*gaat hunten*quote:
quote:
Lekker doen waar je zin in hebt hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Alleen zonder hyperheid zou ik beter lezen en had ik dus anders gereageerd. Dussss
Zo zat ik dus het NSF te kijken toen ik weer thuis kwamquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:36 schreef Greys het volgende:
Nou ik kijk toch maar
Met mijn vingers in mijn oren en mijn ogen dicht.
Ik neem hem voor je op.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:36 schreef Greys het volgende:
Nou ik kijk toch maar
Met mijn vingers in mijn oren en mijn ogen dicht.
Hoezo, heb jij ze wel gezien dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik doe wel ff uitzendinggemist screenshotten
Whut whut whut?quote:
Ik kom EINDELIJK online na een lange dag, is er niemandquote:
Die zitten waarschijnlijk allemaal elders in ESC te hyperenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:36 schreef tombolafan het volgende:
Ik kom EINDELIJK online na een lange dag, is er niemand
Cat en Ing toch niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Die zitten waarschijnlijk allemaal elders in ESC te hyperen
Ja, daar hou ik vanquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:46 schreef Greys het volgende:
Da Da Dummmmmmmmmmm
Goeie avond he APK? Zwitserland en Finland door!
Hele eerste halve finale gemistquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:46 schreef Greys het volgende:
Da Da Dummmmmmmmmmm
Goeie avond he APK? Zwitserland en Finland door!
Ik heb ook moeilijke hoekjesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:47 schreef tombolafan het volgende:
Ja, daar hou ik van
Lekker tekenen, zagen, klooien
En helemaal in mn eentje gedaan
En daar moet laminaat gelegd worden?quote:
Laminaat heb ik al, zelfde als jijquote:
whut, echt hetzelfde?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Laminaat heb ik al, zelfde als jij
Maar ik zoek nog een stuk tapijt om dingen onder te vegen
wit-eiken kleurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
In de live topics vond men Oskar booooooooooring.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Zwitserland had ik écht niet verwacht en Oscarretje vond ik spectaculair!
En behang om dingen achter te plakken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Laminaat heb ik al, zelfde als jij
Maar ik zoek nog een stuk tapijt om dingen onder te vegen
Heb ik ook nog welquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:54 schreef tombolafan het volgende:
wit-eiken kleurHeb ik volgens mij ook, van IKEA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel heel erg 1999 hoor
Ik deed 'stop volgen' bij de live topics omdat 90% daar op write only staat en alleen maar kijkt om alles af te zeikenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:55 schreef Greys het volgende:
In de live topics vond men Oskar booooooooooring.
Ze hebben geen smaak!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Retro to the maxquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij ook, van IKEA.
Wel heel erg 1999 hoor![]()
Hmmz, volgens mij heb ik issues sinds dat stoppen met rokenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:01 schreef Boldface het volgende:
Nog even over die Google-tool, die zogenaamd de uitslag zo goed wist te voorspellen:
http://www.google.nl/intl/nl/landing/eurovision/results.html
Zwitserland stijf onderaan met 0 punten, maar wel doodleuk door naar de finale. Idem voor de nummer voorlaatst: IJsland. Ook Georgië staat erg laag gerangschikt (#36), terwijl Armenië, Noorwegen en Portugal vrij hoog staan, maar allemaal al zijn uitgeschakeld.
Korte samenvatting: het zegt dus helemaal niks. En de 39e plek van de 3J's geeft de burger juist moed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |