Verras me. Een beetje genocide op de vroege ochtend is natuurlijk nooit mis.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil ook wel spreken als een Darwinist als je dat beter uitkomt.
Veranderd wel het verhaal ietwat.
Dat zal ongetwijfeld.quote:
Koos, je hersenspinsels verbazen me nog immer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verras me. Een beetje genocide op de vroege ochtend is natuurlijk nooit mis.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koos, je hersenspinsels verbazen me nog immer.
Ik was niet verder gekomen dan vervangers voor Roemenen.
Die hulpbehoevenden boffen maar met iemand als jou. jij
Daar gaat het juist om, als je de selectie aan de poort doeltreffender maakt dan hoef de rest van het systeem niet zoveel aangepakt te worden, immers dunt het zich vanzelf wel uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat is het ook zeker, ik zeg ook nergens dat je de mensen die nu in het onderwijs zitten er uit moeten schoppen, maar het bij de wortels aanpakken en dan langzaamaan die sector uitdunnen.
De manier waarop verdient wellicht geen schoonheidsprijs, maar een aanpak van die sector vind ik zeker niet misplaatst.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar gaat het juist om, als je de selectie aan de poort doeltreffender maakt dan hoef de rest van het systeem niet zoveel aangepakt te worden, immers dunt het zich vanzelf wel uit.
Alleen stom bezuinigen zonder die mensen te vertellen hoe ze het moeten doen en waar het probleem ligt, dat werkt niet. Als je van productiemedewerkers vraagt dat ze onbetaald overwerk doen, dan moet je ze ook uitleggen wat de consequenties zijn als ze het niet zouden doen (bedrijf failliet).
Je moet toch wat hé.quote:
Het gros van die lui eindigt ook als aspergeplukker. Passend onderwijs moet er ook voor zorgen dat die lui een beetje normaal kunnen functioneren. Dat ze niet compleet uit hun dak gaan als ze in een kamer staan met meer dan drie mensen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koos, je hersenspinsels verbazen me nog immer.
Ik was niet verder gekomen dan vervangers voor Roemenen.
Die hulpbehoevenden boffen maar met iemand als jou.
Niet iedereen in het passend onderwijs is zo'n geflipte ADHD'er, dat is nou juist het hele punt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gros van die lui eindigt ook als aspergeplukker. Passend onderwijs moet er ook voor zorgen dat die lui een beetje normaal kunnen functioneren. Dat ze niet compleet uit hun dak gaan als ze in een kamer staan met meer dan drie mensen.
Als er 1 sector is die aangepakt moet worden zonder dat er diepe maatschappelijke gevolgen zich voordoen, dan is het wel die van de (semi-)overheids bestuurders. Jezus tering, als je alleen al zit voor hoeveel honderden miljoenen de waterschappen nieuwe kantoorpanden neergezet hebben, compleet met designerstoelen van duizenden euro's per stuk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De manier waarop verdient wellicht geen schoonheidsprijs, maar een aanpak van die sector vind ik zeker niet misplaatst.
Het was slechts een voorbeeld. Er bestaan meer stoornissen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet iedereen in het passend onderwijs is zo'n geflipte ADHD'er, dat is nou juist het hele punt.
U bedoelt dat ook gefrustreerde tokkies steeds meer in het passend onderwijs terechtkomen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet iedereen in het passend onderwijs is zo'n geflipte ADHD'er, dat is nou juist het hele punt.
Sommigen onterecht op het speciaal onderwijs.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het was slechts een voorbeeld. Er bestaan meer stoornissen.
Ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U bedoelt dat ook gefrustreerde tokkies steeds meer in het passend onderwijs terechtkomen?
Wie ben jij om daarover te oordelen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sommigen onterecht op het speciaal onderwijs.
Kijk uit, straks komt du_ke vertellen dat er helemaal niets aan de hand is en wij ons alleen maar aanstellen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:24 schreef fokthesystem het volgende:
Het hele onderwijs is zowat 'speciaal'
Wat is het nivo over de hele linie gezakt zeg.
Laatst een meisje op tv, iets met een in de jungle programma, bleek ze HAVO te doen, voor mij klonk ze als een vmbo / LBO-er...
Dat verklaart een hoop.....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:24 schreef fokthesystem het volgende:
Het hele onderwijs is zowat 'speciaal'
Wat is het nivo over de hele linie gezakt zeg.
Laatst een meisje op tv, iets met een in de jungle programma, bleek ze HAVO te doen, voor mij klonk ze als een vmbo / LBO-er...
Maakt niet uit, we hebben kant en klare verdediging : vrijheid van mening, men mag opvatten hoe men wil, iedereen diens wereldbeeld enz.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:25 schreef von_Preussen het volgende:
Kijk uit, straks komt du_ke vertellen dat er helemaal niets aan de hand is en wij ons alleen maar aanstellen.
Dat is het probleem nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zet dan ook die computer uit of ga passend onderwijs volgen.
Wat dan? Tieten voor je raam?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |