Hihihiquote:
Wat wil je allemaal mee gaan nemen dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:51 schreef Greys het volgende:
Grazz
Ik schiet een beetje in de paniek dat het donderdag al is
Weet niet wat ik allemaal wel of niet mee moet nemen enzo.
Jurrukiequote:Op maandag 9 mei 2011 21:51 schreef Greys het volgende:
Grazz
Ik schiet een beetje in de paniek dat het donderdag al is
Weet niet wat ik allemaal wel of niet mee moet nemen enzo.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef Greys het volgende:
Dat zijn wel heeeeeeel veel schone slippen, maar idd, de spanning zou me maar eens teveel kunnen worden
Die zou ik thuis laten. Gewoon om een beetje extra spanning en sjeu toe te voegen aan het geheelquote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef Greys het volgende:
Dat zijn wel heeeeeeel veel schone slippen, maar idd, de spanning zou me maar eens teveel kunnen worden
En dan moet dat ook nog gesplitst worden in 'blijft bij Cat' en 'mot mee naar Dusseldorf'
Telefoon + opladert ook enzo. Fototoestel.
De toegangskaarten lijken me ook best handig om mit zu nehmen
Bellen we jou om ze langs te komen brengen, ja?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die zou ik thuis laten. Gewoon om een beetje extra spanning en sjeu toe te voegen aan het geheel
Is goed hoor. Maak ik ook nog eens wat mee. De deur uit zonder kind en zoquote:Op maandag 9 mei 2011 21:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bellen we jou om ze langs te komen brengen, ja?
Ik zou sowieso eerst even uitzoeken hoeveel geld dat kost, jaquote:Op maandag 9 mei 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
Maar ik wil daar ook een beetje verslag uitbrengen voor FOK! enzo, als ESF mod.
Dus ik zit ff te panieken hoe ik dat het beste kan doen, of ik dan daar vandaan ga twitteren op de ESF_FOK twitter en of me dat dan geen bakken met geld kost met buitenlands internet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las trouwens ergens over gemengde reacties op de outfits. Heeft iemand een linkje naar een foto? Ik ben te lam om zelf te gaan zoeken![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had trouwens beloofd om bij jullie ook af en toe foto's te spammen omdat jullie niet in OUD komen maar ik kreeg het niet bij gehouden. Las alleen wat op mijn telefoon af en toe en om dan alleen met wat foto's binnen te walsen vond ik ook not done.
Dus bij deze eenmalig een linkje
Wat een knap ventje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las trouwens ergens over gemengde reacties op de outfits. Heeft iemand een linkje naar een foto? Ik ben te lam om zelf te gaan zoeken
Goed gedaan DML![]()
Dan ook props voor de Mr.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Thanksmaar half the credits gaan naar Mr.DML
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Whahahahaquote:Op maandag 9 mei 2011 22:36 schreef Goodbye het volgende:
Hij linkte bij mij trouwens eerst niet goed door. Dus ik was van "Loopt 'ie nu al?!?!?!?!. Maar dat was een ouder kindje. En een meisje ook, volgens mij![]()
![]()
Lees mijn bevallingsverhaal maar even. (Doe maar niet hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 22:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan ook props voor de Mr.
Krijgt Puck een broertje of zusje? Of weet je dat nog niet?
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Foute vraag Muis![]()
DML, ik las je verhaal in bevallingsverhalen, maar om daar nu alleen op jouw verhaal te reageren vind ik dan ook lullig.
Maar het was wel heftig zeg!Mr.DML is wat naïef in sommige dingen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Zus vertrouwde mij vanmiddag zo ineens een huilend kind met een natte luier toe.
"verschoon haar ff, dan maak ik een fles"![]()
Thank god alleen maar een plasje en geen softijsmachinezooi
Zo noemt ze het zelf.quote:
Ik vind het wel leuk eigenlijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:37 schreef Greys het volgende:
De outfits van de Jees, DML?
En wat een ogen, dat ventje van je!![]()
That's all? Ik verwachte minstens een roze jumpsuit o.i.d.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:37 schreef Greys het volgende:
De outfits van de Jees, DML?
En wat een ogen, dat ventje van je!![]()
Ze hebben er een neus voor.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo noemt ze het zelf.![]()
Van de week had ze een strontluiert en terwijl Zus aan het billen poetsen was, begon ze weer.
En sindsdien noemt ze Frummel een kleine softijsmachine
Toen jullie tijdens het kiezen van het nummer toen zo verbolgen waren heb ik 'm geluisterd maar niet eens tot het einde. Ik vond het helemaal niet zo geweldig als dat jullie er lyrisch over waren eigenlijkquote:Op maandag 9 mei 2011 22:44 schreef Goodbye het volgende:
Zo simpel is dan geluk, was zo dan het leven bedoeld![]()
Oh, echt? Ik word er helemaal week vanquote:Op maandag 9 mei 2011 22:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Toen jullie tijdens het kiezen van het nummer toen zo verbolgen waren heb ik 'm geluisterd maar niet eens tot het einde. Ik vond het helemaal niet zo geweldig als dat jullie er lyrisch over waren eigenlijk
Eerst de nieuwe luier er onder en dan pas de oude weghalen helpt dan welquote:Op maandag 9 mei 2011 22:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ze hebben er een neus voor.
Schoon aankleedkussenhoes, schone romper, jij zelf net eindelijk gewassen en aangekleed...
En dan plast meneer binnen die nanoseconde die jij nodig had om de oude luier weg te grissen en de nieuwe er snel snel snel onder te schuiven.
Dus
Hoe hou jij de flap van de nieuwe over zijn zaakje heen dan terwijl die oude er nog tussenuit moet?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eerst de nieuwe luier er onder en dan pas de oude weghalen helpt dan wel
Als die techniek toch eens in mijn leven ontwikkeld kon wordenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..] Misschien als de technologie zo ver is dat Mr.DML zwanger kan zijn
Ik heb ook jongetjes verschoond hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 22:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hoe hou jij de flap van de nieuwe over zijn zaakje heen dan terwijl die oude er nog tussenuit moet?
Sterker nog, als je de nieuwe er los overheen legt terwijl je zalf pakt en hij gaat plassen dan houdt het niet als de boel niet dicht geplakt zit. Jongetjes hebben een grote sproeiradius
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |