Wat enorm lesbisch verantwoord!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:34 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb (hoe lesbisch) een bikinibovenstuk met een bijna knielange broek)...
Maar mijn boobs passen er ook niet meer in.
Nou, ik jojo wel flink hoor, maar ik zit op het goede gewicht nu.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:05 schreef lezzer het volgende:
Maar goed, jij hebt ook niet het figuur van een jojoënde 37-jarige natuurlijk
Ja, ik ook trouwensquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:34 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb (hoe lesbisch) een bikinibovenstuk met een bijna knielange broek)...
Maar mijn boobs passen er ook niet meer in.
Ohja, een surfbroek van Brunottiquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:44 schreef lezzer het volgende:
Oh, dat had ik eigenlijk nog niet bedacht, dat ik dat kon doen
Wat draag je dan? Een surfbroek?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:44 schreef lezzer het volgende:
Oh, dat had ik eigenlijk nog niet bedacht, dat ik dat kon doen
Wat draag je dan? Een surfbroek?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Ze worden groter(te groot, naar mijn smaakt)
ik durfde het niet te zeggenquote:
Foto's, he?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik durfde het niet te zeggenmaar nu jij het ook doet...
Boobs zijn oké, en meer dan b ook.
Nu op weg naar badkleding zaak, ben benieuwd waar ik mee terug kom
Nee.quote:
Ik heb nu een kleine B, maar als je altijd met een kleine A rond hebt gelopen is dat wel een maf gevoel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik durfde het niet te zeggenmaar nu jij het ook doet...
Boobs zijn oké, en meer dan b ook.
Nou, nee. Nou ja, misschien dat dat hele "met een leuke uitstraling ben je altijd knapper" gedoe wel klopt, maar ik zie mezelf nog steeds niet bepaald als aantrekkelijk en dat heeft verder niks met mijn gender te maken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Blijkbaar pas je beter in het lichaam dat je krijgt. Had je zelf allang bedacht
Dus je voelt je niet ongelukkig in een vrouwenlichaam?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, nee. Nou ja, misschien dat dat hele "met een leuke uitstraling ben je altijd knapper" gedoe wel klopt, maar ik zie mezelf nog steeds niet bepaald als aantrekkelijk en dat heeft verder niks met mijn gender te maken.
Wat nou nee? Tieten zijn tofquote:
Ik ging van B naar C en ik ben daar eigenlijk best heel gelukkig mee.quote:Ik heb nu een kleine B, maar als je altijd met een kleine A rond hebt gelopen is dat wel een maf gevoel.![]()
QFT!quote:
Misschien moet ik hier maar niet openbaar maken van wat ik naar wat ging. Ik zou het dan ook helemaal niks vinden als mijn partner (nog) meer had dan ik.quote:[..]
Ik ging van B naar C en ik ben daar eigenlijk best heel gelukkig mee.
Ik vind het helemaal niet erg als mijn partner wat meer heeft dan ik.
Ik ben een gelukkig mens
Nee, maar jij hebt geen C. Weet ik dan toevallig...quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
QFT!
[..]
Misschien moet ik hier maar niet openbaar maken van wat ik naar wat ging. Ik zou het dan ook helemaal niks vinden als mijn partner (nog) meer had dan ik.
Dan snap ik eerlijk gezegd niet waarom je dat lichaam zou gaan veranderenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:10 schreef Vanyel het volgende:
Ik las juist dat ie zich ongelukkig in zijn lichaam voelt ongeacht het uiterlijk van dat lichaam.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt geen C. Weet ik dan toevallig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |