Kan je prijschecken, jewaids.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:25 schreef Copycat het volgende:
![]()
Wat doet da eurotekentje plots tussen mijn icoontjes???
das al de hele dag daarquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:25 schreef Copycat het volgende:
Ik heb asperges gekocht op de markt. Daar heb ik geen FOK!ker voor nodig.
De soep staat nu nog een kwartiertje te pruttelen, dan de asperges en overige overgebleven ingrediënten erbij en dan zullen we het beleven ...
( ork, ork, ork)
![]()
Wat doet dat eurotekentje plots tussen mijn icoontjes???
Hij heeft kramp in z'n armen, en heeft er net op zitten slaan zodat het over zou gaan, en nu kan hij helemaal niet meer typen....quote:
Ze ging van seks naar slaan, ik was gewoon even benieuwd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft kramp in z'n armen, en heeft er net op zitten slaan zodat het over zou gaan, en nu kan hij helemaal niet meer typen....
Als ik nu zeg "iPhone 4" kan jij dat selecteren en meteen in het selecteervakje op Pricecheck klikken en kijken wat je daarvoor moet betalen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:27 schreef Copycat het volgende:
Serieus? Dat heeft met elkaar te maken?
Als ik zeg dat ik het een suffe feature vind, verzuur ik zeker in het vat? Ik snap de commerciële gedachte erachter, maar daar houdt het ook mee op.
http://fok.beslist.nl/products/r/aspergesoep/quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:28 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand even pricechecken wat een litertje aspergesoep kost?
Verkrachting is niet echt echt liefdevolle sex Ianquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze ging van seks naar slaan, ik was gewoon even benieuwd.
Jij zit op je iPad zeker? Of heb je 'm in je handen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:29 schreef Copycat het volgende:
Als ik erop druk, is mijn selectie te klein?
Dat weet ik toch...quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lays was gewoon van plan het verkrachtingsslachtoffer zo hard neer te hoeken dat hij of zij 48 out was. De ransbak.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had het over Ianseks.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Verkrachting is niet echt echt liefdevolle sex Ian
DK een slachtoffer noemenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Lays was gewoon van plan het verkrachtingsslachtoffer zo hard neer te hoeken dat hij of zij 48 out was. De ransbak.
Echt gemeen, alsof die verkrachting niet al erg genoeg is ook nog gaan slaan!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Lays was gewoon van plan het verkrachtingsslachtoffer zo hard neer te hoeken dat hij of zij 48 out was. De ransbak.
1152 vrouwen per dagquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:03 schreef mootie het volgende:
48 verkrachtingen per uur in Congo
Best wel schokkend.
AH okay. Ja, dat kan dan wel handig zijn. Alhoewel Google ook daarin een goede vriend kan wezen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik nu zeg "iPhone 4" kan jij dat selecteren en meteen in het selecteervakje op Pricecheck klikken en kijken wat je daarvoor moet betalen.
Hendig in V&A en DIG enzeaux.
ow...ga janken...echt hoor..alleen daarom zou ik je al overslaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt gemeen, alsof die verkrachting niet al erg genoeg is ook nog gaan slaan!
Ja, bij mij ook. Ik testte wat en dat was het resultaat waar ik vervolgens op geiPad heb. En toen zag ik het!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij zit op je iPad zeker? Of heb je 'm in je handen?
Either way, bij mij werkt het.
bij 3 vrouwen zou je leutertje al gaan hangen denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat lukt me nooit. Alleen al aan de sigaretten zou ik een fortuin kwijt zijn
Doet u dat, keuken iPrinsesje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
AH okay. Ja, dat kan dan wel handig zijn. Alhoewel Google ook daarin een goede vriend kan wezen.
En wordt daarvoor samengewerkt met bepaalde aanbieders?
Of zal ik eens in FB gaan neuzen? Terwijl mijn soep staat te pruttelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |