abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 mei 2011 @ 08:51:29 #101
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96874904
Paarsbeestje wat goed :D *O* *O* *O*

Oh enne Muks, ik ben stik en stikjaloers op je... Ik ben net zoveel afgevallen als jij alleen doe ik er al ruim een half jaar over :P

Het dieet valt me trouwens steeds makkelijker, ik zweer dus bij koolhydraatbeperkt. Ben nog nooit zo makkelijk vol te houden afgevallen als nu. Bovendien voel ik mezelf er echt heel erg goed bij ook. Ik denk dat het echt per persoon verschillend is welk dieet het beste bij je past. Dit past heel goed bij mij blijkbaar ;)

Inmiddels alweer bijna 7 kilo lichter dan toen ik zwanger werd... Als ik vanaf het einde van m'n zwangerschap ga rekenen is dat maar liefst 30 kilo minder :o

Enfin, vanaf dag 1 afvallen nu 18 kilo... *O*

Nog 800 gram tot de eerste echte belangrijke mijlpaal. Naar de 2 cijfers toe én onder BMI 40. Met een week of 2 is het feest in huize fluugs dus :P De beloning is een uitgebreide kleurbehandeling bij een (té) dure kapper... O+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_96874956
Heeft er trouwens iemand ervaring of dietistes altijd verstand hebben van de wisselwerking tussen medicijnen en gewicht? Nu na 4 maanden en 2 kg verlies is de motivatie wel een beetje op. Gelukkig niet verder aangekomen, maar dat is toch alles. Ben in ieder geval vanaf het begin van de medicijnen 15 kg aangekomen. (1 per maand)
Ik heb geen zin om naar een dietiste te gaan die mij vertelt wat ik al weet, maar geen ervaring heeft met medicatie
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  maandag 16 mei 2011 @ 08:59:27 #103
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_96875014
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 08:51 schreef seasushi het volgende:

[..]

Wow!
Gefeliciteerd.!

Ik zit hier ook met mijn sportkleren al aan, moed te verzamelen om naar de sportschool te gaan.
Ben alle excuses voor en tegen aan het verzinnen.
Er zijn geen excuses, hup gaan, hop hop, ben je al op weg :P. En na die tijd heb je een lekker voldaan gevoel... het maakt je dag .....

@Seasushi ik denk dat je dan moet informeren. Er zullen er vast wel zijn, maar lang niet allemaal dat ze ervaring met medicijnen hebben.
Live life to the Ender :D
pi_96875059
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2011 08:59 schreef Ender_W het volgende:

[..]

Er zijn geen excuses, hup gaan, hop hop, ben je al op weg :P. En na die tijd heb je een lekker voldaan gevoel... het maakt je dag .....

Dit had ik nodig. even een externe motivator... Dank.
pi_96875641
Muks, Paarsbeestje, Flugeltje en anderen die tientallen kilo's moeten afvallen: mijn respect hebben jullie. Ik vind het echt knap dat jullie gemotiveerd blijven ondanks het feit dat het best een lange weg is. Dit motiveert mij ook weer. Meestal gooi ik na 3 kilo ofzo de handdoek alweer in de ring maar nu hou ik vol.

@Seasushi: kun je het niet met je arts/internist bespreken dan?
pi_96877430
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2011 08:59 schreef Ender_W het volgende:

[..]

De eerste 10 minuten @Ender_W vervloekt, :( daarna me het snot voor de ogen getraind. Dadelijk even douchen, een bakje fruit en mijn dag kan beginnen. :*
  maandag 16 mei 2011 @ 10:43:16 #107
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_96877465
@seasushi: Geen dank :P
pi_96881049
Paarsbeestje, Flugeltje knap gedaan zeg !! Op de helft ben ik nog niet, maar dat schiet wel op !

Koolhydraat arm was hier ook een optie, maar door de begeleiding die ik nu krijg, vind ik dit toch veel fijner. Elke week iemand die je even oppept en je veer in je **** steekt is fijn. En ik weet nu om te gaan met snaaibuien, emoties en zo. En das al heel wat.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  maandag 16 mei 2011 @ 12:41:30 #109
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_96882122
Flugeltje en PaarsBeestje netjes hoor *O* Jezelf niet al te vermanend toespreken dat er meer af had kunnen zijn, jullie zijn gewoon goed bezig ^O^
  maandag 16 mei 2011 @ 12:57:36 #110
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96882680
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:41 schreef MalaCocinera het volgende:
Flugeltje en PaarsBeestje netjes hoor *O* Jezelf niet al te vermanend toespreken dat er meer af had kunnen zijn, jullie zijn gewoon goed bezig ^O^
Ik spreek mezelf niet vermanend toe :P

Ik ben alleen stikjaloers op Muks, das wat anders :+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 16 mei 2011 @ 13:08:51 #111
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_96883014
Yay! Mijn eerste kilo is er al af! *O*
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 16 mei 2011 @ 13:20:07 #112
244933 trovey
Nachtoele
pi_96883445
Sinds gisteren er ineens weer 8 ons bij. :') Het blijft lachen met dat vocht vasthouden..

:+ :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_96885227
_O-

Iedereen is hier dolenthousiast over mijn gewichtsverlies, terwijl ik mezelf alleen maar op m'n flikker geef dat ik teveel geschranst heb :Y) Eigenlijk is dat niet eerlijk tov mezelf, maar ik weet gewoon dat ik beter kan en ook beter zou moeten doen. Ik sport te weinig en heb momenteel gewoon vreselijk de neiging om 's avonds te gaan snaaien. Gewoon dom dus.. :P

Flugel: Jij gaat ook lekker hoor! *O* Muks gaat ook lekker *O*

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:20 schreef trovey het volgende:
Sinds gisteren er ineens weer 8 ons bij. :') Het blijft lachen met dat vocht vasthouden..

[ afbeelding ]
:+ :+
Trovey, je hebt er in ieder geval gezellig balonnen bij... _O- En binnen 1 dag kan het natuurlijk vreselijk wisselen, dus eigenlijk zou je het per week moeten bekijken.
pi_96885542
Trovey eet je dan ineens te veel zout ofzo? want als je die diurectiva slikt zou je technisch gezien toch niet te veel vocht vast mogen houden. en zo fluctueren in vocht is ook niet goed voor je lichaam zei mijn nefroloog bijvoorbeeld.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 16 mei 2011 @ 14:53:55 #115
217702 Lonaa
Honger!
pi_96886991
Bah, vandaag is een ramp.

Morgen wordt ons hondenbeest geopereerd en ben echt op van de spanning. :{
Ik merk dat 'gezond' eten dan niet meer de prioriteit is.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 16 mei 2011 @ 15:02:05 #116
244933 trovey
Nachtoele
pi_96887310
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
_O-

Iedereen is hier dolenthousiast over mijn gewichtsverlies, terwijl ik mezelf alleen maar op m'n flikker geef dat ik teveel geschranst heb :Y) Eigenlijk is dat niet eerlijk tov mezelf, maar ik weet gewoon dat ik beter kan en ook beter zou moeten doen. Ik sport te weinig en heb momenteel gewoon vreselijk de neiging om 's avonds te gaan snaaien. Gewoon dom dus.. :P

Flugel: Jij gaat ook lekker hoor! *O* Muks gaat ook lekker *O*

[..]

Trovey, je hebt er in ieder geval gezellig balonnen bij... _O- En binnen 1 dag kan het natuurlijk vreselijk wisselen, dus eigenlijk zou je het per week moeten bekijken.
Weet ik, maar ik kan het niet laten. :P
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:16 schreef DarkElf het volgende:
Trovey eet je dan ineens te veel zout ofzo? want als je die diurectiva slikt zou je technisch gezien toch niet te veel vocht vast mogen houden. en zo fluctueren in vocht is ook niet goed voor je lichaam zei mijn nefroloog bijvoorbeeld.
Bij mij zijn zulke dingen heel normaal, ik ben waanzinnig goed in vocht vasthouden...echt, hongersnoden en grote droogtes hebben geen vat op mij. :7 Het is helaas alleen jammer dat ik in een land woon waar we tegenwoordig die dingen niet meer hebben want ik zou het perfect doen in Afrika...ik ben niet kapot te krijgen. 8-)
Serieus: ik weet dat het vreemd is maar het maakt het feit dat mijn bloeddruk heen en weer schiet wel verklaarbaar. Het is bij ons waarschijnlijk iets wat in de genen zit, mijn moeder was van hetzelfde laken een pak...de vrouwen in onze familie zijn gewoon waterbommen. :')
Optimist tot in de kist
  maandag 16 mei 2011 @ 15:03:15 #117
244933 trovey
Nachtoele
pi_96887353
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:53 schreef Lonaa het volgende:
Bah, vandaag is een ramp.

Morgen wordt ons hondenbeest geopereerd en ben echt op van de spanning. :{
Ik merk dat 'gezond' eten dan niet meer de prioriteit is.
:* , blijft rottig als een geliefd huisdier wat mankeert.
Optimist tot in de kist
  maandag 16 mei 2011 @ 17:03:23 #118
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_96892686
quote:
Bij mij zijn zulke dingen heel normaal, ik ben waanzinnig goed in vocht vasthouden...echt, hongersnoden en grote droogtes hebben geen vat op mij. :7 Het is helaas alleen jammer dat ik in een land woon waar we tegenwoordig die dingen niet meer hebben want ik zou het perfect doen in Afrika...ik ben niet kapot te krijgen. 8-)
Serieus: ik weet dat het vreemd is maar het maakt het feit dat mijn bloeddruk heen en weer schiet wel verklaarbaar. Het is bij ons waarschijnlijk iets wat in de genen zit, mijn moeder was van hetzelfde laken een pak...de vrouwen in onze familie zijn gewoon waterbommen. :')
Dus jij bent dat.... in de reclame van Sprite ???? :P
  maandag 16 mei 2011 @ 19:49:46 #119
244933 trovey
Nachtoele
pi_96901542
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:03 schreef Ender_W het volgende:

[..]

:7 :Y)
Optimist tot in de kist
pi_96927789
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:03 schreef Ender_W het volgende:

[..]

Klinkt mij meer als een kameel ;) O-)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 10:20:57 #121
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_96929961
Gisteravond laat had ik ineens een bijna niet te stoppen vreetaanval :') Het is bizar wat je hoofd je kan wijsmaken. Gelukkig heb ik het kunnen beperken tot twee beschuitjes.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_96930089
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:20 schreef eleusis het volgende:
Gisteravond laat had ik ineens een bijna niet te stoppen vreetaanval :') Het is bizar wat je hoofd je kan wijsmaken. Gelukkig heb ik het kunnen beperken tot twee beschuitjes.
Bij mij zaten er opeens 2 cupcakes in mijn buikje. Ik heb gemerkt dat een proefbaksel maken niet handig is als je wilt afvallen.
Ik heb ze er daarna meteen afgesport. En damn, dat kostte me 45 minuten zweten :o
Dat kan ik dus maar beter niet meer doen...
  dinsdag 17 mei 2011 @ 10:27:06 #123
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96930188
Ik heb mezelf beloond gisteren met een enorme caloriebom: een broodje met 3 soorten kaas bij Panini op het Binnenwegplein in Rotterdam. Ik had het verdiend want ik heb een baantje geregeld en ik ben na een half jaar gezeur en gezeik eindelijk weer begonnen met mijn scriptie. Ik ga dus maar even niet op de weegschaal. Ik heb wel echt genoten van dat broodje tijdens de finale uitzending van een van mijn favoriete programma's, wat zijn die dingen goddelijk zeg. Gisteren was echt een goede dag!
Straks naar de tandarts dus dan kan ik vandaag moeilijk eten ;)
Spoilers!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 10:31:35 #124
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_96930370
Lekker :9

Net even 1/3 komkommer soldaat gemaakt. Daar gaan we de oorlog wel mee winnen.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 12:08:12 #125
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_96933860
zo, even een vet weekje gehad. Als in..slecht gegeten, nu weer op het goede spoor want de weegschaal was nog steeds overwegend positief, dus we gaan gewoon vrolijk door :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')