Ik leer met TOTO aan. Heerlijke muziek, heerlijke stemmen.quote:
Ja, zo iemand ram ik meestal meteen een pen in zijn arm, dat die subsidietrekker z'n muil maar in het vervolg zal houden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:28 schreef eriksd het volgende:
Ik ben blij met de vrijheid van meningsuiting. Gister had ik een of andere cursus met een acteur die je ging proberen net zo lang te irriteren totdat je je zelfbeheersing verloor. Ik heb alles over mij heen gehad, tot aan de fijne WO2 vergelijkingen aan toe, en ik ben blij dat we dat gewoon kunnen zeggen in dit land. Een groot goed.
Ik game wel eens battlefield 2, als er een irritante jumplagging duitser in de game is tik ik vaak : du hast es erloren! :-)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:28 schreef eriksd het volgende:
Ik ben blij met de vrijheid van meningsuiting. Gister had ik een of andere cursus met een acteur die je ging proberen net zo lang te irriteren totdat je je zelfbeheersing verloor. Ik heb alles over mij heen gehad, tot aan de fijne WO2 vergelijkingen aan toe, en ik ben blij dat we dat gewoon kunnen zeggen in dit land. Een groot goed.
Wat lul je nou dan, Duitsland is gewoon 2e geworden, ook een mooie prestatie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik game wel eens battlefield 2, als er een irritante jumplagging duitser in de game is tik ik vaak : du hast es erloren! :-)
Dan volgt meestal, wass? en dandem zweite weltkrieg!
En vervolgens word je hard uitgelachen om je slechte Duits?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik game wel eens battlefield 2, als er een irritante jumplagging duitser in de game is tik ik vaak : du hast es erloren! :-)
Nah dan eerder rusland of canada, DE was echt wel laatste!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat lul je nou dan, Duitsland is gewoon 2e geworden, ook een mooie prestatie.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat lul je nou dan, Duitsland is gewoon 2e geworden, ook een mooie prestatie.
Ik heb nooit aan duits gedaan, pricipieel. Ik had het 2 jaar en de leraar en ik hadden een overeenkomstquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:31 schreef remlof het volgende:
En vervolgens word je hard uitgelachen om je slechte Duits?
De investeerder.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie ben jij om daarover te oordelen?
1e plaats: Geallieerdenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:31 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nah dan eerder rusland of canada, DE was echt wel laatste!
Nee, ik studeer fiscaal rechtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
PS: je 'leert voor' balie medewerker of telefonische verkoop of zo?
A.k.a. sponsor voor bedrijfsuitjes in 5 sterrenhotel en gouden handdrukken ook bij verliesquote:
Bevalt goed hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:33 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
A.k.a. sponsor voor bedrijfsuitjes in 5 sterrenhotel en gouden handdrukken ook bij verlies
Rusland en japan tel je gewoon niet mee?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
1e plaats: Geallieerden
2e plaats: Duitsland
Gediskwalificeerd wegens valsspelen: Italië
Ik ook. En ik oordeel anders dan jij.quote:
Rusland zit bij de Geallieerden, en Japan is gewoon een ander speelbord.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:34 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Rusland en japan tel je gewoon niet mee?
Mijn oordeel als VVD'er is meer waard.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ook. En ik oordeel anders dan jij.
Rusland, of beter gezegd de Sovjet-Unie, maakte onderdeel uit van de geallieerden. Verder verdient Japan de derde plaats. Het land heeft weliswaar veel slachtoffers moeten verduren, maar na de oorlog kende het een betrekkelijke rustige periode.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:34 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Rusland en japan tel je gewoon niet mee?
Dus de 2e kamer is in feite niet meer dan een aandeelhoudersvergadering met een vast honk?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn oordeel als VVD'er is meer waard.
Zie het als grootaandeelhouder t.o.v. aandeelhouder.
Waarom?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn oordeel als VVD'er is meer waard.
Zie het als grootaandeelhouder t.o.v. aandeelhouder.
Nee dat is meer de kantine van de lakeien der 1e kamer en justitie/werkgevers, een soort raad van bestuur assistenten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus de 2e kamer is in feite niet meer dan een aandeelhoudersvergadering met een vast honk?
Gewicht naar verstand.quote:
Zeker, en de eerste kamer de RvC, en het kabinet de directie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus de 2e kamer is in feite niet meer dan een aandeelhoudersvergadering met een vast honk?
quote:
So they did, so they did not.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
Rusland, of beter gezegd de Sovjet-Unie, maakte onderdeel uit van de geallieerden.
Wel een erg inefficiente organisatie dan, tijd om er wat mensen uit te gooien.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, en de eerste kamer de RvC, en het kabinet de directie.
Zeker, op naar een plutocratie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wel een erg inefficiente organisatie dan, tijd om er wat mensen uit te gooien.
Ze werden 2e, lul niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:38 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
So they did, so they did not.
Hoe dan ook, duitsland begon, deed diens best, en verloor.
Liever een technocratie, praktisch, hersens, bij de tijd.quote:
Eigenlijk zou het goedkoper zijn om GSborderline, eriksd, jij en mijn eigen persoon aan te stellen als regering en dan al die honderden kamerleden / ministers / senatoren etc. eruit te gooien.quote:
Ik kijk niet naar de tussenstand, ik kijk naar de oorlog als geheel, en advies: ophouden met je, lul niet, je zet jezelf telkens voor paal.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:39 schreef von_Preussen het volgende:
Ze werden 2e, lul niet.
Verloren hebben: Nederland, Belgie, Frankfrijk, Denemarken, Noorwegen, Polen en Tsjechië.
Wel bij de historische waarheid blijven.
Trek het gelijk effe in het extremequote:Brinkman: NSB-debat is strop Wilders
AMSTERDAM - De PVV weigert te debatteren over een vergelijking van de partij met de NSB. PVV-fractievoorzitter Hero Brinkman zegt dat elk debat daarover een oproep is om PVV-leider Geert Wilders te vermoorden.
Nee, jij ontkent gewoon de historische feiten, zo simpel is het.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:40 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar de tussenstand, ik kijk naar de oorlog als geheel, en advies: ophouden met je, lul niet, je zet jezelf telkens voor paal.
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het goedkoper zijn om GSborderline, eriksd, jij en mijn eigen persoon aan te stellen als regering en dan al die honderden kamerleden / ministers / senatoren etc. eruit te gooien.
En omdat wij voor het leven benoemt zouden worden, zijn ook geen dure verkiezingen meer nodig.
Dus in feite een win-win situatie voor Nederland.
Je vraagt er om koos, dit begon met en bij de pvda oorlogverklaring aan de pvv...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:41 schreef KoosVogels het volgende:
Brinkman is weer goed bezig:
Trek het gelijk effe in het extreme
Dan zitten we opgescheept met een kabinet dat bestaat uit lieden die moeite hebben met onze prachtige taalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het goedkoper zijn om GSborderline, eriksd, jij en mijn eigen persoon aan te stellen als regering en dan al die honderden kamerleden / ministers / senatoren etc. eruit te gooien.
En omdat wij voor het leven benoemt zouden worden, zijn ook geen dure verkiezingen meer nodig.
Dus in feite een win-win situatie voor Nederland.
Idd, en als eerste gaan we dan de dienstplicht weer instellen om bepaalde mensen wat tucht & orde bij te brengen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
KoosVogels wil ik nog wel als Rijksminister van propaganda aanstellen echter.
* Noteert KoosVogels als rijksminister voor spellingszaken *quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan zitten we opgescheept met een kabinet dat bestaat uit lieden die moeite hebben met onze prachtige taal
Wat heeft de PvdA hiermee van doen? Overigens ben ik een van die idiotenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:42 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je vraagt er om koos, dit begon met en bij de pvda oorlogverklaring aan de pvv...
Wilders met hitler vergelijken doen alleen de ergste idioten.
Van mij krijg je voor jezelf het laatste woord, wees er gelukkig mee, het is jouw wereldbeeld, succes.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:41 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, jij ontkent gewoon de historische feiten, zo simpel is het.
Kijk maar in de capitulatievoorwaarden, daar staat gewoon in dat Duitsland een zilveren medaille kreeg.
Zeker, en we laten Hugo Boss even de Nederlandse uniformen weer herontwerpen, ziet er nu niet uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, en als eerste gaan we dan de dienstplicht weer instellen om bepaalde mensen wat tucht & orde bij te brengen.
Moeten we alleen nog een leuke straf voor dienstweigering verzinnen, iets van in een hofnarpak rondlopen en op het Binnenhof gevierendeeld worden.
Mwah, dan moet hij eerst nog de heilzame werking van de vrije markt accepteren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
KoosVogels wil ik nog wel als Rijksminister van propaganda aanstellen echter.
Hij wordt al een aardige bobo zo, die komt er wel die jongen. Rijksminister van Propaganda en Taalaangelegenheden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
* Noteert KoosVogels als rijksminister voor spellingszaken *
Dat gebeurt wel automatisch, zie:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:44 schreef waht het volgende:
[..]
Mwah, dan moet hij eerst nog de heilzame werking van de vrije markt accepteren.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:42 schreef von_Preussen het volgende:
Moeten we alleen nog een leuke straf voor dienstweigering verzinnen, iets van in een hofnarpak rondlopen en op het Binnenhof gevierendeeld worden.
Een herstructurering van speciaal onderwijs!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:47 schreef remlof het volgende:
Kunnen we niet gewoon alle autisten en adhd'ers ronselen als kanonnevoer voor onze oorlogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |