Watje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb gisteravond zelfs op de " stop volgen" knop gedrukt.
Ik werd er gek van
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
JaBen net weer een beetje uitgebrakt
En nu dus weer naar school
Heel veel plezier morgen jullie allemaal!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Gedoe met mijn studentenhuis. moet de huisrekening overnemen en opnieuw een energieleverancier vinden/aanmelden en anders hebben we over 6 dagen geen stroom of gas meer(
!). Maar langzaam maar zeker los ik dingen op
. Hoop ik.
Zal ik maar met haar afspreken he?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:49 schreef Greys het volgende:
Cat, komt Tombo al eerder dan morgen? Zeven uur?
Kersenrijstslagroom en puddingkruimel?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:50 schreef Cat22 het volgende:
Enne.... wat willen de dames voor de luns? Behalve vlaai?
Wat-de-bakker-heeft-staan-vlaai.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kersenrijstslagroom en puddingkruimel?
En dan duf en loom 's avonds in het stadion hangen? Ik dacht het niet!quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Maak een hartige taart voor ze, ik heb de hele dag propvol gezeten na een dagje Cat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Geen broodje erbij?quote:
Nope, hij is nog steeds illegaaltje zonder papieren of enting en daar kon ik niks in foefelen. Dus Tombo komt volgende week gezellig nóg een half dagje naar mij.quote:En gaat Sawyer dan de dag er na met Tombo mit nach Hause?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan duf en loom 's avonds in het stadion hangen? Ik dacht het niet!Ik bereid de dames een uitgekiende maaltijd die voedzaam, smakelijk en tevens energie opwekkend is.
Maoams?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Sssssh!quote:
Woeoeoeoeoe!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
Ja half Nederland schijnt te denken dat N&S gaan zingen morgen ipv de Jees![]()
En ohhhh Maes belt net, de ambtenaar vd burgerlijke stand zit daar nu.
Aangezien ik getuige ben moesten ze mijn tweede naam weten.![]()
Ik heb laten noteren dat hij die NIET hardop mag zeggen tijdens de plechtigheid. Whehehe.
Die eerste van Bosnië is cute he, dat liedjequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:15 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit de liedjes van de halve finale morgen te luisteren. Nu maar hopen dat zij van Oostenrijk heul vals zingt![]()
Ik neem mijn handtas mee, maar die zal wel lekker bol staanquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
Wat nemen jullie trouwens mee Dusseldorf in?
Een tas ook?Ik neem een best grote tas mee daar heen denk ik, waar de pompons in moeten en reservejurkie en spijkerjackie als het koud wordt enz enz enz enz enz enz
Die is wel cute inderdaad, maar van liedje twee "schrok" ik best wel. Wat een goed liedje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Die eerste van Bosnië is cute he, dat liedje
En zij-van-Oostenrijk zingt nooit vals volgens mijHelaas.
Ik weet het nog niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
Wat nemen jullie trouwens mee Dusseldorf in?
Een tas ook?Ik neem een best grote tas mee daar heen denk ik, waar de pompons in moeten en reservejurkie en spijkerjackie als het koud wordt enz enz enz enz enz enz
Ja, ik neem allebei die roodwitblauwe mee, dan hebben we er eentje als reserve voor als er iemand uit knaptquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.PANIEK!
![]()
Maar waarschijnlijk wordt het mijn saaie o zo praktische zwarte proptas.![]()
Greys, reserve jurkie?
Als ik knap dan is het van onderen, als jij knapt is het van boven. Schaar en naald en draad mee en we zijn allebei geholpen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik neem allebei die roodwitblauwe mee, dan hebben we er eentje als reserve voor als er iemand uit knapt
How verrie sensibul.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:22 schreef Muis006 het volgende:
Grees ik zou geen spijkerjack doen, dat neemt a) veel ruimte in en b) het is niet warmer dan een goed vestje.
Ohja, ik ook. Dat wordt nog veel erger dan de Amerikaanse versie, denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
Oostenrijk is echt belachelijk goed
Jan Dulles heeft haar getweet dat hij haar echt de allerbeste zangeres vindt.
En het was nog een heel aardig meisje ook. Kutwijf![]()
Ohhh ik moet een lijstje maken en inpakken enzo.
Maar ik wil de nieuwe Nederlandse bachelor zien vanaf zo.
Lijstjesquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, ik ook. Dat wordt nog veel erger dan de Amerikaanse versie, denk ik![]()
Ik heb net even een Ingetje gedaanDus ik kan nog wel even door
Greys, we gaan maar een avondje/nachtje weg, hè? Waarom een lijstje?
![]()
Oh ik leg mijn paspoort trouwens maar wel even klaar, straks. Dat zou ik zo kunnen vergeten!![]()
Je hebt een schuur!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:26 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een beginnend wespennest in mijn schuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |