Die ene met die hese stem, die hebben ze zo achter een bar in de Jordaan vandaan getrokken heb ik het ideequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:16 schreef Goodbye het volgende:
Nou, dat er 25 hebben kunnen vinden stemt me triest
Heerlijk hèquote:
Maar Oostenrijk heeft ook wel een mooier liedje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
De jury rehearsal van de Jees was net, ging goed
Alleen veeeeeel minder applaus van de pers dan Oostenrijk
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar Oostenrijk heeft ook wel een mooier liedje.
Die ene Karin net, die met een hele zwoele stem ging praten --->quote:
Ik dacht ook meteen dat dat een kerel wasquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:26 schreef Greys het volgende:
Die Dana International look a like met die huge tatoo gaat ie niet kiezen toch?
Hihihiiiiiihihi.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:26 schreef APK het volgende:
[..]
Die ene Karin net, die met een hele zwoele stem ging praten --->
Er zijn er heel veel ordinairquote:
Nee ik moet nog beginnen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, hebbie je slips al ingepakt?![]()
En als Cat jullie echt maoams gaat voeren zou ik nog maar eentje extra meenemen
Rook jij? :shocked:quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
Ik heb al getankt trouwensDus dat scheelt morgen weer vier minuten... whehe.
Moet alleen de asbak nog ff legen
Drie. Topsquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef APK het volgende:
Ik zou die 15 rozen niet kwijt kunnen denk ik
Van Bleiswijk via Woerden naar Weert wel met de Smartie uiteraardquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
In welke auto gaan jullie dan?
Toch niet in de Smartie?
Dat moet jij altijdquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
Ik heb al getankt trouwensDus dat scheelt morgen weer vier minuten... whehe.
Moet alleen de asbak nog ff legen
Misschien kan je in Düsseldorf nog wat leuks shoppen. En dan doe je dat daar ergens in een toilet eronder.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik heb in ieder geval opgeruimd hier.
De rest pakken doe ik morgen wel. Moet ook nog even langs de hunkemoller voor iets onder het jurkje. En om tien over tien de deur uit voor de bus. Dus ik sta op tijd op!
Nou, het gaat vooral om functioneel. Dus dat kan ik net zo goed hier even gauw halenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Misschien kan je in Düsseldorf nog wat leuks shoppen. En dan doe je dat daar ergens in een toilet eronder.
Shoppen in de plee?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Misschien kan je in Düsseldorf nog wat leuks shoppen. En dan doe je dat daar ergens in een toilet eronder.
Nehee, je koopt de broek in Düsseldorf en die doe je dan ergens in een toilet onder het jurkje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Shoppen in de plee?
Wat koop je daar, behalve enge ziektes?
Waarom zou je je broek en je jurkje in de wc willen doen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nehee, je koopt de broek in Düsseldorf en die doe je dan ergens in een toilet onder het jurkje.
Je bent me aan het trollen hè? Dat broekje trek je in een toilethokje onder het jurkje aan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom zou je je broek en je jurkje in de wc willen doen?
Trololol is my middle name.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je bent me aan het trollen hè? Dat broekje trek je in een toilethokje onder het jurkje aan.
Ik kan de plattegrond niet meer vinden, in welk topic stond die nou?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En zitten jullie in een vak waar ik jullie goed kan zien op tv?![]()
Van dat het over de persdag ging dacht ik dat ik het had gelogen (om jou te pesten), maar het bleek nog zo te zijn ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |