Misschien minder ongelukkig?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dan snap ik eerlijk gezegd niet waarom je dat lichaam zou gaan veranderen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een rol wel, maar niet het verschil gelukkig vs ongelukkig lees ik erin.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, vandaar mijn edit.
Maar, dan speelt dat lichaam toch een rol?
Blijkbaar. Maar da's nieuw voor mequote:
Ik gebruikte het nummer om te vragen waarom ik jou dat had verteld.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zo'n heerlijk nummer!
Of bedoelde je dat niet?
Moet ik de lange versie opschrijven, of kunnen we er gewoon van uit gaan dat ik niet bedoelde dat ik er van uit ging dat na de operatie Wonderer de hele dag door het paradijs zou huppelen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een rol wel, maar niet het verschil gelukkig vs ongelukkig lees ik erin.
Het zal wel een keer over tieten gegaan zijn. Waarschijnlijk i.c.m. zwangerschap, waarbij je assets nog eens extra cachet kregen. Of iets dergelijks.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef Vanyel het volgende:
Ik gebruikte het nummer om te vragen waarom ik jou dat had verteld.
Ik zag dat ik daar ook al wat woorden in vergeten was.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:28 schreef wonderer het volgende:
Ik reageerde eigenlijk vooral op je "maar dat weet je toch zelf ook wel" of iets in die richting, ik had er nog niet zo bij stilgestaan.
Ja maar dat zie ik zelf dus niet. Daarom komt het als een verrassingquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zag dat ik daar ook al wat woorden in vergeten was.
Ik dacht gewoon dat je dat zelf ook al wel bedacht zou hebben, maar blijkbaar niet
Als je je fijner voelt, zie je er beter uit, dat is gewoon zo. Je straalt dat dan uit, en mensen zien dat graag.
Oh meisje, jij moet nog veel lerenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:06 schreef Bakfiets. het volgende:
En ik hou niet zo van tieten. Niet om te hebben en ook niet om te zien. Zijn maar onhandige vetbulten in mijn ogen.
Dat vond Maria Verheijen ook:quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:11 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik zou anders veel blijer zijn zonder borsten hoor. Scheelt weer met sporten.
Mag ik dan hebben van wat jij teveel hebt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:11 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik zou anders veel blijer zijn zonder borsten hoor. Scheelt weer met sporten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |