SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had t heel niet door
Die reeks is trouwens makkelijk genoeg, ik doe geen link meer hoor liefjes.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 10-05-2011 22:17:43 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door lezzer op 10-05-2011 18:18:14 ]
Hey! Ik zit hier tijdens het werk jou te vertalen en moeite te doen en jij doet mij gemeen afvallen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
jeeeeeeeeeeetje wat een stuitend amateurisme weer!
Volgende week woensdag.quote:
quote:
Waarom staat diequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Ghighihgig. Dat is inderdaad volledig ongepast van mij. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hey! Ik zit hier tijdens het werk jou te vertalen en moeite te doen en jij doet mij gemeen afvallen.
Zit jij in Dusseldorf ja?quote:
Kun je die hier hier ook even komen killen? Kan m niet vinden....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:23 schreef lezzer het volgende:
Nou, van die rotmug ben ik af. Volgens mij heeft ze me in m'n voorhoofd gestoken...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 06:37 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij zit lezzer gewoon te sloeren bij t ESFforum.
Ja.quote:Op woensdag 11 mei 2011 06:37 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij zit lezzer gewoon te sloeren bij t ESFforum.
Daar zou het ook best eens aan kunnen liggenquote:
Ik merk het ook pas als ze zeggen "dude, I'd so do you"quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Met mij wordt zo in het dagelijks leven niet geflirt. Tenminste, niet heel duidelijk, want ik zie het niet.
Denk het ook, ik weet ook niet wanneer een glimlach nou wel of niet bedoeld is als flirt, of gewoon als vriendelijke glimlachquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daar zou het ook best eens aan kunnen liggen
Des te aantrekkelijker. Lekker veilig...quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:22 schreef wonderer het volgende:
Oh wacht, een van de meiden in het vaste restaurant vindt me leuk. Zeggen ze .Maar die weet dat er alleen nichten komen eten.
Dat zou ik wel doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk het ook, ik weet ook niet wanneer een glimlach nou wel of niet bedoeld is als flirt, of gewoon als vriendelijke glimlach. Misschien móet ik maar gewoon doen alsof het allemaal flirts zijn
.
Ook een goed punt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Des te aantrekkelijker. Lekker veilig...
Blijkbaar pas je beter in het lichaam dat je krijgt. Had je zelf allang bedachtquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook een goed punt.
Ik heb trouwens ook van verschillende kanten gehoord dat ik "cute" en "handsome" ben. Dat heb ik werkelijk nog NOOIT gehoord voor ik begon. Heel apart
IK WACHT NOG STEEDS maar heb wel koffie voor je klaar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 04:40 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Kun je die hier hier ook even komen killen? Kan m niet vinden....
Wat enorm lesbisch verantwoord!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:34 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb (hoe lesbisch) een bikinibovenstuk met een bijna knielange broek)...
Maar mijn boobs passen er ook niet meer in.
Nou, ik jojo wel flink hoor, maar ik zit op het goede gewicht nu.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:05 schreef lezzer het volgende:
Maar goed, jij hebt ook niet het figuur van een jojoënde 37-jarige natuurlijk
Ja, ik ook trouwensquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:34 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb (hoe lesbisch) een bikinibovenstuk met een bijna knielange broek)...
Maar mijn boobs passen er ook niet meer in.
Ohja, een surfbroek van Brunottiquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:44 schreef lezzer het volgende:
Oh, dat had ik eigenlijk nog niet bedacht, dat ik dat kon doen
Wat draag je dan? Een surfbroek?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:44 schreef lezzer het volgende:
Oh, dat had ik eigenlijk nog niet bedacht, dat ik dat kon doen
Wat draag je dan? Een surfbroek?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Ze worden groter(te groot, naar mijn smaakt)
ik durfde het niet te zeggenquote:
Foto's, he?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik durfde het niet te zeggenmaar nu jij het ook doet...
Boobs zijn oké, en meer dan b ook.
Nu op weg naar badkleding zaak, ben benieuwd waar ik mee terug kom
Nee.quote:
Ik heb nu een kleine B, maar als je altijd met een kleine A rond hebt gelopen is dat wel een maf gevoel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik durfde het niet te zeggenmaar nu jij het ook doet...
Boobs zijn oké, en meer dan b ook.
Nou, nee. Nou ja, misschien dat dat hele "met een leuke uitstraling ben je altijd knapper" gedoe wel klopt, maar ik zie mezelf nog steeds niet bepaald als aantrekkelijk en dat heeft verder niks met mijn gender te maken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Blijkbaar pas je beter in het lichaam dat je krijgt. Had je zelf allang bedacht
Dus je voelt je niet ongelukkig in een vrouwenlichaam?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, nee. Nou ja, misschien dat dat hele "met een leuke uitstraling ben je altijd knapper" gedoe wel klopt, maar ik zie mezelf nog steeds niet bepaald als aantrekkelijk en dat heeft verder niks met mijn gender te maken.
Wat nou nee? Tieten zijn tofquote:
Ik ging van B naar C en ik ben daar eigenlijk best heel gelukkig mee.quote:Ik heb nu een kleine B, maar als je altijd met een kleine A rond hebt gelopen is dat wel een maf gevoel.![]()
QFT!quote:
Misschien moet ik hier maar niet openbaar maken van wat ik naar wat ging. Ik zou het dan ook helemaal niks vinden als mijn partner (nog) meer had dan ik.quote:[..]
Ik ging van B naar C en ik ben daar eigenlijk best heel gelukkig mee.
Ik vind het helemaal niet erg als mijn partner wat meer heeft dan ik.
Ik ben een gelukkig mens
Nee, maar jij hebt geen C. Weet ik dan toevallig...quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
QFT!
[..]
Misschien moet ik hier maar niet openbaar maken van wat ik naar wat ging. Ik zou het dan ook helemaal niks vinden als mijn partner (nog) meer had dan ik.
Dan snap ik eerlijk gezegd niet waarom je dat lichaam zou gaan veranderenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:10 schreef Vanyel het volgende:
Ik las juist dat ie zich ongelukkig in zijn lichaam voelt ongeacht het uiterlijk van dat lichaam.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt geen C. Weet ik dan toevallig...
Misschien minder ongelukkig?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dan snap ik eerlijk gezegd niet waarom je dat lichaam zou gaan veranderen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een rol wel, maar niet het verschil gelukkig vs ongelukkig lees ik erin.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, vandaar mijn edit.
Maar, dan speelt dat lichaam toch een rol?
Blijkbaar. Maar da's nieuw voor mequote:
Ik gebruikte het nummer om te vragen waarom ik jou dat had verteld.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zo'n heerlijk nummer!
Of bedoelde je dat niet?
Moet ik de lange versie opschrijven, of kunnen we er gewoon van uit gaan dat ik niet bedoelde dat ik er van uit ging dat na de operatie Wonderer de hele dag door het paradijs zou huppelen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een rol wel, maar niet het verschil gelukkig vs ongelukkig lees ik erin.
Het zal wel een keer over tieten gegaan zijn. Waarschijnlijk i.c.m. zwangerschap, waarbij je assets nog eens extra cachet kregen. Of iets dergelijks.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef Vanyel het volgende:
Ik gebruikte het nummer om te vragen waarom ik jou dat had verteld.
Ik zag dat ik daar ook al wat woorden in vergeten was.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:28 schreef wonderer het volgende:
Ik reageerde eigenlijk vooral op je "maar dat weet je toch zelf ook wel" of iets in die richting, ik had er nog niet zo bij stilgestaan.
Ja maar dat zie ik zelf dus niet. Daarom komt het als een verrassingquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zag dat ik daar ook al wat woorden in vergeten was.
Ik dacht gewoon dat je dat zelf ook al wel bedacht zou hebben, maar blijkbaar niet
Als je je fijner voelt, zie je er beter uit, dat is gewoon zo. Je straalt dat dan uit, en mensen zien dat graag.
Oh meisje, jij moet nog veel lerenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:06 schreef Bakfiets. het volgende:
En ik hou niet zo van tieten. Niet om te hebben en ook niet om te zien. Zijn maar onhandige vetbulten in mijn ogen.
Dat vond Maria Verheijen ook:quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:11 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik zou anders veel blijer zijn zonder borsten hoor. Scheelt weer met sporten.
Mag ik dan hebben van wat jij teveel hebt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:11 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik zou anders veel blijer zijn zonder borsten hoor. Scheelt weer met sporten.
Kickboxer die haar borsten maar lastig vond tijdens het vechten.quote:
Ik zal de chirurg vragen wat te bewaren, ik heb toch meer dan zatquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:17 schreef Donsveertje het volgende:
[..]
Mag ik dan hebben van jij teveel hebt?
Ik heb een soort van B-tje ofzo..... en imho te klein. Zelfs als ik paardrijd beweegt het niet.
Ssht, ik heb nog kleinerquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:17 schreef Donsveertje het volgende:
[..]
Mag ik dan hebben van jij teveel hebt?
Ik heb een soort van B-tje ofzo..... en imho te klein. Zelfs als ik paardrijd beweegt het niet.
Ik neem aan dat ze hier nog wel meer beweegredenen voor had dan "het zit wat in de weg met sporten"?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat vond Maria Verheijen ook:
[ afbeelding ]
Nee, voor zover ik weet was dat de reden, ze is niet trans.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze hier nog wel meer beweegredenen voor had dan "het zit wat in de weg met sporten"?
-tukken gaat-
Neem alles maar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:17 schreef Donsveertje het volgende:
[..]
Mag ik dan hebben van wat jij teveel hebt?
Dat vind ik echt onvoorstelbaar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, voor zover ik weet was dat de reden, ze is niet trans.
D'r staat op d'r website anders wel 'Powergirl' en dat zou ik niet doen als ik trans was.quote:
Ik denk dat grote borsten er op jouw lichaam raar uit zouden zien.quote:
Of je naam Maria houden. Hoewel dat natuurlijk als je zo'n bekende vechter bent wel een soort merk is...quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:32 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
D'r staat op d'r website anders wel 'Powergirl' en dat zou ik niet doen als ik trans was.
O, zo. Ja, dat vind ik ook bijzonder. Een borstverkleining snap ik nog, maar helemaal weg doen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:34 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het niet onvoorstelbaar dat ze geen trans is maar dat ze voor het onhandig zijn haar borsten wegdoet.
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:02 schreef skunkasaur het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkelijk/2512842/homo-gevaar-weg.html
Oh, nou miste ik zelf deze reactiequote:Op woensdag 11 mei 2011 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat grote borsten er op jouw lichaam raar uit zouden zien.
Waarom eigenlijk niet? Voel je je minder vrouwelijk? Zitten je kleren niet zo mooi? Minder aantrekkelijk?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:48 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Oh, nou miste ik zelf deze reactie
Dat ben ik dan wel weer met je eensch. Maaaar dan nog. Ieniminietietjes is ook niet alles.
Ja, die modellen hebben niet echt veel om mee te werken, he?quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je designers moet geloven zijn tett'n juist desastreus voor je pasvorm...
Dan kunnen ze niet designen zou je zeggen. Daar moet je toch gewoon mee kunnen werken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je designers moet geloven zijn tett'n juist desastreus voor je pasvorm...
Nog eenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:06 schreef lezzer het volgende:
Zonde dat deze serie gecancelled is, levert toch mooie plaatjes op![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, Skunk, FYI , dat denk ik ook.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat grote borsten er op jouw lichaam raar uit zouden zien.
Gelukkig hoef jij het ook niet aanquote:
Dat weet ik nog nietquote:
Goede vraag. Daar moet ik het antwoord op schuldig blijven...quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Voel je je minder vrouwelijk? Zitten je kleren niet zo mooi? Minder aantrekkelijk?
Waarheid als eenquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, Skunk, FYI , dat denk ik ook.![]()
Als ik mijn heupen bekijk, ben ik blij dat ik nog tieten heb.
Heb ik nog steeds.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:29 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Goede vraag. Daar moet ik het antwoord op schuldig blijven...
Misschien dat het een overblijfsel is van toen ik jonger was... en de hele school mij dagelijks vroeg of ik een jongen of een meisje was![]()
heb het dagelijks. En mag ook niet klagen met c/d. Maar goed in mijn geval is het wel aan de telefoon dat ze dat doen... dat scheelt dan weer welquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:30 schreef Vanyel het volgende:
Ach, tis mij ook met een best wel wat meer dan Ccup overkomen hoor, dat iemand meneer tegen me zei.
En nee. Ik wilde met mijn eigen kind per se in elk geval proberen en had eigenlijk ook als minimum dat ze dat 6 weken zou krijgen, omdat het goed voor haar is (des te meer omdat ik zelf allergieën heb/had + een moeder die rookte tijdens de zwangerschap). Als het een grote hel was gebleven, zou ik dan gestopt zijn. Als mijn lief een kind krijgt, vind ik ook dat zij het moet proberen om dezelfde reden als bij Dottir. Wat andere mensen doen, moeten ze lekker zelf weten. Ik kan me daar wel over verbazen (en bespreken met de Mrs.), maar veel verder ga ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit jij het altijd als je je ergens aan stoort of is dat voorbehouden aan het kiezen voor kunstvoeding?
Dat moet ik even combineren met dit:
Wat maakt jouw oordeel zoveel waardevoller dan dat van een ander?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:57 schreef Juud79 het volgende:
Ik vertelde dat ik kleding had gekocht en dat ik overal ga voeden als dat zo uitkomt, op bezoek, op een terras, bij ons thuis als er visite is...
Toen zei ze, ja maar niet iedereen vind het altijd fijn om daar naar te kijken...
Toen riep ik echt, dan doen ze maar hun ogen dicht. Het is het beste en meest natuurlijke wat ik voor mijn kind kan doen en niemand heeft het recht om daar negatief over te oordelen.
Toeslagen. kinderopvang huur en zorg.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:47 schreef Vanyel het volgende:
Als we dan toch over andere topics gaan babbelen.. Wat deed jij bij de BD vroegah?
uiteraard, maar ff vragen joh do you mind.. en mij daarmee de kans geeft om idd weg te lopen vind ik anders dan hoe het in die post stond dat ze gewoon dr voedingsballonnen tevoorschijn haalt en gaat voeden en een ander daar maar mee moet leven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:02 schreef Vanyel het volgende:
Andersom he. Als jij in mijn huis bent, dan ga je maar weg als je geen zin hebt om het te moeten zien. Als ik in jouw huis kom, vind ik dat anders. Daar heb ik me maar aan te passen.
Daar zou ik me goed in kunnen vinden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:02 schreef Vanyel het volgende:
Andersom he. Als jij in mijn huis bent, dan ga je maar weg als je geen zin hebt om het te moeten zien. Als ik in jouw huis kom, vind ik dat anders. Daar heb ik me maar aan te passen.
Ja, maar bij het aankoppelen rommelen wij dan beleefd in een tas, bestellen net drinken, of zoiets.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:05 schreef Vanyel het volgende:
Wat dus alleen lastig is, is het aankoppelen. Als t kind eenmaal drinkt, hangt die lap ervoor en heeft niemand er last van, maar mond en tiet bijeen brengen is nog verdomde handig onder zo'n doek.
Dat snap ik eigenlijk nog steeds niet zo goed.quote:Overigens ben ik het beschroomdst om te voeden in potomgeving. Ik denk dan ook dat ik nooit in een pottenkroeg de handel zou gaan uitpakken.
Dat hoeft ook niet altijd popjequote:
Ja, dat is natuurlijk kut geregeld. Hoe komt dat?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:19 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik mis gewoon het hele ESF.Ik moet op dinsdag en zaterdag werken en vanavond trainen.
Internet was er al mee opgehouden, ik zit nu op mijn telefooninternet wat ik met een kabeltje naar mijn computer geleid hebquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:19 schreef lezzer het volgende:
heb je al fatsoenlijk i-net nou eigenlijk? Of kan er dat gewoon elk moment mee ophouden?
Gewoon standaard tijden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk kut geregeld. Hoe komt dat?
OMG hoe moet dat vanavond? Werkt dat?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Internet was er al mee opgehouden, ik zit nu op mijn telefooninternet wat ik met een kabeltje naar mijn computer geleid heb. Het is behelpen, want traag, maar het is in ieder geval iets.
Wat een rare vereniging zeg.... trainen tijdens het ESFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alwéér? Moet niet gekker worden hier zeg!quote:
Hetzelfde als dinsdagquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
OMG hoe moet dat vanavond? Werkt dat?
Nouzegquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Alwéér? Moet niet gekker worden hier zeg!
Grapsje popsje.quote:
Dat doen we ook, op fokquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:23 schreef Vanyel het volgende:
Waarom kijken jullie t eigenlijk niet gezellig samen?
JAAJA. JE BENT GEWOON JALOERS.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:10 schreef Vanyel het volgende:
Weet je dat je de enige (buiten de mrs) bent die dat heeft mogen/ moeten aanschouwen? Volgens mij had ik last van die alco toen.
[..]
Grapsje popsje.
Verbaas me er altijd nog over dat er zo'n grote groep met FOK! kijktquote:
Ik doelde eigenlijk op die 2 dames waarvan er 1 (of 2) een hoofdtelefoon op had. Deze is ook prachtig daarentegen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
http://images2.layoutspar(...)ss-sexy-romantic.jpg
Thanksquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Wacht, ik hoefde er maar één topic voor terug:
[ afbeelding ]
Gekonfijte asperges? Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:53 schreef Vanyel het volgende:
Gekonfijte asperges over een minuutje of 10
ik las konijn...... oke ik moet echt nodig eten nu!!! Pizzaboer schiet op!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:53 schreef Vanyel het volgende:
Gekonfijte asperges over een minuutje of 10
Google er maar eens op. Asperges langzaam garen in olie ipv koken in water. In Cook & Chemist staat een recept ervan. Ik heb deel 2 en daar staat dat je er geen liter olie voor hoeft te gebruiken maar ook kunt insmeren. Meer smaak in de asperges.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Gekonfijte asperges? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Dit moet je even nog een keertje uitleggenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Magersmager hoor, in sommige gevallen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
O euh ja dat zeggen ze altijd in het engels mothershmother ofzo. Als ze bedoelen jaaa euuuh lekker belangrijk. Dus magersmager! Mager dikke vinger!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dit moet je even nog een keertje uitleggen
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar waarom zou je zo iets geks doen?Omdat er toch nauwelijks smaak in zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zielig.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Gewoon, hoe het eruit ziet, hoe het gaat en alles. Het is niet iets dat ik dagelijks zie en dingen die ik niet dagelijks zie ben ik over het algemeen nieuwsgierig naar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:45 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij mis je een NIET in je post
Je kunt t natuurlijk gewoon vragen he. Maar waar ben je nieuwsgierig naar?
Lezzer of ik??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
*boks*quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:56 schreef Bakfiets. het volgende:
Er staat nog maar 40 euro op mijn bankrekening.
Ik ben gewoon wekelijks wel een keer trots op jequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef Bakfiets. het volgende:
Lekker ziek gemeld en nu onder m'n dekbed het songfestival afwachten.![]()
Oh schei uit, dat is gewoon het basisrecept. Het is niet dat ik er ham en kaas om heen draai ofzo.quote:
Dude, al gooi je ze op de barbecue, als jij dat lekker vindt... who caresquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh schei uit, dat is gewoon het basisrecept. Het is niet dat ik er ham en kaas om heen draai ofzo.
Daarom quote ik Vanyel ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dude, al gooi je ze op de barbecue, als jij dat lekker vindt... who cares
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh schei uit, dat is gewoon het basisrecept. Het is niet dat ik er ham en kaas om heen draai ofzo.
Ik vind t stuitend!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wekelijks wel een keer trots op je
Nu weer
Oh ja, PIquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daarom quote ik Vanyel ook
PI my dear....
Ja lekker met boter en een gekookt eierprutjequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:49 schreef lezzer het volgende:
Ik snap er nog geen reet van en ik kook ze voortaan toch gewoon in water
(en dan een klont boter er overheen uiteraard)
quote:planetjedward
#JEDWARDEUROVISION THE DAY JUSTIN BIEBERS HAIR BECAME A TWIN OF OUR SPIKEY HAIR TWIN! SORRY FLAT HAIR TWIN WE ARE BETTER
Maar nu heb ik kippensoepquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef skunkasaur het volgende:
Jij was toch ziek?
Maar ik wil heus best feesten. Altijd.
Zo'n uitnodiging heb ik wel eens gestuurd en toen gingen we wat anders doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:58 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Maar nu heb ik kippensoep
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je zwembroek mee.Lang leve kinderuitnodigingen!
Awesome.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:12 schreef Bakfiets. het volgende:
Wij hadden een bedrijf in de buurt waar je themakisten kon huren. Piraten, circus, spoken, dat soort dingen. Mijn feestjes waren the place to be als je 7 was.Er kwamen altijd meer kinderen dan we uitgenodigd hadden.
Ik heb er niks van gemerkt, maar het leek me een redelijke gokquote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn kater?Was ik weer per ongeluk dronken gisteren
Zonder dat ik het me kan herinneren?
![]()
sAllemaal biologisch
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gemerkt, maar het leek me een redelijke gok
Hihih ik zing eik altijd wel onder de douche, alleen de liedjes verschillenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:22 schreef Vanyel het volgende:
Jij zingt onder de douche? Nog steeds manisch?
Gisteren naar de fysio geweest, dat was een euh, wonderlijke ervaring.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:05 schreef Vanyel het volgende:
Ben je ziek? Volgens mij ben jij echt nooit zo laat op.
Ik ben blij dat je aan mij denkt als je naakt bent.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 06:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moet altijd aanfiets
denken wanneer ik onder de douche ineens Fidelity sta te zingen
G'morgen
Vier of vijf dagen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:39 schreef skunkasaur het volgende:
He, Fiets?![]()
Hoe lang duurde het voor jouw konijnepost-its verzonden werden? Want ik weet dat het nu nog steeds heel vroeg is (maandag besteld) maar de order staat nog steeds op "ja we hebben hem ontvangen, danku".
EN IK WIL MIJN SPULLETJES ZO GRAAG![]()
Rechtop? Ik had meer gedacht aan dat ik m'n hoofd lekker opzij zou kunnen laten hangen zonder dat ik daar nekkramp van zou krijgen...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:27 schreef Vanyel het volgende:
Laat je t weten als dat ding je hoofd ook daadwerkelijk rechtop houdt?
Nou na al die drank vallen die ook wel ooit in slaap hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:18 schreef skunkasaur het volgende:
Zelfs tussen alle luidruchtige lesbo's?
Maar dat is toch tegen reisziekte?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:17 schreef lezzer het volgende:
Nou, laatst met die busreis vanuit Frankrijk, heb ik de hele nacht geslapen op die primatour. Wat een zegen zeg
Ja, maar daar word je ook suf vanquote:
Dat ik zo lang knock-out ga van dat spul?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:37 schreef Vanyel het volgende:
Ik doe het met een dokter, dat werkt wel drempelverlagend moet ik zeggen.
Volgens mij word ik helemaal niet ziek van vliegen, ik heb ook nergens last van in een auto of bus. Maar het risico is me te groot om het uit te proberen want als ik eenmaal een keer over mijn nek ga in een vliegtuig, wil ik dus echt NOOIT meer vliegen...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:20 schreef lezzer het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je niet durft te switchen als je echt ziek wordt van vliegen...
Niemand anders die je kent die er ervaring mee heeft?
Ik vind jou almaar toffer en toffer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:23 schreef Vanyel het volgende:
Tering zeg, ik zie net bij shownieuws voor het eerst dat ESFoptreden van gister, maar wat was dat (stuk dat ik gezien heb) erbarmelijk om te huilen tragisch slecht zeg. Teeering.
Dat Nederland dat durft in te sturen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:53 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik vind jou almaar toffer en toffer.
[ Bericht 3% gewijzigd door Tha_Erik op 13-05-2011 22:46:27 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan voor jou een plaatje van ons kleine skaterdykje. Voor even.OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Ik dacht dat je noooooooit meer terug zou komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |