Ik dacht dat je het aantal behaalde punten in moest vullen en dat vond ik veel te veel gedoe, maar dat hoeft niet meer zie ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:08 schreef Greys het volgende:
Zeg ouwe rellert, heb je de prono al ingevuld?
Ik ben nu bezig, ik doe eerst alleen de halve finale van vanavondIk ga falen.
En dan komt er opeens bezoek en kun je weer overnieuw beginnenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:36 schreef Cat22 het volgende:
En heel veel rotzooi weggegooid, opeens heb ik weer ruimte.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:37 schreef grazz het volgende:
PANIEK!!!
Jan Dulles zou stemproblemen hebben (en morgen avond moeten ze al voor de jury optreden!!)
Hoorde het kwalbertquote:
Dat is alvast de voor-als-we-niet-winnen-smoes?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:37 schreef grazz het volgende:
PANIEK!!!
Jan Dulles zou stemproblemen hebben (en morgen avond moeten ze al voor de jury optreden!!)
Denk eerder voor de als-we-weer-eens-niet-door-gaan-naar-de-finalequote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is alvast de voor-als-we-niet-winnen-smoes?
Schandalig!quote:
Het was allemaal gelul van Albert dusquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is alvast de voor-als-we-niet-winnen-smoes?
Waar zitten jullie ongeveer? Jullie moeten echt heeeeel hard schreeuwen/roepen! Dan horen we jullie vast op tvquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Schandalig!
Er zijn donderdag vier jurrekies aanwezig die hen live naar de finale gillen.
Je moet 2 setjes van 2 zoeken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:09 schreef grazz het volgende:
[..]
Waar zitten jullie ongeveer? Jullie moeten echt heeeeel hard schreeuwen/roepen! Dan horen we jullie vast op tvNet zoals bij de Toppers, hoorde ik iemand 'Gordoooon' schreeuwen
Nou, die punten geven, dat weerhield me dus echt. Dit vind ik wel tof, gewoon voorspellen.quote:
Goodbye en ik zitten in vak F.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:09 schreef grazz het volgende:
[..]
Waar zitten jullie ongeveer? Jullie moeten echt heeeeel hard schreeuwen/roepen! Dan horen we jullie vast op tvNet zoals bij de Toppers, hoorde ik iemand 'Gordoooon' schreeuwen
Die punten daar werd ik ook wanhopig van, dat durfde ik echt niet aanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, die punten geven, dat weerhield me dus echt. Dit vind ik wel tof, gewoon voorspellen.
Het leuke is dat we allemaal wel een beetje hetzelfde beeld hebben
WTFquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:14 schreef grazz het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zitten jullie niet ver van het podium als jullie in F zitten. Tussen de vakken in liggen van die lichtplatenDan moeten jullie wel te horen zijn. Ik hoorde dat er ook bussen vanuit Volendam vertrekken dus volgens mij krijgen ze heel veel support
Jep dit klopt. Alleen is de vorm van het podium hier natuurlijk een beetje anders. En de lichtplaten (waarmee de vakken worden gescheiden) zijn hier niet te zien. Ga er maar vanuit dat jullie heel dichtbij zitten!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF
Klopt dit echt? Dan zitten we echt haast op het podium![]()
Whoeeeeeehoeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF
Whoeoeoeoehoeoeoeoeoequote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF
En jij twijfelde want je vond Albert V een ESF-kenner?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeft al niet meer helaas, het was gelul
quote:
Nee ik heb niet eens gekeken, ik riep al meteen dat Albert vast met 'stemproblemen' stiekem zou bedoelen dat er te weinig mensen op Nederland gaan 'stemmen' ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
En jij twijfelde want je vond Albert V een ESF-kenner?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:20 schreef grazz het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik het vergelijk met het vorige plaatje zitten jullie denk ik ergens waar de rode kraan staat of in het vak ervoor![]()
Wel Nederlandertjes die meteen als een gek kaartjes gingen reserveren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:27 schreef Greys het volgende:
Ja Cat dan kunnen we zwaaien zonder ons om te hoeven draaien
Ik durf nog niet zo te jubelen eigenlijk, want ik kan me niet voorstellen dat ze een paar Nederlandertjes zo dicht op het podium zetten zomaar eigenlijk
JAWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:27 schreef Greys het volgende:
Ja Cat dan kunnen we zwaaien zonder ons om te hoeven draaien
Ik durf nog niet zo te jubelen eigenlijk, want ik kan me niet voorstellen dat ze een paar Nederlandertjes zo dicht op het podium zetten zomaar eigenlijk
En dan zeggen jullie dat er nog 2 dames zijn met net zo'n outfit (Bavaria telt ook) en dan worden Tombo en ik ge-upgraded.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JAWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL![]()
![]()
![]()
En al helemaal als ze onze kekke outfit zien!
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan zeggen jullie dat er nog 2 dames zijn met net zo'n outfit (Bavaria telt ook) en dan worden Tombo en ik ge-upgraded.
In vak F.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:29 schreef Greys het volgende:
Ik word er hyper van.
Hoe/waar zouden de Jees vanavond naar de halve finale kijken?
In de zaal zelf? Zitten de overige deelnemers van de andere halve finale dan in de zaal, weet iemand dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |