quote:hondjes
De Fransen willen dat wijf van Dutroux niet.
Geef ze groot gelijk
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:47 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die venten hebben vast een leuk uitzicht
In België wordt ze misschien gelyncht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:54 schreef Leandra het volgende:
Dat mens kan toch gewoon in België blijven? Waarom zou ze naar Frankrijk moeten?
Ja, daar had ze dan maar eerder aan moeten denken...quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
In België wordt ze misschien gelyncht.
"We hebben nog geen formele vraag ontvangen in verband met de opvang van Michelle Martin", aldus de Franse minister van Justitie Michel Mercier. "Als dat het geval zou zijn, dan zullen we de conventie die België en Frankrijk verbindt, toepassen, en zullen de zaken bekeken worden. Wat mij betreft, heb ik niet de intentie om ja te zeggen."quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:54 schreef Leandra het volgende:
Dat mens kan toch gewoon in België blijven? Waarom zou ze naar Frankrijk moeten?
Als er mensen zijn die haar willen lynchen vinden ze haar in Frankrijk ook vast wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
In België wordt ze misschien gelyncht.
Ach, er zal altijd wel een sekte zijn die zo'n figuur idd op wil nemen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze wil zich bij zo'n clan aansluiten, zo'n groepje a la die uitzending van 'dat dit kan in nederland'.
Minder kans lijkt me, want dan moet men al weten waar ze zit en ze wordt niet zo snel herkend.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:58 schreef spuitje het volgende:
Als er mensen zijn die haar willen lynchen vinden ze haar in Frankrijk ook vast wel.
Ach, ze moeten dat mens volgens mijn man gewoon in Belgie in een staatsklooster laten zitten in een 1 persoonscel. Ben het wel met hem eens, gewoon laten zitten waar ze nu zit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Minder kans lijkt me, want dan moet men al weten waar ze zit en ze wordt niet zo snel herkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |