Dat is eigenlijk ook wel zo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:29 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ach, een van de beste op Internationale Betrekkingen in de actieve politiek atm
Goed moment gekozen om geboren te worden, kunnen we wat van lerenquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, 't zijn babyboomers pur sang trouwens
Kop op. Niet bitter worden. Jij zult heus nog wel wat van je leven maken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:32 schreef JoaC het volgende:
[..]
Goed moment gekozen om geboren te worden, kunnen we wat van leren
Ik maak me zorgen om generatiegenoten, zij die de hersenen niet meehebben op een niveau waarop je concurrerend kan zijn in een informatiesamenleving/kenniseconomie.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kop op. Niet bitter worden. Jij zult heus nog wel wat van je leven maken.
Ciaoquote:
Wat is dit nu weer voor zielige post???quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb (zover mogelijk) al jouw informatie, en als ik merk dat jij ook maar iets doet wat mij niet aanstaat dan ligt er binnen no-time een abuse-melding bij jouw provider. Heb jij dat goed begrepen jongeman?
Hou je er even buiten, die knul zit mij gewoon te bedreigen via DMquote:Op woensdag 11 mei 2011 06:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor zielige post???
die van pruisen knul daalde gewoon af naar een te laag niveau.quote:Op woensdag 11 mei 2011 06:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Hang jij nu niet al aan het staatsinfuus?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, rare vraag Koos.
[..]
Nee, ik zorg ervoor dat het mij niet overkomt, daarbij geniet ik mijn eigen gelukje..
En ja, van 70 procent kun je nog royaal rondkomen, en als je gvd bedenkt dat ze in China een moord zouden doen voor zo'n loon dan zou de gemiddelde arbeider z'n bek moeten houden. Altijd maar te klagen.
Hangt er vanaf hoe lang ze in de uitkering zitten he.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En jij vindt dat een werkloze elke baan aan moet pakken?
Dat uiteraard. Maarja, lees het topic eens terug en je ziet welke blaaskaak meent het te gaan maken en er vooral simpel over praat. Lijkt mij afdoende om de discussie hier niet te voerenquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang ze in de uitkering zitten he.
Ik stop er al mee. Heb uberhaupt weinig zin om dit hele topic door te lezen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat uiteraard. Maarja, lees het topic eens terug en je ziet welke blaaskaak meent het te gaan maken en er vooral simpel over praat. Lijkt mij afdoende om de discussie hier niet te voeren
Ach boze puber taal, gewoon negeren. Wanneer hij ooit een vriendin heeft en de ballen indalen raakt die frustratie wel een keer op.quote:Op woensdag 11 mei 2011 06:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Daarom, de lamme leidt de blinde.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat uiteraard. Maarja, lees het topic eens terug en je ziet welke blaaskaak meent het te gaan maken en er vooral simpel over praat. Lijkt mij afdoende om de discussie hier niet te voeren
Ah, geen narcose hangover vandaag?quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:45 schreef von_Preussen het volgende:
Goedenmorgen!
Voor het eerst sinds tijden weer eens goed geslapen en meteen na het wakker worden weer scherp, zal wel aan het weer liggen.
Daar lijkt het idd op, echter moet ik er wel bij zeggen dat mijn lichaam (door alcoholtekort?) schijnbaar erg goed is in het "faken" van hangover's...quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, geen narcose hangover vandaag?
Het kwam er vooral op neer dat twee tieners denken te kunnen oordelen over hoe het is om je baan kwijt te raken. Volgens Php moet een voormalig noem-maar-wat met een inkomen van 4k p/m een baan als putjesschepper accepteren, zelfs als dat betekent dat hij er 3k per maand op achteruit gaat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, de lamme leidt de blinde.
Uiteraard, wanneer je zo'n baan zou accepteren zou zowel je levensstijl onhoudbaar zijn alsmede je carrière verwoest omdat je niks meer opbouwt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het kwam er vooral op neer dat twee tieners denken te kunnen oordelen over hoe het is om je baan kwijt te raken. Volgens Php moet een voormalig noem-maar-wat met een inkomen van 4k p/m een baan als putjesschepper accepteren, zelfs als dat betekent dat hij er 3k per maand op achteruit gaat.
Natuurlijk is het zaak om niet te lang werkloos te blijven en wanneer de Bijstand in zicht is, is drastische actie wellicht nodig, maar een WW'er pakt natuurlijk niet de eerste beste lullige baan aan.
Elke dag het maandagochtend gevoel, ik leef met je mee.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar lijkt het idd op, echter moet ik er wel bij zeggen dat mijn lichaam (door alcoholtekort?) schijnbaar erg goed is in het "faken" van hangover's...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |