Ja, maar bij het aankoppelen rommelen wij dan beleefd in een tas, bestellen net drinken, of zoiets.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:05 schreef Vanyel het volgende:
Wat dus alleen lastig is, is het aankoppelen. Als t kind eenmaal drinkt, hangt die lap ervoor en heeft niemand er last van, maar mond en tiet bijeen brengen is nog verdomde handig onder zo'n doek.
Dat snap ik eigenlijk nog steeds niet zo goed.quote:Overigens ben ik het beschroomdst om te voeden in potomgeving. Ik denk dan ook dat ik nooit in een pottenkroeg de handel zou gaan uitpakken.
Dat hoeft ook niet altijd popjequote:
Ja, dat is natuurlijk kut geregeld. Hoe komt dat?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:19 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik mis gewoon het hele ESF.Ik moet op dinsdag en zaterdag werken en vanavond trainen.
Internet was er al mee opgehouden, ik zit nu op mijn telefooninternet wat ik met een kabeltje naar mijn computer geleid hebquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:19 schreef lezzer het volgende:
heb je al fatsoenlijk i-net nou eigenlijk? Of kan er dat gewoon elk moment mee ophouden?
Gewoon standaard tijden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk kut geregeld. Hoe komt dat?
OMG hoe moet dat vanavond? Werkt dat?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Internet was er al mee opgehouden, ik zit nu op mijn telefooninternet wat ik met een kabeltje naar mijn computer geleid heb. Het is behelpen, want traag, maar het is in ieder geval iets.
Wat een rare vereniging zeg.... trainen tijdens het ESFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alwéér? Moet niet gekker worden hier zeg!quote:
Hetzelfde als dinsdagquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
OMG hoe moet dat vanavond? Werkt dat?
Nouzegquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Alwéér? Moet niet gekker worden hier zeg!
Grapsje popsje.quote:
Dat doen we ook, op fokquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:23 schreef Vanyel het volgende:
Waarom kijken jullie t eigenlijk niet gezellig samen?
JAAJA. JE BENT GEWOON JALOERS.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:10 schreef Vanyel het volgende:
Weet je dat je de enige (buiten de mrs) bent die dat heeft mogen/ moeten aanschouwen? Volgens mij had ik last van die alco toen.
[..]
Grapsje popsje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |