Je overschat mijn spierkrachtquote:
Dan vraag je die lange maar om te helpen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je overschat mijn spierkrachtNaar beneden gooien lukt me dan wel weer
Wie?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:08 schreef lezzer het volgende:
Ontwaar ik hier nou Fok! ESF newbies?![]()
Het leukste van het ESF zijn de Fok!-topics hoor
Mensen die tijdens de uitzending niet op fok zitten.quote:
Wees blij dát ik tenminste nog een leven buiten FOK! heb. En ben ik nog een newb met mijn halfjaar?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mensen die tijdens de uitzending niet op fok zitten.
Ja. Dat jij dat als mod niet weetquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:13 schreef Greys het volgende:
Cat, zodra het eerste topic vol is doe ik in het tweede topic het nr van de eerste invullen en als ze daarna op Open Nieuw Deel klikken is het automatisch een reeks toch?
Heb het nu een paar keer gedaan maar ben het alweer kwijt
Doe rustig, MP.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wees blij dát ik tenminste nog een leven buiten FOK! heb. En ben ik nog een newb met mijn halfjaar?
Jij moet de post van Lezzer wat beter lezen voor je je zo kwaad maakt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wees blij dát ik tenminste nog een leven buiten FOK! heb. En ben ik nog een newb met mijn halfjaar?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja. Dat jij dat als mod niet weet
Ik máák me niet kwaad. Ik ben alleen wat sneller geprikkeld door de spanningquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij moet de post van Lezzer wat beter lezen voor je je zo kwaad maakt.
Japs.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:13 schreef Greys het volgende:
Cat, zodra het eerste topic vol is doe ik in het tweede topic het nr van de eerste invullen en als ze daarna op Open Nieuw Deel klikken is het automatisch een reeks toch?
Heb het nu een paar keer gedaan maar ben het alweer kwijt
Ja precies, dat laatste (met die meer oude delen er bij zoeken) is me ook al twee keer gelukt, maar vanaf het begin is het echt zo simpel dus als ik dacht. Pfieuwquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs.Als je maar 2 delen hebt is reeksen maken makkelijk. Het wordt lastiger als je achteraf meerdere delen moet koppelen. Maar nu ben je er vanaf het begin bij en dan werkt het prima.
Da's geoorloofd hoor, hyper zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:17 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik máák me niet kwaad. Ik ben alleen wat sneller geprikkeld door de spanning
Ik heb net de timer aangezet zodat ik er vanaf het begin bij ben. Ook bij de J's.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:18 schreef Greys het volgende:
Ik niet.
Echt niet, ik kan dat niet aanzien móchten ze me er niet uit geknipt hebben
Hij heeft drie vragen gesteld en eentje raakte ik de kluts kwijt, toen wist ik van schrik niet meer van welk land die Dino ook alweer was (Bosnië dus) en toen hielp een lieftallige nicht me gelukkig
Die er ook gaat zijn donderdag trouwens! Maar dan zal je zien dat ze net dát stukje uitzenden.
Jee greys wat een rust straal jij ook uit vanavondquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's geoorloofd hoor, hyper zijnBen ik ook! Valt het op? Valt het op? Nou? Nou? Nou?
Nee.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's geoorloofd hoor, hyper zijnBen ik ook! Valt het op? Valt het op? Nou? Nou? Nou?
Hmmm...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het zo schattig om te lezen "dat de ouders van Jan Dulles elk jaar naar het Songfestival kijken. Tenminste, gedeeltelijk, want Pa Dulles wil na vijf nummers altijd wat anders zien".quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb net de timer aangezet zodat ik er vanaf het begin bij ben. Ook bij de J's.![]()
Al kan ik niet garanderen dat ik de hele halve finale kijk, op een gegeven moment raak ik verveeld.Zijn er must-sees?
Altijd he, de kalmte zelve.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Jee greys wat een rust straal jij ook uit vanavond
Dat had ik ook gelezen jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het zo schattig om te lezen "dat de ouders van Jan Dulles elk jaar naar het Songfestival kijken. Tenminste, gedeeltelijk, want Pa Dulles wil na vijf nummers altijd wat anders zien".
Ik ben de geheime vader van Jan!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het zo schattig om te lezen "dat de ouders van Jan Dulles elk jaar naar het Songfestival kijken. Tenminste, gedeeltelijk, want Pa Dulles wil na vijf nummers altijd wat anders zien".
Maar dat ergens een reden voor is wil natuurlijk niet zeggen dat je daar zelf geen invloed op hebt. Dussssquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hmmm...
Maar daarom ben ik dus zo snel geprikkeld![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:24 schreef Greys het volgende:
Marie en Jan heten ze, zijn ouders. En ze zijn verschrikkelijk zenuwachtig![]()
Wat een verrassing he, Jan
En origineel.quote:
Alleen zonder hyperheid zou ik beter lezen en had ik dus anders gereageerd. Dussssquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar dat ergens een reden voor is wil natuurlijk niet zeggen dat je daar zelf geen invloed op hebt. Dussss
Heb je geleerd dat je extra goed moet lezen als je hyper bentquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Alleen zonder hyperheid zou ik beter lezen en had ik dus anders gereageerd. Dussss
Wat Senesta denk ik bedoelt (en daar ben ik het wel mee eens): je weet dat je hyper bent en daardoor minder goed leest.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Alleen zonder hyperheid zou ik beter lezen en had ik dus anders gereageerd. Dussss
Doeg, veel kijkplezier!quote:
Aaaah flauwerdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
Verdomme, nu wil S perse kijken.
Normaal had hij echt niet gekeken, maar nu ineens wel. Puur omdat ik het niet wil.
Ik ga wel boven zitten
Maar dat weet ik toch niet van tevoren en daar denk ik toch niet aan!?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat Senesta denk ik bedoelt (en daar ben ik het wel mee eens): je weet dat je hyper bent en daardoor minder goed leest.
Dus dat kun je voor zijn door er bewust voor te kiezen een post nog een keer te lezen als je denkt dat er dingen in staan waar je kwaad om wordt. Want wie weet, blijkt dat dan helemaal niet zo te zijn.
Zal ik het opnemen, kun je het donderdag nog even zien. Verplicht.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
Verdomme, nu wil S perse kijken.
Normaal had hij echt niet gekeken, maar nu ineens wel. Puur omdat ik het niet wil.
Ik ga wel boven zitten
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik het opnemen, kun je het donderdag nog even zien. Verplicht.
Veel plezier!! En misschien tot laterquote:
Ow, ik dacht dat je het wel wist, omdat je het meteen als verklaring gaf.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar dat weet ik toch niet van tevoren en daar denk ik toch niet aan!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |