Ja, bij mij valt 'ie natuurlijk wat langer omdat ik dwerg benquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Een zenuwlijer bedoel je![]()
Maar ik heb die kleinste nu aan en ik kan er idd prima in zitten enzo, maar er moet écht wat onder, want hij is bij mij wel heel erg kortAls ik zit komt hij aan de zijkant helemaal tot bovenaan mijn dijen
Ik zie het ding meer als lange 'trui' dan als jurkje. Lost heel wat fashion problemen op want ik doe er lekker iets onder aan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, bij mij valt 'ie natuurlijk wat langer omdat ik dwerg benZal ik hem nog ff aandoen en er in gaan zitten? Geen idee of het dan nog een beetje lekker zit
![]()
was ik nou toch maar gaan sporten vanavond
![]()
Nee natuurlijk niet, je moet onze concurrenten voor zaterdag toch bestuderen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, bij mij valt 'ie natuurlijk wat langer omdat ik dwerg benZal ik hem nog ff aandoen en er in gaan zitten? Geen idee of het dan nog een beetje lekker zit
![]()
was ik nou toch maar gaan sporten vanavond
![]()
Ik wist niet dat de Tros ook het ESF organiseerde.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
"Crowds arriving at Dusseldorf Arena".
Op twitter van de BBC. Wat zien die mensen er allemaal saai uit
[ afbeelding ]
Ingel!quote:
Ik heb geen problemen met de bank anders, hoor!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:57 schreef Cat22 het volgende:
En dadelijk kijken of GB haar luchtbed nog vol lucht zit. Vandaag was testdag.
Mag ook, heb je een kamer voor je alleen, inclusief automagisch rolluik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met de bank anders, hoor!
Nog een reden om voortaan niet te vertellen als iets op tv komt of als je ernaartoe gaat. Je zult wel opvallen in het jurkje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:59 schreef Greys het volgende:
Oh zagen jullie de foto wel? Ik zag hem niet
Nu wel:
[ afbeelding ]
Automagisch omhoog als het licht wordt?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag ook, heb je een kamer voor je alleen, inclusief automagisch rolluik.
Automagische timer die ik nog niet heb kunnen aanpassen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Automagisch omhoog als het licht wordt?Als iemand daar moet liggen kan ik het maar beter zijn, ik slaap zonder gordijnen hier thuis
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Automagische timer die ik nog niet heb kunnen aanpassen.Is normaal geen probleem, behalve als ik veel logees krijg.
Heb ik daarvoor vandaag het vouwbed 2 verdiepingen omhoog gesjouwd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:04 schreef Greys het volgende:
Ik wil ook wel in de kamer hoor, gezellig met Gb
Man he.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij kunt niet FOK!en en tv kijken tegelijk?
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:04 schreef Greys het volgende:
Ik wil ook wel in de kamer hoor, gezellig met Gb
Ik ga straks ook weg. Ik wil me volledig kunnen concentreren op de liedjes. Ik wil ook niemand om me heen hebben brrr. zo irritant als iemand tegen me gaat praten..straks mis ik iets!!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil wel helpen sjouwen donderdag hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik daarvoor vandaag het vouwbed 2 verdiepingen omhoog gesjouwd.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wil wel helpen sjouwen donderdag hoor
Nah, laptop en tv zitten niet bij elkaar. En ik ga denk ik gewoon met mijn vader gezellig kijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |