluiting is als iemand je kind wat heeft aangedaan, of dat je beste vriendin even vergeten is dat jij met die man met wie ze ligt krikken getrouwd bent...quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat. Dat is geen gevalletje kortsluiting te noemen, natuurlijk.
Maar als ik BBQ-er was, was ik op mijn hoede. Straks zijn er te weinig spareribs.
En omdat ze haar tijd uitgezeten heeft is ze ineens genezen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fout gedacht! Wanneer je nooit zo "ziek" wordt heb je mazzel (de meeste mensen hebben dat gelukkig), garanties heb je echter niet, krijg je ook niet.
Geen idee, maar jij hebt inzicht in haar staat van zijn en alle documenten in kunnen zien?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
En omdat ze haar tijd uitgezeten heeft is ze ineens genezen?
Gaan we te off topic?quote:
Daar zitten er genoeg die het in zich hebben zo met iemand te dwepen dat het ze kan "overkomen".quote:
Nee, jij stelt eerst dat ze haar tijd uitgezeten heeft en dus mag gaan, want kortsluiting.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen idee, maar jij hebt inzicht in haar staat van zijn en alle documenten in kunnen zien?
Nou ja, dat dus. Gewoon lekker laten zitten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:44 schreef Laysa het volgende:
Gewoon de 30 jaar laten zitten...![]()
En dat is mijn eigen mening....wie zn billen brandt moet op de blaren zitten
Jij hebt het over kortsluiting gehad, niet ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, jij stelt eerst dat ze haar tijd uitgezeten heeft en dus mag gaan, want kortsluiting.
En vervolgens heb je het over zo ziek zijn dat...
Dan wil ik graag weten of het uitzitten van tijd aangeeft dat ze genezen is.
Bij een gevalletje kortsluiting zou ik me kunnen vinden in tijd uitzitten, maar bij ziek zijn heeft tijd uitzitten niets met genezen te maken.
15 jaar is niet de volledige strafquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik praat haar daad niet goed en ik dweep niet. Maar ze heeft haar straf uitgezeten en dan is het gewoon klaar. De dommige volkse reacties (overal, niet perse doelend op hier) en demonstraties, daar begrijp ik in ieder geval en gelukkig geen moer van.
Ze heeft haar straf dus niet uitgezeten. Ze komt VOORWAARDELIJK vrij. Dat is wat anders.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik praat haar daad niet goed en ik dweep niet. Maar ze heeft haar straf uitgezeten en dan is het gewoon klaar. De dommige volkse reacties (overal, niet perse doelend op hier) en demonstraties, daar begrijp ik in ieder geval en gelukkig geen moer van.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wie zegt dat hij nooit zoiets zal doen heeft nauwelijks of geen besef van wat er met je bovenkamer verkeerd kan gaan en hoeveel kortsluiting je kunt krijgen. Destijds zij, misschien volgende maand jij of ik
Ze heeft haar straf niet uitgezeten Teun. Ze komt onder bepaalde voorwaarden in aanmerking voor vervroegde vrijlating. En in haar geval (en in dat van haar partner) had dat wat mij betreft niet gehoeven. Deze mensen mogen wat mij betreft gewoon de hele opgelegde straf uitzitten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik had haar persoonlijk liever in een psychiatrisch traject gezien, want dat je heel erg ziek bent als je aan zulke zaken meewerkt lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:44 schreef Laysa het volgende:
Gewoon de 30 jaar laten zitten...![]()
En dat is mijn eigen mening....wie zn billen brandt moet op de blaren zitten
Wie begon er over kortsluiting?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |