Ik heb projectweek dus heb ik geen huiswerkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:15 schreef grazz het volgende:
Wat erg dit en ik wist het!! Ik moet bezig voor mn studie maar ik kan me niet concentreren vanwege ESF![]()
Elk jaar weer hetzelfde liedje
![]()
Euh nogal dringend. En plannen doe ik niet aanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:17 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik heb projectweek dus heb ik geen huiswerk![]()
Is het heel dringend? Dan had je beter moeten plannen. Is het minder dringend? Laat gewoon zitten.
Erik is ook mod heurquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Op verzoek:
SC'ers, jullie doen nog niet echt mee aan de Prono. En zeker van Greys als ESF-mod verwacht ik dat toch wel.
Goedzo!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Erik is ook mod heur![]()
Hoeft die niet?
Maar zie mijn opmerking aldaar.
Ik lees net dat het hoofdonderwerp de persdag is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:32 schreef Greys het volgende:
Ik zag dat er voor het songfestival een '3js op weg naar...' komt.
Ohhhhhhh gottegottegot, laten ze me er in godsnaam uit geknipt hebben![]()
![]()
Dat lieg je, toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik lees net dat het hoofdonderwerp de persdag is.
Dat je op de persdag was? Nu ook even met een enorme vlag of met een bijzondere act op de tribune staan, dan val je ook daar opquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:36 schreef Greys het volgende:
Ohhhh sufkut dat ik ben, ik had mijn mond moeten houden
Dan had niemand gekeken en iedereen het vergeten.
Ik ben die ene met dat blauwe jurkie en dat rode haar
Nee ik had mijn mond moeten houden dat het vanavond op tv komtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat je op de persdag was? Nu ook even met een enorme vlag of met een bijzondere act op de tribune staan, dan val je ook daar op
Truequote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:40 schreef TheVulture het volgende:
Erik heeft internetproblemen las ik dus vandaar dat ie er niet zo makkelijk en zo vaak is
Lekker rellen donderdag!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:40 schreef TheVulture het volgende:
Erik heeft internetproblemen las ik dus vandaar dat ie er niet zo makkelijk en zo vaak is
Vanavond 1e halve finale.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:54 schreef Loveless85 het volgende:
Wanneer is het allemaal eigenlijk? Deze week toch zo'n beetje?
Donderdag moeten 'wij' toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanavond 1e halve finale.
Donderdag 2e halve finale.
Zaterdag finale.
Zeg ouwe rellert, heb je de prono al ingevuld?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |