Wacht even, wat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:08 schreef Laysa het volgende:
Hoezo nou weer in je armen...een goeie klap en dr is niets aan de hand
vanuit jullie....dus dat is?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Kijk jij nu vanuit de verkrachter of het slachtoffer
Leg nou 's uit waarom volgens jou een "goede klap" de oplossing is tegen last van je armen tijdens de seks?quote:
Ik moest het wel helemaal doorlezen voordat ik het slootquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:58 schreef Leandra het volgende:
Darn, had ik de eerste keer dat ik het topic zag toch moeten doorlezen, ipv het topic sluiten wegens de onleesbare OP
ik dacht dat jullie dachten vanuit de verkrachterspositie....1 goeie hengst en die ander beweegt niet meer voor 48 uur....quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leg nou 's uit waarom volgens jou een "goede klap" de oplossing is tegen last van je armen tijdens de seks?
Waarom sloot je het?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moest het wel helemaal doorlezen voordat ik het sloot
Je moest wel lachenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wilt gewoon weten wat voor magisch wondermiddel zij wel kent en jij niet hèquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leg nou 's uit waarom volgens jou een "goede klap" de oplossing is tegen last van je armen tijdens de seks?
Euh, ja? Ik had zelf niet het idee dat ik er erg omheen aan het draaien was?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wilt gewoon weten wat voor magisch wondermiddel zij wel kent en jij niet hè
bwheheh dat komt vanzelf wel als hij ouder wordtquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wilt gewoon weten wat voor magisch wondermiddel zij wel kent en jij niet hè
Ja rem....sluit het topic nog een keerquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:21 schreef mootie het volgende:
Rem, ze noemde me labiel, ik ben best gekwetst enzo, doe er wat aan.
Daarom ben ik geen mod: ik wil ongestraft topics kunnen sluiten zonder ze te hoeven lezenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat zit je nou te lullen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
bwheheh dat komt vanzelf wel als hij ouder wordt![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |