Beetje een Dr.Evil spel. Je bouwt een ondergrondse basis met boobytraps en ondertussen ga je voor werelddominatie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar klinkt wel als iets waar ik in uit kan blinken, vertel?
Kabinet Rutte heeft nog geen enkele vorm van visie getoond.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind dat het kabinet Rutte genoeg "beleid" toepast in deze.
Ja van die mensen die dan met koptelefoons opzitten te lezen omdat ze anders door 't lint gaan en weet ik wat allemaal. Sociaal incapabel volk dat toch maar de normale maatschappij in moet worden gekocht, leuk voor de mensen die echt wat mankeert, maar ik durf te wedden dat er genoeg zijn die net zo goed in een normale klas kunnen zitten, net als onze vriend php wiens enige reden voor speciaal onderwijs "hurr durr anderen zijn te jong en kutkoters" is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt ook geen flauw benul wat passend onderwijs inhoudt, of wel?
De overheid die zegt wel dat je moet bezuinigen en minder centjes krijgt, maar binnen die semi-overheids instellingen zitten nou niet bepaald de mensen die een bedrijfskundige kijk hebben en proberen zoveel mogelijk waarde uit elke euro die ze besteden te halen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook bezuinigen, niet afschaffen.
Bedankt dat je mijn bewering onderschrijft.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja van die mensen die dan met koptelefoons opzitten te lezen omdat ze anders door 't lint gaan en weet ik wat allemaal. Sociaal incapabel volk dat toch maar de normale maatschappij in moet worden gekocht, leuk voor de mensen die echt wat mankeert, maar ik durf te wedden dat er genoeg zijn die net zo goed in een normale klas kunnen zitten, net als onze vriend php wiens enige reden voor speciaal onderwijs "hurr durr anderen zijn te jong en kutkoters" is.
Kost ons klauwen vol geld die domme grappen, en de onderwijsinstellingen gaan er nog in mee ook.
Does it have sharks with friggin' laser beams?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Beetje een Dr.Evil spel. Je bouwt een ondergrondse basis met boobytraps en ondertussen ga je voor werelddominatie.
Ja goed ik ga door m'n knieën, ze zijn o zo zielig en verdienen miljarden meer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn bewering onderschrijft.
Dat is ook zo, ambtenaren zijn er sowieso teveel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De overheid die zegt wel dat je moet bezuinigen en minder centjes krijgt, maar binnen die semi-overheids instellingen zitten nou niet bepaald de mensen die een bedrijfskundige kijk hebben en proberen zoveel mogelijk waarde uit elke euro die ze besteden te halen.
Want een duur kantoorpand voor miljoenen neerkletsen en een extra bestuurslaag verzinnen komt natuurlijk niet aan de doelgroep zelf ten goede.
Moeilijk he, een discussie voeren?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja goed ik ga door m'n knieën, ze zijn o zo zielig en verdienen miljarden meer.
Nu blij?
Dat weet ik niet exact. Door de vergrijzing zal het minder zijn dan de algemene bevolkingsgroei. Het blijft in ieder geval ver onder de 15%.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het aantal jongeren is de afgelopen acht jaar niet gestegen?
Nee, je komt gewoon iedere keer met hetzelfde riedeltje aanzetten en daar kan ik niks mee.quote:
Ik kom telkens met hetzelfde riedeltje?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, je komt gewoon iedere keer met hetzelfde riedeltje aanzetten en daar kan ik niks mee.
"Hurr durr andere mening dus wereldvreemd".
Ja leuk, anders nog iets meneer Droge?
Maar goed, dan blijft de vraag waardoor zich deze stijging laat verklaren. Want je als de oorzaak niet aanpakt (bijv. verkeerde doorverwijzingen) dan zal je constant tegen het probleem blijven aanlopen, je krijgt dan immers het speciaal onderwijs wat blijft roepen dat ze meer kinderen voor hetzelfde geld moeten helpen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:04 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat weet ik niet exact. Door de vergrijzing zal het minder zijn dan de algemene bevolkingsgroei. Het blijft in ieder geval ver onder de 15%.
Maar goed, wat als een hyper ADHD kind in een normale klas zit en niet alleen zelf geen lesstof tot zich neemt, maar ook een zware wissel op de klas trekt?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, je komt gewoon iedere keer met hetzelfde riedeltje aanzetten en daar kan ik niks mee.
"Hurr durr andere mening dus wereldvreemd".
Ja leuk, anders nog iets meneer Droge?
Ik heb ook nooit beweer dat het om 15 procent gaat. Het speelt wel een rol, dunkt mij. Een andere oorzaak zijn natuurlijk regels die op de schop gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:04 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat weet ik niet exact. Door de vergrijzing zal het minder zijn dan de algemene bevolkingsgroei. Het blijft in ieder geval ver onder de 15%.
Nee, ik zei enkel dat die 15% toe te schrijven is aan het feit dat mensen steeds meer verwachten, ook van de "hulpbehoevenden". Waar ze vroeger gewoon in simpele baantjes rolden of thuis bleven moeten ze nu onderwijs volgen net als iedereen. Voeg dat nog samen met een versimpeling van de term 'hulpbehoevend' en klaar, daar is je stijging in zowel aantal als in kosten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kom telkens met hetzelfde riedeltje?![]()
Voorschrift: 'Jaja, ik leef in een ivoren toren en dineer in dure restaurants, maar weet precies wat het passend onderwijs inhoudt. Het zijn kansloze figuren die niks kunnen. Weggegooid geld'.
Goedkope retoriek, mn beste.
Daar noem je weer van die gevallen die niet kunnen functioneren in een normale klas, en daar is het speciaal onderwijs ook voor bedoeld. Maar tegenwoordig moeten mensen met een licht gedragsprobleem of tik al een rugzakje opgespeld worden voor de extra subsidie voor de scholen, en daar ben ik pertinent tegen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, wat als een hyper ADHD kind in een normale klas zit en niet alleen zelf geen lesstof tot zich neemt, maar ook een zware wissel op de klas trekt?
Niemand ontkent dat het percentage te hoog is en nergens heb ik geschreven dat er niet bezuinigd mag worden. Bezuinigen vraagt echter om een delicate aanpak en daarvan lijkt nu geen sprake. Althans, niet als ik de mensen uit het vak mag geloven. Prima dat je geld wegtrekt uit het passende onderwijs, maar zorg dat de echte hulpbehoevenden daar niet onder lijden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik zei enkel dat die 15% toe te schrijven is aan het feit dat mensen steeds meer verwachten, ook van de "hulpbehoevenden". Waar ze vroeger gewoon in simpele baantjes rolden of thuis bleven moeten ze nu onderwijs volgen net als iedereen. Voeg dat nog samen met een versimpeling van de term 'hulpbehoevend' en klaar, daar is je stijging in zowel aantal als in kosten.
Ik vind het gewoon onzinnig, klaar. De mensen die het echt nodig hebben kan ik begrijpen, maar je kan me niet wijs maken dat er stelselmatig 15% per jaar of meer(!) in Nederland een of andere aandoening of psyche heeft waardoor ze hulp nodig hebben.
Lijkt in procenten wel alsof we hier het down-land van Europa zijn man, al onze buurstaten hebben niet zo'n hoog cijfer.
Maar ligt de oorzaak dan niet bij de entiteit die zulke de (foutieve) diagnose in zulke gevallen stelt, en is het niet belangrijker om juist dat diagnosetraject aan te passen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar noem je weer van die gevallen die niet kunnen functioneren in een normale klas, en daar is het speciaal onderwijs ook voor bedoeld. Maar tegenwoordig moeten mensen met een licht gedragsprobleem of tik al een rugzakje opgespeld worden voor de extra subsidie voor de scholen, en daar ben ik pertinent tegen.
Dat gebeurt ook niet, want er gaat strenger gecontroleerd worden op wie de stempel "hulpbehoevend" krijgt en wie niet, klaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niemand ontkent dat het percentage te hoog is en nergens heb ik geschreven dat er niet bezuinigd mag worden. Bezuinigen vraagt echter om een delicate aanpak en daarvan lijkt nu geen sprake. Althans, niet als ik de mensen uit het vak mag geloven. Prima dat je geld wegtrekt uit het passende onderwijs, maar zorg dat de echte hulpbehoevenden daar niet onder lijden.
Je lult nu echt als een politicusquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook niet, want er gaat strenger gecontroleerd worden op wie de stempel "hulpbehoevend" krijgt en wie niet, klaar.
Ja dat is het ook zeker, ik zeg ook nergens dat je de mensen die nu in het onderwijs zitten er uit moeten schoppen, maar het bij de wortels aanpakken en dan langzaamaan die sector uitdunnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar ligt de oorzaak dan niet bij de entiteit die zulke de (foutieve) diagnose in zulke gevallen stelt, en is het niet belangrijker om juist dat diagnosetraject aan te passen?
Want anders blijf je het probleem houden en in circels rondlopen, bezuinigen alleen werkt niet, ambtenaren zijn te dom om te zien waar het probleem echt ligt (dus in die zin zijn we zeker het down-land van Europa).
Ik zou op hem stemmenquote:
Ik wil ook wel spreken als een Darwinist als je dat beter uitkomt.quote:
Verras me. Een beetje genocide op de vroege ochtend is natuurlijk nooit mis.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil ook wel spreken als een Darwinist als je dat beter uitkomt.
Veranderd wel het verhaal ietwat.
Dat zal ongetwijfeld.quote:
Koos, je hersenspinsels verbazen me nog immer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verras me. Een beetje genocide op de vroege ochtend is natuurlijk nooit mis.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koos, je hersenspinsels verbazen me nog immer.
Ik was niet verder gekomen dan vervangers voor Roemenen.
Die hulpbehoevenden boffen maar met iemand als jou. jij
Daar gaat het juist om, als je de selectie aan de poort doeltreffender maakt dan hoef de rest van het systeem niet zoveel aangepakt te worden, immers dunt het zich vanzelf wel uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat is het ook zeker, ik zeg ook nergens dat je de mensen die nu in het onderwijs zitten er uit moeten schoppen, maar het bij de wortels aanpakken en dan langzaamaan die sector uitdunnen.
De manier waarop verdient wellicht geen schoonheidsprijs, maar een aanpak van die sector vind ik zeker niet misplaatst.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar gaat het juist om, als je de selectie aan de poort doeltreffender maakt dan hoef de rest van het systeem niet zoveel aangepakt te worden, immers dunt het zich vanzelf wel uit.
Alleen stom bezuinigen zonder die mensen te vertellen hoe ze het moeten doen en waar het probleem ligt, dat werkt niet. Als je van productiemedewerkers vraagt dat ze onbetaald overwerk doen, dan moet je ze ook uitleggen wat de consequenties zijn als ze het niet zouden doen (bedrijf failliet).
Je moet toch wat hé.quote:
Het gros van die lui eindigt ook als aspergeplukker. Passend onderwijs moet er ook voor zorgen dat die lui een beetje normaal kunnen functioneren. Dat ze niet compleet uit hun dak gaan als ze in een kamer staan met meer dan drie mensen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koos, je hersenspinsels verbazen me nog immer.
Ik was niet verder gekomen dan vervangers voor Roemenen.
Die hulpbehoevenden boffen maar met iemand als jou.
Niet iedereen in het passend onderwijs is zo'n geflipte ADHD'er, dat is nou juist het hele punt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gros van die lui eindigt ook als aspergeplukker. Passend onderwijs moet er ook voor zorgen dat die lui een beetje normaal kunnen functioneren. Dat ze niet compleet uit hun dak gaan als ze in een kamer staan met meer dan drie mensen.
Als er 1 sector is die aangepakt moet worden zonder dat er diepe maatschappelijke gevolgen zich voordoen, dan is het wel die van de (semi-)overheids bestuurders. Jezus tering, als je alleen al zit voor hoeveel honderden miljoenen de waterschappen nieuwe kantoorpanden neergezet hebben, compleet met designerstoelen van duizenden euro's per stuk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De manier waarop verdient wellicht geen schoonheidsprijs, maar een aanpak van die sector vind ik zeker niet misplaatst.
Het was slechts een voorbeeld. Er bestaan meer stoornissen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet iedereen in het passend onderwijs is zo'n geflipte ADHD'er, dat is nou juist het hele punt.
U bedoelt dat ook gefrustreerde tokkies steeds meer in het passend onderwijs terechtkomen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet iedereen in het passend onderwijs is zo'n geflipte ADHD'er, dat is nou juist het hele punt.
Sommigen onterecht op het speciaal onderwijs.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het was slechts een voorbeeld. Er bestaan meer stoornissen.
Ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U bedoelt dat ook gefrustreerde tokkies steeds meer in het passend onderwijs terechtkomen?
Wie ben jij om daarover te oordelen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sommigen onterecht op het speciaal onderwijs.
Kijk uit, straks komt du_ke vertellen dat er helemaal niets aan de hand is en wij ons alleen maar aanstellen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:24 schreef fokthesystem het volgende:
Het hele onderwijs is zowat 'speciaal'
Wat is het nivo over de hele linie gezakt zeg.
Laatst een meisje op tv, iets met een in de jungle programma, bleek ze HAVO te doen, voor mij klonk ze als een vmbo / LBO-er...
Dat verklaart een hoop.....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:24 schreef fokthesystem het volgende:
Het hele onderwijs is zowat 'speciaal'
Wat is het nivo over de hele linie gezakt zeg.
Laatst een meisje op tv, iets met een in de jungle programma, bleek ze HAVO te doen, voor mij klonk ze als een vmbo / LBO-er...
Maakt niet uit, we hebben kant en klare verdediging : vrijheid van mening, men mag opvatten hoe men wil, iedereen diens wereldbeeld enz.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:25 schreef von_Preussen het volgende:
Kijk uit, straks komt du_ke vertellen dat er helemaal niets aan de hand is en wij ons alleen maar aanstellen.
Dat is het probleem nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zet dan ook die computer uit of ga passend onderwijs volgen.
Wat dan? Tieten voor je raam?quote:
Ik leer met TOTO aan. Heerlijke muziek, heerlijke stemmen.quote:
Ja, zo iemand ram ik meestal meteen een pen in zijn arm, dat die subsidietrekker z'n muil maar in het vervolg zal houden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:28 schreef eriksd het volgende:
Ik ben blij met de vrijheid van meningsuiting. Gister had ik een of andere cursus met een acteur die je ging proberen net zo lang te irriteren totdat je je zelfbeheersing verloor. Ik heb alles over mij heen gehad, tot aan de fijne WO2 vergelijkingen aan toe, en ik ben blij dat we dat gewoon kunnen zeggen in dit land. Een groot goed.
Ik game wel eens battlefield 2, als er een irritante jumplagging duitser in de game is tik ik vaak : du hast es erloren! :-)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:28 schreef eriksd het volgende:
Ik ben blij met de vrijheid van meningsuiting. Gister had ik een of andere cursus met een acteur die je ging proberen net zo lang te irriteren totdat je je zelfbeheersing verloor. Ik heb alles over mij heen gehad, tot aan de fijne WO2 vergelijkingen aan toe, en ik ben blij dat we dat gewoon kunnen zeggen in dit land. Een groot goed.
Wat lul je nou dan, Duitsland is gewoon 2e geworden, ook een mooie prestatie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik game wel eens battlefield 2, als er een irritante jumplagging duitser in de game is tik ik vaak : du hast es erloren! :-)
Dan volgt meestal, wass? en dandem zweite weltkrieg!
En vervolgens word je hard uitgelachen om je slechte Duits?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik game wel eens battlefield 2, als er een irritante jumplagging duitser in de game is tik ik vaak : du hast es erloren! :-)
Nah dan eerder rusland of canada, DE was echt wel laatste!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat lul je nou dan, Duitsland is gewoon 2e geworden, ook een mooie prestatie.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat lul je nou dan, Duitsland is gewoon 2e geworden, ook een mooie prestatie.
Ik heb nooit aan duits gedaan, pricipieel. Ik had het 2 jaar en de leraar en ik hadden een overeenkomstquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:31 schreef remlof het volgende:
En vervolgens word je hard uitgelachen om je slechte Duits?
De investeerder.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie ben jij om daarover te oordelen?
1e plaats: Geallieerdenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:31 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nah dan eerder rusland of canada, DE was echt wel laatste!
Nee, ik studeer fiscaal rechtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
PS: je 'leert voor' balie medewerker of telefonische verkoop of zo?
A.k.a. sponsor voor bedrijfsuitjes in 5 sterrenhotel en gouden handdrukken ook bij verliesquote:
Bevalt goed hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:33 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
A.k.a. sponsor voor bedrijfsuitjes in 5 sterrenhotel en gouden handdrukken ook bij verlies
Rusland en japan tel je gewoon niet mee?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
1e plaats: Geallieerden
2e plaats: Duitsland
Gediskwalificeerd wegens valsspelen: Italië
Ik ook. En ik oordeel anders dan jij.quote:
Rusland zit bij de Geallieerden, en Japan is gewoon een ander speelbord.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:34 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Rusland en japan tel je gewoon niet mee?
Mijn oordeel als VVD'er is meer waard.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ook. En ik oordeel anders dan jij.
Rusland, of beter gezegd de Sovjet-Unie, maakte onderdeel uit van de geallieerden. Verder verdient Japan de derde plaats. Het land heeft weliswaar veel slachtoffers moeten verduren, maar na de oorlog kende het een betrekkelijke rustige periode.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:34 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Rusland en japan tel je gewoon niet mee?
Dus de 2e kamer is in feite niet meer dan een aandeelhoudersvergadering met een vast honk?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn oordeel als VVD'er is meer waard.
Zie het als grootaandeelhouder t.o.v. aandeelhouder.
Waarom?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn oordeel als VVD'er is meer waard.
Zie het als grootaandeelhouder t.o.v. aandeelhouder.
Nee dat is meer de kantine van de lakeien der 1e kamer en justitie/werkgevers, een soort raad van bestuur assistenten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus de 2e kamer is in feite niet meer dan een aandeelhoudersvergadering met een vast honk?
Gewicht naar verstand.quote:
Zeker, en de eerste kamer de RvC, en het kabinet de directie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus de 2e kamer is in feite niet meer dan een aandeelhoudersvergadering met een vast honk?
quote:
So they did, so they did not.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
Rusland, of beter gezegd de Sovjet-Unie, maakte onderdeel uit van de geallieerden.
Wel een erg inefficiente organisatie dan, tijd om er wat mensen uit te gooien.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, en de eerste kamer de RvC, en het kabinet de directie.
Zeker, op naar een plutocratie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wel een erg inefficiente organisatie dan, tijd om er wat mensen uit te gooien.
Ze werden 2e, lul niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:38 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
So they did, so they did not.
Hoe dan ook, duitsland begon, deed diens best, en verloor.
Liever een technocratie, praktisch, hersens, bij de tijd.quote:
Eigenlijk zou het goedkoper zijn om GSborderline, eriksd, jij en mijn eigen persoon aan te stellen als regering en dan al die honderden kamerleden / ministers / senatoren etc. eruit te gooien.quote:
Ik kijk niet naar de tussenstand, ik kijk naar de oorlog als geheel, en advies: ophouden met je, lul niet, je zet jezelf telkens voor paal.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:39 schreef von_Preussen het volgende:
Ze werden 2e, lul niet.
Verloren hebben: Nederland, Belgie, Frankfrijk, Denemarken, Noorwegen, Polen en Tsjechië.
Wel bij de historische waarheid blijven.
Trek het gelijk effe in het extremequote:Brinkman: NSB-debat is strop Wilders
AMSTERDAM - De PVV weigert te debatteren over een vergelijking van de partij met de NSB. PVV-fractievoorzitter Hero Brinkman zegt dat elk debat daarover een oproep is om PVV-leider Geert Wilders te vermoorden.
Nee, jij ontkent gewoon de historische feiten, zo simpel is het.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:40 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar de tussenstand, ik kijk naar de oorlog als geheel, en advies: ophouden met je, lul niet, je zet jezelf telkens voor paal.
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het goedkoper zijn om GSborderline, eriksd, jij en mijn eigen persoon aan te stellen als regering en dan al die honderden kamerleden / ministers / senatoren etc. eruit te gooien.
En omdat wij voor het leven benoemt zouden worden, zijn ook geen dure verkiezingen meer nodig.
Dus in feite een win-win situatie voor Nederland.
Je vraagt er om koos, dit begon met en bij de pvda oorlogverklaring aan de pvv...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:41 schreef KoosVogels het volgende:
Brinkman is weer goed bezig:
Trek het gelijk effe in het extreme
Dan zitten we opgescheept met een kabinet dat bestaat uit lieden die moeite hebben met onze prachtige taalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het goedkoper zijn om GSborderline, eriksd, jij en mijn eigen persoon aan te stellen als regering en dan al die honderden kamerleden / ministers / senatoren etc. eruit te gooien.
En omdat wij voor het leven benoemt zouden worden, zijn ook geen dure verkiezingen meer nodig.
Dus in feite een win-win situatie voor Nederland.
Idd, en als eerste gaan we dan de dienstplicht weer instellen om bepaalde mensen wat tucht & orde bij te brengen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
KoosVogels wil ik nog wel als Rijksminister van propaganda aanstellen echter.
* Noteert KoosVogels als rijksminister voor spellingszaken *quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan zitten we opgescheept met een kabinet dat bestaat uit lieden die moeite hebben met onze prachtige taal
Wat heeft de PvdA hiermee van doen? Overigens ben ik een van die idiotenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:42 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je vraagt er om koos, dit begon met en bij de pvda oorlogverklaring aan de pvv...
Wilders met hitler vergelijken doen alleen de ergste idioten.
Van mij krijg je voor jezelf het laatste woord, wees er gelukkig mee, het is jouw wereldbeeld, succes.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:41 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, jij ontkent gewoon de historische feiten, zo simpel is het.
Kijk maar in de capitulatievoorwaarden, daar staat gewoon in dat Duitsland een zilveren medaille kreeg.
Zeker, en we laten Hugo Boss even de Nederlandse uniformen weer herontwerpen, ziet er nu niet uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, en als eerste gaan we dan de dienstplicht weer instellen om bepaalde mensen wat tucht & orde bij te brengen.
Moeten we alleen nog een leuke straf voor dienstweigering verzinnen, iets van in een hofnarpak rondlopen en op het Binnenhof gevierendeeld worden.
Mwah, dan moet hij eerst nog de heilzame werking van de vrije markt accepteren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
KoosVogels wil ik nog wel als Rijksminister van propaganda aanstellen echter.
Hij wordt al een aardige bobo zo, die komt er wel die jongen. Rijksminister van Propaganda en Taalaangelegenheden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
* Noteert KoosVogels als rijksminister voor spellingszaken *
Dat gebeurt wel automatisch, zie:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:44 schreef waht het volgende:
[..]
Mwah, dan moet hij eerst nog de heilzame werking van de vrije markt accepteren.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:42 schreef von_Preussen het volgende:
Moeten we alleen nog een leuke straf voor dienstweigering verzinnen, iets van in een hofnarpak rondlopen en op het Binnenhof gevierendeeld worden.
Een herstructurering van speciaal onderwijs!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:47 schreef remlof het volgende:
Kunnen we niet gewoon alle autisten en adhd'ers ronselen als kanonnevoer voor onze oorlogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |