Wat doe jij in het bvtopic?

Mijn reactie op de post die jij linkt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit jij het altijd als je je ergens aan stoort of is dat voorbehouden aan het kiezen voor kunstvoeding?
Dat moet ik even combineren met dit:
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 15:57 schreef Juud79 het volgende:
Ik vertelde dat ik kleding had gekocht en dat ik overal ga voeden als dat zo uitkomt, op bezoek, op een terras, bij ons thuis als er visite is...
Toen zei ze, ja maar niet iedereen vind het altijd fijn om daar naar te kijken...
Toen riep ik echt, dan doen ze maar hun ogen dicht. Het is het beste en meest natuurlijke wat ik voor mijn kind kan doen en niemand heeft het recht om daar negatief over te oordelen.
Wat maakt jouw oordeel zoveel waardevoller dan dat van een ander?
En nee. Ik wilde met mijn eigen kind per se in elk geval proberen en had eigenlijk ook als minimum dat ze dat 6 weken zou krijgen, omdat het goed voor haar is (des te meer omdat ik zelf allergieën heb/had + een moeder die rookte tijdens de zwangerschap). Als het een grote hel was gebleven, zou ik dan gestopt zijn. Als mijn lief een kind krijgt, vind ik ook dat zij het moet proberen om dezelfde reden als bij Dottir. Wat andere mensen doen, moeten ze lekker zelf weten. Ik kan me daar wel over verbazen (en bespreken met de Mrs.), maar veel verder ga ik niet.
Overigens vind ik wel dat mensen die bij mij op bezoek zijn dikke pech hebben, als mijn kind moet eten moet mijn kind eten. Als ik bijv. bij mensen ben die ik niet goed ken (gebeurt me zelden), dan vraag ik of ik ff ergens achteraf kan zitten.
Heb in Berlijn ook wel eens in een café gevraagd of ze er problemen mee hadden, maar op sommige andere plekken deed ik t wel gewoon. Beetje afhankelijk van het soort tent (in de mcdrive vraag ik zoiets bijvoorbeeld niet).
Oh en ik hang er meestal iets voor zodat mensen er niet recht tegenaan kijken.
Had je trouwens ook daar mogen vragen hoor, hier is het zo offtopic
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!