quote:hondjes
De Fransen willen dat wijf van Dutroux niet.
Geef ze groot gelijk
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:47 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die venten hebben vast een leuk uitzicht
In België wordt ze misschien gelyncht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:54 schreef Leandra het volgende:
Dat mens kan toch gewoon in België blijven? Waarom zou ze naar Frankrijk moeten?
Ja, daar had ze dan maar eerder aan moeten denken...quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
In België wordt ze misschien gelyncht.
"We hebben nog geen formele vraag ontvangen in verband met de opvang van Michelle Martin", aldus de Franse minister van Justitie Michel Mercier. "Als dat het geval zou zijn, dan zullen we de conventie die België en Frankrijk verbindt, toepassen, en zullen de zaken bekeken worden. Wat mij betreft, heb ik niet de intentie om ja te zeggen."quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:54 schreef Leandra het volgende:
Dat mens kan toch gewoon in België blijven? Waarom zou ze naar Frankrijk moeten?
Als er mensen zijn die haar willen lynchen vinden ze haar in Frankrijk ook vast wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
In België wordt ze misschien gelyncht.
Ach, er zal altijd wel een sekte zijn die zo'n figuur idd op wil nemen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze wil zich bij zo'n clan aansluiten, zo'n groepje a la die uitzending van 'dat dit kan in nederland'.
Minder kans lijkt me, want dan moet men al weten waar ze zit en ze wordt niet zo snel herkend.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:58 schreef spuitje het volgende:
Als er mensen zijn die haar willen lynchen vinden ze haar in Frankrijk ook vast wel.
Ach, ze moeten dat mens volgens mijn man gewoon in Belgie in een staatsklooster laten zitten in een 1 persoonscel. Ben het wel met hem eens, gewoon laten zitten waar ze nu zit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Minder kans lijkt me, want dan moet men al weten waar ze zit en ze wordt niet zo snel herkend.
Het ligt er maar net aan: als er een persoon is die besloten heeft dat het zijn taak is haar te lynchen, dan zal die zich niet tegen laten houden door een landsgrens.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Minder kans lijkt me, want dan moet men al weten waar ze zit en ze wordt niet zo snel herkend.
Preekje hier, preekje daar, preekje is uw hulp in huis.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:03 schreef Copycat het volgende:
Ik preek hier, ik preek daar. Maar overal hautain.
En terechtquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:03 schreef Copycat het volgende:
Ik preek hier, ik preek daar. Maar overal hautain.
"Dat mens" heeft gewoon haar straf uitgezeten en gaat het weer opnieuw proberen. Ik begrijp die haat niet van al die mensen die helemaal geen last van haar hebben gehadquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:54 schreef Leandra het volgende:
Mja hoe het ook zij, het was net ook op de radio dat Frankrijk haar niet wil hebben. Misschien is Franstalig Canada nog een optie, of anders Congo of Ivoorkustquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:04 schreef Leandra het volgende:
Het ligt er maar net aan: als er een persoon is die besloten heeft dat het zijn taak is haar te lynchen, dan zal die zich niet tegen laten houden door een landsgrens.
Als ze bang zijn voor een meute die spontaan in woede ontsteekt dan is het idd waarschijnlijk voldoende om haar naar Frankrijk te laten verhuizen.
Ja, die suggestie durfde in net niet te doen: een van de voormalige koloniën... Alsof ze daar niet al genoeg tuig hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja hoe het ook zij, het was net ook op de radio dat Frankrijk haar niet wil hebben. Misschien is Franstalig Canada nog een optie, of anders Congo of Ivoorkust
Teun jij zegt straf uitgezeten, die vrouw moet gewoon levenslang in de gevangenis blijven zitten, willens en wetens heeft zei er indirekt aan meegewerkt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
"Dat mens" heeft gewoon haar straf uitgezeten en gaat het weer opnieuw proberen. Ik begrijp die haat niet van al die mensen die helemaal geen last van haar hebben gehad
"Dat mens" heeft nog maar de helft van haar straf uitgezeten!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
"Dat mens" heeft gewoon haar straf uitgezeten en gaat het weer opnieuw proberen. Ik begrijp die haat niet van al die mensen die helemaal geen last van haar hebben gehad
oh dat wist ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
"Dat mens" heeft nog maar de helft van haar straf uitgezeten!
De helft van haar straf, en of we er persoonlijk wel of geen last van hebben (gehad) doet niet af aan het feit dat we gewoon een mening mogen hebben, zeker over een nieuwsitem.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier kom je ook vrij na 2/3 van de straf uitgezeten te hebben. Ze heeft haar straf gehad, 't is klaar, ze mag weer meedoen. Nieuwe kans! Mooi dat het zo werkt binnen ons rechtssysteemquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
"Dat mens" heeft nog maar de helft van haar straf uitgezeten!
Ze heeft 30 jaar gekregen en daarvan is nu de helft om. Daardoor komt ze in aanmerking voor vervroegde vrijlating, maar dan moet er wel aan een aantal voorwaarden worden voldaan. Welke dat zijn weet ik niet. En het is ook nog helemaal niet zeker dat ze wordt vrijgelaten.quote:
quote:
Ha. Nou ja, ik zie Canada er ook niet voor aan haar op te nemen, en ik neem aan dat ze graag naar een Franstalig land wil. Beggars can't be choosers, luidt het spreekwoordquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:09 schreef Leandra het volgende:
Ja, die suggestie durfde in net niet te doen: een van de voormalige koloniën... Alsof ze daar niet al genoeg tuig hebben
Wie zegt dat hij nooit zoiets zal doen heeft nauwelijks of geen besef van wat er met je bovenkamer verkeerd kan gaan en hoeveel kortsluiting je kunt krijgen. Destijds zij, misschien volgende maand jij of ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog even afgezien van het feit dat ik er niet van overtuigd ben dat ze niet in herhaling zou kunnen vallen, dus een vorm van onder toezicht stellen kan geen kwaad, en dat is nogal wat om bij een ander land neer te leggen.
Waar ik het dus ook niet mee eens ben, maar goed dat is mijn mening. Maar als ze vrij komt waarom moet een ander land dan met haar opgezadeld worden? Ook in Belgie zijn vast en zeker kloosters, laat ze daar lekker gaan wonen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier kom je ook vrij na 2/3 van de straf uitgezeten te hebben. Ze heeft haar straf gehad, 't is klaar, ze mag weer meedoen. Nieuwe kans! Mooi dat het zo werkt binnen ons rechtssysteem
Nee, ik kan me wel voorstellen dat ik onder bepaalde omstandigheden uit woede iets zou doen wat niet door de beugel kan, maar m'n partner helpen kinderen te ontvoeren, gegijzeld te houden, te misbruiken en vermoorden is niet iets wat mij vandaag, morgen of over 50 jaar kan "overkomen".quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij nooit zoiets zal doen heeft nauwelijks of geen besef van wat er met je bovenkamer verkeerd kan gaan en hoeveel kortsluiting je kunt krijgen. Destijds zij, misschien volgende maand jij of ik
Dat. Dat is geen gevalletje kortsluiting te noemen, natuurlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:20 schreef Leandra het volgende:
Nee, ik kan me wel voorstellen dat ik onder bepaalde omstandigheden uit woede iets zou doen wat niet door de beugel kan, maar m'n partner helpen kinderen te ontvoeren, gegijzeld te houden, te misbruiken en vermoorden is niet iets wat mij vandaag, morgen of over 50 jaar kan "overkomen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |