Ik zal de chirurg vragen wat te bewaren, ik heb toch meer dan zatquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:17 schreef Donsveertje het volgende:
[..]
Mag ik dan hebben van jij teveel hebt?
Ik heb een soort van B-tje ofzo..... en imho te klein. Zelfs als ik paardrijd beweegt het niet.
Ssht, ik heb nog kleinerquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:17 schreef Donsveertje het volgende:
[..]
Mag ik dan hebben van jij teveel hebt?
Ik heb een soort van B-tje ofzo..... en imho te klein. Zelfs als ik paardrijd beweegt het niet.
Ik neem aan dat ze hier nog wel meer beweegredenen voor had dan "het zit wat in de weg met sporten"?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat vond Maria Verheijen ook:
[ afbeelding ]
Nee, voor zover ik weet was dat de reden, ze is niet trans.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze hier nog wel meer beweegredenen voor had dan "het zit wat in de weg met sporten"?
-tukken gaat-
Neem alles maar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:17 schreef Donsveertje het volgende:
[..]
Mag ik dan hebben van wat jij teveel hebt?
Dat vind ik echt onvoorstelbaar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, voor zover ik weet was dat de reden, ze is niet trans.
D'r staat op d'r website anders wel 'Powergirl' en dat zou ik niet doen als ik trans was.quote:
Ik denk dat grote borsten er op jouw lichaam raar uit zouden zien.quote:
Of je naam Maria houden. Hoewel dat natuurlijk als je zo'n bekende vechter bent wel een soort merk is...quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:32 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
D'r staat op d'r website anders wel 'Powergirl' en dat zou ik niet doen als ik trans was.
O, zo. Ja, dat vind ik ook bijzonder. Een borstverkleining snap ik nog, maar helemaal weg doen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:34 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het niet onvoorstelbaar dat ze geen trans is maar dat ze voor het onhandig zijn haar borsten wegdoet.
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:02 schreef skunkasaur het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkelijk/2512842/homo-gevaar-weg.html
Oh, nou miste ik zelf deze reactiequote:Op woensdag 11 mei 2011 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat grote borsten er op jouw lichaam raar uit zouden zien.
Waarom eigenlijk niet? Voel je je minder vrouwelijk? Zitten je kleren niet zo mooi? Minder aantrekkelijk?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:48 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Oh, nou miste ik zelf deze reactie
Dat ben ik dan wel weer met je eensch. Maaaar dan nog. Ieniminietietjes is ook niet alles.
Ja, die modellen hebben niet echt veel om mee te werken, he?quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je designers moet geloven zijn tett'n juist desastreus voor je pasvorm...
Dan kunnen ze niet designen zou je zeggen. Daar moet je toch gewoon mee kunnen werken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je designers moet geloven zijn tett'n juist desastreus voor je pasvorm...
Nog eenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:06 schreef lezzer het volgende:
Zonde dat deze serie gecancelled is, levert toch mooie plaatjes op![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |