Jemig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zit dat linkje even te lezen (ben dat ook allemaal weer vergeten).
Zie ik:
[..]
Onleesbaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat ga je doen als sst is afgelopen?
Ik kom faces en palms tekort.
Terechtquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:25 schreef mootie het volgende:
Ik moest lachen om die onleesbare lap tekst.
Stuur die dames maar hierheenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Darn, in geen enkel subforum zou je met zo'n OP wegkomen, dat zou eerst 50 "interpunctie" en "samenvatting?" reacties opleveren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Andere mensen zitten heel ijverig een CV in elkaar te draaien.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik word er een beetje verdrietig van. Ergens zit gewoon serieus iemand zo te zijn.
Jep, en 't heeft waarschijnlijk ook gewoon lieve kanten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik word er een beetje verdrietig van. Ergens zit gewoon serieus iemand zo te zijn.
Uniek in 't soortquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, in geen enkel subforum zou je met zo'n OP wegkomen, dat zou eerst 50 "interpunctie" en "samenvatting?" reacties opleveren.
Ik heb binnen 5 minuten ruzie, gok ik.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, en 't heeft waarschijnlijk ook gewoon lieve kanten.![]()
Met wat geluk kan ze wel echt lekker koken
Fok! gaat wel negatief over de tong op Twitter, door dat zootje dingesen.quote:
Ja, daar heb je normaal maar 8:34 minuut voor nodigquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb binnen 5 minuten ruzie, gok ik.
Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Fok! gaat wel negatief over de tong op Twitter, door dat zootje dingesen.
Niet dat het me boeit eigenlijk![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Fok! gaat wel negatief over de tong op Twitter, door dat zootje dingesen.
Niet dat het me boeit eigenlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |