wel, wel, wel, 48 hele uren! We zijn trots op je mijn zoonquote:Op zondag 15 mei 2011 11:56 schreef eleusis het volgende:
Ik ben officieel 48 uur op dieet en het gaat nog goed
Gister bij het songfestival wel een (miniem) schaaltje nootjes gegeten maar dat is alles.
Doorgaan...vooral doorgaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:56 schreef eleusis het volgende:
Ik ben officieel 48 uur op dieet en het gaat nog goed
Gister bij het songfestival wel een (miniem) schaaltje nootjes gegeten maar dat is alles.
Hüttenkase kun je eventueel combineren met tomaat en avocado. Avocado bevat onverzadigde vetten. De andere kazen zou ik eigenlijk proberen te vermijden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:50 schreef eleusis het volgende:
Ik heb 't moeilijk mensen, help mij eens wat leuk verantwoord broodbeleg te verzinnen?
Wat ik al wel gebruik is het volgende:
- Sandwich spread komkommer
- 20+ smeerkaas
- 20+ kaas*
- dun Boursin light*
- komkommer en tomaat, peper
- cottage cheese/huttenkäse*
- Philadelphia light*
* = vind ik eigenlijk vies.
Ik zoek ook wat afwisseling
Maar ik blijf het idee houden dat ik plastic zit te eten.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:51 schreef Muks het volgende:
20+ kaas is prima te eten, maar dan moet je wel de goede uitzoekenDe pittige van slankie is prima te eten, net als de 20+ kaas van de kaaswinkel hier.
kwa warmte gaat het iets beter met vest, sokken en kachel aan![]()
Wow!quote:Op maandag 16 mei 2011 08:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ben over de helftVoor mijn eerste doel dan, daarna moeten er nog meer kilo's af, maar dat is veel minder belangrijk, dan het eerste doel van 40kg eraf. Vanochtend op de weegschaal 20.2 kg eraf... nog 19.8 te gaan. Had meer kunnen zijn als ik niet zo had gesnackt dit weekend. Zo zonde en stom vind ik dat van mezelf. Ik heb echt erg veel moeite om op het juiste pad te blijven momenteel. Waar het het eerste half jaar vanzelf ging, moet ik mezelf nu zo'n beetje iedere dag streng toespreken om daadwerkelijk te sporten en niet teveel te snaaien.
Er zijn geen excuses, hup gaan, hop hop, ben je al op wegquote:Op maandag 16 mei 2011 08:51 schreef seasushi het volgende:
[..]
Wow!
Gefeliciteerd.!
Ik zit hier ook met mijn sportkleren al aan, moed te verzamelen om naar de sportschool te gaan.
Ben alle excuses voor en tegen aan het verzinnen.
Dit had ik nodig. even een externe motivator... Dank.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:59 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Er zijn geen excuses, hup gaan, hop hop, ben je al op weg. En na die tijd heb je een lekker voldaan gevoel... het maakt je dag .....
De eerste 10 minuten @Ender_W vervloekt,quote:Op maandag 16 mei 2011 08:59 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Er zijn geen excuses, hup gaan, hop hop, ben je al op weg. En na die tijd heb je een lekker voldaan gevoel... het maakt je dag .....
Ik spreek mezelf niet vermanend toequote:Op maandag 16 mei 2011 12:41 schreef MalaCocinera het volgende:
Flugeltje en PaarsBeestje netjes hoorJezelf niet al te vermanend toespreken dat er meer af had kunnen zijn, jullie zijn gewoon goed bezig
Trovey, je hebt er in ieder geval gezellig balonnen bij...quote:Op maandag 16 mei 2011 13:20 schreef trovey het volgende:
Sinds gisteren er ineens weer 8 ons bij.Het blijft lachen met dat vocht vasthouden..
[ afbeelding ]
![]()
Weet ik, maar ik kan het niet laten.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
Iedereen is hier dolenthousiast over mijn gewichtsverlies, terwijl ik mezelf alleen maar op m'n flikker geef dat ik teveel geschranst hebEigenlijk is dat niet eerlijk tov mezelf, maar ik weet gewoon dat ik beter kan en ook beter zou moeten doen. Ik sport te weinig en heb momenteel gewoon vreselijk de neiging om 's avonds te gaan snaaien. Gewoon dom dus..
![]()
Flugel: Jij gaat ook lekker hoor!Muks gaat ook lekker
[..]
Trovey, je hebt er in ieder geval gezellig balonnen bij...En binnen 1 dag kan het natuurlijk vreselijk wisselen, dus eigenlijk zou je het per week moeten bekijken.
Bij mij zijn zulke dingen heel normaal, ik ben waanzinnig goed in vocht vasthouden...echt, hongersnoden en grote droogtes hebben geen vat op mij.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:16 schreef DarkElf het volgende:
Trovey eet je dan ineens te veel zout ofzo? want als je die diurectiva slikt zou je technisch gezien toch niet te veel vocht vast mogen houden. en zo fluctueren in vocht is ook niet goed voor je lichaam zei mijn nefroloog bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:53 schreef Lonaa het volgende:
Bah, vandaag is een ramp.
Morgen wordt ons hondenbeest geopereerd en ben echt op van de spanning.![]()
Ik merk dat 'gezond' eten dan niet meer de prioriteit is.
Dus jij bent dat.... in de reclame van Sprite ????quote:Bij mij zijn zulke dingen heel normaal, ik ben waanzinnig goed in vocht vasthouden...echt, hongersnoden en grote droogtes hebben geen vat op mij.Het is helaas alleen jammer dat ik in een land woon waar we tegenwoordig die dingen niet meer hebben want ik zou het perfect doen in Afrika...ik ben niet kapot te krijgen.
![]()
Serieus: ik weet dat het vreemd is maar het maakt het feit dat mijn bloeddruk heen en weer schiet wel verklaarbaar. Het is bij ons waarschijnlijk iets wat in de genen zit, mijn moeder was van hetzelfde laken een pak...de vrouwen in onze familie zijn gewoon waterbommen.
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:03 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Dus jij bent dat.... in de reclame van Sprite ????
Klinkt mij meer als een kameelquote:Op maandag 16 mei 2011 17:03 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Dus jij bent dat.... in de reclame van Sprite ????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |