SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
*boks*quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:56 schreef Bakfiets. het volgende:
Er staat nog maar 40 euro op mijn bankrekening.
Ik ben gewoon wekelijks wel een keer trots op jequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef Bakfiets. het volgende:
Lekker ziek gemeld en nu onder m'n dekbed het songfestival afwachten.![]()
Oh schei uit, dat is gewoon het basisrecept. Het is niet dat ik er ham en kaas om heen draai ofzo.quote:
Dude, al gooi je ze op de barbecue, als jij dat lekker vindt... who caresquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh schei uit, dat is gewoon het basisrecept. Het is niet dat ik er ham en kaas om heen draai ofzo.
Daarom quote ik Vanyel ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dude, al gooi je ze op de barbecue, als jij dat lekker vindt... who cares
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh schei uit, dat is gewoon het basisrecept. Het is niet dat ik er ham en kaas om heen draai ofzo.
Ik vind t stuitend!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wekelijks wel een keer trots op je
Nu weer
Oh ja, PIquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daarom quote ik Vanyel ook
PI my dear....
Ja lekker met boter en een gekookt eierprutjequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:49 schreef lezzer het volgende:
Ik snap er nog geen reet van en ik kook ze voortaan toch gewoon in water
(en dan een klont boter er overheen uiteraard)
quote:planetjedward
#JEDWARDEUROVISION THE DAY JUSTIN BIEBERS HAIR BECAME A TWIN OF OUR SPIKEY HAIR TWIN! SORRY FLAT HAIR TWIN WE ARE BETTER
Maar nu heb ik kippensoepquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef skunkasaur het volgende:
Jij was toch ziek?
Maar ik wil heus best feesten. Altijd.
Zo'n uitnodiging heb ik wel eens gestuurd en toen gingen we wat anders doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:58 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Maar nu heb ik kippensoep
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je zwembroek mee.Lang leve kinderuitnodigingen!
Awesome.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:12 schreef Bakfiets. het volgende:
Wij hadden een bedrijf in de buurt waar je themakisten kon huren. Piraten, circus, spoken, dat soort dingen. Mijn feestjes waren the place to be als je 7 was.Er kwamen altijd meer kinderen dan we uitgenodigd hadden.
Ik heb er niks van gemerkt, maar het leek me een redelijke gokquote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn kater?Was ik weer per ongeluk dronken gisteren
Zonder dat ik het me kan herinneren?
![]()
sAllemaal biologisch
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gemerkt, maar het leek me een redelijke gok
Hihih ik zing eik altijd wel onder de douche, alleen de liedjes verschillenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:22 schreef Vanyel het volgende:
Jij zingt onder de douche? Nog steeds manisch?
Gisteren naar de fysio geweest, dat was een euh, wonderlijke ervaring.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:05 schreef Vanyel het volgende:
Ben je ziek? Volgens mij ben jij echt nooit zo laat op.
Ik ben blij dat je aan mij denkt als je naakt bent.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 06:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moet altijd aanfiets
denken wanneer ik onder de douche ineens Fidelity sta te zingen
G'morgen
Vier of vijf dagen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:39 schreef skunkasaur het volgende:
He, Fiets?![]()
Hoe lang duurde het voor jouw konijnepost-its verzonden werden? Want ik weet dat het nu nog steeds heel vroeg is (maandag besteld) maar de order staat nog steeds op "ja we hebben hem ontvangen, danku".
EN IK WIL MIJN SPULLETJES ZO GRAAG![]()
Rechtop? Ik had meer gedacht aan dat ik m'n hoofd lekker opzij zou kunnen laten hangen zonder dat ik daar nekkramp van zou krijgen...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:27 schreef Vanyel het volgende:
Laat je t weten als dat ding je hoofd ook daadwerkelijk rechtop houdt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |