Ze werden 2e, lul niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:38 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
So they did, so they did not.
Hoe dan ook, duitsland begon, deed diens best, en verloor.
Liever een technocratie, praktisch, hersens, bij de tijd.quote:
Eigenlijk zou het goedkoper zijn om GSborderline, eriksd, jij en mijn eigen persoon aan te stellen als regering en dan al die honderden kamerleden / ministers / senatoren etc. eruit te gooien.quote:
Ik kijk niet naar de tussenstand, ik kijk naar de oorlog als geheel, en advies: ophouden met je, lul niet, je zet jezelf telkens voor paal.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:39 schreef von_Preussen het volgende:
Ze werden 2e, lul niet.
Verloren hebben: Nederland, Belgie, Frankfrijk, Denemarken, Noorwegen, Polen en Tsjechië.
Wel bij de historische waarheid blijven.
Trek het gelijk effe in het extremequote:Brinkman: NSB-debat is strop Wilders
AMSTERDAM - De PVV weigert te debatteren over een vergelijking van de partij met de NSB. PVV-fractievoorzitter Hero Brinkman zegt dat elk debat daarover een oproep is om PVV-leider Geert Wilders te vermoorden.
Nee, jij ontkent gewoon de historische feiten, zo simpel is het.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:40 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar de tussenstand, ik kijk naar de oorlog als geheel, en advies: ophouden met je, lul niet, je zet jezelf telkens voor paal.
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het goedkoper zijn om GSborderline, eriksd, jij en mijn eigen persoon aan te stellen als regering en dan al die honderden kamerleden / ministers / senatoren etc. eruit te gooien.
En omdat wij voor het leven benoemt zouden worden, zijn ook geen dure verkiezingen meer nodig.
Dus in feite een win-win situatie voor Nederland.
Je vraagt er om koos, dit begon met en bij de pvda oorlogverklaring aan de pvv...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:41 schreef KoosVogels het volgende:
Brinkman is weer goed bezig:
Trek het gelijk effe in het extreme
Dan zitten we opgescheept met een kabinet dat bestaat uit lieden die moeite hebben met onze prachtige taalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het goedkoper zijn om GSborderline, eriksd, jij en mijn eigen persoon aan te stellen als regering en dan al die honderden kamerleden / ministers / senatoren etc. eruit te gooien.
En omdat wij voor het leven benoemt zouden worden, zijn ook geen dure verkiezingen meer nodig.
Dus in feite een win-win situatie voor Nederland.
Idd, en als eerste gaan we dan de dienstplicht weer instellen om bepaalde mensen wat tucht & orde bij te brengen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
KoosVogels wil ik nog wel als Rijksminister van propaganda aanstellen echter.
* Noteert KoosVogels als rijksminister voor spellingszaken *quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan zitten we opgescheept met een kabinet dat bestaat uit lieden die moeite hebben met onze prachtige taal
Wat heeft de PvdA hiermee van doen? Overigens ben ik een van die idiotenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:42 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je vraagt er om koos, dit begon met en bij de pvda oorlogverklaring aan de pvv...
Wilders met hitler vergelijken doen alleen de ergste idioten.
Van mij krijg je voor jezelf het laatste woord, wees er gelukkig mee, het is jouw wereldbeeld, succes.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:41 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, jij ontkent gewoon de historische feiten, zo simpel is het.
Kijk maar in de capitulatievoorwaarden, daar staat gewoon in dat Duitsland een zilveren medaille kreeg.
Zeker, en we laten Hugo Boss even de Nederlandse uniformen weer herontwerpen, ziet er nu niet uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, en als eerste gaan we dan de dienstplicht weer instellen om bepaalde mensen wat tucht & orde bij te brengen.
Moeten we alleen nog een leuke straf voor dienstweigering verzinnen, iets van in een hofnarpak rondlopen en op het Binnenhof gevierendeeld worden.
Mwah, dan moet hij eerst nog de heilzame werking van de vrije markt accepteren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
KoosVogels wil ik nog wel als Rijksminister van propaganda aanstellen echter.
Hij wordt al een aardige bobo zo, die komt er wel die jongen. Rijksminister van Propaganda en Taalaangelegenheden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
* Noteert KoosVogels als rijksminister voor spellingszaken *
Dat gebeurt wel automatisch, zie:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:44 schreef waht het volgende:
[..]
Mwah, dan moet hij eerst nog de heilzame werking van de vrije markt accepteren.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:42 schreef von_Preussen het volgende:
Moeten we alleen nog een leuke straf voor dienstweigering verzinnen, iets van in een hofnarpak rondlopen en op het Binnenhof gevierendeeld worden.
Een herstructurering van speciaal onderwijs!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:47 schreef remlof het volgende:
Kunnen we niet gewoon alle autisten en adhd'ers ronselen als kanonnevoer voor onze oorlogen?
Onderhand het gehele onderwijs dus, leraren m/v incluis.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:48 schreef Voorschrift het volgende:
Een herstructurering van speciaal onderwijs!
Remlof, u verloochtent uw linkse karakterquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:47 schreef remlof het volgende:
Kunnen we niet gewoon alle autisten en adhd'ers ronselen als kanonnevoer voor onze oorlogen?
Leraren worden de pelotonleiders.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:48 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Onderhand het gehele onderwijs dus, leraren m/v incluis.
Autisten kunnen toch slecht tegen harde geluiden?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:47 schreef remlof het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel automatisch, zie:
[..]
U doelt op mij?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:47 schreef remlof het volgende:
Alsof die braaf de juiste kant op lopen, die huppelen meteen 180 graden de verkeerde kant op...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:49 schreef waht het volgende:
[..]
Autisten kunnen toch slecht tegen harde geluiden?
Wat betreft ADHD'ers heb je wel een punt.
De blonde leidt helemaal niemand. Die is nog steeds in de wolken dat hij een zekere mate van macht bezit. Daar is Wilders zo van geschrokken dat hij al zn punten overboord gooit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:49 schreef fokthesystem het volgende:
Het is wel een rariteitenkabinet a la de lamme leidt de blinde...
Net als nu, alleen daar leidt de blonde de blinden en lammen.
Ik zoek pragmatisch naar oplossingenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Remlof, u verloochtent uw linkse karakter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |