Blauw bedoel je? Dat is het podiumquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Alleen wat is dat paarse gedeelte nou? F is in ieder geval dat stuk links van de letter.
Sexy stemquote:
Ik vind het paars. Alleen waar zijn de vakken B, A en N dan? Ik heb ze volgens mij niet gezien in de show en het lijkt mij bijzonder oninteressant om tegen de achterkant van het podium aan te kijken.quote:
Aan de achterkant van het podium zijn die greenroom hokjes begreep ik destijds van Sietse.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik vind het paars. Alleen waar zijn de vakken B, A en N dan? Ik heb ze volgens mij niet gezien in de show en het lijkt mij bijzonder oninteressant om tegen de achterkant van het podium aan te kijken.
Ik hield er vroeger ook niet van, maar toen ging ik op vakantie naar het Zuiden van de VSquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
*klik*
YEEEEEHAAAAAAAAAA
Nee sorry Muis, da's echt not my cup of tea
B, A en N greenroom? Dat de greenroom achter het podium is weet ik wel, maar waarom staat het dan op deze kaart? Je kunt er toch geen kaartje voor kopen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan de achterkant van het podium zijn die greenroom hokjes begreep ik destijds van Sietse.
Geen idee, misschien hebben ze speciale vakken voor pers oid of deelnemers uit de andere halve finale of medewerkers. En hadden ze geen zin om daar een aparte plattegrond voor te makenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
B, A en N greenroom? Dat de greenroom achter het podium is weet ik wel, maar waarom staat het dan op deze kaart? Je kunt er toch geen kaartje voor kopen?
quote:
Meneer I. kan het ook heul goed, wie weet kunnen jullie in de weekenden wat bijklussenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]Als je laminaat moet leggen bel je me maar
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. kan het ook heul goed, wie weet kunnen jullie in de weekenden wat bijklussen![]()
quote:En dan laminaatklussen he?
Ik lig in bed met laptop, heb ergens een spijkerlegging vandaan getrokken in mn nieuwe huis omdat ie mee moet morgen en voor de rest doe ik alles morgenquote:
Sorryquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
Tombo![]()
Arghhhhhh Ing, jij met je 'ingepakt'.
Hup, weer stress
*gaat tas zoeken*
quote:
Het is een pokke-eind rijden kan ik je vertellen...vanuit Friesland danquote:
Net alsof hij dat wilquote:
Vanuit hier ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is een pokke-eind rijden kan ik je vertellen...vanuit Friesland dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo, vergeet je vrijdag je kittenpakket niet mee te nemen?
Niet vergeten he, ik ben wel benieuwd nu!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
Ik zal morgen voor je kijken MP, wat daar zit!
Ik ga mijn telefoon maar bij de hand houden.quote:
Nee, de andere kant uit is korter.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is een pokke-eind rijden kan ik je vertellen...vanuit Friesland dan
Ik tel ze weer na voor je vertrekt.quote:
Die staat achter die wespquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, de andere kant uit is korter.![]()
Tombo! kuchreismandjekuch [/stalk]
KILLLLLLL HIMMMMMM!!!!!!!!quote:
Ja nee nou, in de Smart passen we niet met zijn vieren, dus vanaf Weert moeten we dat ff anders oplossen in elk geval. Maakt me niet uit hoequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:54 schreef Cat22 het volgende:
En ik lees dat ik tot chauffeur ben benoemd voor morgen? Dan zal ik mijn auto morgenvroeg vast uit de garage halen. Anders is het complete volksverhuizing met het wagenpark voor we kunnen vertrekken.
Het is een herquote:
Is het daar niet nog een dag of anderhalf te vroeg voor?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Greys, kan je in het topic over de tweede halve finale live-tags in de TT zetten?
Mijn auto?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee nou, in de Smart passen we niet met zijn vieren, dus vanaf Weert moeten we dat ff anders oplossen in elk geval. Maakt me niet uit hoe
Hoe hadden jullie dat gedacht dan?
Dan vraag ik het hem wel morgen. Trouwens, het is nog maar 22 uur!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het daar niet nog een dag of anderhalf te vroeg voor?
Er is toch nog heul niets live? Dat doet Erik morgen wel
Dat dus.quote:
Oh jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan vraag ik het hem wel morgen. Trouwens, het is nog maar 22 uur!
Met mijn auto kan prima wat mij betreft, ik heb alleen geen buitenland dekking met mn route mobiel volgens mij bedenk ik me netquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Maar ik wil ook best rijden hoor, zeg het maar Tombo, wat wil jij? Want is is gewoon wel handig als ik mijn auto al buiten heb staan als jullie komen (je kent mijn huis inmiddels)
En HUUUUUU! Die wesp!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |