abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96796975
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 16:14 schreef trovey het volgende:

[..]

Bij mij dus absoluut niet ;) ...met jouw aantal calorieen zit ik al bijna aan datgene wat ik normaal mag eten zonder af te vallen....tja 40+...dan ga je minder nodig hebben dus je calorieverbruik moet je ook minderen. :P
1825 kcal is mijn onderhoud als ik 57 kilo zou wegen, ik weeg op dit moment 74 kilo :P
  zaterdag 14 mei 2011 @ 16:20:43 #77
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96797008
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 16:14 schreef eleusis het volgende:

[..]

Klinkt goed, ga ik zo gelijk halen. Of geitenkaas nou wel/niet goed was, ben ik even vergeten, maar als het wel goed is, ben ik spekkoper: erg lekker wel.
Niet alle AH's hebben de vegetarische gerookte ham trouwens (bij mij alleen de AH XL). De meeste AH's hebben wel vegetarische boterhamworst, shii-take filet, paté en gebraden gehakt met bieslook, maar die vind ik allemaal een stuk minder lekker. Van dat rijtje vind ik de vegetarische gebraden gehakt met bieslook het lekkerste, maar goed, dat is een kwestie van smaak natuurlijk :P.
Your body. Your soul. Your rituals.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 16:22:03 #78
244933 trovey
Nachtoele
pi_96797047
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 16:19 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

1825 kcal is mijn onderhoud als ik 57 kilo zou wegen, ik weeg op dit moment 74 kilo :P
Dan met er nog wat af. :P Of ik een streefgewicht ga halen is de vraag maar ik probeer zo laag mogelijk te komen...als 40+-er kom ik toch niet meer in maatje 36...zeker omdat ik daar eigenlijk nooit in gepast hebt. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_96797155
Zonnatura had/heeft vegatarische pate's, ik vond de champignon smaak wel goed te nassen :9

@ trovey ik ga de 57 kilo echt niet halen hoor, het is voor mij gewoon de bedoeling om dit dieet de rest va me leven vast te houden ;) voelt trouwens helemaal niet als een dieet.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 16:27:11 #80
244933 trovey
Nachtoele
pi_96797202
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 16:25 schreef MalaCocinera het volgende:
Zonnatura had/heeft vegatarische pate's, ik vond de champignon smaak wel goed te nassen :9

@ trovey ik ga de 57 kilo echt niet halen hoor, het is voor mij gewoon de bedoeling om dit dieet deze levenswijze de rest va me leven vast te houden ;) voelt trouwens helemaal niet als een dieet.
Even aangepast. ;)
Optimist tot in de kist
  zaterdag 14 mei 2011 @ 17:57:31 #81
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_96800376
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 16:20 schreef Rituals het volgende:

[..]

Niet alle AH's hebben de vegetarische gerookte ham trouwens (bij mij alleen de AH XL). De meeste AH's hebben wel vegetarische boterhamworst, shii-take filet, paté en gebraden gehakt met bieslook, maar die vind ik allemaal een stuk minder lekker. Van dat rijtje vind ik de vegetarische gebraden gehakt met bieslook het lekkerste, maar goed, dat is een kwestie van smaak natuurlijk :P.
Helaas, de onze had niet de vega-gero-ham, dus ik ben idd voor de standaard vega-gebraden gehakt gegaan. En veel andere dingetjes ook.

Helemaal geen chips gekocht :o

Ik ben benieuwd hoe dat gaat deze week. :P
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 14 mei 2011 @ 18:01:14 #82
244933 trovey
Nachtoele
pi_96800509
Hier zo ook even aan het brood...geroosterd (want uit diepvries en dan lust ik het niet anders :P )...eens zien wat erop gaat :9 . In ieder geval weer flink beweging gehad...zo'n voorjaarsschoonmaak (Lees je huis leeghalen) is een erg goede krachttraining c.q. cardio. :')
Optimist tot in de kist
  zaterdag 14 mei 2011 @ 18:36:09 #83
244933 trovey
Nachtoele
pi_96801790
Het gaat een tosti worden met light kruidenkaas en rookvlees. c_/
Optimist tot in de kist
  zaterdag 14 mei 2011 @ 21:16:06 #84
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96808900
Het schijnt dat geroosterd brood sneller verteert dan normaal brood, je zou dan eerder honger krijgen.

Ik vind de tomaat lente-ui sandwichspread prima te eten trouwens, net als de tomaat olijf smeerkaas van eru. En ik koop van die zakjes rauwkost die ik op al mijn hartige beleg doe. Ik heb erg veel moeite met gewoon brood eten, daarom sloeg ik de lunch vaak over en kreeg daarna vreetbuien. Nu eet ik bijna elke dag afbakbroodjes, maar ik wissel ook wel af met volkoren eierkoeken, wentelteefjes, rijstwafels, etc.
Spoilers!
pi_96811606
bedankt voor de lieve reacties !! Ga nu mijn bed in want ik ben zo koud als wat.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_96811735
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 21:56 schreef Muks het volgende:
bedankt voor de lieve reacties !! Ga nu mijn bed in want ik ben zo koud als wat.
Slaap lekker!
pi_96827994
Das gelukt ;) Nadeel van afvallen vind ik het koud hebben, normaal kan ik niet in de zon zitten maar nu grijp ik elk zonnestraaltje vast om in te staan, zitten of liggen, zo koud ben ik. De douche is ook mijn beste vriend net als mijn kruik... maar t is voor het goede doel !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  zondag 15 mei 2011 @ 09:51:31 #88
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_96828469
@Muks, en heb je het alweer wat warmer??

Ik zie toch veel gekke dingen in de topic.....vegetarische ham, gehakt, boterhamworst etc. Wat klopt daar niet :P. Maar scheelt dit veel in calorieën en prijs? Want ik moet bekennen dat ik er nooit naar gekeken heb.
Tevens heb ik vaak het idee dat zelfs de meest vetarme kaas vetter is dan het meeste vleesbeleg. Daarom heb ik de kaas ook een beetje afgeschaft. (vooral ook omdat de vetarme soorten (op maaslander na) echt niet binnen te houden zijn.) Is dat een waanidee of valt dat wel mee. (niet dat ik het erg mis overigens)
Live life to the Ender :D
pi_96829151
quote:
5s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:51 schreef Ender_W het volgende:
@Muks, en heb je het alweer wat warmer??

Tevens heb ik vaak het idee dat zelfs de meest vetarme kaas vetter is dan het meeste vleesbeleg. Daarom heb ik de kaas ook een beetje afgeschaft. (vooral ook omdat de vetarme soorten (op maaslander na) echt niet binnen te houden zijn.) Is dat een waanidee of valt dat wel mee. (niet dat ik het erg mis overigens)
Nee, je hebt gelijk. In een (voorgesneden) plak volvette Goudse kaas zitten 100 kcal en in een plak 30+-kaas zitten 70 kcal. Dat is nog best veel aangezien er in kipfilet 30 kcal zitten en in achterham zelfs maar 20. Ik vind magere kaas trouwens echt niet te kanen. Het is ook troep. Probeer er maar eens een tosti van te maken, het wil niet smelten. Het lijkt net plastic en zo smaakt 't ook :r
  zondag 15 mei 2011 @ 11:12:26 #90
244933 trovey
Nachtoele
pi_96830145
De enige lightkaas die te pruimen is is de light rookkaas van de Aldi, de rest is :r .
Optimist tot in de kist
  zondag 15 mei 2011 @ 11:56:40 #91
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_96831345
Ik ben officieel 48 uur op dieet en het gaat nog goed _O_

Gister bij het songfestival wel een (miniem) schaaltje nootjes gegeten maar dat is alles.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_96831496
quote:
7s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:56 schreef eleusis het volgende:

Gister bij het songfestival wel een (miniem) schaaltje nootjes gegeten maar dat is alles.
wel, wel, wel, 48 hele uren! We zijn trots op je mijn zoon :7
pi_96831823
Goed zo! Ik had ook wel zin in wat lekkers en heb wat Melba-toastjes gehad met filet A.

Ik ben na 7 dagen nu 1 kilo kwijt. Heb geen moment honger gehad. Gemiddeld heb ik 1600 kcal per dag genomen (paar uitschietertjes in vloeibare vorm :@), en heb ik er dagelijks 266 kcal afgesport (hou het bij door kcal te tellen en met een hartslagmeter). Denk dat ik me de komende weken aan deze formule ga houden :Y .

[ Bericht 22% gewijzigd door cinnamongirl op 15-05-2011 12:31:23 ]
  zondag 15 mei 2011 @ 12:40:12 #94
244933 trovey
Nachtoele
pi_96832616
quote:
7s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:56 schreef eleusis het volgende:

Doorgaan...vooral doorgaan. :P
Optimist tot in de kist
pi_96835344
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:50 schreef eleusis het volgende:
Ik heb 't moeilijk mensen, help mij eens wat leuk verantwoord broodbeleg te verzinnen?

Wat ik al wel gebruik is het volgende:
- Sandwich spread komkommer
- 20+ smeerkaas
- 20+ kaas*
- dun Boursin light*
- komkommer en tomaat, peper
- cottage cheese/huttenkäse*
- Philadelphia light*

* = vind ik eigenlijk vies.

Ik zoek ook wat afwisseling ;(
Hüttenkase kun je eventueel combineren met tomaat en avocado. Avocado bevat onverzadigde vetten. De andere kazen zou ik eigenlijk proberen te vermijden.

Nog een aantal andere alternatieven:

- Kipfilet
- Kalkoenfilet
- Fricandeau
- Rosbief
- Houmous (ook onverzadigde vetten)
- Plakje zalm (gezonde vetten)

Ik hoop dat je er iets aan hebt :)
pi_96835519
20+ kaas is prima te eten, maar dan moet je wel de goede uitzoeken ;) De pittige van slankie is prima te eten, net als de 20+ kaas van de kaaswinkel hier.

kwa warmte gaat het iets beter met vest, sokken en kachel aan :Y
  zondag 15 mei 2011 @ 14:53:20 #97
244933 trovey
Nachtoele
pi_96838612
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:51 schreef Muks het volgende:
20+ kaas is prima te eten, maar dan moet je wel de goede uitzoeken ;) De pittige van slankie is prima te eten, net als de 20+ kaas van de kaaswinkel hier.

kwa warmte gaat het iets beter met vest, sokken en kachel aan :Y
Maar ik blijf het idee houden dat ik plastic zit te eten. :P Liever heb ik dan een heel kleine beetje oude/overjarige kaas maar dan volvet dan een normale plak 20+kaas, oude kaas: veel smaak en geen plastic _O_ Mijn dietiste blijft echter hameren op 20-30+kaas dus ik kom tegenwoordig niet meer verder dan de 20+smeerkaas die dan wel te eten is met heel af en toe een uitslipper naar de oude kaas, ik heb het echt een jaar zitten te proberen om het lekker te vinden. :')
Optimist tot in de kist
pi_96874009
Ik vind oude kaas ook top en zal het straks echt wel eten, . Maar kwa vet is het gewoon niet slim, maar ja, ik wil straks ook genieten !

Shake in de koelkast hier, dus zo pudding eten :D
pi_96874659
Ik ben over de helft *O* Voor mijn eerste doel dan, daarna moeten er nog meer kilo's af, maar dat is veel minder belangrijk, dan het eerste doel van 40kg eraf. Vanochtend op de weegschaal 20.2 kg eraf... nog 19.8 te gaan. Had meer kunnen zijn als ik niet zo had gesnackt dit weekend. Zo zonde en stom vind ik dat van mezelf. Ik heb echt erg veel moeite om op het juiste pad te blijven momenteel. Waar het het eerste half jaar vanzelf ging, moet ik mezelf nu zo'n beetje iedere dag streng toespreken om daadwerkelijk te sporten en niet teveel te snaaien.
pi_96874899
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2011 08:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ben over de helft *O* Voor mijn eerste doel dan, daarna moeten er nog meer kilo's af, maar dat is veel minder belangrijk, dan het eerste doel van 40kg eraf. Vanochtend op de weegschaal 20.2 kg eraf... nog 19.8 te gaan. Had meer kunnen zijn als ik niet zo had gesnackt dit weekend. Zo zonde en stom vind ik dat van mezelf. Ik heb echt erg veel moeite om op het juiste pad te blijven momenteel. Waar het het eerste half jaar vanzelf ging, moet ik mezelf nu zo'n beetje iedere dag streng toespreken om daadwerkelijk te sporten en niet teveel te snaaien.
Wow!
Gefeliciteerd.!

Ik zit hier ook met mijn sportkleren al aan, moed te verzamelen om naar de sportschool te gaan.
Ben alle excuses voor en tegen aan het verzinnen.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')