*gaat hunten*quote:
quote:
Lekker doen waar je zin in hebt hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Alleen zonder hyperheid zou ik beter lezen en had ik dus anders gereageerd. Dussss
Zo zat ik dus het NSF te kijken toen ik weer thuis kwamquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:36 schreef Greys het volgende:
Nou ik kijk toch maar
Met mijn vingers in mijn oren en mijn ogen dicht.
Ik neem hem voor je op.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:36 schreef Greys het volgende:
Nou ik kijk toch maar
Met mijn vingers in mijn oren en mijn ogen dicht.
Hoezo, heb jij ze wel gezien dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik doe wel ff uitzendinggemist screenshotten
Whut whut whut?quote:
Ik kom EINDELIJK online na een lange dag, is er niemandquote:
Die zitten waarschijnlijk allemaal elders in ESC te hyperenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:36 schreef tombolafan het volgende:
Ik kom EINDELIJK online na een lange dag, is er niemand
Cat en Ing toch niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Die zitten waarschijnlijk allemaal elders in ESC te hyperen
Ja, daar hou ik vanquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:46 schreef Greys het volgende:
Da Da Dummmmmmmmmmm
Goeie avond he APK? Zwitserland en Finland door!
Hele eerste halve finale gemistquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:46 schreef Greys het volgende:
Da Da Dummmmmmmmmmm
Goeie avond he APK? Zwitserland en Finland door!
Ik heb ook moeilijke hoekjesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:47 schreef tombolafan het volgende:
Ja, daar hou ik van
Lekker tekenen, zagen, klooien
En helemaal in mn eentje gedaan
En daar moet laminaat gelegd worden?quote:
Laminaat heb ik al, zelfde als jijquote:
whut, echt hetzelfde?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Laminaat heb ik al, zelfde als jij
Maar ik zoek nog een stuk tapijt om dingen onder te vegen
wit-eiken kleurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
In de live topics vond men Oskar booooooooooring.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Zwitserland had ik écht niet verwacht en Oscarretje vond ik spectaculair!
En behang om dingen achter te plakken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Laminaat heb ik al, zelfde als jij
Maar ik zoek nog een stuk tapijt om dingen onder te vegen
Heb ik ook nog welquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:54 schreef tombolafan het volgende:
wit-eiken kleurHeb ik volgens mij ook, van IKEA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel heel erg 1999 hoor
Ik deed 'stop volgen' bij de live topics omdat 90% daar op write only staat en alleen maar kijkt om alles af te zeikenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:55 schreef Greys het volgende:
In de live topics vond men Oskar booooooooooring.
Ze hebben geen smaak!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Retro to the maxquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij ook, van IKEA.
Wel heel erg 1999 hoor![]()
Hmmz, volgens mij heb ik issues sinds dat stoppen met rokenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:01 schreef Boldface het volgende:
Nog even over die Google-tool, die zogenaamd de uitslag zo goed wist te voorspellen:
http://www.google.nl/intl/nl/landing/eurovision/results.html
Zwitserland stijf onderaan met 0 punten, maar wel doodleuk door naar de finale. Idem voor de nummer voorlaatst: IJsland. Ook Georgië staat erg laag gerangschikt (#36), terwijl Armenië, Noorwegen en Portugal vrij hoog staan, maar allemaal al zijn uitgeschakeld.
Korte samenvatting: het zegt dus helemaal niks. En de 39e plek van de 3J's geeft de burger juist moed.
Watje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb gisteravond zelfs op de " stop volgen" knop gedrukt.
Ik werd er gek van
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
JaBen net weer een beetje uitgebrakt
En nu dus weer naar school
Heel veel plezier morgen jullie allemaal!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Gedoe met mijn studentenhuis. moet de huisrekening overnemen en opnieuw een energieleverancier vinden/aanmelden en anders hebben we over 6 dagen geen stroom of gas meer(
!). Maar langzaam maar zeker los ik dingen op
. Hoop ik.
Zal ik maar met haar afspreken he?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:49 schreef Greys het volgende:
Cat, komt Tombo al eerder dan morgen? Zeven uur?
Kersenrijstslagroom en puddingkruimel?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:50 schreef Cat22 het volgende:
Enne.... wat willen de dames voor de luns? Behalve vlaai?
Wat-de-bakker-heeft-staan-vlaai.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kersenrijstslagroom en puddingkruimel?
En dan duf en loom 's avonds in het stadion hangen? Ik dacht het niet!quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Maak een hartige taart voor ze, ik heb de hele dag propvol gezeten na een dagje Cat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Geen broodje erbij?quote:
Nope, hij is nog steeds illegaaltje zonder papieren of enting en daar kon ik niks in foefelen. Dus Tombo komt volgende week gezellig nóg een half dagje naar mij.quote:En gaat Sawyer dan de dag er na met Tombo mit nach Hause?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan duf en loom 's avonds in het stadion hangen? Ik dacht het niet!Ik bereid de dames een uitgekiende maaltijd die voedzaam, smakelijk en tevens energie opwekkend is.
Maoams?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Sssssh!quote:
Woeoeoeoeoe!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
Ja half Nederland schijnt te denken dat N&S gaan zingen morgen ipv de Jees![]()
En ohhhh Maes belt net, de ambtenaar vd burgerlijke stand zit daar nu.
Aangezien ik getuige ben moesten ze mijn tweede naam weten.![]()
Ik heb laten noteren dat hij die NIET hardop mag zeggen tijdens de plechtigheid. Whehehe.
Die eerste van Bosnië is cute he, dat liedjequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:15 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit de liedjes van de halve finale morgen te luisteren. Nu maar hopen dat zij van Oostenrijk heul vals zingt![]()
Ik neem mijn handtas mee, maar die zal wel lekker bol staanquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
Wat nemen jullie trouwens mee Dusseldorf in?
Een tas ook?Ik neem een best grote tas mee daar heen denk ik, waar de pompons in moeten en reservejurkie en spijkerjackie als het koud wordt enz enz enz enz enz enz
Die is wel cute inderdaad, maar van liedje twee "schrok" ik best wel. Wat een goed liedje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Die eerste van Bosnië is cute he, dat liedje
En zij-van-Oostenrijk zingt nooit vals volgens mijHelaas.
Ik weet het nog niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
Wat nemen jullie trouwens mee Dusseldorf in?
Een tas ook?Ik neem een best grote tas mee daar heen denk ik, waar de pompons in moeten en reservejurkie en spijkerjackie als het koud wordt enz enz enz enz enz enz
Ja, ik neem allebei die roodwitblauwe mee, dan hebben we er eentje als reserve voor als er iemand uit knaptquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.PANIEK!
![]()
Maar waarschijnlijk wordt het mijn saaie o zo praktische zwarte proptas.![]()
Greys, reserve jurkie?
Als ik knap dan is het van onderen, als jij knapt is het van boven. Schaar en naald en draad mee en we zijn allebei geholpen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik neem allebei die roodwitblauwe mee, dan hebben we er eentje als reserve voor als er iemand uit knapt
How verrie sensibul.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:22 schreef Muis006 het volgende:
Grees ik zou geen spijkerjack doen, dat neemt a) veel ruimte in en b) het is niet warmer dan een goed vestje.
Ohja, ik ook. Dat wordt nog veel erger dan de Amerikaanse versie, denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
Oostenrijk is echt belachelijk goed
Jan Dulles heeft haar getweet dat hij haar echt de allerbeste zangeres vindt.
En het was nog een heel aardig meisje ook. Kutwijf![]()
Ohhh ik moet een lijstje maken en inpakken enzo.
Maar ik wil de nieuwe Nederlandse bachelor zien vanaf zo.
Lijstjesquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, ik ook. Dat wordt nog veel erger dan de Amerikaanse versie, denk ik![]()
Ik heb net even een Ingetje gedaanDus ik kan nog wel even door
Greys, we gaan maar een avondje/nachtje weg, hč? Waarom een lijstje?
![]()
Oh ik leg mijn paspoort trouwens maar wel even klaar, straks. Dat zou ik zo kunnen vergeten!![]()
Je hebt een schuur!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:26 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een beginnend wespennest in mijn schuur
We Ing to please:quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jurrukie
Body
PomPomdingen
Witte laarzen
Legging
Slipperts
Schone slip
Nog een schone slip
Nog een schone slip
Tandenborstel
Tandpasta
Deo
Make Upjes
En nog een schone slip
En last but not least....een zonnig humeur
het is mn oude schuurquote:
Het is een complot van Lena Landrot!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:29 schreef Cat22 het volgende:
PANIEK!
Songfestivaldeelnemers 3J's betrokken bij verkeersongeluk.
Ow, daar ga je toch van weg verhuizen.quote:
Ik zei nog dat je rustig aan moest doen met de maoams.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is een complot van Lena Landrot!
Dat rijmtik voel een nieuwe hit opborrelen.
Ik heb geen goede vestjesquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:22 schreef Muis006 het volgende:
Grees ik zou geen spijkerjack doen, dat neemt a) veel ruimte in en b) het is niet warmer dan een goed vestje.
Waarom een lijstje vraag je?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, ik ook. Dat wordt nog veel erger dan de Amerikaanse versie, denk ik![]()
Ik heb net even een Ingetje gedaanDus ik kan nog wel even door
Greys, we gaan maar een avondje/nachtje weg, hč? Waarom een lijstje?
![]()
Oh ik leg mijn paspoort trouwens maar wel even klaar, straks. Dat zou ik zo kunnen vergeten!![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik knap dan is het van onderen, als jij knapt is het van boven. Schaar en naald en draad mee en we zijn allebei geholpen.
Want dat paspoort zou ik dus ook zo vergetenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet hem nog uitruimenquote:
Sterkte.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet hem nog uitruimen
En ik HAAT wespen
Ik ga langs praxis, anti-wesp-troep halen
Het is pas woensdag, shoptijd zat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen goede vestjes
[..]
Waarom een lijstje vraag je?Nou, hierom!
[..]
[..]
Want dat paspoort zou ik dus ook zo vergeten
En de toegangskaarten
Mijn toblerones.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is pas woensdag, shoptijd zat.
Cat, ik heb heul geen maoams gezienen ik ben je toblerone vergeten
.
Morgenochtend evt in Woerdenquote:
Kleren voor the day after.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:35 schreef Greys het volgende:
Paspoort
Toegangskaarten
Cash geld (voor parkeren, tip uit andere topic)
Telefoon
Opladert
Fotocamera
Twee roodwitblauwe jurkies
Witte body
Pompons
Legging/kousen
Vestje/jasje
Slipperts
Schone slipperdepip
Haarborstel en lipgloss![]()
![]()
Tandenborstel
Zo, nog aan te vullen
naaktslapen FTW!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kleren voor the day after.
slaapshirtding
Jij gaat bij de kittens slapen.quote:
Eh, omdat je de grens oversteekt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:39 schreef APK het volgende:
Waarom moet je een paspoort mee?
Ter identificatie bij het stadion?
Ja geen flauw idee, voor jeweetmaarnooit als we in de cel belanden!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:39 schreef APK het volgende:
We gaan naar het buut'nland jonguh!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:39 schreef APK het volgende:
quote:SchaamlipCorrectie ¤ 900
Normaal ¤1800 - Dus 50% Korting Kleine Ingreep Groots resultaat !
Alsof ik daar tijd voor ga hebben, ik voel nu al een blinde paniekquote:
Schengenquote:
Ja stom he, wil je een verkleining, krijg je een groots resultaatquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik stoor me toch steeds zo erg aan dit:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:41 schreef Greys het volgende:
@Cat, dank, ik ga mijn lijstje weer even aanvullen.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja stom he, wil je een verkleining, krijg je een groots resultaat
Nee man, ik ben echt bang dat ik anders een probleem krijgquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:41 schreef APK het volgende:
[..]
Schengen![]()
Paspoort kun je alleen maar kwijtraken, gewoon een bibliotheekkaart oid mee
Joh, we hebben morgen tijd zat hoor!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof ik daar tijd voor ga hebben, ik voel nu al een blinde paniek![]()
@Cat, dank, ik ga mijn lijstje weer even aanvullen.
Zet een schaar ook maar op het lijstje dan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
Condooms?
Al zou ik willen, ik kom nooit meer uit dat jurkje en die body
Als het goed is gaat Cat en schaar, naald en draad meenemen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zet een schaar ook maar op het lijstje dan.
Te gebruiken bij de body, niet het condoom.
Like what?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:43 schreef Goodbye het volgende:
Nee man, ik ben echt bang dat ik anders een probleem krijg
Tja, als je wapens mee gaat nemen is identificatie misschien wel een goed idee.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:44 schreef Muis006 het volgende:
Zet een schaar ook maar op het lijstje dan.
Ik ook niet, maar dat vind ik wel vaker. Ik kijk voor de catfights tussen de damesquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
Maar joehoeeeeeeeeee, is het een enge a-sexy bachelor of niet?
Ik vind het helemaal niets
Ja, dan moet ik in mijn kruis graaien naar die knoopdingetjesquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:46 schreef Goodbye het volgende:
Ik denk dat ik morgen trouwens gewoon een lang, wit hemd koop ofzo hoor. Een body is een beetje lastig als je naar de wc moet!
Doe je een body met rits. Wel oppassen met ritsen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:46 schreef Goodbye het volgende:
Ik denk dat ik morgen trouwens gewoon een lang, wit hemd koop ofzo hoor. Een body is een beetje lastig als je naar de wc moet!
Dan pak je een oud Tshirt van S. Of eentje die jij lelijk vindt en hij niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:47 schreef Greys het volgende:
Ik schrijf braaf 'slaapshirt' op mijn lijstje omdat Cat dat zei.
Maar dat heb ik heul niet
Ik kan niet slapen in 'wijde' dingen, dat draait wokkel als ik me omdraaiquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan pak je een oud Tshirt van S. Of eentje die jij lelijk vindt en hij niet.
Als we maar niet van een klif afrijden, danquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
Zullen we a la Thelma en Louise gewoon niet meer naar huis gaan?
Je bent net Joeyquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen in 'wijde' dingen, dat draait wokkel als ik me omdraai
Ach joh, met al die slips van Ing heb je genoeg demping.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als we maar niet van een klif afrijden, dan
Kunnen we inderdaad ook als parachute gebruiken, thanks!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ach joh, met al die slips van Ing heb je genoeg demping.
Komt goed
En zijn ondergoed.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan die ook niet slapen in wijde shirts?
Neh, ze willen winnen. En hij heeft geld, dus ja..quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
Brrrrrr die bachelor.
Zouden ze nou nooit eens eens een serie van dat programma maken waarin alle dames zeggen 'Mweh, laat maar hoor, deze hoef ik niet'.
Jahaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:55 schreef Goodbye het volgende:
Oh, dit is nog tien keer erger dan de Amerikaanse Bachelor
Ik wil wel even kijken, maar ik ga dat dus echt niet een half jaar volgen met al die enge mensenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:54 schreef Greys het volgende:
AaPeeKaaaaa kijk je ook de bachelor?
Welke vrouw is het leukst? Ik geloof niet eentje
Alleen maar stoephoeren bedoel je?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:59 schreef APK het volgende:
Kijk ik wel de juiste zender?
Geen vrouw te zien op RTL4
Ik zit bovenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:01 schreef Goodbye het volgende:
Stress ende paniek, senes!![]()
Oh, en als je mee wilt genieten moet je 'm op rtl 4 zetten
Waarom?!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het voor elkaarSenes! Ik heb inpak stress! Dat rijmt!
Zwaar verkeersongeluk: Songfestivaldeelnemers 3J's betrokken bij verkeersongeluk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:02 schreef senesta het volgende:
Wat is er gebeurd?De J's gestrand ergens of zo?
Ja, maar da's net zoals in de Amerikaanse Bachelor. Ze willen altijd een family life enzulks. En zulke slijmballen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Hoe oud is die man eigenlijk, die bachelor?
Hij gedraagt zich als 65 namelijk.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:12 schreef Kadoe het volgende:
Er moest toch nu een semi finale op TV komen?
Die ene met die hese stem, die hebben ze zo achter een bar in de Jordaan vandaan getrokken heb ik het ideequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:16 schreef Goodbye het volgende:
Nou, dat er 25 hebben kunnen vinden stemt me triest
Heerlijk hčquote:
Maar Oostenrijk heeft ook wel een mooier liedje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
De jury rehearsal van de Jees was net, ging goed
Alleen veeeeeel minder applaus van de pers dan Oostenrijk
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar Oostenrijk heeft ook wel een mooier liedje.
Die ene Karin net, die met een hele zwoele stem ging praten --->quote:
Ik dacht ook meteen dat dat een kerel wasquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:26 schreef Greys het volgende:
Die Dana International look a like met die huge tatoo gaat ie niet kiezen toch?
Hihihiiiiiihihi.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:26 schreef APK het volgende:
[..]
Die ene Karin net, die met een hele zwoele stem ging praten --->
Er zijn er heel veel ordinairquote:
Nee ik moet nog beginnen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, hebbie je slips al ingepakt?![]()
En als Cat jullie echt maoams gaat voeren zou ik nog maar eentje extra meenemen
Rook jij? :shocked:quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
Ik heb al getankt trouwensDus dat scheelt morgen weer vier minuten... whehe.
Moet alleen de asbak nog ff legen
Drie. Topsquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef APK het volgende:
Ik zou die 15 rozen niet kwijt kunnen denk ik
Van Bleiswijk via Woerden naar Weert wel met de Smartie uiteraardquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
In welke auto gaan jullie dan?
Toch niet in de Smartie?
Dat moet jij altijdquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
Ik heb al getankt trouwensDus dat scheelt morgen weer vier minuten... whehe.
Moet alleen de asbak nog ff legen
Misschien kan je in Düsseldorf nog wat leuks shoppen. En dan doe je dat daar ergens in een toilet eronder.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik heb in ieder geval opgeruimd hier.
De rest pakken doe ik morgen wel. Moet ook nog even langs de hunkemoller voor iets onder het jurkje. En om tien over tien de deur uit voor de bus. Dus ik sta op tijd op!
Nou, het gaat vooral om functioneel. Dus dat kan ik net zo goed hier even gauw halenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Misschien kan je in Düsseldorf nog wat leuks shoppen. En dan doe je dat daar ergens in een toilet eronder.
Shoppen in de plee?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Misschien kan je in Düsseldorf nog wat leuks shoppen. En dan doe je dat daar ergens in een toilet eronder.
Nehee, je koopt de broek in Düsseldorf en die doe je dan ergens in een toilet onder het jurkje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Shoppen in de plee?
Wat koop je daar, behalve enge ziektes?
Waarom zou je je broek en je jurkje in de wc willen doen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nehee, je koopt de broek in Düsseldorf en die doe je dan ergens in een toilet onder het jurkje.
Je bent me aan het trollen hč? Dat broekje trek je in een toilethokje onder het jurkje aan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom zou je je broek en je jurkje in de wc willen doen?
Trololol is my middle name.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je bent me aan het trollen hč? Dat broekje trek je in een toilethokje onder het jurkje aan.
Ik kan de plattegrond niet meer vinden, in welk topic stond die nou?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En zitten jullie in een vak waar ik jullie goed kan zien op tv?![]()
Van dat het over de persdag ging dacht ik dat ik het had gelogen (om jou te pesten), maar het bleek nog zo te zijn ook!
Blauw bedoel je? Dat is het podiumquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Alleen wat is dat paarse gedeelte nou? F is in ieder geval dat stuk links van de letter.
Sexy stemquote:
Ik vind het paars. Alleen waar zijn de vakken B, A en N dan? Ik heb ze volgens mij niet gezien in de show en het lijkt mij bijzonder oninteressant om tegen de achterkant van het podium aan te kijken.quote:
Aan de achterkant van het podium zijn die greenroom hokjes begreep ik destijds van Sietse.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik vind het paars. Alleen waar zijn de vakken B, A en N dan? Ik heb ze volgens mij niet gezien in de show en het lijkt mij bijzonder oninteressant om tegen de achterkant van het podium aan te kijken.
Ik hield er vroeger ook niet van, maar toen ging ik op vakantie naar het Zuiden van de VSquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
*klik*
YEEEEEHAAAAAAAAAA
Nee sorry Muis, da's echt not my cup of tea
B, A en N greenroom? Dat de greenroom achter het podium is weet ik wel, maar waarom staat het dan op deze kaart? Je kunt er toch geen kaartje voor kopen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan de achterkant van het podium zijn die greenroom hokjes begreep ik destijds van Sietse.
Geen idee, misschien hebben ze speciale vakken voor pers oid of deelnemers uit de andere halve finale of medewerkers. En hadden ze geen zin om daar een aparte plattegrond voor te makenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
B, A en N greenroom? Dat de greenroom achter het podium is weet ik wel, maar waarom staat het dan op deze kaart? Je kunt er toch geen kaartje voor kopen?
quote:
Meneer I. kan het ook heul goed, wie weet kunnen jullie in de weekenden wat bijklussenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]Als je laminaat moet leggen bel je me maar
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. kan het ook heul goed, wie weet kunnen jullie in de weekenden wat bijklussen![]()
quote:En dan laminaatklussen he?
Ik lig in bed met laptop, heb ergens een spijkerlegging vandaan getrokken in mn nieuwe huis omdat ie mee moet morgen en voor de rest doe ik alles morgenquote:
Sorryquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
Tombo![]()
Arghhhhhh Ing, jij met je 'ingepakt'.
Hup, weer stress
*gaat tas zoeken*
quote:
Het is een pokke-eind rijden kan ik je vertellen...vanuit Friesland danquote:
Net alsof hij dat wilquote:
Vanuit hier ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is een pokke-eind rijden kan ik je vertellen...vanuit Friesland dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo, vergeet je vrijdag je kittenpakket niet mee te nemen?
Niet vergeten he, ik ben wel benieuwd nu!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
Ik zal morgen voor je kijken MP, wat daar zit!
Ik ga mijn telefoon maar bij de hand houden.quote:
Nee, de andere kant uit is korter.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is een pokke-eind rijden kan ik je vertellen...vanuit Friesland dan
Ik tel ze weer na voor je vertrekt.quote:
Die staat achter die wespquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, de andere kant uit is korter.![]()
Tombo! kuchreismandjekuch [/stalk]
KILLLLLLL HIMMMMMM!!!!!!!!quote:
Ja nee nou, in de Smart passen we niet met zijn vieren, dus vanaf Weert moeten we dat ff anders oplossen in elk geval. Maakt me niet uit hoequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:54 schreef Cat22 het volgende:
En ik lees dat ik tot chauffeur ben benoemd voor morgen? Dan zal ik mijn auto morgenvroeg vast uit de garage halen. Anders is het complete volksverhuizing met het wagenpark voor we kunnen vertrekken.
Het is een herquote:
Is het daar niet nog een dag of anderhalf te vroeg voor?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Greys, kan je in het topic over de tweede halve finale live-tags in de TT zetten?
Mijn auto?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee nou, in de Smart passen we niet met zijn vieren, dus vanaf Weert moeten we dat ff anders oplossen in elk geval. Maakt me niet uit hoe
Hoe hadden jullie dat gedacht dan?
Dan vraag ik het hem wel morgen. Trouwens, het is nog maar 22 uur!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het daar niet nog een dag of anderhalf te vroeg voor?
Er is toch nog heul niets live? Dat doet Erik morgen wel
Dat dus.quote:
Oh jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan vraag ik het hem wel morgen. Trouwens, het is nog maar 22 uur!
Met mijn auto kan prima wat mij betreft, ik heb alleen geen buitenland dekking met mn route mobiel volgens mij bedenk ik me netquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Maar ik wil ook best rijden hoor, zeg het maar Tombo, wat wil jij? Want is is gewoon wel handig als ik mijn auto al buiten heb staan als jullie komen (je kent mijn huis inmiddels)
En HUUUUUU! Die wesp!
Joh, ik ben daar zo vroeg, dat uurtje rijden kan er nog wel bijquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
Stom he, ik had gewoon standaard in mijn hoofd dat Cat ging rijden![]()
Omdat Tombo al van zo ver komt. Maar vechten jullie het maar uit!
En als het nood geeft kan ik ook nog vragen of ik met de andere auto kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |