Nou na al die drank vallen die ook wel ooit in slaap hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:18 schreef skunkasaur het volgende:
Zelfs tussen alle luidruchtige lesbo's?
Maar dat is toch tegen reisziekte?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:17 schreef lezzer het volgende:
Nou, laatst met die busreis vanuit Frankrijk, heb ik de hele nacht geslapen op die primatour. Wat een zegen zeg
Ja, maar daar word je ook suf vanquote:
Dat ik zo lang knock-out ga van dat spul?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:37 schreef Vanyel het volgende:
Ik doe het met een dokter, dat werkt wel drempelverlagend moet ik zeggen.
Volgens mij word ik helemaal niet ziek van vliegen, ik heb ook nergens last van in een auto of bus. Maar het risico is me te groot om het uit te proberen want als ik eenmaal een keer over mijn nek ga in een vliegtuig, wil ik dus echt NOOIT meer vliegen...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:20 schreef lezzer het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je niet durft te switchen als je echt ziek wordt van vliegen...
Niemand anders die je kent die er ervaring mee heeft?
Ik vind jou almaar toffer en toffer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:23 schreef Vanyel het volgende:
Tering zeg, ik zie net bij shownieuws voor het eerst dat ESFoptreden van gister, maar wat was dat (stuk dat ik gezien heb) erbarmelijk om te huilen tragisch slecht zeg. Teeering.
Dat Nederland dat durft in te sturen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:53 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik vind jou almaar toffer en toffer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Tha_Erik op 13-05-2011 22:46:27 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan voor jou een plaatje van ons kleine skaterdykje. Voor even.OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Ik dacht dat je noooooooit meer terug zou komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |