Ja, dan moet ik in mijn kruis graaien naar die knoopdingetjesquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:46 schreef Goodbye het volgende:
Ik denk dat ik morgen trouwens gewoon een lang, wit hemd koop ofzo hoor. Een body is een beetje lastig als je naar de wc moet!
Doe je een body met rits. Wel oppassen met ritsen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:46 schreef Goodbye het volgende:
Ik denk dat ik morgen trouwens gewoon een lang, wit hemd koop ofzo hoor. Een body is een beetje lastig als je naar de wc moet!
Dan pak je een oud Tshirt van S. Of eentje die jij lelijk vindt en hij niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:47 schreef Greys het volgende:
Ik schrijf braaf 'slaapshirt' op mijn lijstje omdat Cat dat zei.
Maar dat heb ik heul niet
Ik kan niet slapen in 'wijde' dingen, dat draait wokkel als ik me omdraaiquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan pak je een oud Tshirt van S. Of eentje die jij lelijk vindt en hij niet.
Als we maar niet van een klif afrijden, danquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
Zullen we a la Thelma en Louise gewoon niet meer naar huis gaan?
Je bent net Joeyquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen in 'wijde' dingen, dat draait wokkel als ik me omdraai
Ach joh, met al die slips van Ing heb je genoeg demping.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als we maar niet van een klif afrijden, dan
Kunnen we inderdaad ook als parachute gebruiken, thanks!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ach joh, met al die slips van Ing heb je genoeg demping.
Komt goed
En zijn ondergoed.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan die ook niet slapen in wijde shirts?
Neh, ze willen winnen. En hij heeft geld, dus ja..quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
Brrrrrr die bachelor.
Zouden ze nou nooit eens eens een serie van dat programma maken waarin alle dames zeggen 'Mweh, laat maar hoor, deze hoef ik niet'.
Jahaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:55 schreef Goodbye het volgende:
Oh, dit is nog tien keer erger dan de Amerikaanse Bachelor
Ik wil wel even kijken, maar ik ga dat dus echt niet een half jaar volgen met al die enge mensenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:54 schreef Greys het volgende:
AaPeeKaaaaa kijk je ook de bachelor?
Welke vrouw is het leukst? Ik geloof niet eentje
Alleen maar stoephoeren bedoel je?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:59 schreef APK het volgende:
Kijk ik wel de juiste zender?
Geen vrouw te zien op RTL4
Ik zit bovenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:01 schreef Goodbye het volgende:
Stress ende paniek, senes!![]()
Oh, en als je mee wilt genieten moet je 'm op rtl 4 zetten
Waarom?!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het voor elkaarSenes! Ik heb inpak stress! Dat rijmt!
Zwaar verkeersongeluk: Songfestivaldeelnemers 3J's betrokken bij verkeersongeluk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:02 schreef senesta het volgende:
Wat is er gebeurd?De J's gestrand ergens of zo?
Ja, maar da's net zoals in de Amerikaanse Bachelor. Ze willen altijd een family life enzulks. En zulke slijmballen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Hoe oud is die man eigenlijk, die bachelor?
Hij gedraagt zich als 65 namelijk.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:12 schreef Kadoe het volgende:
Er moest toch nu een semi finale op TV komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |